Maar dat merkt je vanzelf aan het wegdek en lantaarnpalen midden op de weg. Belgie dusquote:Op zondag 7 november 2010 00:50 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
is zegmaar.. als je bij utrecht bent? en dan een stukkie naar beneden.. en als je in belgië bent, ben je al te ver..
Gewoon helemaal fout..je hebt namelijk niks geantwoordquote:Op zondag 7 november 2010 00:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wilde in het vorige topic zeggen dat het Yes was en Jon Anderson is daar de zanger van dus half goed
Ik zette die reply on toen was het topic al volquote:Op zondag 7 november 2010 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon helemaal fout..je hebt namelijk niks geantwoord
Weer zonder mijquote:
Klopt maar dan heb ik al een meetquote:
Dan reken ik het voor één derde goed. Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 november 2010 00:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zette die reply on toen was het topic al vol
Ja immer, en met jou?quote:
Aha. Daar kom ik ook nog wel regelmatig.quote:Op zondag 7 november 2010 00:49 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik nam de roltrap rechts, de appie in.
quote:Op zondag 7 november 2010 00:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt maar dan heb ik al een meet
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef aight1 het volgende:
Schatjes ik ga gewoon slapen want ik ben heleeemaal kapot
Kusjes op jullie baarmoederhalzen enzo
kusje op je prostaatquote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef aight1 het volgende:
Iets met een gegeven paardquote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan reken ik het voor één derde goed. Gefeliciteerd
quote:
Jaa inderdaad, die belgen hebben geen borden bij de grens staan. Je merkt aan de teringherrie en de onderdelen die van je auto pleuren dat je op een Belgische snelweg rijdquote:Op zondag 7 november 2010 00:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar dat merkt je vanzelf aan het wegdek en lantaarnpalen midden op de weg. Belgie dus
Kusjes op je middenvoetsbeentjequote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef aight1 het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef Franneh het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er niemand wedden?
Ja sorryquote:Op zondag 7 november 2010 00:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik denk.. je loopt wel binnen he, maar nee hoor geen Kally
Symphquote:
JWZ!quote:
Je moet mij zoenen?quote:Op zondag 7 november 2010 00:53 schreef Beach het volgende:
[..]
De volgende kom ik wel, jou moet ik zoen![]()
![]()
Hhaha swsquote:Op zondag 7 november 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, als je er zo bij loopt dan ben je wel echt een baas__!
Belgen hebben uberhaupt geen borden.quote:Op zondag 7 november 2010 00:52 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
Jaa inderdaad, die belgen hebben geen borden bij de grens staan. Je merkt aan de teringherrie en de onderdelen die van je auto pleuren dat je op een Belgische snelweg rijd
Kom maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |