abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88413145
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:48 schreef borisz het volgende:
Goed voorstel :)
Goed voor de transparantie van partijen.
Slecht voorstel.
Slecht voor de levens van donateurs.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88413307
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat heeft er wel mee te maken, want hij zal zelf ook 2 paspoorten hebben wat zeer zeker belangrijk is bij het vormen van een mening en een plaats in de discussie.
Hou de veronderstellingen maar lekker voor je, ik heb gewoon 1 paspoort.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:57:37 #178
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88413411
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Slecht voorstel.
Gewoon je verantwoordelijkheid nemen als je invloed wilt hebben in de politiek. En nu niet gaan zeuren over je stem want daarmee heb je niet zo'n grote invloed als geld storten op een partij.
pi_88413436
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Holograph het volgende:
Nee, want veel mensen die de PVV met geld steunen willen helemaal niet dat hun namen openbaar worden gemaakt. Dat lijkt me ook volledig terecht als je hier de reacties leest over PVV'ers, en wat er is gebeurd met de friese PVV'er. http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-hakenkruisen.dhtml.
Ah joh, gewoon wat vandalistische jongeren die met een spuitbusje aan het spelen waren en een reclamebordje in zijn tuin beklad hebben...
Of hij heeft het zelf gedaan, voor de aandacht...

Overigens wel een PVV gezicht... Oerdom...

pi_88413452
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah joh, gewoon wat vandalistische jongeren die met een spuitbusje aan het spelen waren...

Overigens wel een PVV gezicht... Oerdom...

[ afbeelding ]
O, dan is het goed en totaal niet erg.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88413464
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:57 schreef betyar het volgende:

[..]

Gewoon je verantwoordelijkheid nemen als je invloed wilt hebben in de politiek. En nu niet gaan zeuren over je stem want daarmee heb je niet zo'n grote invloed als geld storten op een partij.
Die mensen willen geen invloed, ze willen slechts zorgen dat de PVV kan blijven bestaan.
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:00:16 #182
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88413504
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die mensen willen geen invloed, ze willen slechts zorgen dat de PVV kan blijven bestaan.
Dat kan hij ook als hij maar leden toelaat.
pi_88413531
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:00 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat kan hij ook als hij maar leden toelaat.
Dan komen die leden ook op een lijst en BAM dan is er weer een minder.
pi_88413641
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 21:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het gaat hier over vandalisme hè. Volgens mij is geweld tegen PVV'ers nog niet voorgekomen.
pi_88413676
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef Picchia het volgende:

[..]

Het gaat hier over vandalisme hè. Volgens mij is geweld tegen PVV'ers nog niet voorgekomen.
Nog niet nee.
pi_88413706
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 21:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nog niet nee.
Ik blijf graag bij de feiten. :P
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:06:18 #187
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88413725
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als mensen blijven schreeuwen dat mensen met een politieke voorkeur weleens vermoord konden worden brengt dat natuurlijk andere mensen op ideeën. Gewoon geen aandacht brengen en dan zal het stormpje in het glaasje water wel gaan liggen.
pi_88413785
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:05 schreef Picchia het volgende:

[..]

Ik blijf graag bij de feiten. :P
Logisch. Maar er moet een wet aangenomen worden dat lijsten met donateurs niet openbaar gemaakt hoeven worden. What's next? Lijsten waarop staat wie wat stemt?
pi_88413802
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:06 schreef betyar het volgende:

[..]

Als mensen blijven schreeuwen dat mensen met een politieke voorkeur weleens vermoord konden worden brengt dat natuurlijk andere mensen op ideeën. Gewoon geen aandacht brengen en dan zal het stormpje in het glaasje water wel gaan liggen.
Ja, en tot die tijd geen lijsten openbaar maken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 november 2010 @ 21:09:37 #190
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88413851
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Slecht voorstel.
Angstpolitiek :'). Typisch dit kabinet.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:10:47 #191
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88413890
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, en tot die tijd geen lijsten openbaar maken.
tot welke tijd? Er is een of ander herbalife bord beklad. een gemiddeld bushokje heeft meer schade.
pi_88413914
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:10 schreef betyar het volgende:

[..]

tot welke tijd? Er is een of ander herbalife bord beklad. een gemiddeld bushokje heeft meer schade.
En als er een moskee beklad wordt moet er een spoeddebat aangevraagd worden en is het een ramp :r bah, hypocrieten.
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:18:32 #193
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88414103
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En als er een moskee beklad wordt moet er een spoeddebat aangevraagd worden en is het een ramp :r bah, hypocrieten.
Daar ben ik het ook niet mee eens. Dat vind ik zelfs diep triest.
pi_88414136
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:18 schreef betyar het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook niet mee eens. Dat vind ik zelfs diep triest.
Zijn we het daar over eens.
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:20:10 #195
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88414138
Dus gewoon geen aandacht aan besteden en het loopt allemaal wel los.
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:20:36 #196
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88414153
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zijn we het daar over eens.
Ik ben de moeilijkste niet. c_/
pi_88414169
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:20 schreef betyar het volgende:
Dus gewoon geen aandacht aan besteden en het loopt allemaal wel los.
Daar ben ik het niet mee eens.
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:22:33 #198
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88414198
dat mag. Maar dan de hamvraag: waarom niet?
pi_88414233
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:22 schreef betyar het volgende:

dat mag. Maar dan de hamvraag: waarom niet?
Omdat er ook politici aangevallen zullen worden of zelfs vermoord zonder dat er over gepraat wordt vantevoren.
pi_88414328
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je bent godverdomme geen moderator. Dien een topicreport in of ga zelf in dat topic politiek correct lopen doen.
Het wijzen op het bestaan van andere topics is niet voorbehouden aan moderators. Sterker nog, als er wat meer sociale controle was, waren er helemaal geen moderators nodig. Is dat niet precies het gedachtegoed wat jullie rechtsen altijd voorstaan?

Ontopic: hoe kom je er toch bij dat openheid van financiële zaken zo'n grote bedreiging zou vormen voor de veiligheid van mensen? Van honderden mensen is bij name bekend dat ze het PVV-gedachtegoed steunen (denk aan Kamerleden, gemeenteraadsleden, mensen die met hun kop op tv vertellen hoe geweldig Geert is) en ik hoor zelden dat die mensen bedreigd worden. Waarom zouden er opeens wel bedreigingen plaats gaan vinden als er financiële gegevens worden gepubliceerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')