Jaaa! Dankjewelquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef Starman89 het volgende:
[..]
HeldDat ik daar niet opgekomen ben
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:27 schreef Fosfolipide het volgende:
Welke muziek hoor je op de voorpagina van de website http://www.bellagio.com Je hoort 2 vrouwen heel erg hoog zingen. Anyone? Alvast bedankt!
quote:
dankuquote:
Geen dank.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:09 schreef UltraR het volgende:
Het nummer dat op 7:21 begint:
Volgens mij is het heel makkelijk, maar ik kom er niet op...
Silent Hill....Goh... dat was totaal niet wat ik in gedachten had. Dan lijkt dat begin zeker heel veel op een ander nummer, of ben ik nu echt helemaal gek?quote:
Ik vind het wel wat weghebben van dit nummer:quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef UltraR het volgende:
[..]
Silent Hill....Goh... dat was totaal niet wat ik in gedachten had. Dan lijkt dat begin zeker heel veel op een ander nummer, of ben ik nu echt helemaal gek?
Mooi nummer iig, bedankt!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:04 schreef 8108139dpths het volgende:
Het gaat me om de muziek in deze reclame. Het is -volgens mij- van Hans Zimmer en een soundtrack voor een film (of ik moet 'm verwarren met een ander nr.), maar ik kan niet op de titel komen, laat staan het nummer zelf vinden...
Iemand enig idee hoe het heet?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:09 schreef BasvB het volgende:
Ik zoek een videoclip maar ik heb geen idee van welke band/nummer
In de videoclip zie je een man midden op een bank zitten en hij bestuurt allemaal robots zodat ontbijt enzo voor hem worden gemaakt. Hij komt zeg maar nooit van die bank af.
Op het einde gaat een van die robots kapot en laat die zich op de grond vallen om de robot te bereiken maar dan ziet een halve mars op de grond liggen wie die dan eet![]()
Heeft iemand enig idee hoe dit nummer heet?
Linkje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
Weet iemand welk nummer je op 6:35 hoort bij de aflevering van Oh Oh Cherso 'De Reünie'?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |