abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88578562
quote:
wij gebruiken al jaren Eros. heb je maar weinig van nodig en jeukt / plakt niet. heerlijk spul! -hier is een eroswinkel online- wij hebben de flacon van 100ml, en doen er al maanden mee. kost een keer een tientje, maar valt in gebruik dus reuze mee. (wij hebben hem gewoon gekocht bij Christine le Duc trouwens)
Goed glijmiddel scheelt echt veel (kan ik dus helaas uit ervaring zeggen). Maar goed, met goed glijmiddel heb ik ook compleet niet het idee dat het kwaad kan. Buiten enig wetenschappelijk gegeven om (waarvan je overigens ook al aangaf dat het niet uit maakt) heb ik dus dit idee. We hebben zelf ook 'n flacon gehaald bij Christine le Duc (weet het merk niet maar het zou het beste zijn volgens de mevrouw daar) en de hoeveelheid die je hoeft te gebruiken is ook maar minimaal. Heb dus ook niet het idee dat je nu echt hopen glijmiddel binnenkrijgt wat niet goed zou kunnen zijn.

Merk overigens zelf wel dat we nu echt in de fase zitten dat het alleen maar gemakkelijker gaat, juist omdat het voor ons allemaal heel leuk nu is om rondom de perfecte datum te gaan klussen.
  donderdag 11 november 2010 @ 00:26:32 #152
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88580639
Wij hebben het ook wel staan, maar eigenlijk hebben we het niet meer nodig sinds ik ontpild ben eigenlijk. En dat is inmiddels best wel een lange tijd.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 11 november 2010 @ 13:32:02 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88592826
Bij de kringloopwinkel op de babyafdeling gaan kijken was een dom plan...... :X

Allemaal heel schattige ledikantjes, kinderstoelen, wandelwagens...... :9~ ;(
  donderdag 11 november 2010 @ 13:40:15 #154
205904 lollypops
An end has a start
pi_88593151
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Bij de kringloopwinkel op de babyafdeling gaan kijken was een dom plan...... :X

Allemaal heel schattige ledikantjes, kinderstoelen, wandelwagens...... :9~ ;(
Dat er een zeer vruchtbare periode aan mag komen :Y

Huidige situatie:
Schiet op met die }) }) }) . Ik wil graag duidelijkheid (2 dagen over tijd)! Geen last van beginnende zwangerschapssymptomen hoor! Typerende onderrug klachten voordat de rode vlag uit mag ;( ...
Mocht het morgen nog niet zover zijn, dan ga ik een test doen. Aangezien dat dan pas mijn vriend weer thuis is en wij samen afgesproken hebben een test altijd samen te doen..
  donderdag 11 november 2010 @ 13:41:59 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88593223
Hier ook zo :Y geen harde afspraak, maar als het niet raak is wil ik gewoon even een arm om me heen, en als het raak is wil ik dat direct met iemand delen natuurlijk!

Maar spannend hoor, en vervelend als je je cyclus nog niet weet he? :X
  donderdag 11 november 2010 @ 14:47:59 #156
12913 GreatWhiteSilence
pi_88595773
Ik heb nog nooit zo hevig gebloed volgens mij... }:| Wat een rotzooi... :X *baalt*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 11 november 2010 @ 14:50:49 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88595873
He bah.... dat is sowieso altijd irritant :{w

Hopelijk is het gauw over!
pi_88597969
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het toch een beetje eng altijd... siliconen en chemische troep erbij :{

Maar we hadden het gisteren natuurlijk ook al over 'verplichte nummertjes', als je daar wel mee bezig moet, is het misschien wel noodzakelijk soms...

Bweh, ik heb maar steeds buikpijn en dat kan echt nog nergens van komen, maar toch he... :X
Hier ook steeds buikgerommel, heel irritant maar duurt nog wel even mijn nod.
Hoop het beste er maar weer van, was bij ons een hele goede klusperiode.
  donderdag 11 november 2010 @ 17:49:09 #159
279894 winka
There is no place like home..
pi_88601970
@welkom lollypops, hoop ook voor jou dat het snel raak is ^O^

Hier gebeurt de laatste dagen weinig ook in en rond het bed :) Mijn vriend komt soms op rare tijdstippen thuis en van de week hebben we het 'noodgedwongen' 's ochtends gedaan. Maar ik houd niet van ochtendseks :N En mijn vriend was ook eigenlijk niet in de stemming dus we zijn halverwege gestopt :D

Maar mijn vruchtbare dagen komen nu met rasse schreden dichterbij, tenminste als het volgens het boekje gebeurt :)
pi_88603065
Hallo dames,

Ik kom mij ook even melden. Mijn NOD was gisteren. En nog niet ongesteld. Uiteraard wel de nodige "zwangerschaps"kwaaltjes (waarvan ik me afvraag wat tussen mijn oren zit en wat echt is). Ben sinds maandag misselijk. De hele dag door in golven, vage pijn in mijn buik (voelt echt anders dan menstruatiekrampen) en een vol gevoel.

Ben ook wel moe maar dat kan ook komen dat ik sinds maandag niet meer lekker slaap van de spanning. :D Ook geen gevoelige borsten, behalve dan van mijn eigen gepor om te kijken of ze pijn doen :@

Kortom, ontzettend spannend dus. Alleen met een test weet ik het echt zeker maar wanneer kan ik dan het beste testen? Moet ik nog een week wachten of kan dat morgen al? Heb geen testen in huis dus ik kan ook geen gebruiksaanwijzing checken.
pi_88603370
als je NOD gisteren was, dan zou je nu al wel kunnen testen over het algemeen, maar ik zou testen in de ochtend, met de eerste ochtendurine. daar reageert de test het beste op. morgen een testje kopen en overmorgen in de ochtend testen zou ik doen als je perse wil testen...
spannend he? succes in ieder geval.
pi_88603470
Bedankt mijsje. Denk dat ik dat idd maar ga doen. Is misschien wel een beetje vroeg maar goed, dan weten we in elk geval weer iets meer.
  donderdag 11 november 2010 @ 18:40:40 #163
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88603875
Hoe lang ben je al bezig Kyara? (weer die nieuwsgierige Susie hier.. sorry :D ) En inderdaad spannend hoor!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 11 november 2010 @ 18:41:14 #164
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88603906
Geen koopavond Kyara?? ;)
pi_88604096
Hoi Susie,

Ik ben eind augustus met de pil gestopt. Dus nog niet zo lang bezig.

Ja, wel koopavond maar ik wil ook weer niet overdrijven (bovendien is het echt heel erg vies weer!)
  donderdag 11 november 2010 @ 18:55:28 #166
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88604498
Hey, dan zijn we gelijktijdig gestopt! Wie weet gaan we samen door naar Z&G.... mijn NOD is aankomende zondag... ongeveer dan...
En ja, is bagger weer.... zou er ook niet meer uitgaan als ik niet moest! Moet zo nog weg namelijk...yuk! ik heb er hier 2 in de la liggen :@
  donderdag 11 november 2010 @ 18:57:42 #167
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88604589
@Winka; ochtendsex vind ik door de weeks ook helemaal niets... heb daar niet eens de tijd voor! In het weekend daarentegen... :9 Nu heb ik overigens wel eens ergens gelezen dat het 's morgen beter zou zijn??? Maar naar het schijnt is het ook beter om een tijdje "te blijven liggen", nou daar heb ik door de week dus geen tijd voor! hahaha! Wat je allemaal niet op internet tegen komt... word er gek van!
  donderdag 11 november 2010 @ 19:01:02 #168
279894 winka
pi_88604728
Spannend hoor Kyara en wat knap dat je je in kan houden ^O^ Klinkt in ieder geval hoopvol, ik duim voor je w/

@Susie: ja dat blijven liggen is ook wat... Het lijkt allemaal weinig te helpen want naar mijn idee komt het er met dezelfde rotgang weer uit zodra je overeind komt :D
  donderdag 11 november 2010 @ 19:08:13 #169
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88605072
_O- _O-
  donderdag 11 november 2010 @ 19:15:07 #170
279894 winka
pi_88605452
:D

Wat ik me nu afvraag.. op welke dag testen heb je nu zeg maar de meeste zekerheid (voor zover dat bestaat?). Ooit heb ik een paar dagen voor mijn NOD positief getest maar dat is dus twee dagen na mijn NOD misgegaan.
Wat is officieel gezien de juiste dag om te testen? Lees vaak namelijk tegenstrijdige verhalen.
pi_88605609
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef winka het volgende:
Spannend hoor Kyara en wat knap dat je je in kan houden ^O^ Klinkt in ieder geval hoopvol, ik duim voor je w/

@Susie: ja dat blijven liggen is ook wat... Het lijkt allemaal weinig te helpen want naar mijn idee komt het er met dezelfde rotgang weer uit zodra je overeind komt :D
Haha, ik heb me serieus zorgen gemaakt over dat er met een rotgang er uit lopen, dacht dat ik abnormaal was :D (gebruikte geen pil maar condoom als anti conceptie) Na een google rondje was ik er achter dat dat wel redelijk normaal is.
  donderdag 11 november 2010 @ 19:23:42 #172
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88605943
Geen idee Winka. Ik zou zelf het liefste zo snel mogelijk testen, maar aankomende ga ik (wanneer het uitblijft en waar we natuurlijk gewoon vanuit gaan ;) ) pas 3 dagen na NOD testen....als ik dat red qua ongeduldheid
pi_88606088
Oe, ochtendseks, das voor ons geen optie tenzij we dat om een uur of 5 willen gaan doen.
Ik probeer niet al te veel 'tips' op internet te lezen, ik wordt er zelf gek van en mijn man ook.

"Ja maar lief, ik heb echt gelezen dat we het 's ochtends moeten doen, nadat we 4 rondjes om het huis hebben gerend en een proteïneshake hebben gedronken,op zijn kop, hangend in de gordijnen waarna we minstens een uur stil moeten liggen in bed met de benen omhoog" 8-)

@ winka Ik heb echt geen idee wanneer je het beste kan testen maar als je NOD is geweest kun je toch best gaan testen?

@ kyara, welkom, ik hoop dat je snel verder kunt!

@ gws: wat een ellende! hoop dat het snel voor bij is
  donderdag 11 november 2010 @ 19:31:42 #174
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88606365
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef Thistleweed het volgende:
"Ja maar lief, ik heb echt gelezen dat we het 's ochtends moeten doen, nadat we 4 rondjes om het huis hebben gerend en een proteïneshake hebben gedronken,op zijn kop, hangend in de gordijnen waarna we minstens een uur stil moeten liggen in bed met de benen omhoog" 8-)
_O-
  donderdag 11 november 2010 @ 19:33:26 #175
279894 winka
pi_88606466
@Thistleweed: ja als je alle tips op gaat volgen dan heb je een opwindend sexleven :D Ik kan me nog een beetje inhouden wat dat betreft (dus het lezen van de tips en niet hangen in de gordijnen :P ), want we zijn amper nog begonnen :)

Soms word ik ook een beetje moe van internet van al die info 8)7
  donderdag 11 november 2010 @ 19:35:38 #176
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88606571
Maar onbewust (nee niet waar, toch gewoon bewust :P ) ga je toch op zoek naar van alles... ik in ieder geval wel.... Wat voel ik daar, wat is dat, hoe werkt dat, wat gaat er gebeuren.. etc etc... nu trouwens minder, maar in het begin had ik dat zeker wel...
  donderdag 11 november 2010 @ 19:35:46 #177
279894 winka
pi_88606577
Voor mij zal het ook moeilijk zijn hoor om na de NOD te gaan testen, maar heb het mijn vriend beloofd het sowieso niet meer van te voren te doen.

Dus na de NOD is het 't meest realistisch om te testen..
pi_88607005
Ik heb wel veel gelezen hoor en doe ook wel dingen maar dan voornamelijk omdat het me uit komt.

@ winka: Het is ook het meest realistische om te testen na je NOD. En het voordeel is dat het makkelijker wordt omdat je pas later gaat nadenken over testen (althans zo werkt dat bij mij) Maar als je alleen maar wacht omdat je dat hebt afgesproken met je vriend wordt het misschien wel heel lastig, je moet er wel achter staan natuurlijk.
pi_88607018
Hoe herkenbaaar allemaal! Heerlijk om er zo over te praten want dit zijn geen dingen die je irl snel gaat vertellen.

Ja, met al die beschikbare informatie kun je jezelf lekker gek maken.
pi_88609676
Het komt wel bekend voor dat je op internet van alles gaat lezen, maar ik probeer wel zo veel mogelijk weer uit mijn gedachten te laten verdwijnen, want wat een bullshit staat er ook overal als je het wil vinden. Maar goed het internet is zeker ook weer fijn om er zo lekker, anoniem, over te kunnen praten.

Er zijn wel paar dingen waar ik nu rekening mee probeer te houden waar ik wellicht eerder niet aan had gedacht. Ben bv gestart met foliumzuur slikken omdat dat goed zou zijn vanaf de bevruchting, de vitamine pillen waren toch op dus meteen met aankoop daarvan een potje hiervoor gekocht. En wat ik de afgelopen paar maanden wel heb gedaan is goed mijn menstruatie bijhouden en kijken hoe die voelde. Zo dacht ik altijd dat ik 3 dagen voor de mensturatie al flinke pijn voelde, en werd ik de laatste keer overvallen door menstruatie en geen pijn. Maar zo heb ik ook in juni toen ik nog de pil gebruikte opeens een week lang enorm pijnlijke borsten gehad die echt groter /harder waren op dat moment, twijfelde daar zo van dat ik toen ook een test heb uitgevoerd. Vind het nu iig wel handig dat ik weet wanneer / hoelang mijn cylus loopt en wat ik kan verwachten. Weet dus dat ik niet hoef te denken als ik geen pijn voel 3 dagen voor mijn NOD dat het daarom maar raak is.

Verder Kyara welkom hier! Leuk om mee te lezen met iemand die ook in Augustus met de pil is gestopt. (Al word dit pas mijn 1e poging maand).
  donderdag 11 november 2010 @ 20:51:13 #181
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_88610431
En weer nieuwelingen hier, welkom, dat jullie snel weer verder kunnen trekken :)

Ik ben sinds zondag weer voor het eerst ongesteld, 30 dagen na miskraam. Het was de afgelopen maand bijna onmogelijk dat het raak was, dus ik ben er hartstikke blij dat alles zo snel weer normaal werkt. We kunnen nu weer gericht te werk gaan ( :7 ) en 5 december is mijn (eerste echte!) NOD :)
Oude (on)bekende.
pi_88610651
Hi! Ik doe ook weer even m'n best om mee te lezen. Ik vind het veel te veel gedoe, in- en uitloggen de hele tijd.

Kyara en lollypops, welkom!

Ik heb besloten dat mijn NOD 22 november is. Een beetje een uit de lucht gegrepen datum, maar je moet toch wat hè.
¿
  donderdag 11 november 2010 @ 21:14:02 #183
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_88611561
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef JuffrouwJannie het volgende:

Ik heb besloten dat mijn NOD 22 november is. Een beetje een uit de lucht gegrepen datum, maar je moet toch wat hè.
Whehe, laat het een goede NOD zjn :D
Oude (on)bekende.
pi_88611719
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Hi! Ik doe ook weer even m'n best om mee te lezen. Ik vind het veel te veel gedoe, in- en uitloggen de hele tijd.

Kyara en lollypops, welkom!

zo moeilijk is dat toch niet? :P
ik ben gewoon op twee accounts tegelijkertijd ingelogd.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:20:16 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88611858
Ik heb de OP weer aangepast. Zijn er nog dingen die niet kloppen in het lijstje?
pi_88611974
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de OP weer aangepast. Zijn er nog dingen die niet kloppen in het lijstje?
Mijn NOD mag er in op 1 december
pi_88613918
:) over met een rotgang er weer uitlopen... :D in het ziekenhuis heb ik verschillende IUI's gehad (kunstmatige inseminaties waarbij de zaadjes in de baarmoeder worden ingespoten) en ook een terugplaatsing van IVF. bij alle keren heb ik 10 minuten na het plaatsen moeten blijven liggen, en die 10 minuten schelen al heel wat procentjes volgens verschillende onderzoeken. niet alle wetenschappers zijn het er helemaal mee eens, maar in de ziekenhuizen waar ik nu loop, heerst het beleid: baadt het niet, dan schaadt het ook niet... dus gewoon 10 minuten blijven liggen.
:)

ik hoop op een mooi sintcadeautje voor je Mvr.Mus :*
pi_88614201
:@ ik ben dr ook van overtuigd dat dat werkt idd Mijsje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 november 2010 @ 22:08:51 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88614380
Gedaan papillion. :)
pi_88614539
Dank je voor het erbij zetten.

De eerste keer nadat we het hadden gedaan zijn mijn vriend ook heel lief, dan zal ik je benen wel in de lucht houden als je wilt, heb gehoord dat dat helpt. Ik zei 'dat is heel lief, maar gezien het feit dat de menstruatie gister was acht ik de kans klein dan het nut heeft :P
pi_88614688
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Whehe, laat het een goede NOD zjn :D
Dankje :D

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef viervijfzeszeven het volgende:

[..]

Verdacht hoor ;)
Maar ik vind het ook moeilijk om hier echt mee te praten. Ik heb geen behoefte om te delen wanneer ik seks gehad heb, hoe mijn vaginale slijm eruitziet (dat zou ik zelf niet eens weten), etcetera. Dus ik denk dat ik het maar hou bij meelezen, af en toe meeleven en één keer per maand een nieuwe NODmelden. :) (of niet natuurlijk B-) )
¿
  donderdag 11 november 2010 @ 22:50:32 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88616239
Welkom Kyara!
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Kyara het volgende:
Hoe herkenbaaar allemaal! Heerlijk om er zo over te praten want dit zijn geen dingen die je irl snel gaat vertellen.

Ja, met al die beschikbare informatie kun je jezelf lekker gek maken.
Ik sluit me helemaal bij je woorden aan :Y Hoewel ik wel een vriendin heb die ook bezig is zwanger te worden, en ik met haar ook wel veel kan delen, is het toch heel fijn dat hier 24/7 mensen met precies dezelfde wensen te volgen zijn *;

Mevr_mus, welkom terug! Fijn dat je cyclus weer 'loopt', ik hoop dat je gauw een nieuwe, fijne zwangerschap beleeft!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:51:38 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88616286
Ik kom gewoon überhaupt niet meer overeind na de seks, ik ga lekker slapen :z ^O^
pi_88616677
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef JuffrouwJannie het volgende:

[..]

Verdacht hoor ;)
Maar ik vind het ook moeilijk om hier echt mee te praten. Ik heb geen behoefte om te delen wanneer ik seks gehad heb, hoe mijn vaginale slijm eruitziet (dat zou ik zelf niet eens weten), etcetera. Dus ik denk dat ik het maar hou bij meelezen, af en toe meeleven en één keer per maand een nieuwe NODmelden. :) (of niet natuurlijk B-) )
Ik lees ook meer mee.
En ik ga nu gewoon weer normaal typen, ik begin me eraan te irriteren. :')
  donderdag 11 november 2010 @ 23:04:12 #195
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_88616705
quote:
Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom gewoon überhaupt niet meer overeind na de seks, ik ga lekker slapen :z ^O^
ik ook, ben wat dat betreft net een man :D
Oude (on)bekende.
pi_88616889
Ik ben zo'n nurt die altijd naar de wc moet erna very handy, not.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:13:00 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88617048
In den beginne deed ik dat ook ja, ivm risico op blaasontsteking, maar dat heb ik na 1 keer nooit meer gehad gelukkig :)

Veel gezelliger om in bed te blijven *;
  donderdag 11 november 2010 @ 23:35:11 #198
12913 GreatWhiteSilence
pi_88617857
Zou het echt helpen dan te blijven liggen? Bij mij heb ik negen van de tien keer nog steeds een rotzooi als ik blijf liggen, dus ik moet toch écht naar de wc... }:|
pi_88619093
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef viervijfzeszeven het volgende:

[..]
Hoe doe je dat dan?? :?
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:09:59 #200
12913 GreatWhiteSilence
pi_88619162
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:08 schreef Ashina het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan?? :?
Twee verschillende browsers, denk ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')