De grens gaat binnenkort open voor een ander Oost-Europees land toch?quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef PiRANiA het volgende:
570 ongevallen met Polen. 5 dood, 38 gewoond.
Geen ideequote:Op zondag 7 november 2010 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
De grens gaat binnenkort open voor een ander Oost-Europees land toch?
Dat wordt leuk!
quote:Op zondag 7 november 2010 21:23 schreef PiRANiA het volgende:
<forum.fok.nl>
Dit topic is toegevoegd aan je bookmarks...
Naamtopics
of een jointje gerooktquote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft hij ook wat gedronken.
Omdat ik jou quottequote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom is deze quote een andere kleur
Maar het was een wit quotedingetje ipv grijs als normaalquote:
quote:
Voor iemand die naar SBS kijkt nietquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
[..]
Voor iemand die naar SBS kijkt niet
Okéquote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
[..]
Voor iemand die naar SBS kijkt niet
You do thatquote:Op zondag 7 november 2010 21:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik ga je inhalen in de dagcijfers hier dan
quote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef WcPot het volgende:
Haha hij zit nog in zijn proeftijd ook wat een sukkel ben je dan
Kan toch niet nu al?quote:Op zondag 7 november 2010 21:31 schreef tralalala het volgende:
Ik ben superwakker terwijl ik eigenlijk nu naar mijn nest wou gaan.
dat jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eerst ff wat veren in zijn eigen reet proppen
Of de zelfde agenten moeten je net herkennen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Stel, je rijbewijs wordt ingenomen en je rijdt de volgende dag gewoon naar je werk, dan is de kans toch heel klein dat je aangehouden wordt?
Ze gaan wachten voor je huis hopende dat je auto gaat rijden.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Stel, je rijbewijs wordt ingenomen en je rijdt de volgende dag gewoon naar je werk, dan is de kans toch heel klein dat je aangehouden wordt?
Lijkt me ook.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Probleem is ook vooral als je een ongeluk maakt oid.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom dacht je dat iedereen heir het kijktquote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Peter echt zo ontzettenddat ie daardoor weer heel erg
wordt
is klein, maar als je aangehouden wordt ben je echt de sjaakquote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Ronaldsen het volgende:
En als je afhankelijk bent van je rijbewijs heb je hem sowieso binnen een week terug.quote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
is klein, maar als je aangehouden wordt ben je echt de sjaak
Nee dat kan niet anders is het programma al in 5 minuten afgelopen eerst nog wat herhalingenquote:
behalve in Nederland dan he, daar zijn het net hotelsquote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is die gevangenis telkens 'berucht'. Elke gevangenis toch berucht
dingen die jij quote zijn wit gekleurdquote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
behalve in Nederland dan he, daar zijn het net hotels
Met ps3!!!1!!!quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
behalve in Nederland dan he, daar zijn het net hotels
zou me niks verbazenquote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef MissJ het volgende:
denken jullie dat ook, dat Peter het met Beth doet?
Zou mij niks verbazen!quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef MissJ het volgende:
yepquote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef MissJ het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef MissJ het volgende:
omdat ik jou quote, dan worden ze witquote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dingen die jij quote zijn wit gekleurd
Ooh zit dat zoooquote:Op zondag 7 november 2010 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
omdat ik jou quote, dan worden ze wit
Hehe!quote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Als ze dood is, hoef je haar niet meer te wekken nee.
Nou niet dusquote:Op zondag 7 november 2010 21:36 schreef Doler12 het volgende:
Gokverslaving is daar trouwens bewijs voor
is vast een privé jetquote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mag je een camera in een vliegtuig
Ze had al een enge kop voor dat Nath verdween!quote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze is wel erg getekend, niet zo raar
quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Peter neukt knappere vrouwen zoals:
[ afbeelding ]
wel een beetje net zo een type als Bef.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Peter neukt knappere vrouwen zoals:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef MissJ het volgende:
zie Peter staan dan in zijn strakke shirtje
Wat is het ook een mooiboyquote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef MissJ het volgende:
zie Peter staan dan in zijn strakke shirtje
hij is fucked up man, hij is niet meer toerekeningsvatbaarquote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef TheKC het volgende:
Alsof Joran een interview wil geven aan Peter
hij is helemaal paraquote:Op zondag 7 november 2010 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij is fucked up man, hij is niet meer toerekeningsvatbaar
quote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
Peter heeft een shirtje van Alberto geleend.
Mens is helemaal paraquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat lopen ze nou eigenlijk te mieren, hij zit toch gewoon vast
quote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat lopen ze nou eigenlijk te mieren, hij zit toch gewoon vast
Gelukkig maar!quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die broer is niet zo'n dramaqueen gelukkig ;P
op de een of andere manier denk ik dat de corruptie in dit geval juist tegen Joran gaat werkenquote:
misschien kunnen we paranormale kinderen inschakelen?quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
Waar is Char als je haar nodig hebt? Die weet vast wel waar Natalee is.
of het zesde zintuigquote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Karina het volgende:
Waar is Char als je haar nodig hebt? Die weet vast wel waar Natalee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |