Bij ons staan de standaarden ook IN de bancarella.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef UncleSam het volgende:
Ik ben even benieuwd over hoe bij jullie de promo T-standaarden in de bancarella's staan.
Mijn (nieuwe) sm is dus van mening dat ze in de hoek van de koeling horen te staan omdat de prijs die op de poster staat dan dicht op de producten is. Anders lijkt het (volgens hem) alsof de prijs op de poster slaat op de producten die op de plank staan..
Ik vind het totaal geen gezichthet heeft ook nog eens tot gevolg dat de bonusposter het zicht ontneemt van de helft van de producten op de plank. Volgens mijn mening horen die t-standaard boven op de plank te staan, met de producten om de paal heen gevuld.
Ter beeldvorming, hoe staan ze bij jullie in de winkel?
[ afbeelding ]
Ik heb gewerkt op 30-04-2010 (Koninginnedag) en 23-05-2010 (2e Pinksterdag).quote:WEL werken op een feestdag
Het werken op een feestdag gebeurt op basis van vrijwilligheid en in goed overleg.
Wanneer de feestdag niet in je normale rooster valt, maar je werkt wel dan worden de gewerkte uren tussen 00.00 uur en 24.00 uur tegen het uursalaris plus een toeslag van 100% uitbetaald.
Wanneer de feestdag in je normale rooster valt en je hebt in de afgelopen 12 weken op minstens 4 gelijknamige dagen gewerkt, ontvang je tevens BCD uren. Het aantal BCD uren bedraagt het gemiddelde van het aantal uitbetaalde uren over die 4 dagen.
NIET werken op een feestdag
Wanneer je niet werkt op een feestdag, en de dag valt in je normale rooster, wordt er berekend of je recht hebt op BCD-uren conform bovenstaande afspraken.
Wanneer je bezwaar hebt om op een voor jouw geldende - andere dan bovengenoemde - religieuze feestdag te werken, kun je op die dagen bij voorrang een ADV of vakantiedag aanvragen.
Klanten nemen het de mensen op de vloer kwalijk..quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja? Lekker rustig.![]()
Het zal me een wordt wezen als de hele winkel rond de kerst leeg is.
Jammer dan...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Klanten nemen het de mensen op de vloer kwalijk..
Service graad bij 1080 Gelderlandplein Amsterdam nog altijd boven de 90% we gaanhet heel langzaam wel merken dat er wat leeg raakt, maar zolang er wagens komen is het te overzien, groente heb ik in ieder geval in overvloed :-)quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:22 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
AH1009 in Amsterdam:
Gisteren kwam er nauwelijks vers binnen. Later op de dag begon veel leeg te raken met gevolg een servicegraad van net onder de 60% op de AGF afdeling; het viel dus mee, ik had erger verwacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag iets harder gewerkt om alles weer vol te krijgen
Ik juich er zelfs voor. Heb er helemaal geen zin in eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja? Lekker rustig.![]()
Het zal me een wordt wezen als de hele winkel rond de kerst leeg is.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:11 schreef summer2bird het volgende:
Net naar huis gestuurd, vrachtwagen kwam niet.
Hele vulploeg moest weg.
En dat had ik dus niet geaccepteerd. Als ze me in plannen, moeten ze ook maar zorgen voor werk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:11 schreef summer2bird het volgende:
Net naar huis gestuurd, vrachtwagen kwam niet.
Hele vulploeg moest weg.
Ik denk niet dat je iets zou bereiken. Je contracturen krijg je volgens mij toch wel uitbetaald en voor alles daarboven heb je geen poot om op te staan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Froop het volgende:
[..]
En dat had ik dus niet geaccepteerd. Als ze me in plannen, moeten ze ook maar zorgen voor werk.
Ik niet, kennelijk. Wij waren net te vroeg voor een uitgebreide levering. Dus vandaag kneiterveel restanten gelopen, bijna 500 tellingen en voor morgen een hele planning gemaakt om die colli's weg te krijgen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef NJ het volgende:
En wie mag er morgen de 3500 colli gaan vullen die de afgelopen week niet is binnengekomen...
Wij hebben gewoon hoge standaards achter de bancarella staan...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef UncleSam het volgende:
Ik ben even benieuwd over hoe bij jullie de promo T-standaarden in de bancarella's staan.
Mijn (nieuwe) sm is dus van mening dat ze in de hoek van de koeling horen te staan omdat de prijs die op de poster staat dan dicht op de producten is. Anders lijkt het (volgens hem) alsof de prijs op de poster slaat op de producten die op de plank staan..
Ik vind het totaal geen gezichthet heeft ook nog eens tot gevolg dat de bonusposter het zicht ontneemt van de helft van de producten op de plank. Volgens mijn mening horen die t-standaard boven op de plank te staan, met de producten om de paal heen gevuld.
Ter beeldvorming, hoe staan ze bij jullie in de winkel?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |