toch niet 50 cent - in da club?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:09 schreef bularax het volgende:
HELP!
Ik zoek een best wel recent R&B nummer.
Na-na-na it's your birthday(dat denk ik iig) Na-na-na
Kent iemand deze?
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:14 schreef bularax het volgende:
Nee, het is een andere. Volgens mij nog van 2010.
Thanks man!quote:
klinkt heel erg als een Halo nummer, en dan idd een soort van Kashmir van Led Zeppelinquote:Op donderdag 18 november 2010 08:36 schreef amenhörrudu het volgende:
Hoi,
Ik zoek het nummer onder dit filmpje:
Alvast bedankt!
gr.
mooie fotoquote:Op donderdag 18 november 2010 19:18 schreef bularax het volgende:
[..]
Thanks man!
+1 respect op je hyves foto voor jou!
Toevallig Nina Simone?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:13 schreef ry4life het volgende:
Ik zag van de week een filmpje en heb hem weer even nodig maar ben de titel en artiest vergeten...
Ik weet dat er een bruine vrouw achter een piano zat die (buiten) een concert gaf, ze is bekend. Ze had een wat lage stem dat op die van een man leek vind ikHaar gezichtsuitdrukking bleef steeds hetzelfde. Verder is het al een wat ouder nummer...
Oh wat erg dat ik er niet meer van weet, een belediging![]()
Iemand een idee?
quote:Op maandag 8 november 2010 00:37 schreef PizzaMizza het volgende:
Nummer die begint op 0:55. Kan hem niet vinden.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:10 schreef Niekmanz het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer onder de top gear promo van veronica die nu telkens te zien is. Ik heb het filmpje wel gevonden, maar shazam komt er ook niet uit..
Help mij!
Lees de OP eensquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:04 schreef Susteren het volgende:
De muziek vanaf 4:00, weet iemand welke dat is, of kent iemand liedjes van het zelfde genre/die er op lijken?
srryquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:43 schreef Kraspianus het volgende:
Hoi! Ik ben op zoek naar de naam van het nummer dat onder de radiocommercial van B2S gelredome arnhem wordt gedraaid.. Gaat over een feest wat daar wordt georganiseerd. De commercial is vaak te horen op slamfm. Vette plaat!
Niet echt een Katie Melua achtige stem, maar ik moest gelijk aan Pink - Just Like a Pill denken. Die misschien?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoi ik zoek een nummer iets van "in the middle of niwhere" het heeft zon katie melua stem
Nope wat ik zoek is wat rustiger en richting akkoestishquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef morgane het volgende:
[..]
Niet echt een Katie Melua achtige stem, maar ik moest gelijk aan Pink - Just Like a Pill denken. Die misschien?
merci _o_quote:
Lees de OP eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey mensen, ik zoek eigenlijk wat meer van dit soort muziek:
Het liefst met tekst, dus niet dat je alleen zo'n beat hebt. Ik hoop dat mensen wat tips kunnen geven. Alvast bedankt!
En ik kon verder geen topic vinden waar dit kon, en een nieuw topic maken lijkt me wat overbodig.
New Born ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:22 schreef MOD het volgende:
Weet iemand dat nummer van Muse dat begint met een enorm piano geweld?
Het is niet Space Dementia, heb heel mn lijst al doorzocht, maar ik kan het niet vinden, ik heb btw niet alle cd's, duss... Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zoek een dance-nummer waarin heel veel steden opgenoemd worden. Amsterdam, Tokyo, Rio... Zoiets volgens mij. En volgens mij is een van die steden het hoofdonderwerp.
Hmz..quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:17 schreef Nienoooooo het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik wel eens heb gehoord tijdens het uitgaan.
Eerst begint het zo met: 'achtung ... achtung... ', tenminste daar lijkt het op.
En daarna komt zo'n zinnetje, in de trant van: '... play the drums' en daar achter volgt een dance / house stukje. Het is waarschijnlijk een remix.
Is er iemand die deze kent?
quote:Op zondag 21 november 2010 12:57 schreef BlueCurl het volgende:
een nummer dat gister een superchart of iets in die richting was (geen idee welke zender op tv)
nummer was half met een gast met wat langer haar op een piano. daarnaast een donkere gozer die tussen die piano stukken aan het rappen was..
neen, bedankt voor de hulp al in ieder geval. twas meer een heavy-er nummer.. veel meer urban.quote:
Thanks! Deze was het inderdaad, heel erg bedankt!quote:Hmz..
Deze werd vannacht op mijn werk gedraaid,.. Dus ben meteen even bij de DJ wezen kijken naar de titel..
Hoop voor je dat het hem is
Hardwell & Chuckie ft. Ambush - Move It 2 The Drums ( Original Mix) Official
At your servicequote:Op zondag 21 november 2010 14:12 schreef Nienoooooo het volgende:
[..]
Thanks! Deze was het inderdaad, heel erg bedankt!
quote:Op zondag 21 november 2010 20:35 schreef MOD het volgende:
Hallo!
Ik zit hier Sigur Ross te luisteren, het nummer Hoppipolla lijkt erg veel op een nummer dat werd gebruikt in een reclame of andere campagne, film... Kan iemand dat bevestigen?
quote:Het is te horen in de trailer voor de documentaire Planet Earth. Daarnaast is het ook gebruikt voor voetbalevenementen als de FA Cup-finale en het Wereldkampioenschap (beiden in 2006).
dank je, ik heb dit deuntje zo vaak voorbij horen komen Altijd een mooi nummer gevonden maar er vanuit gegaan dat het gewoon een promomuziekje was.quote:Op zondag 21 november 2010 20:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
[Het is te horen in de trailer voor de documentaire Planet Earth. Daarnaast is het ook gebruikt voor voetbalevenementen als de FA Cup-finale en het Wereldkampioenschap (beiden in 2006).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |