Als je met hem gaat zuipen in Zwolle, moet je naar de Docter... Hele avond een beetje rock enzo, en rond 2 uur beginnen ze met Drumm & bass, Dus lekker naar de klote, met een Buddweiserquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aahjavriend van me woont sinds kort in zwolle dus ga er nog weleens heen en langs het binnenhof dan dus
Handjes boven de dekens swaquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef aight1 het volgende:
nou swaggers ik ga slapen, slaap zacht
Gast..... Heinz Ketchup Chips FTWquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bolognese is helemaal niks in de wereld van Chips man, helemaal niks. Hamkas is koning
aight mang, challas alles enzo hou het fris jeweet zellef kleertjes haartjes alles kappertje pakken jeweets latersquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef aight1 het volgende:
slaap lekker manquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef aight1 het volgende:
HOE WEET JIJ DAT IK IN DIE BUS KOMquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:14 schreef JanPiraat het volgende:
Paul jongen ik ga je zeker nog eens tegenkomen in Bus 50 of 53
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |