Komt, omdat ie inhaleert tijdens het roken!quote:
Kwaliteit boven kwantiteit toch?quote:Op zondag 7 november 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Boekenbeurs met een magere score van slechts 4 boeken:
Dacre Stoker - Dracula de Ondode (het vervolg op)
John Boyne - Dief van de Tijd
Ivo Victoria - Hoe ik nimmer de ronde van Frankrijk voor min-twaalfjarigen won (en dat het me spijt)
Meg Rosoff - Het toevallige leven van Justin Case
Maar 4
Afgekeken......quote:Op zondag 7 november 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Shiiit....
[ afbeelding ]
Moet naar de boekenbeurs en hij duurt nog een half uur
En hij's zo mooi....
It's a winner every timequote:Op zondag 7 november 2010 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren The Fall nog eens gezien. Daar zat ik weer...
Mooie mannen zegquote:Op zondag 7 november 2010 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's a winner every time
Nou ik dus net ook hoor,.....
http://trailers.apple.com/trailers/independent/undertow/
Had hem per toeval gedownload. Zag vandaag pas dat de trailer op apple stond.
Ah, ja, klinkt wel loopbaarquote:Op zondag 7 november 2010 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Heb net ff de glow route bekeken. Tis wel allemaal iets dichter bij elkaar dan vorig jaar gelukkig
Hij loopt van Glow Café (bij de Blob daarzo) naar de Stadspoort en wat steegjes bij de Keizersgracht, naar de Catharinakerk en Stadhuisplein. Dan over Stratums End lopen naar Schellens (bij de Stratumse dijk), de Dommel en dan naar de Lage Landen, plus zijstraatje van de Vestdijk en Oude luciferfabriek. En dan naar de Markt, door de Demer (bij de WE en de Sting en zo) en op 't 18 Sept Plein stopt ie. Moet te doen zijn
Vorige keer was het nog een heel stuk langs d Dommel af, en die begraafplaats bij de brandweer/Anne Frank en zo. Die lagen echt uit de richting toen (maar was wel mooi).quote:
Ja ik zie hem al de hele week staan. Ziet er zo mooi uit... en toen stond ie nog niet eens aanquote:
Ja, het gloeilampgrafquote:
Ow wauwquote:Op zondag 7 november 2010 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het gloeilampgraf.
Die foto's van dit jaar:
http://www.ed.nl/specials/fotoalbums/glowfoto/
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het gloeilampgraf.
Die foto's van dit jaar:
http://www.ed.nl/specials/fotoalbums/glowfoto/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan nu ook wel vertrekken, dan ben ik er een half uur eerderquote:Op zondag 7 november 2010 18:44 schreef Ang3l het volgende:
De foto's van dit jaar zien er echt ZOVEEL spectaculairder uit dan die van vorige edities
Ik wil naar buiteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!
Eef en Robin zijn er ook pas om 20quote:Op zondag 7 november 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan nu ook wel vertrekken, dan ben ik er een half uur eerder.
Ik dacht even dat je zo iemand van de teletubbies was, maar dat is Laa-Laa.quote:
Voor mij welquote:Op maandag 8 november 2010 00:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |