Niet echt een Katie Melua achtige stem, maar ik moest gelijk aan Pink - Just Like a Pill denken. Die misschien?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoi ik zoek een nummer iets van "in the middle of niwhere" het heeft zon katie melua stem
Nope wat ik zoek is wat rustiger en richting akkoestishquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef morgane het volgende:
[..]
Niet echt een Katie Melua achtige stem, maar ik moest gelijk aan Pink - Just Like a Pill denken. Die misschien?
merci _o_quote:
Lees de OP eens.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey mensen, ik zoek eigenlijk wat meer van dit soort muziek:
Het liefst met tekst, dus niet dat je alleen zo'n beat hebt. Ik hoop dat mensen wat tips kunnen geven. Alvast bedankt!
En ik kon verder geen topic vinden waar dit kon, en een nieuw topic maken lijkt me wat overbodig.
New Born ?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:22 schreef MOD het volgende:
Weet iemand dat nummer van Muse dat begint met een enorm piano geweld?
Het is niet Space Dementia, heb heel mn lijst al doorzocht, maar ik kan het niet vinden, ik heb btw niet alle cd's, duss... Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zoek een dance-nummer waarin heel veel steden opgenoemd worden. Amsterdam, Tokyo, Rio... Zoiets volgens mij. En volgens mij is een van die steden het hoofdonderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |