Dit dus.quote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef drumstickNL het volgende:
Ben je zelf een vrouw en weet je of zij hetero is?
Misschien verstandig om eerst even te checken waar ze op valt?quote:Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef Sophiedio het volgende:
Oops....helemaal vergeten te vertellen dat ik een meisje ben.Ben trouwens 15 jaartjes oud
Ze heeft, net als mij, nog nooit een vriendje gehad, maar dat zegt natuurlijk niets. Het lijkt wel of ze geen/niet veel interesse heeft in jongens, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben. (of ik wil, vanwege mijn verliefdheid, gewoon niet zien dat ze op jongens valt)
Je bent 1: Een Trollquote:Op zondag 7 november 2010 19:54 schreef Sophiedio het volgende:
Dat durf ik niet, ze gaat diezelfde vraag dan ook aan mij stellen. Ennn....dan moet ik vertellen dat ik haar wel leuk vind.
Echt veel vriendinnen heb ik niet, ben sociaal niet de sterkste, dus ik wil haar echt niet verliezen
Lesbi hi hiquote:Op zondag 7 november 2010 19:32 schreef Sophiedio het volgende:
Ik ben verliefd op een klasgenote/goede vriendin van mij. Soms denk ik dat ze mij ook leuk vindt maar dat zal natuurlijk verbeelding zijn, bij verliefdheid zie je natuurlijk alleen de positieve dingen.
Wekenlang denk ik al aan haar en weet niet wat ik moet doen. Durf het echt niet te vertellen, straks maak ik de vriendschap kapot :-(
Help!!!
Troll?quote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Je bent 1: Een Troll
Of 2: Debiel
heb je geen jongens-vrienden? of ja, gewoon eens met haar gaan praten over meisjes dingen.. zowiezo is het moeilijk om dat soort dingen uit te vinden. denk dat het gewoon een kwestie van lef is en doen.. natuurlijk niet zo met de deur in huis "ik vind je leuk", maar je zou wel kunnen vragen (subtiel) wat zij ervan vind dat meisjes op meisjes vallen. Ik bedoel, tegenwoordig hoor je het erg vaak, dus ze zal er best een mening over hebben toch?quote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef Sophiedio het volgende:
Ik merk het ja, erg jammer.
Het over jongens hebben is echt heel moeilijk voor mij. Heb totaal geen interesse in ze en als meisjes in mijn klas het er eens over hebben weet ik nooit wat ik zeggen moet. Heb jij, of iemand anders, misschien tips voor mij hoe ik dit het beste aan kan pakken?
15-jarige onzekere en niet bijzonder pientere lesbo's die anderen op hun onvolwassen gedrag wijzenquote:
Ik heb niet echt jongens-vrienden, ik ga wel met een aantal jongens om in de klas en tijdens de pauzes, maar meer is het ook niet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
heb je geen jongens-vrienden? of ja, gewoon eens met haar gaan praten over meisjes dingen.. zowiezo is het moeilijk om dat soort dingen uit te vinden. denk dat het gewoon een kwestie van lef is en doen.. natuurlijk niet zo met de deur in huis "ik vind je leuk", maar je zou wel kunnen vragen (subtiel) wat zij ervan vind dat meisjes op meisjes vallen. Ik bedoel, tegenwoordig hoor je het erg vaak, dus ze zal er best een mening over hebben toch?
En jij wilt zeggen, dat de reacties van andere mensen in dit topic volwassen zijn?quote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
15-jarige onzekere en niet bijzonder pientere lesbo's die anderen op hun onvolwassen gedrag wijzen![]()
Als ze echt een vriendin is dan zal het onderwerp knappe jongens/meisjes toch wel al eens aan bod gekomen zijn. Je gaat mij niet wijsmaken dat ze nog nooit heeft laten vallen welke filmster, leerkracht ... ze knap vindt
Ja, de pot verwijt de ketel...quote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef Moos. het volgende:
[..]
En jij wilt zeggen, dat de reacties van andere mensen in dit topic volwassen zijn?
Kom op, als je op fok bent, moet je weten dat de helft van de gebruikers 15 jarige puisterige evil nerds zijn die zichzelf proberen sterk te maken op fok.
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, de pot verwijt de ketel...
(haha, ik zei pot)
Okee vooruit dan dan stel ik me daar wel beschikbaar voor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef Salvad0R het volgende:
Regel een gozer die jullie allebei tegelijk doet, zo kan je toch genieten van haar.
walgelijke postquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Miss_paraplu het volgende:
Wanneer je met haar praat , en je wil het niet persoonlijk laten lijken of wat dan ook begin dan bijvoorbeeld over hoe heet ze Sara Kroos? Zij valt ook op vrouwen toch? Begin daar es over, en vraag dan wat ze daar van vind, mocht ze positief reageren, kun je wat verder vragen..
Het met ons jongens over meisjes hebben ?quote:Op zondag 7 november 2010 20:24 schreef Sophiedio het volgende:
Ik merk het ja, erg jammer.
Het over jongens hebben is echt heel moeilijk voor mij. Heb totaal geen interesse in ze en als meisjes in mijn klas het er eens over hebben weet ik nooit wat ik zeggen moet. Heb jij, of iemand anders, misschien tips voor mij hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Dat is inderdaad de hele subtiele wegquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef Miss_paraplu het volgende:
Wanneer je met haar praat , en je wil het niet persoonlijk laten lijken of wat dan ook begin dan bijvoorbeeld over hoe heet ze Sara Kroos? Zij valt ook op vrouwen toch? Begin daar es over, en vraag dan wat ze daar van vind, mocht ze positief reageren, kun je wat verder vragen..
+1 lolquote:
Goed idee wel. Je merkt het vanzelf.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:38 schreef DenntVLD het volgende:
Weetje wat ik zou doen!
Zoen haar gewoon!
In de bios, op het schoolfeest, tijdens een intiem gesprek, gewoon doen!
dus...
IK ZEG DOEN!
als het verkeerd uitpakt, zeg je gewoon; het was voor een weddeschap ;P
Dat klinkt leuk, maar een advies: laat je niet gebruiken. Je zult haar toch echt duidelijk moeten maken dat jij niet wilt dat je slechts gebruikt wordt als experimentje. Geloof me, dat is niet iets wat je wil.quote:Op maandag 15 november 2010 01:43 schreef Sophiedio het volgende:
Sorry dat ik zo laat pas reageer, mja, dat komt door al die kinderachtige reacties van die hersenloze figuren.......... was het even allemaal zat.
Ontopic: Mja, ze was gelukkig erg positief, we hebben zelfs verkering![]()
![]()
Voor haar is de verkering niet heel serieus, ze wil het gewoon graag eens proberen met een meisje. Ik hoop maar dat het uiteindelijk een serieuze relatie gaat worden
Ben echt stapelverliefd nu![]()
![]()
Kan er zelfs niet van slapen, zit daarom ook stiekem met mijn laptop in bed.
@Rick_dB Onwijs bedankt!!!!!!! Je bent een held![]()
![]()
![]()
Kijk, mijn advies heeft dus geholpen.quote:Op maandag 15 november 2010 01:43 schreef Sophiedio het volgende:
Sorry dat ik zo laat pas reageer, mja, dat komt door al die kinderachtige reacties van die hersenloze figuren.......... was het even allemaal zat.
![]()
Voor haar is de verkering niet heel serieus, ze wil het gewoon graag eens proberen met een meisje. Ik hoop maar dat het uiteindelijk een serieuze relatie gaat worden
![]()
![]()
![]()
Ghehe, laat maar weten hoe het gaat met jullie relatiequote:Op maandag 15 november 2010 02:05 schreef Sophiedio het volgende:
Haha.....ok! Ik wacht in spanning af.
Ik ga nu toch maar proberen te slapen. Weltrusten!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 november 2010 01:43 schreef Sophiedio het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zinvolle reactiequote:Op maandag 15 november 2010 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou het niet willen weten iig.
Tenzij je denkt dat zij ook een oogje op jou heeft.
Jou advies? Er staat duidelijk "@Rick_dB Onwijs bedankt!!!!!!! Je bent een held "quote:Op maandag 15 november 2010 01:49 schreef martinus- het volgende:
[..]
Kijk, mijn advies heeft dus geholpen.
Al in de plop-fase?
Waar ben je mee bezig knul? Jij bent zo iemand die ervan geniet mensen helemaal kapot te maken of heb ik het mis? Want dat is wat je alsmaar doet hier! Is het je roeping geworden de orde te handhaven of is het compensatie voor volledig gebrek aan eigen mening? Dit is je enige bijdrage aan dit topic en toch niet bepaald de meest waardevolle te noemen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef RNOPE het volgende:
[..]
Jou advies? Er staat duidelijk "@Rick_dB Onwijs bedankt!!!!!!! Je bent een held "
En jou username is Martinus, dus bij deze.. Niet te hoog in je bol krijgen
Ah gossiej, niet huilie doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:09 schreef martinus- het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig knul? Jij bent zo iemand die ervan geniet mensen helemaal kapot te maken of heb ik het mis? Want dat is wat je alsmaar doet hier! Is het je roeping geworden de orde te handhaven of is het compensatie voor volledig gebrek aan eigen mening? Dit is je enige bijdrage aan dit topic en toch niet bepaald de meest waardevolle te noemen.
Ik hoef niet altijd letterlijk bedankt te worden, ik haal mijn genoegen puur uit het feit dat het nu allemaal goed komt met TS en ze gelukkig is. Laat mensen gewoon in hun waarde in plaats van voortdurend de conflicten op te zoeken en confrontaties aan te gaan. Zo jammerlijk dit!
Blijf maar liever ontopic, in plaats van dit soort reacties die elke vorm van kwaliteit ontberen.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 01:43 schreef Sophiedio het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, dan had je het zelf maar moeten doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:17 schreef martinus- het volgende:
[..]
Blijf maar liever ontopic, in plaats van dit soort reacties die elke vorm van kwaliteit ontberen.
Weer zo'n sterke reactie. Assertiviteitscursus een optie knul?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:29 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nou, dan had je het zelf maar moeten doen
Jij komt er net vandaan?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:36 schreef martinus- het volgende:
[..]
Weer zo'n sterke reactie. Assertiviteitscursus een optie knul?
En het is mislukt dat ook nog is.. Martinus je stookt in andere topic(s) mensen zijn vrienden moet meppen en ander topic weer dat ie zijn vriendin een stoot in haar milt moet geven... En dan in dit topic neem je de credits op je en beweer je een schijnheilige te zijn..quote:
Wordt ik hierboven nou bedreigd door een verbeten provinciaaltje met opgekropte woede?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:54 schreef RNOPE het volgende:
[..]
En het is mislukt dat ook nog is.. Martinus je stookt in andere topic(s) mensen zijn vrienden moet meppen en ander topic weer dat ie zijn vriendin een stoot in haar milt moet geven... En dan in dit topic neem je de credits op je en beweer je een schijnheilige te zijn..En ik zeg wat ik denk maar als je dat niet aanstaat dan moet je maar een x naar 073 komen
Ontopic: TS ik ben heel blij voor je, maar let op dat zij het wil uitproberen, jij weet het zeker dat je op vrouwen valt maar zij dus (nog) niet.. Veel geluk en hoop dat jullie gelukkig blijven
Je word niet bedreigd, alleen geconfronteerd met je eigen woorden, als je dat niet aanstaat moet je je spiegel weggooien. En ga nou niet doen of je slim bent door wat grote woorden in je verhaal te gooien die je net op school hebt geleerd. En ik heb het niet over matten met mijn "provinciale matties", maar ik heb het gewoon over dat je een keer langs kunt komen en we dit op verbale wijze kunnen oplossen, dat jij het meteen opvat als een bedreiging en ziet als een uitnodiging voor een vechtpartij dat is jou zicht op het feit, niet mijn probleem maar de jouwe.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:19 schreef martinus- het volgende:
[..]
Wordt ik hierboven nou bedreigd door een verbeten provinciaaltje met opgekropte woede?
Mijn reacties in topics zijn glashelder en oprecht, wat is daar precies het probleem mee?
Jij bent de laatste die er een waardeoordeel aan hoeft te hangen, net zomin als ik dat bij jou teksten zal doen. Laat dergelijke stigmatiserende post gewoon achterwege, en daag me al helemaal niet uit om te komen matten met je provinciale matties knul.
Het is niet dat omdat ik op fok post dat ik me moet verlagen tot jou niveau van taalvaardigheid ofwel? Als je niet welbespraakt genoeg bent om sommige strofen te volgen wil ik ze echter wel aanpassen voor je, geef het maar even aan waar de knelpunten zitten.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:25 schreef RNOPE het volgende:
[..]
Je word niet bedreigd, alleen geconfronteerd met je eigen woorden, als je dat niet aanstaat moet je je spiegel weggooien. En ga nou niet doen of je slim bent door wat grote woorden in je verhaal te gooien die je net op school hebt geleerd. En ik heb het niet over matten met mijn "provinciale matties", maar ik heb het gewoon over dat je een keer langs kunt komen en we dit op verbale wijze kunnen oplossen, dat jij het meteen opvat als een bedreiging en ziet als een uitnodiging voor een vechtpartij dat is jou zicht op het feit, niet mijn probleem maar de jouwe.
* Ik was helemaal vergeten dat je jezelf er altijd uit probeert te praten door grote woorden te gebruiken in je posts* Maargoed, ik ga me niet verlagen tot zinloos geweld, dus als je wil kom naar 073 en dan praten we dit uit knul
Jou niveau van taalvaardigheid is niet zo hoog als je insinueerd op fok dat weet je zelf ook. Overigens ben ik niet je "vriend" of "knul" dus dat heb je ook verkeerd geïnterpreteerd. Ongefundeerde verwijten zijn er volgens mij niet, aangezien ik alleen maar heb opgesomd wat jou posts waren in andere topics en daarom viel het patroon me op. Niets meer, niets minder. En als je niets wil uitpraten, dan is dat ook goed. Maar weet wel dat je jezelf wel makkelijk laat zien als je meteen uithaald naar enkele posts van anderen die jou niet aanstaan. Zoals je richting Ypmaha hebt gedaan. Je voelt je te snel aangevallen en zeg niet dat dat niet zo is, want dat is gewoon een feit. Ditmaal heb ik het inderdaad geprovoceerd (opzettelijk of niet aan jou de keus), maar dat neemt niet weg van het feit dat je zelf een woedebeheersings cursus kunt gaan volgen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:30 schreef martinus- het volgende:
[..]
Het is niet dat omdat ik op fok post dat ik me moet verlagen tot jou niveau van taalvaardigheid ofwel? Als je niet welbespraakt genoeg bent om sommige strofen te volgen wil ik ze echter wel aanpassen voor je, geef het maar even aan waar de knelpunten zitten.
Verder heb ik je uitnodiging dan inderdaad compleet verkeerd geïnterpreteerd, wellicht kwam dat door de ongefundeerde verwijten die je me daarvoor maakte.
En nee, ik heb geen enkele behoefte iets met je uit te praten vriend. Volgens mij heb je meer problemen met mij dan andersom.
De bewering in de eerste zin dekt eigenlijk de hele lading van je post, de taalfout hoef ik niet aan te wijzen toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:48 schreef RNOPE het volgende:
[..]
Jou niveau van taalvaardigheid is niet zo hoog als je insinueerd op fok dat weet je zelf ook. Overigens ben ik niet je "vriend" of "knul" dus dat heb je ook verkeerd geïnterpreteerd. Ongefundeerde verwijten zijn er volgens mij niet, aangezien ik alleen maar heb opgesomd wat jou posts waren in andere topics en daarom viel het patroon me op. Niets meer, niets minder. En als je niets wil uitpraten, dan is dat ook goed. Maar weet wel dat je jezelf wel makkelijk laat zien als je meteen uithaald naar enkele posts van anderen die jou niet aanstaan. Zoals je richting Ypmaha hebt gedaan. Je voelt je te snel aangevallen en zeg niet dat dat niet zo is, want dat is gewoon een feit. Ditmaal heb ik het inderdaad geprovoceerd (opzettelijk of niet aan jou de keus), maar dat neemt niet weg van het feit dat je zelf een woedebeheersings cursus kunt gaan volgen.
Starting here: http://www.allaboutlifech(...)-woedebeheersing.htm
Succes ermee!
Zonder enige grond klopt niet, als je zelf je reacties op de topics waar je van weet dat ik je er ook al op aansprak terug leest snap je dat mijn "beschuldigingen" niet ongegrond zijn. Ikzelf zal me tuurlijk aangesproken voelen, maar ik ga er dan ook niet meer op in, daar sta je zelf boven en ik geloof dat je zelf ook weet dat dat beter is. Dat hoop ik althans. En ik zeg "ditmaal" heb ik het inderdaad geprovoceerd, maar de andere keren niet. Ik analyseer in principe nooit, maar qua reacties neem ik het op en ik vind daar dan patronen in. In users en in real life. De intentie is er niet van analyseren en patronen maken, maar ik zie ze gewoon. That's allquote:Op woensdag 24 november 2010 10:53 schreef martinus- het volgende:
[..]
De bewering in de eerste zin dekt eigenlijk de hele lading van je post, de taalfout hoef ik niet aan te wijzen toch?
Tuurlijk voel ik me aangevallen als ik zonder enige grond beschuldigd wordt, zou jij niet? Temeer omdat je zelf nog maar eens benadrukt dat je moedwillig geprovoceerd hebt.
Maak je trouwens vaker analyses van users om er een patroon uit te halen?
Ligt er altijd aan hoe je zoiets brengt!quote:Op zondag 7 november 2010 19:32 schreef Sophiedio het volgende:
Ik ben verliefd op een klasgenote/goede vriendin van mij. Soms denk ik dat ze mij ook leuk vindt maar dat zal natuurlijk verbeelding zijn, bij verliefdheid zie je natuurlijk alleen de positieve dingen.
Wekenlang denk ik al aan haar en weet niet wat ik moet doen. Durf het echt niet te vertellen, straks maak ik de vriendschap kapot :-(
Help!!!
bericht 53 over het hoofd gezien?quote:Op woensdag 1 december 2010 00:38 schreef SugarSweet het volgende:
[..]
Ligt er altijd aan hoe je zoiets brengt!
Stel je voor ze zou wel op meisjes vallen als je het uberhaupt durft te vragen, is ze denk ik
veelste bang om dat jou te vertellen precies om dezelfde reden dat jij bang bent.
Misschien zou je eens kunnen vragen aan haar hoe ze over gay-people denkt..
Dat kan je op veel verschillende manieren doen.. als er iets op tv is bijvoorbeeld over lesbische vrouwen en jullie kijken daar samen naar dat zou dan de perfecte timing zijn om te vragen ''wat vind jij daar eigenlijk van? een vrouw en een vrouw?'' zo zal ze nooit denken dat je dat vraagt voor jezelf snap je? Kijk dat is nu een voorbeeld van goede timing dat niet snel zal voorkomen, maar je moet gewoon een beetje creatief zijn bedoel ik ermee, eerst erachter komen hoe zij over het hele ''gay-zijn'' denkt. Als dat een positieve reactie is.. en je heb nog steeds de indruk dat ze op vrouwen zou kunnen vallen zou je dat kunnen vragen natuurlijk.. ik denk niet dat als jij het vraagt aan haar meteen verwacht van jou dat je op vrouwen valt.. EN ALS ze hetzelfde vraagt aan jou kan je toch altijd nog zeggen dat dat niet zo is? Zowieso ben ik van mening dat stel je voor jij zou ervoor uitkomen dat je op vrouwen valt he.. of op haar valt.. Zou ze dat moeten accepteren. Mensen die hun vrienden laten vallen om zoiets vind ik zielig. Ze gaat toch met je om, om ''wie'' je bent en niet om ''wat'' je bent? Als ze je niet door zo'n situatie heen zou helpen is ze je vriendschap in de eerste instantie al niet waard(ik hoop dat je er wat aan heb)
XD hij heeft helemaaal gelijkkkk XD ik maak nooit topics aanquote:Op zondag 7 november 2010 20:19 schreef Rick_dB het volgende:
welkom op fokhier wordt niemand serieus genomen, ookal beweren ze van wel!
nja zoals anderen al zeggen, ga het eens met haar over jongens hebben, als ze zegt "pf, wat moet ik nou met een jongen, meisjes zijn veel hippuuur!!1!! x'3!!" dan weet je genoeg
ietwat hypocriet om dan zelf zover af te dwalen ....quote:Blijf maar liever ontopic, in plaats van dit soort reacties die elke vorm van kwaliteit ontberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |