wacht maar jongen, totdat jij het krijgt, dan piep je wel andersquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat gevat en zo.
Zeker bovengemiddeld intelligent?
En je had de goddommese godverdepepers er al godsamme heiligschennend vanaf gesodepleurd godver!quote:
quote:Om vanzelfsprekende redenen is het geboortecijfer van Vaticaanstad 0.
Bron
Stel dat er nou eens een mevrouw die op springen staat en juist dán.... Dus nét als ze naar Vaticaanstad gaat...quote:
Ik denk dat ze die mevrouw dan snel in een rondslingerend kerststalletje leggen, en het kindje dan in een kribje doen. Ezeltje, schaapje & osje erbij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel dat er nou eens een mevrouw die op springen staat en juist dán.... Dus nét als ze naar Vaticaanstad gaat...Zijn er dan wel dé voorzieningen?
Wéten ze daar iets over bevallen en alles?!
OMG!! ik vinnem schattig!!quote:
Laat 'm een Elstar eten!!quote:Op zondag 7 november 2010 02:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja, het is echt een mega smaaksensatiiiieeee!
Ik slaap al maanden kut, dus ik was om 10 uur al uit bed ...quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik heb 't ook niet lang volgehouden, hoor.
Wat ben je er vroeg bij vandaag?![]()
Als je natte plakvoetjes hebt, is hij misschien wel in je geïnterresseerd.quote:
ik stel me zo voor dat ie gewoon getrouwd is en zo'n dochtertje met een veeeeeeeeeeeel te grote bril heeftquote:Op zondag 7 november 2010 12:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als je natte plakvoetjes hebt, is hij misschien wel in je geïnterresseerd.
Via gay.nl, een artikel met foute nummers.quote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Waxxer het volgende:
Hoe kén je die jongen dan?Hoe is die zo uit de lucht komen vallen?
omg ik heb dat artikel dus bewust niet aangekliktquote:Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Via gay.nl, een artikel met fout nummers.
Beetje doorklikken ... en toen ineens ... was daar de witte chocolade son!
Al maanden kut slapen?quote:Op zondag 7 november 2010 12:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik slaap al maanden kut, dus ik was om 10 uur al uit bed ...
Oooohh oke.quote:Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Via gay.nl, een artikel met foute nummers.
Beetje doorklikken ... en toen ineens ... was daar de witte chocolade son!
En dan heb jij zelfs dan vast wel een date met een kerel van een hut naast je.quote:Op zondag 7 november 2010 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat TMM en ik dan fokken vanaf een gaycruise ergens "Tis hier gezellig"
Onder andere, en andere dingen,... denk ik...quote:Op zondag 7 november 2010 12:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Al maanden kut slapen?Door werk en alles..?
En daarom is het zo fijn om een Google telefoon te hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 12:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Handig, Outlook die niet wil syncnen met mijn telefoon omdat de versie van Office 2010 64 bits is.
volgens mij zijn daar ook externe proggies voor die dat kunnenquote:Op zondag 7 november 2010 12:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou er slapeloze nachten van kunnen hebben.
Nah!quote:Op zondag 7 november 2010 12:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou er slapeloze nachten van kunnen hebben.
Ga anders eens lekker een paar weken met je verkering op vakantie ofzo!quote:Op zondag 7 november 2010 12:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onder andere, en andere dingen,... denk ik...
Doel je nu op specifieke mensen?quote:Op zondag 7 november 2010 12:42 schreef Xiance het volgende:
en dat dan nog steeds dezelfde mensen niet mee meeten
Welnee..... met de barmanquote:Op zondag 7 november 2010 12:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan heb jij zelfs dan vast wel een date met een kerel van een hut naast je.
Jij hebt wel eens gemeet, dus jou kan ie niet bedoelenquote:Op zondag 7 november 2010 13:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Doel je nu op specifieke mensen?
nee hoor, ik zou niet durvenquote:Op zondag 7 november 2010 13:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Doel je nu op specifieke mensen?
Ahquote:Note: Beschikbaarheid GLOW APP voor de Iphone
Tot onze spijt is het vanwege de drukte op de APP Store i.v.m. alle updates welke momenteel worden geupload door de diverse APP leverenciers, samenhangend met de uitgave van de Iphone 4G, tot op heden nog niet gelukt onze GLOW APP beschikbaar te hebben.
Wij hopen van harte dat wij er alsnog in slagen de APP voor zaterdag 6 November beschikbaar te hebben.
iiiieeeeuuuuwwww!!! dat tongetje!quote:Op zondag 7 november 2010 02:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja, het is echt een mega smaaksensatiiiieeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |