abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88412367
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:28 schreef betyar het volgende:

[..]

Natuurlijk geldt dat voor iedereen, en iedereen heeft een mening en die mening mag je geven, maar houdt persoonlijke onderwerpen zoals religies, seksuele geaardheid of kan me niet schelen wat, buiten de discussie Ga elkaar gewoon niet persoonlijk te lijf.
Zozo, jij moet een moderator worden hier. Lekker links, politiek correct, waarschijnlijk allochtoon. Een ideale combinatie!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88412418
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:28 schreef petertje2 het volgende:

[..]

Hoezo rare conclusie?

1) Discriminatie is volgens de wet verboden.
2) Je wilt bepaalde burgers uitsluiten van openbare functies.
Je kan ook je tweede paspoort wegdoen, zodat je alleen een Nederlands paspoort hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88412445
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:27 schreef bijdehand het volgende:
Dat heeft er wel mee te maken, want hij zal zelf ook 2 paspoorten hebben wat zeer zeker belangrijk is bij het vormen van een mening en een plaats in de discussie.
Waarom?
pi_88412515
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:31 schreef petertje2 het volgende:

[..]

Waarom?
Snap je het echt niet of doe je gewoon dom om een punt te hebben? Want dan kan je het ook gewoon zeggen hoor. :*
pi_88412532
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:30 schreef bijdehand het volgende:
Je kan ook je tweede paspoort wegdoen, zodat je alleen een Nederlands paspoort hebt.
Dat is niemand verplicht die een openbaar ambt wil vervullen.
En dus blijft mijn conclusie overeind.
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:34:24 #156
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88412559
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef petertje2 het volgende:

[..]

Je hebt hebt dus gewoon een hekel aan democratie en je wilt je niet aan de wet houden.
Ik begrijp je niet?
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88412588
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef petertje2 het volgende:

[..]

Dat is niemand verplicht die een openbaar ambt wil vervullen.
En dus blijft mijn conclusie overeind.
Het brengt wel de loyaliteit in diskrediet.
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:35:11 #158
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_88412595
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zozo, jij moet een moderator worden hier. Lekker links, politiek correct, waarschijnlijk allochtoon. Een ideale combinatie!
Ik ben inderdaad links, niet echt politiek correct, Ik heb inderdaad een buitenlandse vader, dus volgens de wet ben ik allochtoon, ik heb dan ook twee nationaliteiten.

Maar buiten dat, hoe kom je erbij om dat aan te halen? Als een linkse stemmer opmerkingen maakt over een rechts stemmer die direct te maken heeft met een religie en of geaardheid kan me niet schelen wat, had ik ook zo'n opmerking gemaakt.
pi_88412602
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:33 schreef bijdehand het volgende:
Snap je het echt niet of doe je gewoon dom om een punt te hebben?
Want dan kan je het ook gewoon zeggen hoor. :*
Loyaliteit heeft weinig met paspoort te maken.
De invloed van geld lijkt me een veel groter loyaliteitsrisico.
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:35:36 #160
294269 mlg
pi_88412609
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:28 schreef petertje2 het volgende:

[..]

Hoezo rare conclusie?

1) Discriminatie is volgens de wet verboden.
2) Je wilt bepaalde burgers uitsluiten van openbare functies.
In een democratie kun je daar toch gewoon voor stemmen, dus waarom zou ik in deze tegen een democratie zijn?
pi_88412629
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef bijdehand het volgende:
Het brengt wel de loyaliteit in diskrediet.
Als je dat vindt mag dat, maar dat geldt dan wel voor alle dubbele paspoorten.
pi_88412693
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:35 schreef mlg het volgende:
In een democratie kun je daar toch gewoon voor stemmen, dus waarom zou ik in deze tegen een democratie zijn?
Het uitsluiten van bepaalde burgers van stemrecht of openbare ambten is tegen de grondbeginselen van de democratie. Wat jij voorstelt is een schijn-democratie op basis van de terreur van een kleine meerderheid.
pi_88412719
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:36 schreef petertje2 het volgende:

[..]

Als je dat vindt mag dat, maar dat geldt dan wel voor alle dubbele paspoorten.
Dat vind ik dus niet.
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:38:48 #164
205222 betyar
Egyedül vagyunk
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:39:14 #165
294269 mlg
pi_88412746
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:37 schreef petertje2 het volgende:

[..]

Het uitsluiten van bepaalde burgers van stemrecht of openbare ambten is tegen de grondbeginselen van de democratie. Wat jij voorstelt is een schijn-democratie op basis van de terreur van een kleine meerderheid.
Laten we even voorop stellen dat ik daar niet voor kies, maar ik vind het eerder schijndemocratie als er wel haken en ogen aanzitten, wat betreft die grondbeginselen. Het volk regeert, dus laat het volk dan ook regeren.
pi_88412781
quote:
Je bent godverdomme geen moderator. Dien een topicreport in of ga zelf in dat topic politiek correct lopen doen.
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:40:30 #167
294269 mlg
pi_88412797
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niet.
Dat vind ik ook niet. Albayrak heeft laten zien waarom niet. Voor de mensen die het niet weten: ze heeft het aantal immigranten van 118.000 naar 141.000 per jaar laten toenemen. Dat was een recordaantal in de hele Nederlandse geschiedenis. Veelal Moslims wel te verstaan.
pi_88412896
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef mlg het volgende:

[..]

Dat vind ik ook niet. Albayrak heeft laten zien waarom niet. Voor de mensen die het niet weten: ze heeft het aantal immigranten van 90.000 naar 140.000 per jaar laten toenemen. Veelal Moslims wel te verstaan.
Daarom dus. The devil in disguise
pi_88412911
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je bent godverdomme geen moderator. Dien een topicreport in of ga zelf in dat topic politiek correct lopen doen.
Het is wel een goede suggestie. Hier weer verder over de geldstromen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 6 november 2010 @ 20:44:13 #170
294269 mlg
pi_88412926
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daarom dus. The devil in disguise
Even opnieuw quoten, het was 118.000! Laten we niet net als de linkse en milieu junkies de cijfers manipuleren.
pi_88412991
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is wel een goede suggestie. Hier weer verder over de geldstromen.
Ah, dus weer de discussie dat wij dom en inconsequent genoemd mogen worden en wij niets terug mogen zeggen van jou, o grote onpartijdige moderator?
pi_88413001
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ah, dus weer de discussie dat wij dom en inconsequent genoemd mogen worden en wij niets terug mogen zeggen van jou, o grote onpartijdige moderator?
Ja dat klopt en anders gaat het topic dicht :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_88413003
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:44 schreef mlg het volgende:

[..]

Even opnieuw quoten, het was 118.000! Laten we niet net als de linkse en milieu junkies de cijfers manipuleren.
Hebben we toch even aan een linkse hobbie gedaan :D
pi_88413015
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2010 20:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja dat klopt en anders gaat het topic dicht :)
Omdat je het zelf niet kan winnen?

Ach, ik ga wel OT; zeg maar iets waar ik op kan reageren dan :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 november 2010 @ 20:48:42 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88413076
Goed voorstel :)
Goed voor de transparantie van partijen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')