abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89872300
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:49 schreef Silverstone het volgende:
Loon staat er nog niet op :{ terwijl het er normaal al voor 12 uur opstaat bij mij (ING)...
Ik heb ook nog niks en heb ook ING :'(
pi_89873028
Volgens mij is er wel wat gestort nu bij de ING.
Saldo is aardig omhoog, maar staat nog geen beschrijving van laatste bijschrijving naast.
(maar 99% zeker dat t mn loon dus is)
pi_89873172
Haha hier ook geen beschrijving nog maar wel loon :D *O*
pi_89878509
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 01:24 schreef bigbass het volgende:
Vanavond de eerste lading houdbaar in de nieuwe winkel geknalt. Ziet er wel allemaal mooi en strak uit nu. Morgen weer 4 uurtjes knallen (tegen dubbele betaling) en dan komende woensdag de opening. Ben wel erg benieuwd wat er qua werk/klanten veranderd.
Werk je toevallig in een filiaal in Assen?
pi_89880105
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:27 schreef Froop het volgende:

[..]

Werk je toevallig in een filiaal in Assen?
Nope, ongeveer plat aan de andere kant van het land.
pi_89881985
Salaris *O*
Zit drie zondagen bij, dus mij hoor je niet klagen.
pi_89883215
Ik moet komende vrijdag nog werken, daarna 7 januari pas weer :P
Werk altijd alleen op vrijdagavond, en in de kerstvakantie vallen die allebei weg (kerstavond & oudejaarsavond).
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_89883856
Jammer dat AH to go salaris altijd anderhalve week later komt. :'(
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_89896943
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:49 schreef Dwyn het volgende:
Of juist tweeënhalf week eerder.;)
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 22:27:04 #210
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89896969
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:49 schreef Dwyn het volgende:
Buiten het sta...

Nee laat maar :6
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_89905071
Voor de tweede maand op een rij heb ik weer 20 uur BCD uren uitbetaald gekregen...

Foutje? Of zit mijn supermarktmanager te sjoemelen om de loonkosten van die maand laag te houden?
pi_89920782
Waarom faalt Plaza zo hard? :N
pi_89923925
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 02:48 schreef Dipstaart het volgende:
Voor de tweede maand op een rij heb ik weer 20 uur BCD uren uitbetaald gekregen...

Foutje? Of zit mijn supermarktmanager te sjoemelen om de loonkosten van die maand laag te houden?
`
raar, al maakt het voor jou niks uit opzich over bcd krijg je namelijk alles gewoon . Maar het zou kunnen inderdaad dat je sm loonkosten en opwu zo probeert te halen.

Plaza heeft op maandag en dinsdag van de loonstrook geen toegang om de winkels voldoende toegang te laten houden
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_89934946
kerstpakket is binnen :), erg nuttig pakket
pi_89965271
Lol, Servex denkt handig te doen met de ritualswinkel op Utrecht CS. Tenminste, wij hebben de keuze uit 3 rituals pakketten.
pi_89965698
Ik ben even benieuwd over hoe bij jullie de promo T-standaarden in de bancarella's staan.

Mijn (nieuwe) sm is dus van mening dat ze in de hoek van de koeling horen te staan omdat de prijs die op de poster staat dan dicht op de producten is. Anders lijkt het (volgens hem) alsof de prijs op de poster slaat op de producten die op de plank staan..
Ik vind het totaal geen gezicht :{ het heeft ook nog eens tot gevolg dat de bonusposter het zicht ontneemt van de helft van de producten op de plank. Volgens mijn mening horen die t-standaard boven op de plank te staan, met de producten om de paal heen gevuld.

Ter beeldvorming, hoe staan ze bij jullie in de winkel?
pi_89966097
Staan hier op de plank, lijkt mij logisch.
pi_89966867
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef UncleSam het volgende:
Ik ben even benieuwd over hoe bij jullie de promo T-standaarden in de bancarella's staan.

Mijn (nieuwe) sm is dus van mening dat ze in de hoek van de koeling horen te staan omdat de prijs die op de poster staat dan dicht op de producten is. Anders lijkt het (volgens hem) alsof de prijs op de poster slaat op de producten die op de plank staan..
Ik vind het totaal geen gezicht :{ het heeft ook nog eens tot gevolg dat de bonusposter het zicht ontneemt van de helft van de producten op de plank. Volgens mijn mening horen die t-standaard boven op de plank te staan, met de producten om de paal heen gevuld.

[ afbeelding ]
Hij wil de posters IN de bancarella zetten? :')
Je kan er niet vanuit gaan dat klanten alles lezen, maar zien dat een bonusbord over een salade gaat ipv een fles wijn moet nog wel kunnen volgens mij.
Daarnaast gaat het al jaren goed met de poster er boven.
pi_89981458
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef piepkuiken21 het volgende:
kerstpakket is binnen :), erg nuttig pakket
ja leuk pakket, zit niets in wat ik niet lust :Y)
pi_90000351
Zo kerstpakket even opgehaald! Met Rituals inderdaad. :D Zag ook dat mijn winkeltje door is naar de finale winkelwedstrijd, altijd leuk een feestje!

Mijn loonstrookje klopt alleen voor geen meter. :N Ik mis rond de 20 uur. ;(
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_90013709
Weet iemand of je dat blad voor AH werknemers ook stop kan zetten?
Lees het eigenlijk nooit...
pi_90022942
Zou je wel eens moeten doen, staan interessante dingen in zoals leveranciers en kortingen enzo.
pi_90022991
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of je dat blad voor AH werknemers ook stop kan zetten?
Lees het eigenlijk nooit...
Ik ook niet hoor, smijt het altijd meteen weg. :')
pi_90041232
Bij jullie al lege schappen door de stakingen? Hier komt bijna niks meer binnen, alleen nog maar de hardlopers :{
pi_90043303
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef Silverstone het volgende:
Bij jullie al lege schappen door de stakingen? Hier komt bijna niks meer binnen, alleen nog maar de hardlopers :{
AH1009 in Amsterdam:

Gisteren kwam er nauwelijks vers binnen. Later op de dag begon veel leeg te raken met gevolg een servicegraad van net onder de 60% op de AGF afdeling; het viel dus mee, ik had erger verwacht.

Vandaag iets harder gewerkt om alles weer vol te krijgen :)
Nosce te ipsum.
pi_90043396
-foutje-
Nosce te ipsum.
pi_90043710
Ik zal morgen wel zien wat er binnen komt. Morgen voor de verandering weer eens openen :O.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_90045088
quote:

[ afbeelding ]
Bij ons staan de standaarden ook IN de bancarella.
Nosce te ipsum.
pi_90052086
quote:
WEL werken op een feestdag
Het werken op een feestdag gebeurt op basis van vrijwilligheid en in goed overleg.
Wanneer de feestdag niet in je normale rooster valt, maar je werkt wel dan worden de gewerkte uren tussen 00.00 uur en 24.00 uur tegen het uursalaris plus een toeslag van 100% uitbetaald.
Wanneer de feestdag in je normale rooster valt en je hebt in de afgelopen 12 weken op minstens 4 gelijknamige dagen gewerkt, ontvang je tevens BCD uren. Het aantal BCD uren bedraagt het gemiddelde van het aantal uitbetaalde uren over die 4 dagen.

NIET werken op een feestdag
Wanneer je niet werkt op een feestdag, en de dag valt in je normale rooster, wordt er berekend of je recht hebt op BCD-uren conform bovenstaande afspraken.
Wanneer je bezwaar hebt om op een voor jouw geldende - andere dan bovengenoemde - religieuze feestdag te werken, kun je op die dagen bij voorrang een ADV of vakantiedag aanvragen.
Ik heb gewerkt op 30-04-2010 (Koninginnedag) en 23-05-2010 (2e Pinksterdag).
Ik zou dan in principe recht hebben op sowieso 100% BCD-uren.

Weet iemand of ik ook BCD-uren krijg als ik een all-in loon heb en als ik geen echt 'normaal/vast rooster' heb?
Of moet ik dan uitgaan van de afspraak:

Wanneer de feestdag in je normale rooster valt en je hebt in de afgelopen 12 weken op minstens 4 gelijknamige dagen gewerkt, ontvang je tevens BCD uren. Het aantal BCD uren bedraagt het gemiddelde van het aantal uitbetaalde uren over die 4 dagen.

Als ik in de afgelopen 12 weken meer dan 4 dagen heb gewerkt moet ik dan het gemiddelde nemen van al die dagen of slechts van de laatste 4 dagen?

Bijvoorbeeld 2e Pinksterdag, daarvoor had ik ook al op vier zondagen gewerkt.
Betekent dit dat ik dan 100% loon + 200% BCD zou krijgen?
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:17:09 #230
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_90064552
Kutstakingen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_90064647
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:17 schreef GasTurbine het volgende:
Kutstakingen.
Ja? Lekker rustig. :7

Het zal me een wordt wezen als de hele winkel rond de kerst leeg is. :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 22:20:02 #232
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_90064710
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Klanten nemen het de mensen op de vloer kwalijk..
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_90064759
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Klanten nemen het de mensen op de vloer kwalijk..
Jammer dan...
pi_90064761
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 14:22 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

AH1009 in Amsterdam:

Gisteren kwam er nauwelijks vers binnen. Later op de dag begon veel leeg te raken met gevolg een servicegraad van net onder de 60% op de AGF afdeling; het viel dus mee, ik had erger verwacht.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vandaag iets harder gewerkt om alles weer vol te krijgen :)
Service graad bij 1080 Gelderlandplein Amsterdam nog altijd boven de 90% we gaanhet heel langzaam wel merken dat er wat leeg raakt, maar zolang er wagens komen is het te overzien, groente heb ik in ieder geval in overvloed :-)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_90068930
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik juich er zelfs voor. Heb er helemaal geen zin in eigenlijk.
  zaterdag 18 december 2010 @ 01:03:06 #236
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_90073869
http://www.nu.nl/economie(...)en-albert-heijn.html

DEN HAAG - De vakbonden hebben vrijdagavond laat een akkoord bereikt met supermarktketen Albert Heijn in de onderhandelingen over een cao. Dat meldden vakbond CNV en Albert Heijn vrijdagnacht.

© ANP
De nieuwe cao gaat gelden voor de ruim 3200 medewerkers van de distributiecentra van Albert Heijn.
De partijen zijn overeen gekomen dat er tweehonderd nieuwe vaste arbeidsplaatsen worden gecreëerd. De lonen worden tweemaal met 2 procent verhoogd, per 1 januari 2011 en 1 januari 2012.

De onderhandelingen liepen afgelopen week vast. Werknemers in vier van de zes distributiecentra van Albert Heijn legden hun werk neer. In een aantal winkels van Albert Heijn ontbraken daardoor bepaalde producten.
De komende week houden de bonden ledenvergaderingen om het akkoord voor te leggen.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zaterdag 18 december 2010 @ 01:03:55 #237
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_90073893
En wie mag er morgen de 3500 colli gaan vullen die de afgelopen week niet is binnengekomen...
pi_90074684
Al onze sigaretten op, vers bijna helemaal leeg, weinig chips. Cool :D
pi_90078092
Wij moeten nu zondag gaan vullen terwijl we dicht zijn.
  zaterdag 18 december 2010 @ 09:46:06 #240
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_90078271
Tot hoe laat zijn jullie open, en de hele week?

wij zijn open 7 dagen per week van 8 tot 21
met kerst beginnen ze om 4 uur 's ochtends _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_90084116
Net naar huis gestuurd, vrachtwagen kwam niet.

Hele vulploeg moest weg. :W
Twiddel
pi_90084187
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:11 schreef summer2bird het volgende:

:o
ik hoop dat het geen stress wordt bij mijn AH straks...
Is het overal zo? Dat gezeik met DC?
pi_90085170
Wij kregen alles gewoon binnen, behalve tabak dus dat zal maandag wel leeg zijn.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_90085696
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 december 2010 14:11 schreef summer2bird het volgende:

En dat had ik dus niet geaccepteerd. Als ze me in plannen, moeten ze ook maar zorgen voor werk.
  zaterdag 18 december 2010 @ 15:36:03 #245
155008 Fip
Jezus redt
pi_90086486
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Froop het volgende:

[..]

En dat had ik dus niet geaccepteerd. Als ze me in plannen, moeten ze ook maar zorgen voor werk.
Ik denk niet dat je iets zou bereiken. Je contracturen krijg je volgens mij toch wel uitbetaald en voor alles daarboven heb je geen poot om op te staan.

Ik werd afgebeld voor morgen. Zou 'n ochtend gaan tellen in een filiaal in Katwijk maar dat gaat niet door ofzo. :{
pi_90089644
25 winkels zouden morgen een integrale telling krijgen maar krijgen nu in de plaats handel geleverd dat gevuld moet worden.
pi_90101841
We hebben alles wel binnen volgens mij.

We zijn aanstaande week open:

Maandag: 08:00 - 21:00
Dinsdag: 08:00 - 21:00
Woensdag: 08:00 - 21:00
Donderdag: 08:00 - 22:00
Vrijdag: 07:00 - 19:00
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:43:51 #248
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_90102019
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef NJ het volgende:
En wie mag er morgen de 3500 colli gaan vullen die de afgelopen week niet is binnengekomen...
Ik niet, kennelijk. Wij waren net te vroeg voor een uitgebreide levering. Dus vandaag kneiterveel restanten gelopen, bijna 500 tellingen en voor morgen een hele planning gemaakt om die colli's weg te krijgen.
pi_90129284
Nieuwe winkel en dus vandaag 4 uurtjes mogen werken om alles recht te trekken en te vullen waar we gister geen tijd voor hadden :)
Wij hebben overigens meer last van het weer dan van de staking waardoor we vers in plaats van op vrijdagmiddag op zaterdagochtend kregen (de wagen stond er al om half 6, terwijl er pas om 7 uur mensen zijn en we pas om 8 uur mogen lossen door de verscherpte regels dankzij de overval van laatst) zonder dat dat gecommuniceerd werd. Dus toen hadden we op de eerste zaterdag in de nieuwe winkel 's ochtends niemand op de deli staan --> chaos 's middags.

En de nieuwe deli is kut. Kleiner, krapper en je kan de bak niet meer zien, dus geen overzicht meer. Geen achterwand meer en minder koeling, dus een groot deel van de navulling staat achter en nu heeft mijn baas vandaag besloten dat alle deli restanten naar de koeling beneden moet, in plaats van meteen om de hoek in het magazijn. *zucht*
pi_90154039
quote:

[ afbeelding ]
Wij hebben gewoon hoge standaards achter de bancarella staan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')