Goed glijmiddel scheelt echt veel (kan ik dus helaas uit ervaring zeggen). Maar goed, met goed glijmiddel heb ik ook compleet niet het idee dat het kwaad kan. Buiten enig wetenschappelijk gegeven om (waarvan je overigens ook al aangaf dat het niet uit maakt) heb ik dus dit idee. We hebben zelf ook 'n flacon gehaald bij Christine le Duc (weet het merk niet maar het zou het beste zijn volgens de mevrouw daar) en de hoeveelheid die je hoeft te gebruiken is ook maar minimaal. Heb dus ook niet het idee dat je nu echt hopen glijmiddel binnenkrijgt wat niet goed zou kunnen zijn.quote:wij gebruiken al jaren Eros. heb je maar weinig van nodig en jeukt / plakt niet. heerlijk spul! -hier is een eroswinkel online- wij hebben de flacon van 100ml, en doen er al maanden mee. kost een keer een tientje, maar valt in gebruik dus reuze mee. (wij hebben hem gewoon gekocht bij Christine le Duc trouwens)
Dat er een zeer vruchtbare periode aan mag komenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Bij de kringloopwinkel op de babyafdeling gaan kijken was een dom plan......
Allemaal heel schattige ledikantjes, kinderstoelen, wandelwagens......![]()
Hier ook steeds buikgerommel, heel irritant maar duurt nog wel even mijn nod.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het toch een beetje eng altijd... siliconen en chemische troep erbij
Maar we hadden het gisteren natuurlijk ook al over 'verplichte nummertjes', als je daar wel mee bezig moet, is het misschien wel noodzakelijk soms...
Bweh, ik heb maar steeds buikpijn en dat kan echt nog nergens van komen, maar toch he...
Haha, ik heb me serieus zorgen gemaakt over dat er met een rotgang er uit lopen, dacht dat ik abnormaal wasquote:Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef winka het volgende:
Spannend hoor Kyara en wat knap dat je je in kan houdenKlinkt in ieder geval hoopvol, ik duim voor je
![]()
@Susie: ja dat blijven liggen is ook wat... Het lijkt allemaal weinig te helpen want naar mijn idee komt het er met dezelfde rotgang weer uit zodra je overeind komt
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef Thistleweed het volgende:
"Ja maar lief, ik heb echt gelezen dat we het 's ochtends moeten doen, nadat we 4 rondjes om het huis hebben gerend en een proteïneshake hebben gedronken,op zijn kop, hangend in de gordijnen waarna we minstens een uur stil moeten liggen in bed met de benen omhoog"![]()
Whehe, laat het een goede NOD zjnquote:Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Ik heb besloten dat mijn NOD 22 november is. Een beetje een uit de lucht gegrepen datum, maar je moet toch wat hè.
zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef JuffrouwJannie het volgende:
Hi! Ik doe ook weer even m'n best om mee te lezen. Ik vind het veel te veel gedoe, in- en uitloggen de hele tijd.
Kyara en lollypops, welkom!
Ik heb besloten dat mijn NOD 22 november is. Een beetje een uit de lucht gegrepen datum, maar je moet toch wat hè.
Mijn NOD mag er in op 1 decemberquote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de OP weer aangepast. Zijn er nog dingen die niet kloppen in het lijstje?
Dankjequote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Whehe, laat het een goede NOD zjn
Verdacht hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef viervijfzeszeven het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch niet?
ik ben gewoon op twee accounts tegelijkertijd ingelogd.
Ik sluit me helemaal bij je woorden aanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Kyara het volgende:
Hoe herkenbaaar allemaal! Heerlijk om er zo over te praten want dit zijn geen dingen die je irl snel gaat vertellen.
Ja, met al die beschikbare informatie kun je jezelf lekker gek maken.
Ik lees ook meer mee.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef JuffrouwJannie het volgende:
[..]
Verdacht hoor![]()
Maar ik vind het ook moeilijk om hier echt mee te praten. Ik heb geen behoefte om te delen wanneer ik seks gehad heb, hoe mijn vaginale slijm eruitziet (dat zou ik zelf niet eens weten), etcetera. Dus ik denk dat ik het maar hou bij meelezen, af en toe meeleven en één keer per maand een nieuwe NODmelden.(of niet natuurlijk
)
ik ook, ben wat dat betreft net een manquote:Op donderdag 11 november 2010 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom gewoon überhaupt niet meer overeind na de seks, ik ga lekker slapen![]()
Hoe doe je dat dan??quote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef viervijfzeszeven het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch niet?
ik ben gewoon op twee accounts tegelijkertijd ingelogd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |