doet me erg denken aan:quote:Op maandag 8 november 2010 13:22 schreef Nithosm het volgende:
![]()
De rest van 'm is... niet zo cool als dit
Daarom staat Hammond in de OP tussen haakjesquote:Op maandag 8 november 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij werd Light my Fire door The Doors niet op een Hammond-orgel gespeeld maar op een Farfisa.
Oké. Dan maar een zinnige bijdrage. Bas van Lier, imho de beste Hammond-organist van Nederland, hier met Bl3nder. Die solo kicked ass.quote:Op maandag 8 november 2010 13:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Daarom staat Hammond in de OP tussen haakjes
Dat rechterinstrument is een Fender Rhodes, dat wordt in de regel een elektrische piano genoemd.quote:Op maandag 8 november 2010 14:06 schreef Feestkabouter het volgende:
is dit ook een Hammond?
vind dit ding zooooooooo machtig klinken!
en sowieso een mooi muziekstuk (en deze opname is mooier dan de albumversie)
ik was al aan het zoeken ja en had het net gevonden.quote:Op maandag 8 november 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat rechterinstrument is een Fender Rhodes, dat wordt in de regel een elektrische piano genoemd.
Damn, wat een heerlijk nummer. (en inderdaad een heerlijk geluid van die Rhodesquote:Op maandag 8 november 2010 14:06 schreef Feestkabouter het volgende:
is dit ook een Hammond?
vind dit ding zooooooooo machtig klinken!
en sowieso een mooi muziekstuk (en deze opname is mooier dan de albumversie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |