nee dusquote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
Buitenspel? Dat wil ik nog wel eens terugzien.
Laten we het hopenquote:
Uhm niks?quote:
Hij leek mij ook op dezelfde lijn te staan als die speler uiterst rechts..quote:
Vroeger hadden ze bij de NOS toch zo'n programma'tje waarmee ze een computeranimatie van de spelsituatie zo konden draaien dat te zien was of er sprake was van buitenspel? Is dit uit solidariteit met de scheidsrechters afgeschaft?quote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef Toilutpaper het volgende:
Was geen buitenspel, Castaignos stond tegen de lijn aan en de Roda JC verdediger achter de lijn. Wijnaldum stond buitenspel, maar Castaignos niet.
Ijzeren rinus ja, geen idee verderquote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze bij de NOS toch zo'n programma'tje waarmee ze een computeranimatie van de spelsituatie zo konden draaien dat te zien was of er sprake was van buitenspel? Is dit uit solidariteit met de scheidsrechters afgeschaft?
Het voetbal moest positief belicht worden toch?quote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze bij de NOS toch zo'n programma'tje waarmee ze een computeranimatie van de spelsituatie zo konden draaien dat te zien was of er sprake was van buitenspel? Is dit uit solidariteit met de scheidsrechters afgeschaft?
Die dwalingen vullen bij SV altijd het uurquote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
sssshhhhhhhhhhhhhhtquote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, hij deed iets met zn elleboog hoor.
Tja dan weet ik het ook niet meer maar goed we hebben nog 1 helft.quote:Op zondag 7 november 2010 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
als die overtreding van Tyton geen penalty is...
Daarom kijk ik er nooit meer naar.quote:Op zondag 7 november 2010 15:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die dwalingen vullen bij SV altijd het uur
VI ftwquote:Op zondag 7 november 2010 15:28 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Daarom kijk ik er nooit meer naar.
Was absoluut geen rood. Wel geel.quote:Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef DuTank het volgende:
Mag ik wat niet-PSV'ers vragen of Reis terecht rood heeft gekregen? Ik hoor dat het discutabel was..
Eeeuhm.... discutabel, ligt eraan hoe je het bekijkt, als wapen of niet. Ik kan me wel inleven in de scheids, dat hij zo denkt, maar rood was net iets te zwaar, gele kaart was beter geweest.quote:Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef DuTank het volgende:
Mag ik wat niet-PSV'ers vragen of Reis terecht rood heeft gekregen? Ik hoor dat het discutabel was..
Ik mag hopen dat ie Ajax haalt dan, KNVB zal hem wel een wedstrijdje over 4 gevenquote:Op zondag 7 november 2010 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was absoluut geen rood. Wel geel.
Ik vond het terecht rood. Dit was dikke opzet..quote:Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef DuTank het volgende:
Je bent echt serieus?quote:Op zondag 7 november 2010 15:36 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik vond het terecht rood. Dit was dikke opzet..
Wie gaat er nu zo een duel in.. Dus rood.
als een ajacied het zegtquote:Op zondag 7 november 2010 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was absoluut geen rood. Wel geel.
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 15:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
als een ajacied het zegt![]()
maar ik hoorde dat Reis nog een klap nagaf toen die rood kreeg ofzo?
quote:Op zondag 7 november 2010 15:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
als een ajacied het zegt![]()
maar ik hoorde dat Reis nog een klap nagaf toen die rood kreeg ofzo?
Jaquote:
Als El Ahmadi aanlegt om te schieten gaat er op de parkeerplaats voor het Maasgebouw een alarm af.quote:Op zondag 7 november 2010 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
El Ahmadi...![]()
Als die al gaat aanleggen om op goal te schieten weet je dat hij er niet ingaat..
Het mag ook niet wat die deed, ik vond rood alleen te zwaar gestraft. Dit gebeurt zo vaak in een wedstrijd.quote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef dockx het volgende:
[..]
Ja
Als ik een duel in ga, dan komt mijn arm niet boven mun hoofd met de elleboog richting mijn tegenspeler.. Bij jou wel?
Wellicht worden alle wedstrijden vandaag van gelijke uitslag. Lekker saai.quote:Op zondag 7 november 2010 15:39 schreef horned_reaper het volgende:
Alle drie de thuisploegen staan nu achter
wees misschien maar blij, want hij zal wel lange schorsing krijgen zodat hij bij Ajax er niet bij zal zijnquote:Op zondag 7 november 2010 15:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het mag ook niet wat die deed, ik vond rood alleen te zwaar gestraft. Dit gebeurt zo vaak in een wedstrijd.
Verschrikkelijk idd.quote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als El Ahmadi aanlegt om te schieten gaat er op de parkeerplaats voor het Maasgebouw een alarm af.Ik heb die gast werkelijk nog nooit een goed schot op goal zien maken.
Mja.. Ik had van Reis veel meer verwacht tegen bijv. een FC Twente.quote:Op zondag 7 november 2010 15:40 schreef Koenani het volgende:
[..]
wees misschien maar blij, want hij zal wel lange schorsing krijgen zodat hij bij Ajax er niet bij zal zijn
inderdaad, want wat men zei over PSV met scoren en dan verdedigen doet FC Twente nu in het kwadraatquote:Op zondag 7 november 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mja.. Ik had van Reis veel meer verwacht tegen bijv. een FC Twente.
Maar goed... Ajax staat achterin helaas niet zo stabiel als een FC Twente
Hij eist ook echt alle ballen op, ook al staat Biseswar bij de cornervlag met de bal.quote:Op zondag 7 november 2010 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word ook een beetje moe van die Tim de Cler. Elke keer als het er op aankomt gaat hij achter een tegenstander staan zodat hij niet aanspeelbaar is.
Handig dat je dan hier meeleestquote:Op zondag 7 november 2010 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ssst...je loopt voor op m'n Sopcast-stream.
Achja... je moet wat op de zondagmiddag he.quote:
Omdat Bruins er nog minder van bakte.quote:
Joahquote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat Bruins er nog minder van bakte.
in zulke topics is het wel handig zo zonder te hoeven f5'enquote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...maar werkt wel beter zo.
Auassar, Mokotjo, Martins Indi, Schaken.quote:Op zondag 7 november 2010 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah
Heb verder ook geen idee wie Feyenoord nog op de bank heeft zitten eigenlijk.
Oe oe Schaken. Is die alweer gerehabiliteerd in de afzeikcaroussel dan?quote:Op zondag 7 november 2010 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Auassar, Mokotjo, Martins Indi, Schaken.
Ah oke, danku!quote:Op zondag 7 november 2010 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Auassar, Mokotjo, Martins Indi, Schaken.
Goed dat je zelf de clou er even bij vertelt, anders konden we niet lachen om je grapje.quote:Op zondag 7 november 2010 15:55 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Het rendement van Feijenoord is dit seizoen net zo hoog als het rendement van de Ajax aandelen.. 0,0 dus..
quote:Op zondag 7 november 2010 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed dat je zelf de clou er even bij vertelt, anders konden we niet lachen om je grapje.
Ik dacht het ook net!quote:Op zondag 7 november 2010 16:03 schreef Toilutpaper het volgende:
God, het leek net of Vlaar door de knie ging.
Of net als daarnet bij Ajax...dat Suarez de bal voor de keeper op de 5 meter neerlegt.quote:Op zondag 7 november 2010 16:05 schreef Cunani het volgende:
Ah joh Van Dijk, draag die zielige jongen even over de lijn.
Utrecht drukt erg veel, als het nog 20 minuten zo doorgaat kan het bijna niet anders dan dat Utrecht gelijk gaat maken.quote:
maar het is nog maar 10 minuten, dus dat scheeltquote:Op zondag 7 november 2010 16:07 schreef NrTH het volgende:
[..]
Utrecht drukt erg veel, als het nog 20 minuten zo doorgaat kan het bijna niet anders dan dat Utrecht gelijk gaat maken.
Tis de 73e minuut?quote:Op zondag 7 november 2010 16:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
maar het is nog maar 10 minuten, dus dat scheelt
Wegereef moet ook ander werk gaan zoekenquote:Op zondag 7 november 2010 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Terechte strafschop, alleen de rode kaart wel overdreven gezien de overtreding.
Alweer?quote:Op zondag 7 november 2010 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
Lekker dat het 2-0 is, maar rood was onterecht.
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 16:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wegereef moet ook ander werk gaan zoeken
Rood was niet nodig, maar dat was de eerste keer ook niet nodigquote:
Vond je de eerste wel terecht danquote:
Absoluut niet.quote:Op zondag 7 november 2010 16:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vond je de eerste wel terecht dan?
En ook dat ja..quote:Op zondag 7 november 2010 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om OP GOAL te schieten
Precies...dan staan de lopende spelers ook weer stil voor de goal.quote:Op zondag 7 november 2010 16:13 schreef Cunani het volgende:
Cabral kap nou eens met dat buitenom willen gaan, geef gewoon in een keer voor!
Oké danquote:
Sssstttt we zijn er nog nietquote:Op zondag 7 november 2010 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
PSV gaat er ook weer met de punten vandoor. Kut zeg
Ckers!quote:Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
Van Haaren ook de credits voor zn schot natuurlijk!
Ook eigen jeugd?!quote:Op zondag 7 november 2010 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
Van Haaren ook de credits voor zn schot natuurlijk!
Vrouwenquote:Op zondag 7 november 2010 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel, Utrecht scoort niet meer. Heb altijd gelijk
Oké, niet verkeerdquote:
Inderdaad..quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jammer. Daar had Feyenoord meer verdiend.
Weer jammer voor Feyenoordquote:
Jazeker. Kansen, tjonge jonge. Sowiezo 1 penalty moeten hebben + een goal die goedgekeurd had moeten worden.quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Netjes van Vitesse.quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
Vitesse - AZ eindstand 1-1 goverdekut.
Ach het wordt maar weer eens te meer duidelijk dat Feyenoord een echte spits mist. Feyenoord zeker niet slecht.quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Een gelijkspel vind ik verdiend. Er was wel meer mogelijk dan een gelijkspel.quote:Op zondag 7 november 2010 16:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mij!quote:Op zondag 7 november 2010 16:25 schreef DuTank het volgende:
ik ga echt iets slopen als utrecht nog scoort
quote:Op zondag 7 november 2010 16:26 schreef NrTH het volgende:
PSV Komt hier toch wel keer op keer goed weg.
Keeper staat er niet voor niksquote:
Tot het afgelopen is.quote:
Hoezo? Je wist toch al dat Utrecht niet meer ging scorenquote:
Alsof PSV zo goed isquote:Op zondag 7 november 2010 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoezo? Je wist toch al dat Utrecht niet meer ging scoren
Gefeliciteerd.quote:
Ja, maar ik wil zooo graag ongelijk hebben.quote:Op zondag 7 november 2010 16:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoezo? Je wist toch al dat Utrecht niet meer ging scoren
Uhm... Volgens mij snap je hem nietquote:Op zondag 7 november 2010 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alsof PSV zo goed isAlleen Feyenoord heeft nog agressiever spel
Net zeg je nog dat je altijd gelijk hebtquote:Op zondag 7 november 2010 16:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Ja, maar ik wil zooo graag ongelijk hebben.
Lekker bezig Barberaquote:voelde dat nou lekker, met een andere man achter je?
Nee, dat zal wel niet, maar nu je het zo zegt, je bedoelt zeker dat die scheids voor psv is oid? Ik heb verder die wedstrijd niet gezien, heb een andere gekekenquote:Op zondag 7 november 2010 16:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm... Volgens mij snap je hem niet
Hij kan wel zeggen dat de scheidsrechter niet de ''kleine'' clubs moet beschermen en iedereen gelijk is.. Want als we tegen Ajax of Twente speelde dan telde die gewoon..quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wat dan nog ? Gaat de 4e man het dan terug draaien ?
Het was gewoon een overtreding. Die trainers geven met hun hysterisch gedoe een slecht signaal af en het helpt 0,0.Het zijn trouwens wel de spaarzame momenten dat je Rutten bevlogen bezig ziet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan wel zeggen dat de scheidsrechter niet de ''kleine'' clubs moet beschermen en iedereen gelijk is.. Want als we tegen Ajax of Twente speelde dan telde die gewoon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |