Ik hoop op een stunt van Esther volgende weekquote:Op zondag 9 januari 2011 14:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
grappig hoe iedereen ben nu op plek heeft staan
Ik ook. En eigenlijk hoop ik op het volgende van Roel: Esther is verreweg een betere zangeres van Ben. En Ben is er al eigenlijk en heeft deze show niet meer nodig. Zij wel. Punt klaar Ben eruit.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik hoop op een stunt van Esther volgende week
Ik neem aan dat Roel geen stem heeft volgende week maar dat de sms-ers beslissenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:05 schreef Dizer het volgende:
Ik ook. En eigenlijk hoop ik op het volgende van Roel: Esther is verreweg een betere zangeres van Ben. En Ben is er al eigenlijk en heeft deze show niet meer nodig. Zij wel. Punt klaar Ben eruit.
Denk ik ook wel ja. Maar ik bedoel dat hij dat zal zeggen... dat beinvloed soms ook wel het sms gedragquote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Roel geen stem heeft volgende week maar dat de sms-ers beslissen
Heel Nederland in shockquote:Op maandag 10 januari 2011 11:22 schreef UltraR het volgende:
Zou wel echt briljante tv opleveren als Esther van Ben wint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |