Ik wou dat ik er dit jaar ook bij wasquote:Op zondag 7 november 2010 00:45 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Ja correctie: was inderdaad zondag (3e dag) ergens in de middag.. heerlijk met een biertje op het gras in het zonnetje net buite de tent gezeten toen
Je had bij mij een fipoquote:
Juistquote:Op zondag 7 november 2010 00:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik lees Brabant, dus hier moet ik gepost hebben
Adeuquote:
Ja echt serieus.quote:
Welkom, skon da gij der ok benquote:Op zondag 7 november 2010 00:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik lees Brabant, dus hier moet ik gepost hebben
Jij bent de lul nuquote:
Ik ben 1,83.quote:Op zondag 7 november 2010 00:47 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Dat ik groter ben dan jij? Dat klopt.
Noorden van Belgiëquote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef FreezePop het volgende:
Ik kan me nog steeds niet helemaal vinden in die nieuwe rage genaamd 'Brabant'. Wat is het? Waar ligt het?
Het is de hemelquote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef FreezePop het volgende:
Ik kan me nog steeds niet helemaal vinden in die nieuwe rage genaamd 'Brabant'. Wat is het? Waar ligt het?
Ik nam de roltrap rechts, de appie in.quote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben 1,83.![]()
Maar zag je me alleen bij de metro ofzo? Ik liep door naar de trein richting Den Helder. Spoor 7. Jij?
Ja klopt. Had geen zin om mn post te editten.quote:
Ik wilde in het vorige topic zeggen dat het Yes was en Jon Anderson is daar de zanger van dus half goedquote:
is zegmaar.. als je bij utrecht bent? en dan een stukkie naar beneden.. en als je in belgië bent, ben je al te ver..quote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef FreezePop het volgende:
quote:
Maar dat merkt je vanzelf aan het wegdek en lantaarnpalen midden op de weg. Belgie dusquote:Op zondag 7 november 2010 00:50 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
is zegmaar.. als je bij utrecht bent? en dan een stukkie naar beneden.. en als je in belgië bent, ben je al te ver..
Gewoon helemaal fout..je hebt namelijk niks geantwoordquote:Op zondag 7 november 2010 00:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wilde in het vorige topic zeggen dat het Yes was en Jon Anderson is daar de zanger van dus half goed
Ik zette die reply on toen was het topic al volquote:Op zondag 7 november 2010 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon helemaal fout..je hebt namelijk niks geantwoord
Weer zonder mijquote:
Klopt maar dan heb ik al een meetquote:
Dan reken ik het voor één derde goed. Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 november 2010 00:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zette die reply on toen was het topic al vol
Ja immer, en met jou?quote:
Aha. Daar kom ik ook nog wel regelmatig.quote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik nam de roltrap rechts, de appie in.
quote:Op zondag 7 november 2010 00:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt maar dan heb ik al een meet
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef aight1 het volgende:
Schatjes ik ga gewoon slapen want ik ben heleeemaal kapot
Kusjes op jullie baarmoederhalzen enzo
kusje op je prostaatquote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef aight1 het volgende:
Iets met een gegeven paardquote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan reken ik het voor één derde goed. Gefeliciteerd
quote:
Jaa inderdaad, die belgen hebben geen borden bij de grens staan. Je merkt aan de teringherrie en de onderdelen die van je auto pleuren dat je op een Belgische snelweg rijdquote:Op zondag 7 november 2010 00:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar dat merkt je vanzelf aan het wegdek en lantaarnpalen midden op de weg. Belgie dus
Kusjes op je middenvoetsbeentjequote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef aight1 het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef Franneh het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er niemand wedden?
Ja sorryquote:Op zondag 7 november 2010 00:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik denk.. je loopt wel binnen he, maar nee hoor geen Kally
Symphquote:
JWZ!quote:
Je moet mij zoenen?quote:Op zondag 7 november 2010 00:53 schreef Beach het volgende:
[..]
De volgende kom ik wel, jou moet ik zoen![]()
![]()
Hhaha swsquote:Op zondag 7 november 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, als je er zo bij loopt dan ben je wel echt een baas__!
Belgen hebben uberhaupt geen borden.quote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Jaa inderdaad, die belgen hebben geen borden bij de grens staan. Je merkt aan de teringherrie en de onderdelen die van je auto pleuren dat je op een Belgische snelweg rijd
Kom maarquote:
quote:
Ow. Voorkeur voor breezer smaak?quote:Op zondag 7 november 2010 00:54 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee het is de bedoeling dat jij komt
De kans ik klein dat dat nog gaat gebeuren..aangezien ik steeds minder vertrouwen in die NB meet hebquote:
Mooi.quote:
Hahah!quote:Op zondag 7 november 2010 00:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Belgen hebben uberhaupt geen borden.
"Ey sjefke, denkte gij da we te vur gereeje zen?"
quote:Op zondag 7 november 2010 00:54 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee het is de bedoeling dat jij komt
Ja afgeleid, jeweetzzzzquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Franneh het volgende:
Het gaat over komen en Kally moet quoten hoor
ik kom eraanquote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Patje1987 het volgende:
Wie wil er een biertje? Nu naar Waalwijk komen ik trakteer
kut mag nie meer rijdenquote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Patje1987 het volgende:
Hey alleen als jij het zegtquote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Franneh het volgende:
Het gaat over komen en Kally moet quoten hoor
Ik schijt je in je bek met je waalwijkquote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Patje1987 het volgende:
"Ja lap seg, goddoeme, nu emme ik ginne goesting meer é om dur te raaiequote:Op zondag 7 november 2010 00:55 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Hahah!
"wit ik toch nie, gij het die koart toch? hatte da motte zeeën da we der half ur geleeje al afgemotte hadde?!"
heb jij ook van die kleine roze olifantjes?quote:
Sorry rijbewijs ligt bij justitiequote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Patje1987 het volgende:
Niet haten op Waalwijk manquote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik schijt je in je bek met je waalwijk
Dat gaat niet lukken voor het zonlicht denk ikquote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben er in een half uurquote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Patje1987 het volgende:
Teveelquote:
Kut is dat ehquote:
dagaikniemeerredduhjohquote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Patje1987 het volgende:
nee ik zie hartjes vliegen... in het rood en roze... en nu zie ik een blauwequote:Op zondag 7 november 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb jij ook van die kleine roze olifantjes?
En nou is er een een shaggie aan het draaien ;'(
"amai amai, wanna zotte! ik heb honger he, anders effkes noar den fritkot? of goide thuis wa in den microgolf?"quote:Op zondag 7 november 2010 00:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
"Ja lap seg, goddoeme, nu emme ik ginne goesting meer é om dur te raaie"
Altijd matig ja, ik was vorige week in Schijndel blijven pitten, kun je tenminste jezelf nog nuttig maken door te drinken en te blowen.quote:
Op je fiets lukt dat welquote:
Oooooow die, als ik die olifantjes opzij schop zie ik ze ookquote:Op zondag 7 november 2010 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zie hartjes vliegen... in het rood en roze... en nu zie ik een blauwe
Geil.quote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik schijt je in je bek met je waalwijk
90's party?quote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd matig ja, ik was vorige week in Schijndel blijven pitten, kun je tenminste jezelf nog nuttig maken door te drinken en te blowen.
Curryworstenquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
"amai amai, wanna zotte! ik heb honger he, anders effkes noar den fritkot? of goide thuis wa in den microgolf?"
Doe ik tochquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trakteer volgende week maar op een biertje
In Schijndel?quote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd matig ja, ik was vorige week in Schijndel blijven pitten, kun je tenminste jezelf nog nuttig maken door te drinken en te blowen.
Nah was bij de Fokker Gridlok thuis, die woont daarquote:
Skendelquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Creeg het volgende:
[..]
In Schijndel?Dat ligt vast in Brabant
I wishquote:
Ligt eraan wat Kally haaltquote:
blowen vind ik echt geen reet aan, en heb ik nooit gevonden ookquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha, ja ik kende inderdaad een belg die heel onorthodox een curryworst klaarmaakte in een microgolf (magnetron)quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zijn die olifantjes niette zwaar om weg te schoppen???quote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oooooow die, als ik die olifantjes opzij schop zie ik ze ook
Ik word er heerlijk rustig van, vooral met een pilsje erbij. Ik doe het niet vaak hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blowen vind ik echt geen reet aan, en heb ik nooit gevonden ook
En ja ik heb het best geprobeerd... Het doet niks met me
quote:Op zondag 7 november 2010 00:59 schreef Franneh het volgende:
[..]
Drink een breezer en je weet niet wat je overkomt.
Overal lullen
Nja als ik jou 5 breezers voer ga je vast wel een hele nacht meequote:
Bij jou ook jaquote:
Gekke Belgenquote:Op zondag 7 november 2010 00:59 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Haha, ja ik kende inderdaad een belg die heel onorthodox een curryworst klaarmaakte in een microgolf (magnetron)![]()
Daar zit mijn bloed nog vol van, van net, ik mis zequote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem wel rode vodka redbull mee
een keer gedaan goed zat. Heb ik zo'n kut taxi onder gekotst, mijn vrouw schoonmaken.quote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik word er heerlijk rustig van, vooral met een pilsje erbij. Ik doe het niet vaak hoor.
fles nu al opquote:Op zondag 7 november 2010 01:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Daar zit mijn bloed nog vol van, van net, ik mis ze
5 maar?quote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nja als ik jou 5 breezers voer ga je vast wel een hele nacht mee
Wil je me in slaap hebben ofzoquote:
Ja sorry heb er nog maar 5quote:
ja I knowquote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn die olifantjes niette zwaar om weg te schoppen???
Ik schop iever hrtjes weg... rotdingen zoms
Diepzinnigquote:Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Een vallende ster als een kristal in de nacht
http://www.hardcoreradio.nl/player/quote:Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Joe Jackson, Yes, Talk Talk en Run DMC slaapverwekkend vinden
Tja, die zijn zo gebonden aan hun curryworst als wij aan onze frikandellen denk ik.quote:
Doe mij daar maar een dubbele whiskey bijquote:
Klopt.quote:Op zondag 7 november 2010 01:03 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja vooruit, beter dan niks he.
Iets met glas halfvol enzo
dat nummer van Joe Jackson is zoooo gaafquote:Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Joe Jackson, Yes, Talk Talk en Run DMC slaapverwekkend vinden
Jij weetquote:
Eindelijk iemand!quote:Op zondag 7 november 2010 01:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat nummer van Joe Jackson is zoooo gaaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
die zit in mijn nek, remember?quote:Op zondag 7 november 2010 01:03 schreef Kally het volgende:
Franneh, ik zit gvd aan die breezah maar zie geen lul
HOE KAN DATquote:Op zondag 7 november 2010 01:03 schreef Kally het volgende:
Franneh, ik zit gvd aan die breezah maar zie geen lul
Ga ik dan een lul zien?quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef Patje1987 het volgende:
Kally zal ik een breezer voor je meenemen volgende week?
quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef ecktebaas het volgende:
Ook geode muziek.STAMPEN MET JE STAPPERS BOMBERJACKS ALLES HIER IN DEZE CLUB WE GAAN LOS STAMPEN HIER STAMPEN DAAR STAMPEN OVERALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij kent mij al 2 jaar lang, en ik zie jou nu pasquote:Op zondag 7 november 2010 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Dyr. Dit is engMisschien doe ik al 2 jaar boodschappen die ik bij jou afreken
Sorry mn lul is zo lang dat dat nog even duurt.quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
HOE KAN DAT
Creeg doe die broek nou eens naar beneden man.
Het is nog vroegquote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
Gast ga je ogen dicht doen en slapen.
quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef ecktebaas het volgende:
Ook geode muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Bart gaat toch ook meequote:
Je moet er ook niet zoveel knopen in leggen..quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Sorry mn lul is zo lang dat dat nog even duurt.
Hardcore heeft geen flikker met bomberjacks te maken man.quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
STAMPEN MET JE STAPPERS BOMBERJACKS ALLES HIER IN DEZE CLUB WE GAAN LOS STAMPEN HIER STAMPEN DAAR STAMPEN OVERAL
Wat hoezoquote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dan loog je tegen mij
Alsof ik een kind was.
Anders sleept ie over de grond. Is nogal gevoelig jeweettochquote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je moet er ook niet zoveel knopen in leggen..
Wat?!?! Waar werkt deze man?quote:Op zondag 7 november 2010 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Dyr. Dit is engMisschien doe ik al 2 jaar boodschappen die ik bij jou afreken
Ik zie het begin van een flamewar.quote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hardcore heeft geen flikker met bomberjacks te maken man.
Gaat je niks aanquote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat?!?! Waar werkt deze man?Dan ga ik ook even boodschappen doen
Mietjequote:
ik geloof dat je dacht dat ik helemaal blind wasquote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dan loog je tegen mij
Alsof ik een kind was.
Ja ik ben bezig ik lig half k.o hierquote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je ging slapen ja
Dat laat weer zien hoe slecht mijn kennis van hardcore isquote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hardcore heeft geen flikker met bomberjacks te maken man.
Ik ook, leuke broek heb jequote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet hoe je jas eruit ziet man
Watquote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
zeg schat denk je dat je me aan kan?
Ok gelukkigquote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik ben bezig ik lig half k.o hier
IK KEN JE NIETquote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Dus jij kent mij al 2 jaar lang, en ik zie jou nu pas
Maar dat is toch bij elke muziek zoquote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat laat weer zien hoe slecht mijn kennis van hardcore is
Ik kan je wel aan hoorquote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was
zeg schat denk je dat je me aan kan?
Die nieuwe broek zat in een tas..dus die kon je helemaal niet zienquote:
Ga je nog wat doen of nietquote:Op zondag 7 november 2010 01:07 schreef Franneh het volgende:
hihi die sinterklaashoedjes ihihihihiiiii
Ja ik weet welquote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Creeg het volgende:
[..]
Anders sleept ie over de grond. Is nogal gevoelig jeweettoch
Wel bij gothicsquote:Op zondag 7 november 2010 01:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat is toch bij elke muziek zokleding heeft er niks mee te maken vind ik.
Sinterklaas is kutquote:Op zondag 7 november 2010 01:07 schreef Franneh het volgende:
hihi die sinterklaashoedjes ihihihihiiiii
Allangquote:Op zondag 7 november 2010 01:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Als jij klaar bent met eruit halen
Oh nee?quote:Op zondag 7 november 2010 01:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat is toch bij elke muziek zokleding heeft er niks mee te maken vind ik.
Ik zoek kut met een leuke persoonlijkheid.quote:Op zondag 7 november 2010 01:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Zoek niet langer, er zijn genoeg kutjes hier
Zozoquote:
Dat is moeizaam net als een lulquote:Op zondag 7 november 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zoek kut met een leuke persoonlijkheid.
op deze pjoeter staan ze niet, maar ik heb ze wel degelijk die foto'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |