Ja ik ben gelijk gaan zoeken..quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
Take_A_Picture is vandaag ingeleid, haar kindje was in de buik overleden
Ze was al 16 weken zwanger!
Daarom ga ik nu deze ronde toch uit van 28 dagen, omdat ik de vorige ronde op dag 27 en 28 een licht streepje had, maar toch op dag 30 ongesteld ben geworden. Denk ook dat het wel wat was, maar niet is blijven plakken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:01 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is dat ook een oorzaak van wisselende cycli. Als ik nu een cyclus van over de 30 dagen zou krijgen weet ik wel zeker dat ik een mislukte bevruchting/innesteling heb gehad.
Nog niet gehad gelukkig, maar ik weet wel dat dat een grote kans is.
Volgens mij zit ik toch rond mn eisprong nu, had gisteren en eergisteren positieve ovulatietesten, en vandaag zere borsten en buikpijn. Ovulatietest heb ik maar niet meer gedaan want ik kan er nu toch niets meer meevriendje zit nu in Amerika....
Ja, en ik vraag me toch af hoe ze dat dan onderzoeken... Als niemand het meldt omdat het een normale menstruatie lijkt, hoe kan je dan die miskramen registreren?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:55 schreef Thistleweed het volgende:
Volgens mij is het aantal zwangerschappen wat niet lukt nog veel hoger. Ik was laatst "In the womb" aan het kijken (ik kijk te veel in het Z&G topic) en als ik het goed begrepen heb ik de kans dat het niet goed gaat 50 %. Dit is dan wel vanaf het moment van bevruchting. Vaak heb je dan niet door dat je een miskraam hebt maar denk je dan dat je gewoon je menstruatie hebt.
Goed puntquote:Magoed, laten we ons maar focussen op het uberhaupt zwanger worden![]()
je kunt gewoon glijmiddel gebruiken, tenzij erop staat dat het zaaddodend is... (kun je het ook gebruiken, maar wordt je niet echt zwanger van...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:01 schreef lollypops het volgende:
Afgelopen weekend nog een flinke tube glijmiddel gekocht, zodat we de komende periode goed vooruit kunnen ....die mag dicht blijven dus?!
Ik heb even gekeken op de pre seed side. Jemig, wat een duur spul zeg! Er zitten 6 applicatoren in 1 verpakking..@Thistleweed: kun je met 1 applicator 1 maal vrijen?
Ik zal morgen de apotheek eens bellen, kijken wat zij in de aanbieding hebben..
Met glijmiddel vind ik namelijk veel prettiger vrijen aangezien ik nogal een droge muts ben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |