abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90163067
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 16:43 schreef bigbass het volgende:
Nieuwe winkel en dus vandaag 4 uurtjes mogen werken om alles recht te trekken en te vullen waar we gister geen tijd voor hadden :)
Wij hebben overigens meer last van het weer dan van de staking waardoor we vers in plaats van op vrijdagmiddag op zaterdagochtend kregen (de wagen stond er al om half 6, terwijl er pas om 7 uur mensen zijn en we pas om 8 uur mogen lossen door de verscherpte regels dankzij de overval van laatst) zonder dat dat gecommuniceerd werd. Dus toen hadden we op de eerste zaterdag in de nieuwe winkel 's ochtends niemand op de deli staan --> chaos 's middags.

En de nieuwe deli is kut. Kleiner, krapper en je kan de bak niet meer zien, dus geen overzicht meer. Geen achterwand meer en minder koeling, dus een groot deel van de navulling staat achter en nu heeft mijn baas vandaag besloten dat alle deli restanten naar de koeling beneden moet, in plaats van meteen om de hoek in het magazijn. *zucht*
Idem hier. Deli is kut geworden. Je hebt idd geen overzicht meer, je moet steeds om lopen. Echt irritant.
De stukken vlees etc. liggen allemaal achter, incl. kaasstukken. De baas wil ALLE 15 > kastjes gebruiken voor vleeswaren en grill? :')
Mja, gelukkig sta ik vaker op brood.
pi_90191778
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef UncleSam het volgende:
Ik ben even benieuwd over hoe bij jullie de promo T-standaarden in de bancarella's staan.

Mijn (nieuwe) sm is dus van mening dat ze in de hoek van de koeling horen te staan omdat de prijs die op de poster staat dan dicht op de producten is. Anders lijkt het (volgens hem) alsof de prijs op de poster slaat op de producten die op de plank staan..
Ik vind het totaal geen gezicht :{ het heeft ook nog eens tot gevolg dat de bonusposter het zicht ontneemt van de helft van de producten op de plank. Volgens mijn mening horen die t-standaard boven op de plank te staan, met de producten om de paal heen gevuld.

Ter beeldvorming, hoe staan ze bij jullie in de winkel?
[ afbeelding ]
Ligt eraan. Bij sommige bancarella's hebben wij geen plank, dus dan is er geen andere keuze dan in de bancarella zelf.
pi_90192496
Ook leuk. Al 2 week lang springt er bijna elke dag een stop er uit. Altijd dezelfde, maar is heel simpel met een schakelaartje weer aan de praat te krijgen. Sinds dien zijn er bijna iedere dag monteurs om het na te lopen.

Even voor de leuk: bij de stop hoort een groep. En alle koelingen van vers (exclusief zuivel) valt daaronder. Dus ook kies&kook, panklaar, vleeswaren en salades, gekoelde maaltijden. Ook het licht aan die kant, de entree van de winkel, valt dan uit.

Echter vandaag, we kregen hem niet meer aan de praat. Iedere keer als we die schakelaar omzette, vloog hij er direct weer uit en kwamen er vonken achter de schakelaar weg. Dus we móésten de winkel maar dicht doen. Dus we hebben zo'n omzet van bijna 3 uur misgelopen.

Direct gebeld, monteurs direct gekomen. Eerste wat ze deden is die schakelaar omzetten, het werkte weer. Daarna hadden ze een hele strook van plafond platen eruit gehaald. Toen ze bezig waren, sloeg weer zo'n stop door/schakelaar om. Beide monteurs schrokken en vlogen bijna van hun trap af. Geluk bij een ongeluk, de rayonmanager was er ook en zag toevallig dat er rook was. Even daarna, was er vuur. Wat blijkt, is er een verdeelkast kapot boven het plafond. Dat hele ding was al zwart en de balk eronder ook.

Interessant.
pi_90222392
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:33 schreef einschtein het volgende:
Ook leuk. Al 2 week lang springt er bijna elke dag een stop er uit. Altijd dezelfde, maar is heel simpel met een schakelaartje weer aan de praat te krijgen. Sinds dien zijn er bijna iedere dag monteurs om het na te lopen.

Even voor de leuk: bij de stop hoort een groep. En alle koelingen van vers (exclusief zuivel) valt daaronder. Dus ook kies&kook, panklaar, vleeswaren en salades, gekoelde maaltijden. Ook het licht aan die kant, de entree van de winkel, valt dan uit.

Echter vandaag, we kregen hem niet meer aan de praat. Iedere keer als we die schakelaar omzette, vloog hij er direct weer uit en kwamen er vonken achter de schakelaar weg. Dus we móésten de winkel maar dicht doen. Dus we hebben zo'n omzet van bijna 3 uur misgelopen.

Direct gebeld, monteurs direct gekomen. Eerste wat ze deden is die schakelaar omzetten, het werkte weer. Daarna hadden ze een hele strook van plafond platen eruit gehaald. Toen ze bezig waren, sloeg weer zo'n stop door/schakelaar om. Beide monteurs schrokken en vlogen bijna van hun trap af. Geluk bij een ongeluk, de rayonmanager was er ook en zag toevallig dat er rook was. Even daarna, was er vuur. Wat blijkt, is er een verdeelkast kapot boven het plafond. Dat hele ding was al zwart en de balk eronder ook.

Interessant.
Niet echt slim om het zaakje weer aan te zetten als er een groep zomaar uit gaat.. moet er iets mis zijn daar.
pi_90287081
Ik heb deze weken vrij weinig uren, omdat er twee zaterdagen wegvallen. Hierdoor kom ik onder mijn contracturen te zitten. Krijg ik die uren gewoon uitbetaald, of moet ik daar bepaalde uren voor inleveren?
pi_90287568
ik heb hetzelfde probleem. Ik werk alleen op vrijdagavond, en beide avonden vallen nu weg door kerstavond en oudejaarsavond. En ik krijg ook geen BCD uren, omdat het allebei geen feestdagen zijn :(
Wel lekker blijven plakken hè?
  Vis een optie? woensdag 22 december 2010 @ 14:10:04 #257
70532 loveli
N
pi_90287817
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef Dipstaart het volgende:
Beste supermarktmedewerkers!

Jullie hebben het afgelopen jaar via de website www.ikwerkindesupermarkt.nl laten weten dat het niet altijd goed gaat in jouw supermarkt. CNV Dienstenbond is op veel terreinen bezig om deze misstanden in supermarkten aan de kaak te stellen. Ik heb jullie beloofd om daarop terug te komen en daar wat aan te gaan doen.

We willen naar jullie luisteren, jullie moeten gehoord worden! Daarom wordt er op donderdagmiddag 30 december een Lagerhuisdebat georganiseerd om de supermarktmedewerker eens te laten vertellen wat er allemaal in de dagelijkse praktijk gebeurd in de winkels.

Met de uitkomsten van dit debat zal ik het cao-overleg dit voorjaar in gaan. Maar ook de politiek zal aanwezig zijn, Tweede Kamerleden zijn uitgenodigd. Zij moeten ook eens horen wat er speelt bij jullie. Tenslotte is ook de pers uitgenodigd. Ook zij moeten maar eens weten wat er zoal speelt in supermarkten; dat het niet alleen leuk werken is en een mooie buitenkant heeft, maar dat er aan de achterkant in de winkels ook veel mis is.

Kortom , ik zou het erg op prijs stellen als je bij deze bijeenkomst kan zijn. Je mag een collega meenemen, mits hij/zij werkt in de supermarkt.

Je reiskosten worden betaald, je krijg als dank voor je deelname aan bioscoopbon en na afloop hebben we nog een gezellige borrel met (gratis) drankjes en hapjes. Je kans om er ook een leuk dagje Amsterdam aan te koppelen!

Bijgaand vind je de uitnodiging. Denk je dat jouw (jongere) collega’s hier ook aan mee willen doen? Stuur deze uitnodiging dan naar ze door!

Inschrijven kan via de website: www.ikwerkindesupermarkt.nl

Tenslotte, er zijn een beperkt aantal plaatsen, schrijf je snel in, vol is vol.

Ik hoop je te kunnen begroeten op de 30e in hartje Amsterdam!

Met vriendelijke groeten,

Fedde Monsma

CAO-onderhandelaar supermarkten
CNV Dienstenbond
supermarkten@cnvdibo.nl
Ideetje om hierheen te gaan en ter plekke aan te geven dat je je contracturen wegens kerst niet betaald krijgt?
crap in = crap out
pi_90290076
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Ideetje om hierheen te gaan en ter plekke aan te geven dat je je contracturen wegens kerst niet betaald krijgt?
Ik weet niet of dat het geval is. Waarvoor zouden die contracturen anders dienen?
pi_90290177
Hier doen ze wat anders.. Hier gaan de fulltimers gewoon minder werken, en de parttimers meer. :) Zo ben ik van 12 u p/w naar 28 u gegaan voor deze week. :')
pi_90290434
Trouwens, om de hoeveel jaar verandert de SM?
pi_90290717
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb deze weken vrij weinig uren, omdat er twee zaterdagen wegvallen. Hierdoor kom ik onder mijn contracturen te zitten. Krijg ik die uren gewoon uitbetaald, of moet ik daar bepaalde uren voor inleveren?
Meestal worden daar andere uren voor ingeleverd. Vakantieuren of TVT-uren.
pi_90295501
Hoe draait het bij jullie?
Tip: Zet de voorraad van Campina echte slagroom, Ocean Spray cranberry compote, gluhwein en dat soort dingen op 0, ook al heb je nog staan. Dan krijg je de volgende dag lekker veel binnen, terwijl er wel een momobeperking op zit. Werkt ook op de versafdeling, niet vergeten de voorraad terug te zetten later ;)
  woensdag 22 december 2010 @ 23:13:54 #263
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_90316781
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die twee zaterdagen krijg je gewoon uitbetaald.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_90317816
quote:
7s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef NJ het volgende:

[..]

Die twee zaterdagen krijg je gewoon uitbetaald.
Van hoelaat tot hoelaat dan wel? Neem aan dat niet iedereen iedere week zelfde tijden werkt..

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2010 23:30:49 ]
  donderdag 23 december 2010 @ 00:11:34 #265
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_90320321
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:30 schreef Etsu het volgende:

[..]

Van hoelaat tot hoelaat dan wel? Neem aan dat niet iedereen iedere week zelfde tijden werkt..
Er zit een verdeelsleutel achter. Als je de afgelopen 14 weken een x aantal keer gewerkt hebt op een bijzondere dag dan krijg je die dag het gemiddelde van die 14 weken uitbetaald waarbij de afgelopen week zwaarder weegt dan de 14e week.
pi_90322785
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 00:11 schreef NJ het volgende:

[..]

Er zit een verdeelsleutel achter. Als je de afgelopen 14 weken een x aantal keer gewerkt hebt op een bijzondere dag dan krijg je die dag het gemiddelde van die 14 weken uitbetaald waarbij de afgelopen week zwaarder weegt dan de 14e week.
Wat verstaat men onder een bijzondere dag? Laatste bijzondere dag was 5 mei volgens mij. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2010 01:08:41 ]
  donderdag 23 december 2010 @ 01:23:31 #267
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_90323354
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat verstaat men onder een bijzondere dag? Laatste bijzondere dag was 5 mei volgens mij. :')
Een feestdag. Zoals bijvoorbeeld Kerstmis en Nieuwjaarsdag.
pi_90332858
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:23 schreef NJ het volgende:

[..]

Een feestdag. Zoals bijvoorbeeld Kerstmis en Nieuwjaarsdag.
Ook voor all-inners?
Dat zou wel fijn zijn namelijk, maar ben bang van niet.

EDIT:
Plaza zegt:
quote:
Feestdagen

Feestdagen zijn de volgende dagen:

*

Nieuwjaarsdag
*

1e en 2e paasdag
*

Koninginnedag
*

Hemelvaartsdag
*

1e en 2e Pinksterdag
*

1e en 2e kerstdag
*

Bevrijdingsdag (5 mei) uitsluitend in het lustrumjaar (éénmaal per 5 jaar vanaf 2000)

WEL werken op een feestdag

Het werken op een feestdag gebeurt op basis van vrijwilligheid en in goed overleg.

Wanneer de feestdag niet in je normale rooster valt, maar je werkt wel dan worden de gewerkte

uren tussen 00.00 uur en 24.00 uur tegen het uursalaris plus een toeslag van 100% uitbetaald.

Wanneer de feestdag in je normale rooster valt en je hebt in de afgelopen 12 weken op minstens 4 gelijknamige dagen gewerkt, ontvang je tevens BCD uren. Het aantal BCD uren bedraagt het gemiddelde van het aantal uitbetaalde uren over die 4 dagen.

NIET werken op een feestdag

Wanneer je niet werkt op een feestdag, en de dag valt in je normale rooster, wordt er berekend of je recht hebt op BCD-uren conform bovenstaande afspraken.

Wanneer je bezwaar hebt om op een voor jouw geldende - andere dan bovengenoemde - religieuze feestdag te werken, kun je op die dagen bij voorrang een ADV of vakantiedag aanvragen.

Overwerk op een feestdag

Wanneer je op een feestdag overwerkt, heb je ook recht op overwerktoeslag.

Ziek op een feestdag

Wanneer je ziek bent op een feestdag, worden er ziekte-uren geschreven en geen BCD uren.

Goede vrijdag, 5 december, kerstavond en oudejaarsavond

Goede vrijdag, 5 december, kerstavond en oudejaarsavond zijn geen feestdagen.

Volgens de wet dienen de winkels op Goede vrijdag en kerstavond uiterlijk om 19.00 uur te sluiten.

Op oudejaarsavond sluiten de winkels om 18.00 uur. Werken na sluitingstijd op Goede vrijdag, kerstavond en oudejaarsavond en op 5 december na 18.00 uur, gebeurt op basis van vrijwilligheid.

Als na sluitingstijd wordt gewerkt, worden deze uren vergoed tegen het normale uurloon.

Albert Heijn houdt rekening met medewerkers die om persoonlijke redenen op deze avonden niet willen of kunnen werken. Wanneer je volgens rooster zou moeten werken, en het is in uitzonderingsgevallen niet mogelijk om op een andere tijd te komen werken, worden de uren als BCD doorbetaald. Deze moeten dan handmatig in R&R worden ingevoerd.

4 mei

4 mei is geen feestdag. Op 4 mei wordt iedereen om 20.00 uur in de gelegenheid gesteld om twee minuten stilte in acht te nemen.
Dus dan zou het ook voor all-inners gelden. Ik zal het morgen wel even navragen aan mijn baas als ik weer werk, ben nu toch wel benieuwd.

Er staat daar ook dat alle winkels oudjaarsdag sluiten om 18.00, terwijl een vriend en collega van mijn gewoon tot 8 staat ingeroosterd. Zit ik naar een oud document te kijken of is er iets anders raars? Misschien dat ze de winkel op orde willen brengen, maar dit is in dit geval zeker niet in overleg gegaan en hij was best pissed omdat hij het rooster pas hoorde nu hij in Duitsland zit en hij eigenlijk andere plannen heeft.

EDIT 2: 11-10-2010 11:23:18 dus dat is vrij recent. Ook dat maar even navragen dan

[ Bericht 38% gewijzigd door bigbass op 23-12-2010 10:58:51 ]
  donderdag 23 december 2010 @ 11:06:04 #269
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_90333441
Dat geldt voor all-inners.

De winkel sluit om 18:00, maar dan is je werk nog niet af, natuurlijk.
pi_90335201
Hij staat ook deli en ik kan me voorstellen dat het prima kan om deli om 6 uur (of misschien half 7) af te hebben, kan me namelijk niet voorstellen dat het druk is op oudejaarsmiddag/avond.
Of zie ik dat verkeerd?

aan de andere kant, de winkel is daarna 2 dagen dicht natuurlijk...
  donderdag 23 december 2010 @ 12:29:34 #271
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_90336407
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:57 schreef bigbass het volgende:
Hij staat ook deli en ik kan me voorstellen dat het prima kan om deli om 6 uur (of misschien half 7) af te hebben, kan me namelijk niet voorstellen dat het druk is op oudejaarsmiddag/avond.
Of zie ik dat verkeerd?

aan de andere kant, de winkel is daarna 2 dagen dicht natuurlijk...
Dat kan nog best druk worden. :D!

En werkt die vriend van je normaal op vrijdagavond?
pi_90337518
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:29 schreef NJ het volgende:

[..]

Dat kan nog best druk worden. :D!

En werkt die vriend van je normaal op vrijdagavond?
volgens mij wel ja.
pi_90352292
Diepvries had even 5 uur vertraging. ='(
pi_90364601
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:01 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, om de hoeveel jaar verandert de SM?
is er hier een regeling voor dan?
Nosce te ipsum.
pi_90366949
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:16 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

is er hier een regeling voor dan?
Volgens mij wel...
  donderdag 23 december 2010 @ 23:46:03 #276
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_90369929
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:54 schreef bigbass het volgende:

[..]

volgens mij wel ja.
Dan moet ie niet zeuren en had hij best kunnen verwachten dat er nu ook een beroep op hem gedaan zou worden tot een bepaalde tijd.
pi_90380446
Volgens mij maximaal/rond de 4 jaar toch? In grote steden meestal 2/3 jaar...? Zoiets hoorde ik

Bij ons filiaal in 6 jaar 4 SM's
pi_90408057
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:48 schreef bigbass het volgende:

[..]

Ook voor all-inners?
Dat zou wel fijn zijn namelijk, maar ben bang van niet.

EDIT:
Plaza zegt:

[..]

Dus dan zou het ook voor all-inners gelden. Ik zal het morgen wel even navragen aan mijn baas als ik weer werk, ben nu toch wel benieuwd.

Er staat daar ook dat alle winkels oudjaarsdag sluiten om 18.00, terwijl een vriend en collega van mijn gewoon tot 8 staat ingeroosterd. Zit ik naar een oud document te kijken of is er iets anders raars? Misschien dat ze de winkel op orde willen brengen, maar dit is in dit geval zeker niet in overleg gegaan en hij was best pissed omdat hij het rooster pas hoorde nu hij in Duitsland zit en hij eigenlijk andere plannen heeft.

EDIT 2: 11-10-2010 11:23:18 dus dat is vrij recent. Ook dat maar even navragen dan
Even gecheckt bij mijn ASM en wordt inderdaad uitbetaald zoals op Plaza staat. Mooie meevaller zo met kerst :D
  maandag 27 december 2010 @ 18:35:49 #279
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_90503502
Hallo,

Weet iemand of er een ouderschapsverlof regeling is bij de CAO van Albert Heijn?
Of iemand die er ervaring mee heeft?
Ik hoor om me heen dat er wel zoiets is bij Appie, maar ik kom zelfs niet zo snel wat tegen kwa informatie.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_90505967
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:35 schreef Ash het volgende:
Hallo,

Weet iemand of er een ouderschapsverlof regeling is bij de CAO van Albert Heijn?
Of iemand die er ervaring mee heeft?
Ik hoor om me heen dat er wel zoiets is bij Appie, maar ik kom zelfs niet zo snel wat tegen kwa informatie.
Er is wel iets ja staat op plaza (helaas ligt dat er weer uit)

Wat betreft SM's ASM's in een winkel, dat verschilt het streven is dat een SM ongeveer 5 jaar in een winkel is (Cees van Vliet, laatste teamleider klankborddag op het hoofdkantor). Echter is de huidige ervaring dat het zeker in de grote steden eerder rond de 2/3 jaar is
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_90546700
In week 1, 2 en 3 (3 t/m 23 januari 2011) zijn er weer Hamsterweken!

Om alvast wat bekend te maken, dit zijn enkele acties:

Week 1:
Knorr Wereldgerechten, 2e gratis
Pickwick Fruit&Kruid. 2e gratis
Dove Bad & Douche, 2e gratis

Week 2:
Alle gekoelde Herosappen, 2e gratis
AH Handsinaasappelen, 2 kg, 2e gratis
Hak groentepotjes middel, 2e gratis

Werk zelf op de AGF-afdeling en handsinaasappelen is zeker een mooie actie :)
  dinsdag 28 december 2010 @ 18:35:34 #282
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_90546927
Gister weer eens een uur overgewerkt omdat de planning slecht gemaakt was :r Zonde van m'n tijd.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_90561409
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef stephenophof het volgende:

Week 1:

Week 2:

Lekker voor de koppenbouwers :')
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:24:59 #284
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_90561824
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Lekker voor de koppenbouwers :')
Knorr valt nog wel mee.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_90562793
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef stephenophof het volgende:

Week 1:

Week 2:

Laat me raden: Pain de Boulogne zeker ook?
:r
pi_90565664
Nog een tipje van de sluier:

Voor mensen op de bakkerij, deli-kaasafdeling komen er nieuwe "U proeft"-kaartjes :)

Acties deli en kaas:

Alle Milnerkaas op de bedieningsafdeling -> 50 % korting
Alle AH Goudse Extra belegen (stukken en plakken) -> 50 % korting
AH Kipfilet naturel en AH puur&eerlijk kipfilet naturel -> 50 % korting
AH Leverworst (500 gram) -> 1 + 1 gratis

En tadaa: Week 1 is inderdaad -> Pain de Boulogne op de broodafdeling. -> 2e gratis
Daarnaast Brabantse eierkoeken ook 2e gratis.
pi_90567324
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef stephenophof het volgende:

Voor mensen op de bakkerij, deli-kaasafdeling komen er nieuwe "U proeft"-kaartjes :)

Acties deli en kaas:

En tadaa: Week 1 is inderdaad -> Pain de Boulogne op de broodafdeling. -> 2e gratis
Voorspelbaar :')
pi_90569769
Hamsterweken nice, leuke kortingen

En daarna voetbalstickers weer, ook leuk
  woensdag 29 december 2010 @ 12:19:02 #289
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90576379
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef stephenophof het volgende:

Acties deli en kaas:

Godzijdank hoef ik in week 1 nog niet te werken en mis ik gelukkig de boulogne actie :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 29 december 2010 @ 12:19:50 #290
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_90576412
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:19 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Godzijdank hoef ik in week 1 nog niet te werken en mis ik gelukkig de boulogne actie :D
Waarom wil je die missen dan?
  woensdag 29 december 2010 @ 12:27:01 #291
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90576660
quote:
5s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Waarom wil je die missen dan?
Omdat het naar is om eerst het dubbele te moeten bakken en dan het dubbele ook te moeten snijden gezien het feit dat er altijd te weinig mensen zijn :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90599897
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 12:27 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Omdat het naar is om eerst het dubbele te moeten bakken en dan het dubbele ook te moeten snijden gezien het feit dat er altijd te weinig mensen zijn :)
En het feit dat het goed verkoopt en wij dan alleen maar bezig zijn met boulognes snijden en de andere broden achter blijven liggen. :')
pi_90621188
Morgen thema-middag. Al die kerst rommel kan weer verwijderd worden.

Ben benieuwd of er nieuwe Fries-biljetten zijn. Ik hoop het niet. :)
pi_90628836
Denk het niet, bij Hamsterweken hangen nooit friesbiljetten :)
pi_90631864
Wij gaan vrijdag niets aan nieuwe koppen of thema doen. Het is daar altijd te druk voor omdat wij nog om 16.30 een HB levering krijgen en die voor 18 uur (sluitingstijd) gesplitst en gevuld moet zijn.

Wij laten zondag (als we dicht zijn) gewoon een paar mannetjes werken om alle kerstbomen te verwijderen en nieuwe actiekoppen/tafel te bouwen.
pi_90645617
We zijn 2de geworden met de Jackpotronde, dus nét niet de kans gegrepen om naar Italië te gaan :')
Jammer, maar volgende x beter. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 20:38:29 ]
pi_90651313
quote:
Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Mark-Hgl het volgende:
Denk het niet, bij Hamsterweken hangen nooit friesbiljetten :)
Kan me sowieso nog 1x herinneren dat er Friesbiljetten bij de hamsterweken zat, dusseh.
  donderdag 30 december 2010 @ 22:21:55 #298
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_90651535
Wat zijn friesbiljetten? :@
pi_90673687
die grote papieren vellen die rond de winkel hangen, net onder het plafond
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_90715720
Ik heb ongeveer een jaar ervaring als vulploegmedewerker, maar ben tijdje gestopt. Nu wil ik weer aan de slag. Op internet zag ik een vacature als teamleider verkoopklaar en wil daar graag op reageren. Ben 19 jaar en doe laatste jaar VWO. Hoe groot is de kans dat ik word aangenomen?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')