Woensdag kijken dan maar?quote:Op maandag 8 november 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Glowlichtjes zijn wel ontzettend gaaf
FOK!en op je mobiel.quote:Op maandag 8 november 2010 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn laptop kapot laten vallen
Fokken op het werk
quote:Op maandag 8 november 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Glowlichtjes zijn wel ontzettend gaaf
quote:Op maandag 8 november 2010 12:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Woensdag kijken dan maar?
(whehe die pi :'D)
Daar moet ik nog wat handiger in wordenquote:
Is manisch depressief sal ooit bij je geconstateerd?quote:Op maandag 8 november 2010 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ben de schepper!
En ik zag dat het kunst was
Ik heb het mooiste vak ter wereld
Schoonheid maken uit chaos
http://twitpic.com/picxy
quote:The photo you were looking for no longer exists
Uhh.. nee. Ik ben niet gevraagd. Heb ook geen idee of SRSP de intocht wel doet.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef wonderer het volgende:
Vlarp! Ben jij zaterdag in Veenendaal bij de intocht van Sinterklaas?
Nee daar hebben we geen idee van inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heeft niets met manisch depresiviteit te maken, je hebt geen idee hoe het voelt iets nieuws te scheppen, dat voelt echt machtig mooi iets creëren.
O ben jij datquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l: Answer your effing phone!
Waarom heb je Dracula de Ondode gekocht?! Ik heb dat boek in de Engelse versie in de kast staan. Ergens zweeft er hier nog een review van mijn hand over dat boek op het forum.
Mage. Denk ik.quote:Op maandag 8 november 2010 19:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Ang3l ik denk dat ik een boek ga kopen... maar ik twijfel tussen Mage: The Awakening en Changeling: the Lost
[Da snapt ie nog niequote:
Je denkt er serieus over om Ype op te laten treden?quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef Ang3l het volgende:
O TMM... dat gay bandje wat je laatst anagaf als tip voor friso?
Die hebben volgens mij nog maar 1 nr, beetje karig dan
Maar ken de zanger, dus die kan ik wel regelen hoor
nee daar denk ik niet serieus aanquote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je denkt er serieus over om Ype op te laten treden?
Iets zegt me dat het een enorm eenmalig iets is geweest
Ik denk dat als we Sam willen overtuigen dat we wel iets van een gezamelijk front moeten vormen. Want anders veroert hij geen vin en geeft hij geen milimeter toe.quote:
Ik denk niet dat die zal luisteren naar mij...quote:
ik zat vanmiddag te schijten en had toch mooi bijna een '8' gemaakt. En in één geheel!! Can u believe that shit.quote:Op maandag 8 november 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heeft niets met manisch depresiviteit te maken, je hebt geen idee hoe het voelt iets nieuws te scheppen, dat voelt echt machtig mooi iets creëren.http://touch.facebook.com(...)=173801&id=761047850
quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag te schijten en had toch mooi bijna een '8' gemaakt. En in één geheel!! Can u believe that shit.
Mafkeesquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zat vanmiddag te schijten en had toch mooi bijna een '8' gemaakt. En in één geheel!! Can u believe that shit.
Shit always happens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |