SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS zal straks wel een lijstje maken om te beginnen![]()
Huh je favorieten staan onderaan?quote:Op maandag 8 november 2010 09:32 schreef tdrone het volgende:
Team Angela:
1. Kim de Boer
2. Charlotte Ten Brink
3. Wiep Laurenssen
4. Nyssina Swerissen
5. Bart van Overbeek
6. Shary-An Nivillac
Team Jeroen:
1. Leonie Meijer
2. Anne Hoogendoorn
3. Kevin Okkema
4. Meike van der Veer
5. Rafaëlla Paton
6. Ray Klaassen
Team Nick&Simon:
1. Pearl Jozefzoon
2. Jennifer Ewbank
3. Nigel Brown
4. Shemsi Mushkolaj
5. Johnny Rosenberg
6. Davy & Joshua
Team Roel:
1. Joan Franka
2. Kiki Vermeulen
3. Esther Nijhove
4. Ben Saunders
5. Sarina Voorn
6. Lenny Keylard
Neh hij heeft bericht boven m gekopieerd en dan zijn favo 6 gewoon dikgedrukt! fout lijssie dusquote:Op maandag 8 november 2010 15:39 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Huh je favorieten staan onderaan?
Ik hou m maar gewoon aan je lijstje
Ok, dankje!quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Neh hij heeft bericht boven m gekopieerd en dan zijn favo 6 gewoon dikgedrukt! fout lijssie dus
ik dacht dat het alleen dikgedrukt = favoriet was dus verbeterd lijstje:quote:Op maandag 8 november 2010 15:39 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Huh je favorieten staan onderaan?
Ik hou m maar gewoon aan je lijstje
Ik vind dat Nick en Simon het beste team heeftquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:56 schreef Deceit het volgende:
*Van Velzen heeft veruit de beste team, jammer dat die eerst tegen mekaar moeten strijden
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat Nick en Simon het beste team heeft
De andere 4 kunnen zingen, al kun je Lenny ook op 5 zetten met z'n one-trick-pony.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk.
Wat heeft Joan gedaan om haar op 5 te zetten?
Ja ik denk dat ik sommige rijtjes echt precies omgekeerd hebquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, echt opvallend.Ik vind haar de beste van alle deelnemers. Onze smaak loopt best uiteen zie ik nu.
Omdat gisteren die andere twee teams niet in actie kwamen en ik vorige week al op die van angela en jeroen heb gestemdquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Sommigen stemmen voor 2 teams, anderen 4. Maakt het niet uit?
Ahquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Omdat gisteren die andere twee teams niet in actie kwamen en ik vorige week al op die van angela en jeroen heb gestemd
Je mag op zich nu wel die 2 teams (N&S / Roel) doen hoor en dan volgende week de andere 2.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik heb Donderdagavond voor het eerst gestemd, wanneer mag ik weer? Na komende Vrijdag zeker?
Algemeen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:44 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet hoe het werkt, maar ik stem dus gewoon voor alle teams. Is dit eigenlijk voor favorieten van de avond of in zijn algemeen?
Ik hoop op een stunt van Esther volgende weekquote:Op zondag 9 januari 2011 14:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
grappig hoe iedereen ben nu op plek heeft staan
Ik ook. En eigenlijk hoop ik op het volgende van Roel: Esther is verreweg een betere zangeres van Ben. En Ben is er al eigenlijk en heeft deze show niet meer nodig. Zij wel. Punt klaar Ben eruit.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hoop op een stunt van Esther volgende week
Ik neem aan dat Roel geen stem heeft volgende week maar dat de sms-ers beslissenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:05 schreef Dizer het volgende:
Ik ook. En eigenlijk hoop ik op het volgende van Roel: Esther is verreweg een betere zangeres van Ben. En Ben is er al eigenlijk en heeft deze show niet meer nodig. Zij wel. Punt klaar Ben eruit.
Denk ik ook wel ja. Maar ik bedoel dat hij dat zal zeggen... dat beinvloed soms ook wel het sms gedragquote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Roel geen stem heeft volgende week maar dat de sms-ers beslissen
Heel Nederland in shockquote:Op maandag 10 januari 2011 11:22 schreef UltraR het volgende:
Zou wel echt briljante tv opleveren als Esther van Ben wint.
Dat gebeurt nietquote:Op maandag 10 januari 2011 11:22 schreef UltraR het volgende:
Zou wel echt briljante tv opleveren als Esther van Ben wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |