Zozo, jij moet een moderator worden hier. Lekker links, politiek correct, waarschijnlijk allochtoon. Een ideale combinatie!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk geldt dat voor iedereen, en iedereen heeft een mening en die mening mag je geven, maar houdt persoonlijke onderwerpen zoals religies, seksuele geaardheid of kan me niet schelen wat, buiten de discussie Ga elkaar gewoon niet persoonlijk te lijf.
Je kan ook je tweede paspoort wegdoen, zodat je alleen een Nederlands paspoort hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:28 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Hoezo rare conclusie?
1) Discriminatie is volgens de wet verboden.
2) Je wilt bepaalde burgers uitsluiten van openbare functies.
Waarom?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:27 schreef bijdehand het volgende:
Dat heeft er wel mee te maken, want hij zal zelf ook 2 paspoorten hebben wat zeer zeker belangrijk is bij het vormen van een mening en een plaats in de discussie.
Snap je het echt niet of doe je gewoon dom om een punt te hebben? Want dan kan je het ook gewoon zeggen hoor.quote:
Dat is niemand verplicht die een openbaar ambt wil vervullen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef bijdehand het volgende:
Je kan ook je tweede paspoort wegdoen, zodat je alleen een Nederlands paspoort hebt.
Ik begrijp je niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Je hebt hebt dus gewoon een hekel aan democratie en je wilt je niet aan de wet houden.
Het brengt wel de loyaliteit in diskrediet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Dat is niemand verplicht die een openbaar ambt wil vervullen.
En dus blijft mijn conclusie overeind.
Ik ben inderdaad links, niet echt politiek correct, Ik heb inderdaad een buitenlandse vader, dus volgens de wet ben ik allochtoon, ik heb dan ook twee nationaliteiten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zozo, jij moet een moderator worden hier. Lekker links, politiek correct, waarschijnlijk allochtoon. Een ideale combinatie!
Loyaliteit heeft weinig met paspoort te maken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef bijdehand het volgende:
Snap je het echt niet of doe je gewoon dom om een punt te hebben?
Want dan kan je het ook gewoon zeggen hoor.
In een democratie kun je daar toch gewoon voor stemmen, dus waarom zou ik in deze tegen een democratie zijn?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:28 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Hoezo rare conclusie?
1) Discriminatie is volgens de wet verboden.
2) Je wilt bepaalde burgers uitsluiten van openbare functies.
Als je dat vindt mag dat, maar dat geldt dan wel voor alle dubbele paspoorten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef bijdehand het volgende:
Het brengt wel de loyaliteit in diskrediet.
Het uitsluiten van bepaalde burgers van stemrecht of openbare ambten is tegen de grondbeginselen van de democratie. Wat jij voorstelt is een schijn-democratie op basis van de terreur van een kleine meerderheid.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef mlg het volgende:
In een democratie kun je daar toch gewoon voor stemmen, dus waarom zou ik in deze tegen een democratie zijn?
Dat vind ik dus niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:36 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Als je dat vindt mag dat, maar dat geldt dan wel voor alle dubbele paspoorten.
Laten we even voorop stellen dat ik daar niet voor kies, maar ik vind het eerder schijndemocratie als er wel haken en ogen aanzitten, wat betreft die grondbeginselen. Het volk regeert, dus laat het volk dan ook regeren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:37 schreef petertje2 het volgende:
[..]
Het uitsluiten van bepaalde burgers van stemrecht of openbare ambten is tegen de grondbeginselen van de democratie. Wat jij voorstelt is een schijn-democratie op basis van de terreur van een kleine meerderheid.
Je bent godverdomme geen moderator. Dien een topicreport in of ga zelf in dat topic politiek correct lopen doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:38 schreef betyar het volgende:
voor de liefhebbers
Voor degene die verder willen : hier het grote dubbel paspoort topic
Dat vind ik ook niet. Albayrak heeft laten zien waarom niet. Voor de mensen die het niet weten: ze heeft het aantal immigranten van 118.000 naar 141.000 per jaar laten toenemen. Dat was een recordaantal in de hele Nederlandse geschiedenis. Veelal Moslims wel te verstaan.quote:
Daarom dus. The devil in disguisequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet. Albayrak heeft laten zien waarom niet. Voor de mensen die het niet weten: ze heeft het aantal immigranten van 90.000 naar 140.000 per jaar laten toenemen. Veelal Moslims wel te verstaan.
Het is wel een goede suggestie. Hier weer verder over de geldstromen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent godverdomme geen moderator. Dien een topicreport in of ga zelf in dat topic politiek correct lopen doen.
Even opnieuw quoten, het was 118.000! Laten we niet net als de linkse en milieu junkies de cijfers manipuleren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom dus. The devil in disguise
Ah, dus weer de discussie dat wij dom en inconsequent genoemd mogen worden en wij niets terug mogen zeggen van jou, o grote onpartijdige moderator?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is wel een goede suggestie. Hier weer verder over de geldstromen.
Ja dat klopt en anders gaat het topic dichtquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah, dus weer de discussie dat wij dom en inconsequent genoemd mogen worden en wij niets terug mogen zeggen van jou, o grote onpartijdige moderator?
Hebben we toch even aan een linkse hobbie gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef mlg het volgende:
[..]
Even opnieuw quoten, het was 118.000! Laten we niet net als de linkse en milieu junkies de cijfers manipuleren.
Omdat je het zelf niet kan winnen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat klopt en anders gaat het topic dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |