jij staat hier ver bovenquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
vies meisje, vies vies bahbahbah.
die kutbeesten moeten onderhand eens doodgaan nu wintertijd laterssquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
er zit zo'n mug zo bzzzz te doen bij m'n oor jezus wat is dit
idd ik klap ze wollah bamquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
die kutbeesten moeten onderhand eens doodgaan nu wintertijd laterss
over een kleine maand was er een sinterklaasmeet geloof ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zonder een piraat geen party, ik heb speciaal voor jou een ooglapje gekocht..
je hond slaaptquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik hoor hem niet meer. Of mijn kat of mijn hond heeft hem opgegeten.
Wat is die datum dan ? Want ik hoorde dat het misschien niet doorging ivm problemen enzoiquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
over een kleine maand was er een sinterklaasmeet geloof ikdaar ben ik zeker bij, even schijt aan de sint en ongegeneerd zuipen met fokkers
ik las dit 5 keer en euh tjah .. wut ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:40 schreef zyx1981 het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe het kan dat precies hetzelfde vel als op je neus, dat dat op een andere plek zo verkleurd? Ik bedoel.. je naad zou bruin zijn omdat?! Maar waarom is dan zowel bij een M als een V de boel daar dan grijs/bruin tot grijsroze?)
Ja ik ben ook bekend met die problemen inderdaad.. dus dat gaat er nog om spannenquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat is die datum dan ? Want ik hoorde dat het misschien niet doorging ivm problemen enzoi
Ik zal morgen wel vragen, ik rij mee in de auto met haarquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bekend met die problemen inderdaad.. dus dat gaat er nog om spannen
geef haar een likje op haar oor van mijquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel vragen, ik rij mee in de auto met haar
die zijn brandschoonquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
viese meisjes vies vies vies. bahbahbah.
POST JIJ DAN EENS KWALITEITS TIETEN DANquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
viese buik, vies vies vies. bahbahbah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |