SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[spoiler=" Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. "[/spoiler]
[spoiler=" Wat is illegaal in Nederland?"] Wapens en alles wat op wa
[ Bericht 60% gewijzigd door monkeybrain op 07-11-2010 23:26:05 ]![]()
Van de week nog 2 LED-zaklampen besteld voor iemand.
Die had de mijne geleend en wilde er meteen 1 hebben. En een vriend van hem ook.![]()
![]()
Jack op msn, toen ging hij al z'n gadgets proberen via de webcam aan je te verkopenquote:Op zondag 7 november 2010 22:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hand decoration, protective spray for women, etc.
Had Dion hem niet op msn?
Leeft ie nog op fok of heeft hij (WEER) een ban?quote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dion heeft gesolli bij de Pliesie.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Ik snap niet hoe hij deze oude heeft genomen, want als je die van de wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ChineseWebshopstopic neemt of ''Maak nieuw topic'' doet heb je de goede...quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Blijft lastig heh, tellen![]()
en de goede OP pakken.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Blijft lastig heh, tellen![]()
en de goede OP pakken.
Of goed quoten en een reactie typen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Jack op msn, toen ging hij al z'n gadgets proberen via de webcam aan je te verkopen![]()
[..]![]()
![]()
Wel lekker retro de OP![]()
De krachten van het universum gingen helemaal los door alle klassieke verhalen![]()
![]()
Iemand suggesties voor een toffe gadget die tevens nuttig is ?
Ik wil graag iets kopen maar weet niet wat![]()
![]()
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Als je Dion tegenkomt welquote:Op zondag 7 november 2010 23:31 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is ook érg nuttig natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Android tablet is wel vet, alleen is me net te duur om alleen te kijken of het chill is.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Dat houdt mij dus ook tegen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:43 schreef T_Fuff het volgende:
Android tablet is wel vet, alleen is me net te duur om alleen te kijken of het chill is.![]()
![]()
Niet iedereen wil een overpriced stukje scherm waarbij echt de meest basale dingen (USB-poorten?) ontbreken.quote:Zeker, heb er recent nog een Kanen-headset besteld. Kreeg eerst het verkeerde binnen (5 screenprotectors) maar hij heeft zonder morren een nieuwe opgestuurd, en de screenprotectors mocht ik houden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef monkeybrain het volgende:
Nu we het over Jack hebben, leeft ie nog?
Of heeft hij andere fora gevonden om klanten te vissen![]()
Sinds zijn 2e shop is gesloten (ben de naam zelfs vergeten)hoor ik ook niemand meer iets over "kopen bij Jack". Daarvoor stond de gehele topic vol met zooi gekocht bij Jack.
Heeft er iemand weleens iets besteld bij lighttake?...wut? Ineens staat jouw naam bij de [ me ]-tag? Lijkt me niet helemaal de bedoeling te zijn in een quote...quote:Zal wel een bugje zijn ofzo.
Even in het FB-topic plaatsen ofzoquote:Verder is de OP weer kaput... hoe komt het toch dat als ik Open nieuw deel klik alles in één keer werkt, en dat bij andere mensen niet zo is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Forum Opties Forumhop: Hop naar: