Slecht voorstel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:48 schreef borisz het volgende:
Goed voorstel![]()
Goed voor de transparantie van partijen.
Hou de veronderstellingen maar lekker voor je, ik heb gewoon 1 paspoort.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft er wel mee te maken, want hij zal zelf ook 2 paspoorten hebben wat zeer zeker belangrijk is bij het vormen van een mening en een plaats in de discussie.
Gewoon je verantwoordelijkheid nemen als je invloed wilt hebben in de politiek. En nu niet gaan zeuren over je stem want daarmee heb je niet zo'n grote invloed als geld storten op een partij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slecht voorstel.
Slecht voor de levens van donateurs.
Ah joh, gewoon wat vandalistische jongeren die met een spuitbusje aan het spelen waren en een reclamebordje in zijn tuin beklad hebben...quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Holograph het volgende:
Nee, want veel mensen die de PVV met geld steunen willen helemaal niet dat hun namen openbaar worden gemaakt. Dat lijkt me ook volledig terecht als je hier de reacties leest over PVV'ers, en wat er is gebeurd met de friese PVV'er. http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-hakenkruisen.dhtml.
O, dan is het goed en totaal niet erg.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon wat vandalistische jongeren die met een spuitbusje aan het spelen waren...
Overigens wel een PVV gezicht... Oerdom...
[ afbeelding ]
Die mensen willen geen invloed, ze willen slechts zorgen dat de PVV kan blijven bestaan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon je verantwoordelijkheid nemen als je invloed wilt hebben in de politiek. En nu niet gaan zeuren over je stem want daarmee heb je niet zo'n grote invloed als geld storten op een partij.
Dat kan hij ook als hij maar leden toelaat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die mensen willen geen invloed, ze willen slechts zorgen dat de PVV kan blijven bestaan.
Dan komen die leden ook op een lijst en BAM dan is er weer een minder.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat kan hij ook als hij maar leden toelaat.
Het gaat hier over vandalisme hè. Volgens mij is geweld tegen PVV'ers nog niet voorgekomen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan komen die leden ook op een lijst en BAM dan is er weer een minder.
Nog niet nee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het gaat hier over vandalisme hè. Volgens mij is geweld tegen PVV'ers nog niet voorgekomen.
Als mensen blijven schreeuwen dat mensen met een politieke voorkeur weleens vermoord konden worden brengt dat natuurlijk andere mensen op ideeën. Gewoon geen aandacht brengen en dan zal het stormpje in het glaasje water wel gaan liggen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan komen die leden ook op een lijst en BAM dan is er weer een minder.
Logisch. Maar er moet een wet aangenomen worden dat lijsten met donateurs niet openbaar gemaakt hoeven worden. What's next? Lijsten waarop staat wie wat stemt?quote:
Ja, en tot die tijd geen lijsten openbaar maken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Als mensen blijven schreeuwen dat mensen met een politieke voorkeur weleens vermoord konden worden brengt dat natuurlijk andere mensen op ideeën. Gewoon geen aandacht brengen en dan zal het stormpje in het glaasje water wel gaan liggen.
Angstpolitiekquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slecht voorstel.
Slecht voor de levens van donateurs.
tot welke tijd? Er is een of ander herbalife bord beklad. een gemiddeld bushokje heeft meer schade.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, en tot die tijd geen lijsten openbaar maken.
En als er een moskee beklad wordt moet er een spoeddebat aangevraagd worden en is het een rampquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:10 schreef betyar het volgende:
[..]
tot welke tijd? Er is een of ander herbalife bord beklad. een gemiddeld bushokje heeft meer schade.
Daar ben ik het ook niet mee eens. Dat vind ik zelfs diep triest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En als er een moskee beklad wordt moet er een spoeddebat aangevraagd worden en is het een rampbah, hypocrieten.
Zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook niet mee eens. Dat vind ik zelfs diep triest.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:20 schreef betyar het volgende:
Dus gewoon geen aandacht aan besteden en het loopt allemaal wel los.
Omdat er ook politici aangevallen zullen worden of zelfs vermoord zonder dat er over gepraat wordt vantevoren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:22 schreef betyar het volgende:
dat mag. Maar dan de hamvraag: waarom niet?
Het wijzen op het bestaan van andere topics is niet voorbehouden aan moderators. Sterker nog, als er wat meer sociale controle was, waren er helemaal geen moderators nodig. Is dat niet precies het gedachtegoed wat jullie rechtsen altijd voorstaan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent godverdomme geen moderator. Dien een topicreport in of ga zelf in dat topic politiek correct lopen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |