nee dusquote:Op zondag 7 november 2010 15:17 schreef TheGeneral het volgende:
Buitenspel? Dat wil ik nog wel eens terugzien.
Laten we het hopenquote:
Uhm niks?quote:
Hij leek mij ook op dezelfde lijn te staan als die speler uiterst rechts..quote:
Vroeger hadden ze bij de NOS toch zo'n programma'tje waarmee ze een computeranimatie van de spelsituatie zo konden draaien dat te zien was of er sprake was van buitenspel? Is dit uit solidariteit met de scheidsrechters afgeschaft?quote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef Toilutpaper het volgende:
Was geen buitenspel, Castaignos stond tegen de lijn aan en de Roda JC verdediger achter de lijn. Wijnaldum stond buitenspel, maar Castaignos niet.
Ijzeren rinus ja, geen idee verderquote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze bij de NOS toch zo'n programma'tje waarmee ze een computeranimatie van de spelsituatie zo konden draaien dat te zien was of er sprake was van buitenspel? Is dit uit solidariteit met de scheidsrechters afgeschaft?
Het voetbal moest positief belicht worden toch?quote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze bij de NOS toch zo'n programma'tje waarmee ze een computeranimatie van de spelsituatie zo konden draaien dat te zien was of er sprake was van buitenspel? Is dit uit solidariteit met de scheidsrechters afgeschaft?
Die dwalingen vullen bij SV altijd het uurquote:Op zondag 7 november 2010 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
sssshhhhhhhhhhhhhhtquote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, hij deed iets met zn elleboog hoor.
Tja dan weet ik het ook niet meer maar goed we hebben nog 1 helft.quote:Op zondag 7 november 2010 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
als die overtreding van Tyton geen penalty is...
Daarom kijk ik er nooit meer naar.quote:Op zondag 7 november 2010 15:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die dwalingen vullen bij SV altijd het uur
VI ftwquote:Op zondag 7 november 2010 15:28 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Daarom kijk ik er nooit meer naar.
Was absoluut geen rood. Wel geel.quote:Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef DuTank het volgende:
Mag ik wat niet-PSV'ers vragen of Reis terecht rood heeft gekregen? Ik hoor dat het discutabel was..
Eeeuhm.... discutabel, ligt eraan hoe je het bekijkt, als wapen of niet. Ik kan me wel inleven in de scheids, dat hij zo denkt, maar rood was net iets te zwaar, gele kaart was beter geweest.quote:Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef DuTank het volgende:
Mag ik wat niet-PSV'ers vragen of Reis terecht rood heeft gekregen? Ik hoor dat het discutabel was..
Ik mag hopen dat ie Ajax haalt dan, KNVB zal hem wel een wedstrijdje over 4 gevenquote:Op zondag 7 november 2010 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was absoluut geen rood. Wel geel.
Ik vond het terecht rood. Dit was dikke opzet..quote:Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef DuTank het volgende:
Je bent echt serieus?quote:Op zondag 7 november 2010 15:36 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik vond het terecht rood. Dit was dikke opzet..
Wie gaat er nu zo een duel in.. Dus rood.
als een ajacied het zegtquote:Op zondag 7 november 2010 15:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was absoluut geen rood. Wel geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |