Purmerendquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga in Purmerend echt verschrikkelijk dronken worden
Zijn mamma heeft hem al ingestopt in bed, hij mocht opblijven tot 9 uurquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:03 schreef Dyr. het volgende:
ola ! ik ben opzoek naar lindgren maar die is er zeker niet meer
heb je hem gepest op je school ? of was dat iemand andersquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:03 schreef Dyr. het volgende:
ola ! ik ben opzoek naar lindgren maar die is er zeker niet meer
Alkmaar jeweets reprep alles. Waar komt Monopoly vandaan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:05 schreef Monopoly het volgende:
In Alkmaar ben ik Januari echt verschrikkelijk dronken geweest en de nachtbus naar HHW gemist, waardoor ik met de taxi moest
0320 Lelystad representquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alkmaar jeweets reprep alles. Waar komt Monopoly vandaan?
Lelystad?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
0320 Lelystad represent____!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Charles B. Darrow, een werkloze verwarmingsmonteur uit de Verenigde Staten, liet in 1934 het spel zien dat wij nu als Monopoly kennen. Hij gebruikte The Landlords Game als voorbeeld voor Monopoly. De bedelarmband van zijn vrouw gebruikte hij voor de pionnen. Daarom zijn er in de traditionele Monopolyversies strijkijzertjes en vingerhoedjes in plaats van gewone pionnen. Ook Darrow ging naar Parker Brothers, maar in zijn spel zagen ze ook niks. Hij liet in 1934 (met hulp van een bevriende drukker) 5000 spellen drukken in een warenhuis in Philadelphia. Die werden razendsnel verkocht. Een jaar later toonde Parker Brothers toch interesse. Charles B. Darrow stierf als multimiljonair. Ook Parker Brothers werd er niet armer van; het eerste jaar van de productie werden er meer dan een miljoen exemplaren verkocht. De Britse speelgoedfabriek Waddingtons was datzelfde jaar enthousiast. En zo ging Monopoly de hele wereld rond.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alkmaar jeweets reprep alles. Waar komt Monopoly vandaan?
volgens mij welquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heb je hem gepest op je school ? of was dat iemand anders
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Charles B. Darrow, een werkloze verwarmingsmonteur uit de Verenigde Staten, liet in 1934 het spel zien dat wij nu als Monopoly kennen. Hij gebruikte The Landlords Game als voorbeeld voor Monopoly. De bedelarmband van zijn vrouw gebruikte hij voor de pionnen. Daarom zijn er in de traditionele Monopolyversies strijkijzertjes en vingerhoedjes in plaats van gewone pionnen. Ook Darrow ging naar Parker Brothers, maar in zijn spel zagen ze ook niks. Hij liet in 1934 (met hulp van een bevriende drukker) 5000 spellen drukken in een warenhuis in Philadelphia. Die werden razendsnel verkocht. Een jaar later toonde Parker Brothers toch interesse. Charles B. Darrow stierf als multimiljonair. Ook Parker Brothers werd er niet armer van; het eerste jaar van de productie werden er meer dan een miljoen exemplaren verkocht. De Britse speelgoedfabriek Waddingtons was datzelfde jaar enthousiast. En zo ging Monopoly de hele wereld rond.
amerika dus
ik was laatst in de 'Dino's' ofzoquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:06 schreef Monopoly het volgende:
Maar diep van binnen ben ik een echte Zwollenaar
Lekker wietje halen ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik was laatst in de 'Dino's' ofzo
aahjaquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:08 schreef Monopoly het volgende:
Beste wiet in Zwolle haal je bij het Binnenhof, vlakachter de Rabobank pinautomaten op de Melkmarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |