Dan moet ie niet zeuren en had hij best kunnen verwachten dat er nu ook een beroep op hem gedaan zou worden tot een bepaalde tijd.quote:
Even gecheckt bij mijn ASM en wordt inderdaad uitbetaald zoals op Plaza staat. Mooie meevaller zo met kerstquote:Op donderdag 23 december 2010 10:48 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ook voor all-inners?
Dat zou wel fijn zijn namelijk, maar ben bang van niet.
EDIT:
Plaza zegt:
[..]
Dus dan zou het ook voor all-inners gelden. Ik zal het morgen wel even navragen aan mijn baas als ik weer werk, ben nu toch wel benieuwd.
Er staat daar ook dat alle winkels oudjaarsdag sluiten om 18.00, terwijl een vriend en collega van mijn gewoon tot 8 staat ingeroosterd. Zit ik naar een oud document te kijken of is er iets anders raars? Misschien dat ze de winkel op orde willen brengen, maar dit is in dit geval zeker niet in overleg gegaan en hij was best pissed omdat hij het rooster pas hoorde nu hij in Duitsland zit en hij eigenlijk andere plannen heeft.
EDIT 2: 11-10-2010 11:23:18 dus dat is vrij recent. Ook dat maar even navragen dan
Er is wel iets ja staat op plaza (helaas ligt dat er weer uit)quote:Op maandag 27 december 2010 18:35 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Weet iemand of er een ouderschapsverlof regeling is bij de CAO van Albert Heijn?
Of iemand die er ervaring mee heeft?
Ik hoor om me heen dat er wel zoiets is bij Appie, maar ik kom zelfs niet zo snel wat tegen kwa informatie.
Lekker voor de koppenbouwersquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef stephenophof het volgende:
In week 1, 2 en 3 (3 t/m 23 januari 2011) zijn er weer Hamsterweken!
Om alvast wat bekend te maken, dit zijn enkele acties:
Week 1:
Knorr Wereldgerechten, 2e gratis
Pickwick Fruit&Kruid. 2e gratis
Dove Bad & Douche, 2e gratis
Week 2:
Alle gekoelde Herosappen, 2e gratis
AH Handsinaasappelen, 2 kg, 2e gratis
Hak groentepotjes middel, 2e gratis
Werk zelf op de AGF-afdeling en handsinaasappelen is zeker een mooie actie
Knorr valt nog wel mee.quote:
Laat me raden: Pain de Boulogne zeker ook?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:30 schreef stephenophof het volgende:
In week 1, 2 en 3 (3 t/m 23 januari 2011) zijn er weer Hamsterweken!
Om alvast wat bekend te maken, dit zijn enkele acties:
Week 1:
Knorr Wereldgerechten, 2e gratis
Pickwick Fruit&Kruid. 2e gratis
Dove Bad & Douche, 2e gratis
Week 2:
Alle gekoelde Herosappen, 2e gratis
AH Handsinaasappelen, 2 kg, 2e gratis
Hak groentepotjes middel, 2e gratis
Werk zelf op de AGF-afdeling en handsinaasappelen is zeker een mooie actie
Voorspelbaarquote:Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef stephenophof het volgende:
Nog een tipje van de sluier:
Voor mensen op de bakkerij, deli-kaasafdeling komen er nieuwe "U proeft"-kaartjes
Acties deli en kaas:
Alle Milnerkaas op de bedieningsafdeling -> 50 % korting
Alle AH Goudse Extra belegen (stukken en plakken) -> 50 % korting
AH Kipfilet naturel en AH puur&eerlijk kipfilet naturel -> 50 % korting
AH Leverworst (500 gram) -> 1 + 1 gratis
En tadaa: Week 1 is inderdaad -> Pain de Boulogne op de broodafdeling. -> 2e gratis
Daarnaast Brabantse eierkoeken ook 2e gratis.
Godzijdank hoef ik in week 1 nog niet te werken en mis ik gelukkig de boulogne actiequote:Op woensdag 29 december 2010 00:29 schreef stephenophof het volgende:
Nog een tipje van de sluier:
Voor mensen op de bakkerij, deli-kaasafdeling komen er nieuwe "U proeft"-kaartjes
Acties deli en kaas:
Alle Milnerkaas op de bedieningsafdeling -> 50 % korting
Alle AH Goudse Extra belegen (stukken en plakken) -> 50 % korting
AH Kipfilet naturel en AH puur&eerlijk kipfilet naturel -> 50 % korting
AH Leverworst (500 gram) -> 1 + 1 gratis
En tadaa: Week 1 is inderdaad -> Pain de Boulogne op de broodafdeling. -> 2e gratis
Daarnaast Brabantse eierkoeken ook 2e gratis.
Waarom wil je die missen dan?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Godzijdank hoef ik in week 1 nog niet te werken en mis ik gelukkig de boulogne actie
Omdat het naar is om eerst het dubbele te moeten bakken en dan het dubbele ook te moeten snijden gezien het feit dat er altijd te weinig mensen zijnquote:
En het feit dat het goed verkoopt en wij dan alleen maar bezig zijn met boulognes snijden en de andere broden achter blijven liggen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Omdat het naar is om eerst het dubbele te moeten bakken en dan het dubbele ook te moeten snijden gezien het feit dat er altijd te weinig mensen zijn
Kan me sowieso nog 1x herinneren dat er Friesbiljetten bij de hamsterweken zat, dusseh.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:44 schreef Mark-Hgl het volgende:
Denk het niet, bij Hamsterweken hangen nooit friesbiljetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |