Altijd matig ja, ik was vorige week in Schijndel blijven pitten, kun je tenminste jezelf nog nuttig maken door te drinken en te blowen.quote:
Op je fiets lukt dat welquote:
Oooooow die, als ik die olifantjes opzij schop zie ik ze ookquote:Op zondag 7 november 2010 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zie hartjes vliegen... in het rood en roze... en nu zie ik een blauwe
Geil.quote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik schijt je in je bek met je waalwijk
90's party?quote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd matig ja, ik was vorige week in Schijndel blijven pitten, kun je tenminste jezelf nog nuttig maken door te drinken en te blowen.
Curryworstenquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
"amai amai, wanna zotte! ik heb honger he, anders effkes noar den fritkot? of goide thuis wa in den microgolf?"
Doe ik tochquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trakteer volgende week maar op een biertje
In Schijndel?quote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd matig ja, ik was vorige week in Schijndel blijven pitten, kun je tenminste jezelf nog nuttig maken door te drinken en te blowen.
Nah was bij de Fokker Gridlok thuis, die woont daarquote:
Skendelquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Creeg het volgende:
[..]
In Schijndel?Dat ligt vast in Brabant
I wishquote:
Ligt eraan wat Kally haaltquote:
blowen vind ik echt geen reet aan, en heb ik nooit gevonden ookquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha, ja ik kende inderdaad een belg die heel onorthodox een curryworst klaarmaakte in een microgolf (magnetron)quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zijn die olifantjes niette zwaar om weg te schoppen???quote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oooooow die, als ik die olifantjes opzij schop zie ik ze ook
Ik word er heerlijk rustig van, vooral met een pilsje erbij. Ik doe het niet vaak hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blowen vind ik echt geen reet aan, en heb ik nooit gevonden ook
En ja ik heb het best geprobeerd... Het doet niks met me
quote:Op zondag 7 november 2010 00:59 schreef Franneh het volgende:
[..]
Drink een breezer en je weet niet wat je overkomt.
Overal lullen
Nja als ik jou 5 breezers voer ga je vast wel een hele nacht meequote:
Bij jou ook jaquote:
Gekke Belgenquote:Op zondag 7 november 2010 00:59 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Haha, ja ik kende inderdaad een belg die heel onorthodox een curryworst klaarmaakte in een microgolf (magnetron)![]()
Daar zit mijn bloed nog vol van, van net, ik mis zequote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem wel rode vodka redbull mee
een keer gedaan goed zat. Heb ik zo'n kut taxi onder gekotst, mijn vrouw schoonmaken.quote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik word er heerlijk rustig van, vooral met een pilsje erbij. Ik doe het niet vaak hoor.
fles nu al opquote:Op zondag 7 november 2010 01:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Daar zit mijn bloed nog vol van, van net, ik mis ze
5 maar?quote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef Creeg het volgende:
[..]
Nja als ik jou 5 breezers voer ga je vast wel een hele nacht mee
Wil je me in slaap hebben ofzoquote:
Ja sorry heb er nog maar 5quote:
ja I knowquote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn die olifantjes niette zwaar om weg te schoppen???
Ik schop iever hrtjes weg... rotdingen zoms
Diepzinnigquote:Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Een vallende ster als een kristal in de nacht
http://www.hardcoreradio.nl/player/quote:Op zondag 7 november 2010 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Joe Jackson, Yes, Talk Talk en Run DMC slaapverwekkend vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |