Ga ik dan een lul zien?quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef Patje1987 het volgende:
Kally zal ik een breezer voor je meenemen volgende week?
quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef ecktebaas het volgende:
Ook geode muziek.STAMPEN MET JE STAPPERS BOMBERJACKS ALLES HIER IN DEZE CLUB WE GAAN LOS STAMPEN HIER STAMPEN DAAR STAMPEN OVERALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus jij kent mij al 2 jaar lang, en ik zie jou nu pasquote:Op zondag 7 november 2010 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Dyr. Dit is engMisschien doe ik al 2 jaar boodschappen die ik bij jou afreken
Sorry mn lul is zo lang dat dat nog even duurt.quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
HOE KAN DAT
Creeg doe die broek nou eens naar beneden man.
Het is nog vroegquote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef Franneh het volgende:
[..]
Gast ga je ogen dicht doen en slapen.
quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef ecktebaas het volgende:
Ook geode muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Bart gaat toch ook meequote:
Je moet er ook niet zoveel knopen in leggen..quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Sorry mn lul is zo lang dat dat nog even duurt.
Hardcore heeft geen flikker met bomberjacks te maken man.quote:Op zondag 7 november 2010 01:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
STAMPEN MET JE STAPPERS BOMBERJACKS ALLES HIER IN DEZE CLUB WE GAAN LOS STAMPEN HIER STAMPEN DAAR STAMPEN OVERAL
Wat hoezoquote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dan loog je tegen mij
Alsof ik een kind was.
Anders sleept ie over de grond. Is nogal gevoelig jeweettochquote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je moet er ook niet zoveel knopen in leggen..
Wat?!?! Waar werkt deze man?quote:Op zondag 7 november 2010 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Dyr. Dit is engMisschien doe ik al 2 jaar boodschappen die ik bij jou afreken
Ik zie het begin van een flamewar.quote:Op zondag 7 november 2010 01:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Hardcore heeft geen flikker met bomberjacks te maken man.
Gaat je niks aanquote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat?!?! Waar werkt deze man?Dan ga ik ook even boodschappen doen
Mietjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |