Je moet toch wel, of je wil of niet. Kun je beter nu om.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
Xie steeds erboven staan. 'Deze layout verdwijnt binnenkort. De nieuwe layout is reeds beschikbaar en kan op de optiespagina worden geselecteerd door voor 'New Decade' te kiezen.
In het Feedback forum lopen meerdere relevante topics over de nieuwe layout.'
Is het wat? Voor nu geloof ik het wel..
ik blijf de oude zo lang mogelijk houdenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet toch wel, of je wil of niet. Kun je beter nu om.
ja maar voor die keren dat ik inlog denk ik, ach komt later wel...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet toch wel, of je wil of niet. Kun je beter nu om.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik blijf de oude zo lang mogelijk houden
Gewoon nu doen. Nu. NU!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar voor die keren dat ik inlog denk ik, ach komt later wel...
Ja klopt... daarom ook zo snel mogelijk klaar zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar, dan kan je toch niet bepalen of ie leuk is of niet? Kijk, als je ze allemaal hebt gezien.....![]()
[..]
o fuck ja, januari... klopt heb je eerder aangegeven.![]()
maar ja elke maand langer kost toch geld?
OMGquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Ik ben 20 en iets te oud ervoor vind ik, en me zoontje van 4 is te jong
Zelfs toen ze rond de 15 was speelde ze liever andere spelletjes.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Iemand die de Playstation Move wil verkopen en dan deze reden post:
[..]
OMG
aren't we all...quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zelfs toen ze rond de 15 was speelde ze liever andere spelletjes.
amenquote:
Om de één of andere vage reden moest ik denken aan een kunstwerk van Wim T Schippers, wat dan weer "Het Is Me Wat" heet.quote:
Waarom zou dat fijn zijn? Je hebt er voor betaald en je hebt niets gezien! Had je beter GEEN kaartje voor kunnen kopen danquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
soms is het ook fijn om NIET naar een voorstelling te gaan waar je WEL kaartjes voor had
Dat soort dingen doen bovengemiddeld intelligente mensen nou eenmaal.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou dat fijn zijn? Je hebt er voor betaald en je hebt niets gezien! Had je beter GEEN kaartje voor kunnen kopen dan
dat heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om de één of andere vage reden moest ik denken aan een kunstwerk van Wim T Schippers, wat dan weer "Het Is Me Wat" heet.
Geeft niet, gaat vanzelf een keer over.
Ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:38 schreef Vlarp het volgende:
En dan reageer je om 1 uur nog op een post?
klinkt als een gemiddeld getrouwd stelquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Dick en ik zijn echt een ander genre. Gaan we brillen uitzoeken.... Ik loop op zwart, bruin, strak, stijlvol af. Hij op geblokt, fel, zilverglimmend en met toeters en bellen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
klinkt als een gemiddeld getrouwd stel
Ik had jullie dan ook nog tegen kunnen komen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zojuist met Ang3l 2 nieuwe brillen gekocht en gezellig gewikkeld sta ik voor het stoplicht te wachten op mijn bus kom Tha Erik voorbij in de bus fok is overal
Zo staan we blijkbaar vanaf morgn ook in Nuenen bekendquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
klinkt als een gemiddeld getrouwd stel
We waren in Winkelcentrum woensel, veel volkserquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik had jullie dan ook nog tegen kunnen komen.
Ik had er geen zin in, het was Wende Snijders met haar nieuwe show, ik wilde al jaren naar Wende, alleen brengt ze nu ineens een totaal ander genre, ik zag er tegen op, verder was ik gisteren moe en niet lekker.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou dat fijn zijn? Je hebt er voor betaald en je hebt niets gezien! Had je beter GEEN kaartje voor kunnen kopen dan
Oooooh gelukkig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
We waren in Winkelcentrum woensel, veel volkser
ja het is toch een stuk minder chique hequote:Op zaterdag 6 november 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Was er sinds de verbouwing (en dus al jaaaren) niet meer geweest. Wist niet dat het zo groot was. Groter dan centrum eigenlijk. maar niet leuker.
Ik heb in een creatieve sessie met de NS ooit voorgesteld om wolven los te laten op de grote NS stations, zodat mensen een beetje om zich heen kijken en beter doorlopen. Maar helaas, dan idee is om diverse praktische redenen niet doorgevoerd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
G_E.... daar kan ik me dus ook dood aan ergeren. Gewoon BAM ineens stilstaan terwijl je loopt. Meteen afslaan zonder te kijken. Tegen je opbotsen want verwachten dat jij wel aan de kant gaat. Moeders met kinderwagens etc.
Dat een na laatste.... dan ben ik wel eens in een "En vandaag ag IK niet aan de kant"bui. Want ik ben altijd degene die mijn lijf in een onmogelijk bocht slinger, of mijn schouders aan de kant draai om niet tegen iemand op te botsen terwijl de tegenligger altijd stug doorloopt. Moet je eens een dagje niet doen. Bots je tegen alles en iedereen aan en iedereen kijk kwaad naar jeGA DAN GVD ZELF OOK EENS AAN DE KANT MAN!!!!!!!!!!
Wat gevat en zo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
Joppert Ap zegt
He dick ben je daar?
Dick Boonman zegt
ben ik waar?
Joppert Ap zegt
ah mooi, daar in mijn schermpje
Moet ik reserveren voor de voorstelling
Dick Boonman zegt
in jou schermpje?
nee hoor
ik zit gewoon in mijn schermpje hoor
Joppert Ap zegt
In mijn kadertje zit je
Dick Boonman zegt
nou wordt ie fraai
ik zit gewoon in mijn eigen kader hoor
Joppert Ap zegt
een klein 2 dimensionaal kadertje
Dick Boonman zegt
ik laat me niet zo maar in een ander kadertje stoppen
Joppert Ap zegt
wacht maar jongen, totdat jij het krijgt, dan piep je wel andersquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gevat en zo.
Zeker bovengemiddeld intelligent?
En je had de goddommese godverdepepers er al godsamme heiligschennend vanaf gesodepleurd godver!quote:
quote:Om vanzelfsprekende redenen is het geboortecijfer van Vaticaanstad 0.
Bron
Stel dat er nou eens een mevrouw die op springen staat en juist dán.... Dus nét als ze naar Vaticaanstad gaat...quote:
Ik denk dat ze die mevrouw dan snel in een rondslingerend kerststalletje leggen, en het kindje dan in een kribje doen. Ezeltje, schaapje & osje erbij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel dat er nou eens een mevrouw die op springen staat en juist dán.... Dus nét als ze naar Vaticaanstad gaat...Zijn er dan wel dé voorzieningen?
Wéten ze daar iets over bevallen en alles?!
OMG!! ik vinnem schattig!!quote:
Laat 'm een Elstar eten!!quote:Op zondag 7 november 2010 02:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja, het is echt een mega smaaksensatiiiieeee!
Ik slaap al maanden kut, dus ik was om 10 uur al uit bed ...quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb 't ook niet lang volgehouden, hoor.
Wat ben je er vroeg bij vandaag?![]()
Als je natte plakvoetjes hebt, is hij misschien wel in je geïnterresseerd.quote:
ik stel me zo voor dat ie gewoon getrouwd is en zo'n dochtertje met een veeeeeeeeeeeel te grote bril heeftquote:Op zondag 7 november 2010 12:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als je natte plakvoetjes hebt, is hij misschien wel in je geïnterresseerd.
Via gay.nl, een artikel met foute nummers.quote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kén je die jongen dan?Hoe is die zo uit de lucht komen vallen?
omg ik heb dat artikel dus bewust niet aangekliktquote:Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Via gay.nl, een artikel met fout nummers.
Beetje doorklikken ... en toen ineens ... was daar de witte chocolade son!
Al maanden kut slapen?quote:Op zondag 7 november 2010 12:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik slaap al maanden kut, dus ik was om 10 uur al uit bed ...
Oooohh oke.quote:Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Via gay.nl, een artikel met foute nummers.
Beetje doorklikken ... en toen ineens ... was daar de witte chocolade son!
En dan heb jij zelfs dan vast wel een date met een kerel van een hut naast je.quote:Op zondag 7 november 2010 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat TMM en ik dan fokken vanaf een gaycruise ergens "Tis hier gezellig"
Onder andere, en andere dingen,... denk ik...quote:Op zondag 7 november 2010 12:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Al maanden kut slapen?Door werk en alles..?
En daarom is het zo fijn om een Google telefoon te hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 12:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Handig, Outlook die niet wil syncnen met mijn telefoon omdat de versie van Office 2010 64 bits is.
volgens mij zijn daar ook externe proggies voor die dat kunnenquote:Op zondag 7 november 2010 12:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou er slapeloze nachten van kunnen hebben.
Nah!quote:Op zondag 7 november 2010 12:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou er slapeloze nachten van kunnen hebben.
Ga anders eens lekker een paar weken met je verkering op vakantie ofzo!quote:Op zondag 7 november 2010 12:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onder andere, en andere dingen,... denk ik...
Doel je nu op specifieke mensen?quote:Op zondag 7 november 2010 12:42 schreef Xiance het volgende:
en dat dan nog steeds dezelfde mensen niet mee meeten
Welnee..... met de barmanquote:Op zondag 7 november 2010 12:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan heb jij zelfs dan vast wel een date met een kerel van een hut naast je.
Jij hebt wel eens gemeet, dus jou kan ie niet bedoelenquote:Op zondag 7 november 2010 13:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Doel je nu op specifieke mensen?
nee hoor, ik zou niet durvenquote:Op zondag 7 november 2010 13:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Doel je nu op specifieke mensen?
Ahquote:Note: Beschikbaarheid GLOW APP voor de Iphone
Tot onze spijt is het vanwege de drukte op de APP Store i.v.m. alle updates welke momenteel worden geupload door de diverse APP leverenciers, samenhangend met de uitgave van de Iphone 4G, tot op heden nog niet gelukt onze GLOW APP beschikbaar te hebben.
Wij hopen van harte dat wij er alsnog in slagen de APP voor zaterdag 6 November beschikbaar te hebben.
iiiieeeeuuuuwwww!!! dat tongetje!quote:Op zondag 7 november 2010 02:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja, het is echt een mega smaaksensatiiiieeee!
Komt, omdat ie inhaleert tijdens het roken!quote:
Kwaliteit boven kwantiteit toch?quote:Op zondag 7 november 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Boekenbeurs met een magere score van slechts 4 boeken:
Dacre Stoker - Dracula de Ondode (het vervolg op)
John Boyne - Dief van de Tijd
Ivo Victoria - Hoe ik nimmer de ronde van Frankrijk voor min-twaalfjarigen won (en dat het me spijt)
Meg Rosoff - Het toevallige leven van Justin Case
Maar 4
Afgekeken......quote:Op zondag 7 november 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Shiiit....
[ afbeelding ]
Moet naar de boekenbeurs en hij duurt nog een half uur
En hij's zo mooi....
It's a winner every timequote:Op zondag 7 november 2010 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren The Fall nog eens gezien. Daar zat ik weer...
Mooie mannen zegquote:Op zondag 7 november 2010 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's a winner every time
Nou ik dus net ook hoor,.....
http://trailers.apple.com/trailers/independent/undertow/
Had hem per toeval gedownload. Zag vandaag pas dat de trailer op apple stond.
Ah, ja, klinkt wel loopbaarquote:Op zondag 7 november 2010 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Heb net ff de glow route bekeken. Tis wel allemaal iets dichter bij elkaar dan vorig jaar gelukkig
Hij loopt van Glow Café (bij de Blob daarzo) naar de Stadspoort en wat steegjes bij de Keizersgracht, naar de Catharinakerk en Stadhuisplein. Dan over Stratums End lopen naar Schellens (bij de Stratumse dijk), de Dommel en dan naar de Lage Landen, plus zijstraatje van de Vestdijk en Oude luciferfabriek. En dan naar de Markt, door de Demer (bij de WE en de Sting en zo) en op 't 18 Sept Plein stopt ie. Moet te doen zijn
Vorige keer was het nog een heel stuk langs d Dommel af, en die begraafplaats bij de brandweer/Anne Frank en zo. Die lagen echt uit de richting toen (maar was wel mooi).quote:
Ja ik zie hem al de hele week staan. Ziet er zo mooi uit... en toen stond ie nog niet eens aanquote:
Ja, het gloeilampgrafquote:
Ow wauwquote:Op zondag 7 november 2010 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het gloeilampgraf.
Die foto's van dit jaar:
http://www.ed.nl/specials/fotoalbums/glowfoto/
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het gloeilampgraf.
Die foto's van dit jaar:
http://www.ed.nl/specials/fotoalbums/glowfoto/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan nu ook wel vertrekken, dan ben ik er een half uur eerderquote:Op zondag 7 november 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
De foto's van dit jaar zien er echt ZOVEEL spectaculairder uit dan die van vorige edities
Ik wil naar buiteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!
Eef en Robin zijn er ook pas om 20quote:Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan nu ook wel vertrekken, dan ben ik er een half uur eerder.
Ik dacht even dat je zo iemand van de teletubbies was, maar dat is Laa-Laa.quote:
Voor mij welquote:Op maandag 8 november 2010 00:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij.
Woensdag kijken dan maar?quote:Op maandag 8 november 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Glowlichtjes zijn wel ontzettend gaaf
FOK!en op je mobiel.quote:Op maandag 8 november 2010 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn laptop kapot laten vallen
Fokken op het werk
quote:Op maandag 8 november 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Glowlichtjes zijn wel ontzettend gaaf
quote:Op maandag 8 november 2010 12:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Woensdag kijken dan maar?
(whehe die pi :'D)
Daar moet ik nog wat handiger in wordenquote:
Is manisch depressief sal ooit bij je geconstateerd?quote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ben de schepper!
En ik zag dat het kunst was
Ik heb het mooiste vak ter wereld
Schoonheid maken uit chaos
http://twitpic.com/picxy
quote:The photo you were looking for no longer exists
Uhh.. nee. Ik ben niet gevraagd. Heb ook geen idee of SRSP de intocht wel doet.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef wonderer het volgende:
Vlarp! Ben jij zaterdag in Veenendaal bij de intocht van Sinterklaas?
Nee daar hebben we geen idee van inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heeft niets met manisch depresiviteit te maken, je hebt geen idee hoe het voelt iets nieuws te scheppen, dat voelt echt machtig mooi iets creëren.
O ben jij datquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l: Answer your effing phone!
Waarom heb je Dracula de Ondode gekocht?! Ik heb dat boek in de Engelse versie in de kast staan. Ergens zweeft er hier nog een review van mijn hand over dat boek op het forum.
Mage. Denk ik.quote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Ang3l ik denk dat ik een boek ga kopen... maar ik twijfel tussen Mage: The Awakening en Changeling: the Lost
[Da snapt ie nog niequote:
Je denkt er serieus over om Ype op te laten treden?quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef Ang3l het volgende:
O TMM... dat gay bandje wat je laatst anagaf als tip voor friso?
Die hebben volgens mij nog maar 1 nr, beetje karig dan
Maar ken de zanger, dus die kan ik wel regelen hoor
nee daar denk ik niet serieus aanquote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je denkt er serieus over om Ype op te laten treden?
Iets zegt me dat het een enorm eenmalig iets is geweest
Ik denk dat als we Sam willen overtuigen dat we wel iets van een gezamelijk front moeten vormen. Want anders veroert hij geen vin en geeft hij geen milimeter toe.quote:
Ik denk niet dat die zal luisteren naar mij...quote:
ik zat vanmiddag te schijten en had toch mooi bijna een '8' gemaakt. En in één geheel!! Can u believe that shit.quote:Op maandag 8 november 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heeft niets met manisch depresiviteit te maken, je hebt geen idee hoe het voelt iets nieuws te scheppen, dat voelt echt machtig mooi iets creëren.http://touch.facebook.com(...)=173801&id=761047850
quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag te schijten en had toch mooi bijna een '8' gemaakt. En in één geheel!! Can u believe that shit.
Mafkeesquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag te schijten en had toch mooi bijna een '8' gemaakt. En in één geheel!! Can u believe that shit.
Shit always happens.quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Steffie-beffie ik denk dat ik Changeling ga kopen komende week...
Ik had het nagevraagd op een paar fora, en daar ging het overweldigende meerendeel van de adviezen uit naar Changeling.quote:
Is van Boyne, schrijver van de jongen in de gestreepte pyama. Het boek deed me denken aan Benjamin Button 'n beetje.quote:Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
overigens heb ik met De Dief van Tijd in mijn handen gestaan, maar uiteindelijk neergelegd. Dat leek me best een leuk boek (stom dat ik het niet gekocht heb...)
Allemaal niet gezienquote:mijn bizar bescheiden boekenbeurs vangst was trouwens:
Paul Auster - Travels in the Scriptorium
Douglas Coupland - The Gum Thief
Steven Sherrill - The Minotaur takes a Cigarette Break.
Kookboek - Ik hartje Heet
Heb net een 3.95Gb download aangezet met alle boeken van Vampire, Werewolf, Mage, Hunter, Promethean, Geist en Changelingquote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik had het nagevraagd op een paar fora, en daar ging het overweldigende meerendeel van de adviezen uit naar Changeling.
Dat leent zich blijkbaar goed voor onze manier van spelen (met veel gekonkel, weinig moeilijke dobbelstenen, en creatief gebruik van gaven en magie...)
ik ben net zo benieuwd.
Die heb ik ook al gevondenquote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Heb net een 3.95Gb download aangezet met alle boeken van Vampire, Werewolf, Mage, Hunter, Promethean, Geist en Changeling
Wordt er gelukkig nog iemand nat vanquote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
jawel, de praatjes van Mike over zijn perfecte 8
[ afbeelding ]
Hij heeft Steve. Waarom zou ie afgunstig zijn?quote:
Zeker, dat ja...quote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft Steve. Waarom zou ie afgunstig zijn?
Wij zouden dat moeten zijn!
Hij is afgunstig op Mike's scatalogische kunsten!quote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft Steve. Waarom zou ie afgunstig zijn?
Wij zouden dat moeten zijn!
Ho, ho... laten we niet al te hard van stapel hollen!quote:
Wil ik oostblok zien dan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Dichter bij het Oostblok kan ik ze niet voor je vinden Vlarp... zelfs ik heb grenzen die ik liever niet wil overschrijden.
quote:Op maandag 8 november 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan heel wat zeggen over G_E, maar over het algemeen kan ik zijn smaak wel waarderen.
Post anders even een Fratmen-achtige foto van jezelf, dan kunnen we beter beoordelen of die afgunst terecht is.quote:
Ew. nee geef mij die hond daarboven dan maar. Woef.quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Dichter bij het Oostblok kan ik ze niet voor je vinden Vlarp... zelfs ik heb grenzen die ik liever niet wil overschrijden.
lsof ie ene panty afstrooptquote:
I know your tastesquote:Op maandag 8 november 2010 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew. nee geef mij die hond daarboven dan maar. Woef.
Ik vind 't over 't algemeen iets te gepolijst. Wel mooi, maar... ja, niet meer dan dat.quote:Op maandag 8 november 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan heel wat zeggen over G_E, maar over het algemeen kan ik zijn smaak wel waarderen.
Geenerikquote:Op maandag 8 november 2010 23:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
In het Engels heb je voor G_E's type een goed woord:
generic
Ik post tenminste foto's.quote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't over 't algemeen iets te gepolijst. Wel mooi, maar... ja, niet meer dan dat.
Heb anders nog geen Nick Ayler of Joe Mangianello bij je gezien hoor!quote:
Ik blijf dat model een beetje de oudere iets sexiere versie van Harry Potter vindenquote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O dat is geil?quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Harry Potter nog nooit zo geil zien kijken.![]()
Wat een mooie mar tegelijk enge ogen.quote:
Ja, geen wonder dat je nog single bent, als niet eens een "neem mij, neem mij"-blik kunt herkennen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat is geil?
Ik vind het meer een "................... "
Ik vind het echt een hele domme blik, spijt me zeer.quote:Op maandag 8 november 2010 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, geen wonder dat je nog single bent, als niet eens een "neem mij, neem mij"-blik kunt herkennen.
Over gepolijst gesprokenquote:Op maandag 8 november 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Ow ik vergat Bartolomeo fasano:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die toch een een STUK minder gepolijst dan harry Dombo Potter hoorquote:
ik vind zijn blik zo leeg en nietszeggend dat het bijna lijkt op zo'n real-doll. Het is niet levend meer, niet echt, gewoon een zielloos object.quote:Op maandag 8 november 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele domme blik, spijt me zeer.
Totaal vacant. ZO van "En nu moet je geil kijken!" ... uuuuuuuuh.
Alsof ie dood op die bank lag, met die handdoelquote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik vind zijn blik zo leeg en nietszeggend dat het bijna lijkt op zo'n real-doll. Het is niet levend meer, niet echt, gewoon een zielloos object.
Ok, ik zeg jaquote:Op maandag 8 november 2010 23:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
stomme speeeeeeedo
[ afbeelding ]
http://3.bp.blogspot.com/(...)989e29970c-800wi.jpg
Dat gezicht.. heeft ie een toeval?quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Harry Potter nog nooit zo geil zien kijken.![]()
Dat dus. Alsof ie zo dood op de bank was gevonden.quote:
Speaking of which, hoe was het vandaagquote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou als ik zo kijk tijdens een orgasme mag je me neerknuppelen hoor
quote:Op maandag 8 november 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe was het vandaag?
Ik was niet van plan om daarbij aanwezig te zijn als je het niet erg vindtquote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou als ik zo kijk tijdens een orgasme mag je me neerknuppelen hoor
Geen details alsjeblieft.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij alleen nog maar op Steve liggen.
Ja dat is leukquote:
ik laat het nu lang groeien, ben al maanden niet naar de kapper geweest. Maar heb nog steeds vaak de drang om de tondeuze erover heen te halen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook veel haar
Morgen maar eens naar de kapper
Wat een lief engelachtig hoofdquote:
Hey die lijkt opquote:
Zelfs die laatste foto met die magere oostblokkipjes die geairbrushed zijn om alle pukkels en aderen en rode vlekken op hun blanke huid weg te werken?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:08 schreef mike_hunt het volgende:
Mogguh mannen![]()
jeetje, wat zijn jullie kieskeurig wat betreft die plaatjes van die hot bitches. Ik vind ze allemaal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |