De andere 4 kunnen zingen, al kun je Lenny ook op 5 zetten met z'n one-trick-pony.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Tuurlijk.
Wat heeft Joan gedaan om haar op 5 te zetten?
Ja ik denk dat ik sommige rijtjes echt precies omgekeerd hebquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, echt opvallend.Ik vind haar de beste van alle deelnemers. Onze smaak loopt best uiteen zie ik nu.
Omdat gisteren die andere twee teams niet in actie kwamen en ik vorige week al op die van angela en jeroen heb gestemdquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Sommigen stemmen voor 2 teams, anderen 4. Maakt het niet uit?
Ahquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:23 schreef Olga het volgende:
[..]
Omdat gisteren die andere twee teams niet in actie kwamen en ik vorige week al op die van angela en jeroen heb gestemd
Je mag op zich nu wel die 2 teams (N&S / Roel) doen hoor en dan volgende week de andere 2.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik heb Donderdagavond voor het eerst gestemd, wanneer mag ik weer? Na komende Vrijdag zeker?
Algemeen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:44 schreef Dizer het volgende:
Ik weet niet hoe het werkt, maar ik stem dus gewoon voor alle teams. Is dit eigenlijk voor favorieten van de avond of in zijn algemeen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |