Dat klinkt leuk, maar een advies: laat je niet gebruiken. Je zult haar toch echt duidelijk moeten maken dat jij niet wilt dat je slechts gebruikt wordt als experimentje. Geloof me, dat is niet iets wat je wil.quote:Op maandag 15 november 2010 01:43 schreef Sophiedio het volgende:
Sorry dat ik zo laat pas reageer, mja, dat komt door al die kinderachtige reacties van die hersenloze figuren.......... was het even allemaal zat.
Ontopic: Mja, ze was gelukkig erg positief, we hebben zelfs verkering![]()
![]()
Voor haar is de verkering niet heel serieus, ze wil het gewoon graag eens proberen met een meisje. Ik hoop maar dat het uiteindelijk een serieuze relatie gaat worden
Ben echt stapelverliefd nu![]()
![]()
Kan er zelfs niet van slapen, zit daarom ook stiekem met mijn laptop in bed.
@Rick_dB Onwijs bedankt!!!!!!! Je bent een held![]()
![]()
![]()
Kijk, mijn advies heeft dus geholpen.quote:Op maandag 15 november 2010 01:43 schreef Sophiedio het volgende:
Sorry dat ik zo laat pas reageer, mja, dat komt door al die kinderachtige reacties van die hersenloze figuren.......... was het even allemaal zat.
![]()
Voor haar is de verkering niet heel serieus, ze wil het gewoon graag eens proberen met een meisje. Ik hoop maar dat het uiteindelijk een serieuze relatie gaat worden
![]()
![]()
![]()
Ghehe, laat maar weten hoe het gaat met jullie relatiequote:Op maandag 15 november 2010 02:05 schreef Sophiedio het volgende:
Haha.....ok! Ik wacht in spanning af.
Ik ga nu toch maar proberen te slapen. Weltrusten!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 november 2010 01:43 schreef Sophiedio het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zinvolle reactiequote:Op maandag 15 november 2010 11:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou het niet willen weten iig.
Tenzij je denkt dat zij ook een oogje op jou heeft.
Jou advies? Er staat duidelijk "@Rick_dB Onwijs bedankt!!!!!!! Je bent een held "quote:Op maandag 15 november 2010 01:49 schreef martinus- het volgende:
[..]
Kijk, mijn advies heeft dus geholpen.
Al in de plop-fase?
Waar ben je mee bezig knul? Jij bent zo iemand die ervan geniet mensen helemaal kapot te maken of heb ik het mis? Want dat is wat je alsmaar doet hier! Is het je roeping geworden de orde te handhaven of is het compensatie voor volledig gebrek aan eigen mening? Dit is je enige bijdrage aan dit topic en toch niet bepaald de meest waardevolle te noemen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef RNOPE het volgende:
[..]
Jou advies? Er staat duidelijk "@Rick_dB Onwijs bedankt!!!!!!! Je bent een held "
En jou username is Martinus, dus bij deze.. Niet te hoog in je bol krijgen
Ah gossiej, niet huilie doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:09 schreef martinus- het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig knul? Jij bent zo iemand die ervan geniet mensen helemaal kapot te maken of heb ik het mis? Want dat is wat je alsmaar doet hier! Is het je roeping geworden de orde te handhaven of is het compensatie voor volledig gebrek aan eigen mening? Dit is je enige bijdrage aan dit topic en toch niet bepaald de meest waardevolle te noemen.
Ik hoef niet altijd letterlijk bedankt te worden, ik haal mijn genoegen puur uit het feit dat het nu allemaal goed komt met TS en ze gelukkig is. Laat mensen gewoon in hun waarde in plaats van voortdurend de conflicten op te zoeken en confrontaties aan te gaan. Zo jammerlijk dit!
Blijf maar liever ontopic, in plaats van dit soort reacties die elke vorm van kwaliteit ontberen.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 01:43 schreef Sophiedio het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |