Woensdag kijken dan maar?quote:Op maandag 8 november 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Glowlichtjes zijn wel ontzettend gaaf
FOK!en op je mobiel.quote:Op maandag 8 november 2010 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn laptop kapot laten vallen
Fokken op het werk
quote:Op maandag 8 november 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Glowlichtjes zijn wel ontzettend gaaf
quote:Op maandag 8 november 2010 12:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Woensdag kijken dan maar?
(whehe die pi :'D)
Daar moet ik nog wat handiger in wordenquote:
Is manisch depressief sal ooit bij je geconstateerd?quote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ben de schepper!
En ik zag dat het kunst was
Ik heb het mooiste vak ter wereld
Schoonheid maken uit chaos
http://twitpic.com/picxy
quote:The photo you were looking for no longer exists
Uhh.. nee. Ik ben niet gevraagd. Heb ook geen idee of SRSP de intocht wel doet.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef wonderer het volgende:
Vlarp! Ben jij zaterdag in Veenendaal bij de intocht van Sinterklaas?
Nee daar hebben we geen idee van inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heeft niets met manisch depresiviteit te maken, je hebt geen idee hoe het voelt iets nieuws te scheppen, dat voelt echt machtig mooi iets creëren.
O ben jij datquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l: Answer your effing phone!
Waarom heb je Dracula de Ondode gekocht?! Ik heb dat boek in de Engelse versie in de kast staan. Ergens zweeft er hier nog een review van mijn hand over dat boek op het forum.
Mage. Denk ik.quote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Ang3l ik denk dat ik een boek ga kopen... maar ik twijfel tussen Mage: The Awakening en Changeling: the Lost
[Da snapt ie nog niequote:
Je denkt er serieus over om Ype op te laten treden?quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef Ang3l het volgende:
O TMM... dat gay bandje wat je laatst anagaf als tip voor friso?
Die hebben volgens mij nog maar 1 nr, beetje karig dan
Maar ken de zanger, dus die kan ik wel regelen hoor
nee daar denk ik niet serieus aanquote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je denkt er serieus over om Ype op te laten treden?
Iets zegt me dat het een enorm eenmalig iets is geweest
Ik denk dat als we Sam willen overtuigen dat we wel iets van een gezamelijk front moeten vormen. Want anders veroert hij geen vin en geeft hij geen milimeter toe.quote:
Ik denk niet dat die zal luisteren naar mij...quote:
ik zat vanmiddag te schijten en had toch mooi bijna een '8' gemaakt. En in één geheel!! Can u believe that shit.quote:Op maandag 8 november 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heeft niets met manisch depresiviteit te maken, je hebt geen idee hoe het voelt iets nieuws te scheppen, dat voelt echt machtig mooi iets creëren.http://touch.facebook.com(...)=173801&id=761047850
quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag te schijten en had toch mooi bijna een '8' gemaakt. En in één geheel!! Can u believe that shit.
Mafkeesquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag te schijten en had toch mooi bijna een '8' gemaakt. En in één geheel!! Can u believe that shit.
Shit always happens.quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
Steffie-beffie ik denk dat ik Changeling ga kopen komende week...
Ik had het nagevraagd op een paar fora, en daar ging het overweldigende meerendeel van de adviezen uit naar Changeling.quote:
Is van Boyne, schrijver van de jongen in de gestreepte pyama. Het boek deed me denken aan Benjamin Button 'n beetje.quote:Op maandag 8 november 2010 22:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
overigens heb ik met De Dief van Tijd in mijn handen gestaan, maar uiteindelijk neergelegd. Dat leek me best een leuk boek (stom dat ik het niet gekocht heb...)
Allemaal niet gezienquote:mijn bizar bescheiden boekenbeurs vangst was trouwens:
Paul Auster - Travels in the Scriptorium
Douglas Coupland - The Gum Thief
Steven Sherrill - The Minotaur takes a Cigarette Break.
Kookboek - Ik hartje Heet
Heb net een 3.95Gb download aangezet met alle boeken van Vampire, Werewolf, Mage, Hunter, Promethean, Geist en Changelingquote:Op maandag 8 november 2010 22:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik had het nagevraagd op een paar fora, en daar ging het overweldigende meerendeel van de adviezen uit naar Changeling.
Dat leent zich blijkbaar goed voor onze manier van spelen (met veel gekonkel, weinig moeilijke dobbelstenen, en creatief gebruik van gaven en magie...)
ik ben net zo benieuwd.
Die heb ik ook al gevondenquote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Heb net een 3.95Gb download aangezet met alle boeken van Vampire, Werewolf, Mage, Hunter, Promethean, Geist en Changeling
Wordt er gelukkig nog iemand nat vanquote:Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
jawel, de praatjes van Mike over zijn perfecte 8
[ afbeelding ]
Hij heeft Steve. Waarom zou ie afgunstig zijn?quote:
Zeker, dat ja...quote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft Steve. Waarom zou ie afgunstig zijn?
Wij zouden dat moeten zijn!
Hij is afgunstig op Mike's scatalogische kunsten!quote:Op maandag 8 november 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft Steve. Waarom zou ie afgunstig zijn?
Wij zouden dat moeten zijn!
Ho, ho... laten we niet al te hard van stapel hollen!quote:
Wil ik oostblok zien dan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Dichter bij het Oostblok kan ik ze niet voor je vinden Vlarp... zelfs ik heb grenzen die ik liever niet wil overschrijden.
quote:Op maandag 8 november 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan heel wat zeggen over G_E, maar over het algemeen kan ik zijn smaak wel waarderen.
Post anders even een Fratmen-achtige foto van jezelf, dan kunnen we beter beoordelen of die afgunst terecht is.quote:
Ew. nee geef mij die hond daarboven dan maar. Woef.quote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Dichter bij het Oostblok kan ik ze niet voor je vinden Vlarp... zelfs ik heb grenzen die ik liever niet wil overschrijden.
lsof ie ene panty afstrooptquote:
I know your tastesquote:Op maandag 8 november 2010 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew. nee geef mij die hond daarboven dan maar. Woef.
Ik vind 't over 't algemeen iets te gepolijst. Wel mooi, maar... ja, niet meer dan dat.quote:Op maandag 8 november 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan heel wat zeggen over G_E, maar over het algemeen kan ik zijn smaak wel waarderen.
Geenerikquote:Op maandag 8 november 2010 23:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
In het Engels heb je voor G_E's type een goed woord:
generic
Ik post tenminste foto's.quote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't over 't algemeen iets te gepolijst. Wel mooi, maar... ja, niet meer dan dat.
Heb anders nog geen Nick Ayler of Joe Mangianello bij je gezien hoor!quote:
Ik blijf dat model een beetje de oudere iets sexiere versie van Harry Potter vindenquote:Op maandag 8 november 2010 23:34 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O dat is geil?quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Harry Potter nog nooit zo geil zien kijken.![]()
Wat een mooie mar tegelijk enge ogen.quote:
Ja, geen wonder dat je nog single bent, als niet eens een "neem mij, neem mij"-blik kunt herkennen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat is geil?
Ik vind het meer een "................... "
Ik vind het echt een hele domme blik, spijt me zeer.quote:Op maandag 8 november 2010 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, geen wonder dat je nog single bent, als niet eens een "neem mij, neem mij"-blik kunt herkennen.
Over gepolijst gesprokenquote:Op maandag 8 november 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Ow ik vergat Bartolomeo fasano:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die toch een een STUK minder gepolijst dan harry Dombo Potter hoorquote:
ik vind zijn blik zo leeg en nietszeggend dat het bijna lijkt op zo'n real-doll. Het is niet levend meer, niet echt, gewoon een zielloos object.quote:Op maandag 8 november 2010 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echt een hele domme blik, spijt me zeer.
Totaal vacant. ZO van "En nu moet je geil kijken!" ... uuuuuuuuh.
Alsof ie dood op die bank lag, met die handdoelquote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik vind zijn blik zo leeg en nietszeggend dat het bijna lijkt op zo'n real-doll. Het is niet levend meer, niet echt, gewoon een zielloos object.
Ok, ik zeg jaquote:Op maandag 8 november 2010 23:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
stomme speeeeeeedo
[ afbeelding ]
http://3.bp.blogspot.com/(...)989e29970c-800wi.jpg
Dat gezicht.. heeft ie een toeval?quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Harry Potter nog nooit zo geil zien kijken.![]()
Dat dus. Alsof ie zo dood op de bank was gevonden.quote:
Speaking of which, hoe was het vandaagquote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou als ik zo kijk tijdens een orgasme mag je me neerknuppelen hoor
quote:Op maandag 8 november 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe was het vandaag?
Ik was niet van plan om daarbij aanwezig te zijn als je het niet erg vindtquote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Nou als ik zo kijk tijdens een orgasme mag je me neerknuppelen hoor
Geen details alsjeblieft.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij alleen nog maar op Steve liggen.
Ja dat is leukquote:
ik laat het nu lang groeien, ben al maanden niet naar de kapper geweest. Maar heb nog steeds vaak de drang om de tondeuze erover heen te halen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook veel haar
Morgen maar eens naar de kapper
Wat een lief engelachtig hoofdquote:
Hey die lijkt opquote:
Zelfs die laatste foto met die magere oostblokkipjes die geairbrushed zijn om alle pukkels en aderen en rode vlekken op hun blanke huid weg te werken?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:08 schreef mike_hunt het volgende:
Mogguh mannen![]()
jeetje, wat zijn jullie kieskeurig wat betreft die plaatjes van die hot bitches. Ik vind ze allemaal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |