Ik post tenminste foto's.quote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't over 't algemeen iets te gepolijst. Wel mooi, maar... ja, niet meer dan dat.
Heb anders nog geen Nick Ayler of Joe Mangianello bij je gezien hoor!quote:
Ik blijf dat model een beetje de oudere iets sexiere versie van Harry Potter vindenquote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O dat is geil?quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Harry Potter nog nooit zo geil zien kijken.![]()
Wat een mooie mar tegelijk enge ogen.quote:
Ja, geen wonder dat je nog single bent, als niet eens een "neem mij, neem mij"-blik kunt herkennen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat is geil?
Ik vind het meer een "................... "
Ik vind het echt een hele domme blik, spijt me zeer.quote:Op maandag 8 november 2010 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, geen wonder dat je nog single bent, als niet eens een "neem mij, neem mij"-blik kunt herkennen.
Over gepolijst gesprokenquote:Op maandag 8 november 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Ow ik vergat Bartolomeo fasano:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die toch een een STUK minder gepolijst dan harry Dombo Potter hoorquote:
ik vind zijn blik zo leeg en nietszeggend dat het bijna lijkt op zo'n real-doll. Het is niet levend meer, niet echt, gewoon een zielloos object.quote:Op maandag 8 november 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele domme blik, spijt me zeer.
Totaal vacant. ZO van "En nu moet je geil kijken!" ... uuuuuuuuh.
Alsof ie dood op die bank lag, met die handdoelquote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik vind zijn blik zo leeg en nietszeggend dat het bijna lijkt op zo'n real-doll. Het is niet levend meer, niet echt, gewoon een zielloos object.
Ok, ik zeg jaquote:Op maandag 8 november 2010 23:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
stomme speeeeeeedo
[ afbeelding ]
http://3.bp.blogspot.com/(...)989e29970c-800wi.jpg
Dat gezicht.. heeft ie een toeval?quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Harry Potter nog nooit zo geil zien kijken.![]()
Dat dus. Alsof ie zo dood op de bank was gevonden.quote:
Speaking of which, hoe was het vandaagquote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou als ik zo kijk tijdens een orgasme mag je me neerknuppelen hoor
quote:Op maandag 8 november 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe was het vandaag?
Ik was niet van plan om daarbij aanwezig te zijn als je het niet erg vindtquote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou als ik zo kijk tijdens een orgasme mag je me neerknuppelen hoor
Geen details alsjeblieft.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij alleen nog maar op Steve liggen.
Ja dat is leukquote:
ik laat het nu lang groeien, ben al maanden niet naar de kapper geweest. Maar heb nog steeds vaak de drang om de tondeuze erover heen te halen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook veel haar
Morgen maar eens naar de kapper
Wat een lief engelachtig hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |