Nee, ook niet. Het komt er wel wat in de buurtquote:
Misschien ver gezocht, maar ik dacht opeens aan deze:quote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef JapieGijs het volgende:
Nog een keer, omdat ik hem gister in Nederland tijdens het uitgaan ook hoorde:
Lyrics : tsikeri tsikeri tsik tsikkkkk of chichiri chichiri chi chiiiiii en daarna een beetje spaanse rap/zang geloof ik
Genre : Pitbull (i know you want me achtig, maar dan iets sneller)
Welk jaartal ongeveer : Denk gewoon 2010
Hehequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Misschien ver gezocht, maar ik dacht opeens aan deze:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef delano.888 het volgende:
Welk liedje heeft het "oh, oh oh oh oh" van video killed the radio star, maar is verder een compleet ander nummer, word regelmatig op keizerstad fm gedraaid dus ongetwijfeld top40.
Top, dankje!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef TheOnion het volgende:
Ik zoek die klassieke ringtone die je had bij oude nokia telefoons.
Symphony No 40
dit is em maar ik wil dat die klinkt zoals die vroeger ook klonk. Misschien Midi formaat?
Iemand die weet waar ik die vandaan kan halen?
Is in de metro met roltrap ja en ze zingen 'rock the...'quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is toch niet Bomfunk MC's met Freestyler?
Is in de metro iig. En ze zingen 'rock the microphone'.
hehe~ grappig, maar is m ook nietquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 00:37 schreef PizzaMizza het volgende:
Nummer die begint op 0:55. Kan hem niet vinden.
quote:Op woensdag 10 november 2010 01:15 schreef MissJ318 het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar een videoclip/liedje ergens rond eind jaren 90/begin jaren 00.
Als ik het mij goed herinner zie je een blanke vrouw met donker haar en in een witte bikini.
De clip is er bekend geworden omdat de vrouw in kwestie vrij grote borsten heeft en dat gedeeltelijk uit haar bikinitopje rolt of haar nippel te zien is ofzo, terwijl het de officiële clip is.
Weet iemand over welke clip ik het heb of wat het liedje daar van is?
Volgens mij is het ook gedeeltelijk spaans maar dat weet ik niet zeker.
Wie kan mij helpen????
Thaaaanks!!
Als niemand 'm weet, hoef je hem niet iedere dag te posten.quote:
Why you been such a haterquote:Op woensdag 10 november 2010 01:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als niemand 'm weet, hoef je hem niet iedere dag te posten.
quote:Op woensdag 10 november 2010 02:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoi ik zat vanmiddag naar sky radio te luisteren tegen 4uur half 5 kwam er een nummer voorbij met een vrouwelijk stem aardig snel weet alleen iets van listen to you heart en iets van bodyrock ofzo ben al de hele dag aan het zoeken wie helpt me uit de brand
Held _o_quote:
Mwoh, met googelen op "skyradio playlist" kom je zelf de volgende keer ook een heel eind verderquote:
Jack Parowquote:Op woensdag 10 november 2010 14:20 schreef SPIRO het volgende:
Ik heb een vraagje,ik heb een nummer gehoord die vindt ik gaaf,weet alleen niet wie het zingt.
Het is die man met een petje op met die hele lange klep en hij komt uit zuid afrika geloof ik.
Wie weet hoe die groep of zanger heet?
Groetjes SPIRO
Is het toevallig Run DMC met Radio Station? Ik kan er geen youtubeje van vinden..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef zephurX het volgende:
[..]
Die ik bedoel gaan ze de roltrap omhoog en als ze dan boven komen dan wordt er 'Radio station, rock the nation' gezongen. Het is geen house/jungle maar gewoon mainstream/poppi/beetje danceble..
Nee, ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 15:49 schreef Guppi het volgende:
[..]
Is het toevallig Run DMC met Radio Station? Ik kan er geen youtubeje van vinden..
Ik heb een melodietje gevonden waar ie wel op lijkt, alleen deze is wat 'scherper'quote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef JapieGijs het volgende:
Nog een keer, omdat ik hem gister in Nederland tijdens het uitgaan ook hoorde:
Lyrics : tsikeri tsikeri tsik tsikkkkk of chichiri chichiri chi chiiiiii en daarna een beetje spaanse rap/zang geloof ik
Genre : Pitbull (i know you want me achtig, maar dan iets sneller)
Welk jaartal ongeveer : Denk gewoon 2010
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:30 schreef Crocodi1e het volgende:
Weet iemand hoe het liedje uit dit filmpje heet?
Ow, niet gezienquote:
Heeft u een linkie?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef Rockiejj het volgende:
Hee jongens,
Hoe heet dat liedje uit die nieuwe MTV reclame ookalweer?
Kan er maar niet opkomen..
Hij staat nu ook in de Top 40.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:37 schreef BasEnAad het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)eautiful_mi_rtl8.xml
Heeee jongens,
hoe heet het liedje onder dit filmpje?
Bedankt!quote:
Geen dank.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Er niet bij stilgestaan dat het de soundtrack was
Ik moest denken aan deze, maar ik denk niet dat je deze bedoelt:quote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef Kings het volgende:
Ik zoek een nummer, maar weet alleen hoe de clip eruit ziet.
Je ziet een meisje in een donkere kamer zitten met een enorme 'levende' en volgens
mij ademende plant die langzaam dood gaat. Ze ligt de hele tijd bij hem terwijl hij langzaam
sterft ofzo. En ik geloof dat ze iets zingt als 'loving you'. Ik kom er maar niet achter!
http://en.wikipedia.org/wiki/Jerusalem_%28Swedish_band%29quote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zoek geen nummer, maar een band. Voor levensbeschouwing moeten we 10 bands/artiesten zoeken met een naam die iets met levensbeschouwing heeft te maken, ik heb er al (Paradise Lost, Sodom, Judas' priest, Nirvana, Morbid Angel, Genesis, Madonna, Bad Religion, All Saints). Weet iemand er misschien nog 1? Alvast bedankt
Ik hoef er geen meer te weten, maar bedankt nog, één extra is nooit verkeerdquote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jerusalem_%28Swedish_band%29
Gokjes:quote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zoek een nummer wat bij meerdere recente programma's af en toe op de achtergrond wordt gedraaid. Het is vrij lastig uit te leggen, maar het gaat hier om een herhalend melodietje van ongv. 10 seconden en het lijkt op van die "tropische drums" - het melodietje doet een beetje Caribisch aan en zou heel goed een inleiding kunnen zijn van een dance-nummer.
Goede gok, de eerste komt qua instrument iig erg in de buurt, het melodietje van de "tropische drums" (weet de echte naam er niet meer van) gaat echter wat sneller in het nummer wat ik zoek. Bovendien weet ik vrij zeker dat dit een recent nummer is (lees 2010).quote:
haha nee, maar hij lijkt er wel een beetje opquote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest denken aan deze, maar ik denk niet dat je deze bedoelt:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef Kings het volgende:
Ik zoek een nummer, maar weet alleen hoe de clip eruit ziet.
Je ziet een meisje in een donkere kamer zitten met een enorme 'levende' en volgens
mij ademende plant die langzaam dood gaat. Ze ligt de hele tijd bij hem terwijl hij langzaam
sterft ofzo. En ik geloof dat ze iets zingt als 'loving you'. Ik kom er maar niet achter!
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zoek een nummer wat bij meerdere recente programma's af en toe op de achtergrond wordt gedraaid. Het is vrij lastig uit te leggen, maar het gaat hier om een herhalend melodietje van ongv. 10 seconden en het lijkt op van die "tropische drums" - het melodietje doet een beetje Caribisch aan en zou heel goed een inleiding kunnen zijn van een dance-nummer.
Dat idee had ik ook inderdaad.quote:
Ik zou je mail gewoon weglaten en het stukje uploaden op bv. speedyshare.comquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:20 schreef Robineke het volgende:
hallo allen, wie heeft er hier ECHT verstand van ''Trance'' Muziek en wil mij helpen.
ik heb un stukje trance muziek gevonden wat ik heel erg goed vind, maar het is maar un klein stukje. natuurlijk zou ik het nummer graag helemaal willen hebben, maar ik weet niet van wie het is, en hoe het heet.
dus alzie mij nou even un mailtje mailt, dan kan ik jouw dat stukje even laten horen.
misschien dat je mij dan verder kan helpen.
mail: [...] alvast heeel veeel dank je wellutjus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |