Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 15:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
als een ajacied het zegt![]()
maar ik hoorde dat Reis nog een klap nagaf toen die rood kreeg ofzo?
quote:Op zondag 7 november 2010 15:37 schreef Koenani het volgende:
[..]
als een ajacied het zegt![]()
maar ik hoorde dat Reis nog een klap nagaf toen die rood kreeg ofzo?
Jaquote:
Als El Ahmadi aanlegt om te schieten gaat er op de parkeerplaats voor het Maasgebouw een alarm af.quote:Op zondag 7 november 2010 15:36 schreef TheGeneral het volgende:
El Ahmadi...![]()
Als die al gaat aanleggen om op goal te schieten weet je dat hij er niet ingaat..
Het mag ook niet wat die deed, ik vond rood alleen te zwaar gestraft. Dit gebeurt zo vaak in een wedstrijd.quote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef dockx het volgende:
[..]
Ja
Als ik een duel in ga, dan komt mijn arm niet boven mun hoofd met de elleboog richting mijn tegenspeler.. Bij jou wel?
Wellicht worden alle wedstrijden vandaag van gelijke uitslag. Lekker saai.quote:Op zondag 7 november 2010 15:39 schreef horned_reaper het volgende:
Alle drie de thuisploegen staan nu achter
wees misschien maar blij, want hij zal wel lange schorsing krijgen zodat hij bij Ajax er niet bij zal zijnquote:Op zondag 7 november 2010 15:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het mag ook niet wat die deed, ik vond rood alleen te zwaar gestraft. Dit gebeurt zo vaak in een wedstrijd.
Verschrikkelijk idd.quote:Op zondag 7 november 2010 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als El Ahmadi aanlegt om te schieten gaat er op de parkeerplaats voor het Maasgebouw een alarm af.Ik heb die gast werkelijk nog nooit een goed schot op goal zien maken.
Mja.. Ik had van Reis veel meer verwacht tegen bijv. een FC Twente.quote:Op zondag 7 november 2010 15:40 schreef Koenani het volgende:
[..]
wees misschien maar blij, want hij zal wel lange schorsing krijgen zodat hij bij Ajax er niet bij zal zijn
inderdaad, want wat men zei over PSV met scoren en dan verdedigen doet FC Twente nu in het kwadraatquote:Op zondag 7 november 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mja.. Ik had van Reis veel meer verwacht tegen bijv. een FC Twente.
Maar goed... Ajax staat achterin helaas niet zo stabiel als een FC Twente
Hij eist ook echt alle ballen op, ook al staat Biseswar bij de cornervlag met de bal.quote:Op zondag 7 november 2010 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word ook een beetje moe van die Tim de Cler. Elke keer als het er op aankomt gaat hij achter een tegenstander staan zodat hij niet aanspeelbaar is.
Handig dat je dan hier meeleestquote:Op zondag 7 november 2010 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ssst...je loopt voor op m'n Sopcast-stream.
Achja... je moet wat op de zondagmiddag he.quote:
Omdat Bruins er nog minder van bakte.quote:
Joahquote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Omdat Bruins er nog minder van bakte.
in zulke topics is het wel handig zo zonder te hoeven f5'enquote:Op zondag 7 november 2010 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...maar werkt wel beter zo.
Auassar, Mokotjo, Martins Indi, Schaken.quote:Op zondag 7 november 2010 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah
Heb verder ook geen idee wie Feyenoord nog op de bank heeft zitten eigenlijk.
Oe oe Schaken. Is die alweer gerehabiliteerd in de afzeikcaroussel dan?quote:Op zondag 7 november 2010 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Auassar, Mokotjo, Martins Indi, Schaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |