Bier is voor eckte mannen, hij moet zich nog bewijzen.. Als hij nou eens veel tieten post , dan is het goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heb je geen bier om die verveling weg te zuipen ?
mwah ik ben op mn hoede waarschijnlijk weereens een kloon van APquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meneer komt er een achter dat het een meisje is en excuseert linea recta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ben in mn eentje wijn aan het zuipen maar na een paar uur gaat dat ook vervelenquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heb je geen bier om die verveling weg te zuipen ?
Daar kom je nog wel achter... Je zult hele dagen je familie en vrienden niet zien omdat je constant MOET reageren op topics...quote:
nee doeiquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Hoi, mag ik ook nog meedoen?
Post tieten en je bent welkom!quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Hoi, mag ik ook nog meedoen?
Flikker op kuthomo!quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Flikker op kuthomo!
POTENTIELE REL OH MIJN GOD DONT FEED THE TROLL KJUWT KITTEH LOL TITS OR GTFOquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Flikker op kuthomo!
Justin Bieberquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Flikker op kuthomo!
Post tieten, en je bent welkomquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:46 schreef ainoo het volgende:
[..]
oh kut ik heb dat ook niet eerst gevraagd . mag ik wel mee doen...:(?
opkankeren, ik maak je dood aidsneger.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Flikker op kuthomo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |