jij staat hier ver bovenquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
vies meisje, vies vies bahbahbah.
die kutbeesten moeten onderhand eens doodgaan nu wintertijd laterssquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
er zit zo'n mug zo bzzzz te doen bij m'n oor jezus wat is dit
idd ik klap ze wollah bamquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
die kutbeesten moeten onderhand eens doodgaan nu wintertijd laterss
over een kleine maand was er een sinterklaasmeet geloof ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zonder een piraat geen party, ik heb speciaal voor jou een ooglapje gekocht..
je hond slaaptquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik hoor hem niet meer. Of mijn kat of mijn hond heeft hem opgegeten.
Wat is die datum dan ? Want ik hoorde dat het misschien niet doorging ivm problemen enzoiquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
over een kleine maand was er een sinterklaasmeet geloof ikdaar ben ik zeker bij, even schijt aan de sint en ongegeneerd zuipen met fokkers
ik las dit 5 keer en euh tjah .. wut ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:40 schreef zyx1981 het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe het kan dat precies hetzelfde vel als op je neus, dat dat op een andere plek zo verkleurd? Ik bedoel.. je naad zou bruin zijn omdat?! Maar waarom is dan zowel bij een M als een V de boel daar dan grijs/bruin tot grijsroze?)
Ja ik ben ook bekend met die problemen inderdaad.. dus dat gaat er nog om spannenquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat is die datum dan ? Want ik hoorde dat het misschien niet doorging ivm problemen enzoi
Ik zal morgen wel vragen, ik rij mee in de auto met haarquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bekend met die problemen inderdaad.. dus dat gaat er nog om spannen
geef haar een likje op haar oor van mijquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel vragen, ik rij mee in de auto met haar
die zijn brandschoonquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
viese meisjes vies vies vies. bahbahbah.
POST JIJ DAN EENS KWALITEITS TIETEN DANquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
viese buik, vies vies vies. bahbahbah
ik zeg buik, buik buik buik verdomme.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
POST JIJ DAN EENS KWALITEITS TIETEN DAN![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:46 schreef Monopoly het volgende:
Brennan Heart - One Blade (Noisecontrollers Remix)
LEKKER NUMMER
doe nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ga zo maar eens slapen, ok ok ok ok.
http://www22.zippyshare.com/v/8029978/file.htmlquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:46 schreef Monopoly het volgende:
Hardstyle doet het altijd goed op een avondje bier drinken met nachtbagger
moet van mijn moeder, ze zegt dat die tieten en buik buik buik niet goed is voor mijn ontwikkelingquote:
nooooquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ga zo maar eens slapen, ok ok ok ok.
ohquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
moet van mijn moeder, ze zegt dat die tieten en buik buik buik niet goed is voor mijn ontwikkeling
pics van je maquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
moet van mijn moeder, ze zegt dat die tieten en buik buik buik niet goed is voor mijn ontwikkeling
groetjes aan jullie mamquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee. Mijn moeder heeft mooie tieten, die mag alleen ik zien
Zijn ze verliefdquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:49 schreef Monopoly het volgende:
Als een man en een vrouw veel van elkaar houden, dan......
peter panquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:49 schreef Monopoly het volgende:
Als een man en een vrouw veel van elkaar houden, dan......
Wat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:40 schreef zyx1981 het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe het kan dat precies hetzelfde vel als op je neus, dat dat op een andere plek zo verkleurd? Ik bedoel.. je naad zou bruin zijn omdat?! Maar waarom is dan zowel bij een M als een V de boel daar dan grijs/bruin tot grijsroze?)
rebelquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:00 schreef Monopoly het volgende:
Vanmiddag in de auto ga ik Huppelmuts terroriseren met flinke hardstyle
hehehequote:Op zaterdag 6 november 2010 02:00 schreef Monopoly het volgende:
Vanmiddag in de auto ga ik Huppelmuts terroriseren met flinke hardstyle
Purmerendquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga in Purmerend echt verschrikkelijk dronken worden
Zijn mamma heeft hem al ingestopt in bed, hij mocht opblijven tot 9 uurquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:03 schreef Dyr. het volgende:
ola ! ik ben opzoek naar lindgren maar die is er zeker niet meer
heb je hem gepest op je school ? of was dat iemand andersquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:03 schreef Dyr. het volgende:
ola ! ik ben opzoek naar lindgren maar die is er zeker niet meer
Alkmaar jeweets reprep alles. Waar komt Monopoly vandaan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:05 schreef Monopoly het volgende:
In Alkmaar ben ik Januari echt verschrikkelijk dronken geweest en de nachtbus naar HHW gemist, waardoor ik met de taxi moest
0320 Lelystad representquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alkmaar jeweets reprep alles. Waar komt Monopoly vandaan?
Lelystad?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
0320 Lelystad represent____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Charles B. Darrow, een werkloze verwarmingsmonteur uit de Verenigde Staten, liet in 1934 het spel zien dat wij nu als Monopoly kennen. Hij gebruikte The Landlords Game als voorbeeld voor Monopoly. De bedelarmband van zijn vrouw gebruikte hij voor de pionnen. Daarom zijn er in de traditionele Monopolyversies strijkijzertjes en vingerhoedjes in plaats van gewone pionnen. Ook Darrow ging naar Parker Brothers, maar in zijn spel zagen ze ook niks. Hij liet in 1934 (met hulp van een bevriende drukker) 5000 spellen drukken in een warenhuis in Philadelphia. Die werden razendsnel verkocht. Een jaar later toonde Parker Brothers toch interesse. Charles B. Darrow stierf als multimiljonair. Ook Parker Brothers werd er niet armer van; het eerste jaar van de productie werden er meer dan een miljoen exemplaren verkocht. De Britse speelgoedfabriek Waddingtons was datzelfde jaar enthousiast. En zo ging Monopoly de hele wereld rond.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alkmaar jeweets reprep alles. Waar komt Monopoly vandaan?
volgens mij welquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heb je hem gepest op je school ? of was dat iemand anders
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Charles B. Darrow, een werkloze verwarmingsmonteur uit de Verenigde Staten, liet in 1934 het spel zien dat wij nu als Monopoly kennen. Hij gebruikte The Landlords Game als voorbeeld voor Monopoly. De bedelarmband van zijn vrouw gebruikte hij voor de pionnen. Daarom zijn er in de traditionele Monopolyversies strijkijzertjes en vingerhoedjes in plaats van gewone pionnen. Ook Darrow ging naar Parker Brothers, maar in zijn spel zagen ze ook niks. Hij liet in 1934 (met hulp van een bevriende drukker) 5000 spellen drukken in een warenhuis in Philadelphia. Die werden razendsnel verkocht. Een jaar later toonde Parker Brothers toch interesse. Charles B. Darrow stierf als multimiljonair. Ook Parker Brothers werd er niet armer van; het eerste jaar van de productie werden er meer dan een miljoen exemplaren verkocht. De Britse speelgoedfabriek Waddingtons was datzelfde jaar enthousiast. En zo ging Monopoly de hele wereld rond.
amerika dus
ik was laatst in de 'Dino's' ofzoquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:06 schreef Monopoly het volgende:
Maar diep van binnen ben ik een echte Zwollenaar
Lekker wietje halen ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik was laatst in de 'Dino's' ofzo
aahjaquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:08 schreef Monopoly het volgende:
Beste wiet in Zwolle haal je bij het Binnenhof, vlakachter de Rabobank pinautomaten op de Melkmarkt
Als je met hem gaat zuipen in Zwolle, moet je naar de Docter... Hele avond een beetje rock enzo, en rond 2 uur beginnen ze met Drumm & bass, Dus lekker naar de klote, met een Buddweiserquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahjavriend van me woont sinds kort in zwolle dus ga er nog weleens heen en langs het binnenhof dan dus
Handjes boven de dekens swaquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef aight1 het volgende:
nou swaggers ik ga slapen, slaap zacht
Gast..... Heinz Ketchup Chips FTWquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bolognese is helemaal niks in de wereld van Chips man, helemaal niks. Hamkas is koning
aight mang, challas alles enzo hou het fris jeweet zellef kleertjes haartjes alles kappertje pakken jeweets latersquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef aight1 het volgende:
slaap lekker manquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef aight1 het volgende:
HOE WEET JIJ DAT IK IN DIE BUS KOMquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:14 schreef JanPiraat het volgende:
Paul jongen ik ga je zeker nog eens tegenkomen in Bus 50 of 53
ALKMAAR TERROR STAMPEN STAMPEN BAM BAM BAM BAM LAARS IN JE KOP IJZEREN PUNTEN ALLES BOEM BENG BANGquote:
waar zit je jongen warrande ?! ik ken je deurbel ik weet allesquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:14 schreef Paul het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT IK IN DIE BUS KOM!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????
En een keertje met de hele gangsters clan vanuit Alkmaar naar de Waerdse Temple om te stampen op Outblast en kornuiten, jeweetzelluf!quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ALKMAAR TERROR STAMPEN STAMPEN BAM BAM BAM BAM LAARS IN JE KOP IJZEREN PUNTEN ALLES BOEM BENG BANG
hou opppppppppppppquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
waar zit je jongen warrande ?! ik ken je deurbel ik weet alles
UTREGquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:18 schreef Paul het volgende:
Ik ga even topicreporten dat een user mijn adres hier neerzet en mijn bus
die bus is van mijquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:18 schreef Paul het volgende:
Ik ga even topicreporten dat een user mijn adres hier neerzet en mijn bus
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:20 schreef Monopoly het volgende:
ZONDAG UTREG TEGEN DE BOEREN UIT EINDHOVEN, DIKKE 4-0 VOOR UTREG!!!!!
BUNNIKSIDE BITCHES!!!
JUPILER LEAGUE!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:22 schreef Monopoly het volgende:
Maar ik ga niet meer zo vaak omdat Zwolle momenteel roeleert in de Juup league
Zondagamateursquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:22 schreef Monopoly het volgende:
Maar ik ga niet meer zo vaak omdat Zwolle momenteel roeleert in de Juup league
KPD isquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bijna 3500![]()
Weet iemand trouwens of KPD wat is?
Als je aids in ogen wil, dan ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bijna 3500![]()
Nee kijk er nooitquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bijna 3500![]()
ik heb het nog niet aangevraagd tot nu toequote:Op zaterdag 6 november 2010 02:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bijna 3500![]()
Ik vraag me gewoon af wat mensen er posten. Of zijn het allemaal klonen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik heb het nog niet aangevraagd tot nu toe
Na een korte zoektocht weet ik de naam van deze dame en we delen interesses. IJs en nog wat andersquote:
Meeste niet, een enkeling!quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat mensen er posten. Of zijn het allemaal klonen?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:26 schreef Monopoly het volgende:
Hoi Paul, je bent jarig vandaag ?
[ afbeelding ]
Geen waarschuwing in de TT?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:27 schreef Dyr. het volgende:
Mensen posten daar hun misvormde piemels
De meeste paddestoel soorten zijn giftigquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:27 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Show je piemel topic
En sommige plaatjesNet paddestoelen
golden teacherquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De meeste paddestoel soorten zijn giftig
heyy jij bent toch mark tuitert die schaatser ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:36 schreef FreezePop het volgende:
ik heb zin in wat lekkers. misschien de laatste bueno
ja inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heyy jij bent toch mark tuitert die schaatser ?
Hoi ik ben Erben Wennemars zullen we gaan midgetgolfen met zn 3en ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:37 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Oh hey Mark, ik ben het Renate Groenewold
Nee ik ben sven kramer en ik heb de verkeerde afslag genomen ga maar zonder mijquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoi ik ben Erben Wennemars zullen we gaan midgetgolfen met zn 3en ?
Hoax, je stottert niet, Erbens stottert zelfs met typen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoi ik ben Erben Wennemars zullen we gaan midgetgolfen met zn 3en ?
splinternieuw kan je wel zeggen, 10 minuten geleden aangemeldquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ooow excusesben je gloednieuw hier ofwat ?
Daar gaat je levenquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:41 schreef ainoo het volgende:
[..]
splinternieuw kan je wel zeggen, 10 minuten geleden aangemeld
zo erg verveelde ik mij
heb je geen bier om die verveling weg te zuipen ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:41 schreef ainoo het volgende:
[..]
zo erg verveelde ik mij
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:41 schreef ainoo het volgende:
[..]
zo erg verveelde ik mij
Meneer komt er een achter dat het een meisje is en excuseert linea rectaquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ooow excusesben je gloednieuw hier ofwat ?
Bier is voor eckte mannen, hij moet zich nog bewijzen.. Als hij nou eens veel tieten post , dan is het goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heb je geen bier om die verveling weg te zuipen ?
mwah ik ben op mn hoede waarschijnlijk weereens een kloon van APquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meneer komt er een achter dat het een meisje is en excuseert linea recta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ben in mn eentje wijn aan het zuipen maar na een paar uur gaat dat ook vervelenquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heb je geen bier om die verveling weg te zuipen ?
Daar kom je nog wel achter... Je zult hele dagen je familie en vrienden niet zien omdat je constant MOET reageren op topics...quote:
nee doeiquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Hoi, mag ik ook nog meedoen?
Post tieten en je bent welkom!quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Hoi, mag ik ook nog meedoen?
Flikker op kuthomo!quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Flikker op kuthomo!
POTENTIELE REL OH MIJN GOD DONT FEED THE TROLL KJUWT KITTEH LOL TITS OR GTFOquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Flikker op kuthomo!
Justin Bieberquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Flikker op kuthomo!
Post tieten, en je bent welkomquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:46 schreef ainoo het volgende:
[..]
oh kut ik heb dat ook niet eerst gevraagd . mag ik wel mee doen...:(?
opkankeren, ik maak je dood aidsneger.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Flikker op kuthomo!
Jij wel die cijferdude heeft zn status al verneuktquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:46 schreef ainoo het volgende:
[..]
oh kut ik heb dat ook niet eerst gevraagd . mag ik wel mee doen...:(?
hehe kijken hoe lang ik het vol houquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij wel die cijferdude heeft zn status al verneukt![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:47 schreef Dyr. het volgende:
ik wou uit de kast komen vandaag, ik durfde niet
quote:
WHAT THE FUCK MNAN WAHT THE FUCJK!! !quote:
Nice, nu ga ik tieten posten!quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Post tieten en je bent welkom!
[/quot[quote]Op zaterdag 6 november 2010 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK MNAN WAHT THE FUCJK!! !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |