abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88529877
Weet je, het verhaal van T_A_P is juist zo schokkend omdat we allemaal die ochtend dachten " gewoon gesprongen adertje, komt zo veel voor" en dan blijkt dat he-le-maal mis te zijn. Dat komt dan zo ontiegelijk onverwacht en hard aan. Ik zeg niet dat andere miskramen minder hard aankwamen, maar dit was anders. Je bent na die magische grens, het hoort dan niet meer mis te gaan ofzo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88530697
Ik heb geloof ik wat gemist :@ Wat is er met T_A_P?
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:39:54 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88530769
Take_A_Picture is vandaag ingeleid, haar kindje was in de buik overleden ;(

Ze was al 16 weken zwanger!
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:43:12 #129
279894 winka
There is no place like home..
pi_88530932
Wat vreselijk ;(
pi_88531059
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
Take_A_Picture is vandaag ingeleid, haar kindje was in de buik overleden ;(

Ze was al 16 weken zwanger!
Ja ik ben gelijk gaan zoeken..

Tranen stonden in me ogen toen ik het las ;(
pi_88561473
Kom ik thuis van werk, verwacht ik minstens twee pagina's bij te moeten lezen is er niets gepost, haha.

Verder zelf ook niet zo veel te melden. Als het goed is nu midden in mijn vruchtbare periode. Deze maand voor het eerst temperaturen en op dag 15 nog steeds een lage temperatuur (volgens ovu testen meestal op dag 14 ovulatie) dus ben heel benieuwd of hij morgen omhoog gaat schieten of niet.
  woensdag 10 november 2010 @ 17:17:56 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88562416
Oh, wat apart dat temperaturen je toch nog een ander ritme laat zien dan die ovutesten he!

Ik raak een beetje in de war van mijn lijf.... heb net nog eens een ovutest gedaan omdat ik nog wat slijm bemerkte, en hij slaat nog steeds positief uit :? zondag en maandag ook al!
  woensdag 10 november 2010 @ 17:18:44 #133
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88562456
Nou ja, ik heb ook weinig te melden, behalve dan dat de sluizen openstaan. Maar dat is nu juist hetgeen wat men niet wil weten... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88563016
Ik moet ook zeggen dat ik me stiekem wel zorgen maak, wat nou als er helemaal geen temperatuur verhoging komt? maargoed, voor dat ik me druk ga maken eerst maar eens afwachten want vorige keer duurde mijn cyclus ook in eens langer dan normaal, wie weet deze keer ook.

@gws: ha, dat maakt toch niets uit, heb ik in ieder geval iets om bij te lezen ;)
  woensdag 10 november 2010 @ 18:40:38 #135
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88565059
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:01 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is dat ook een oorzaak van wisselende cycli. Als ik nu een cyclus van over de 30 dagen zou krijgen weet ik wel zeker dat ik een mislukte bevruchting/innesteling heb gehad.

Nog niet gehad gelukkig, maar ik weet wel dat dat een grote kans is.

Volgens mij zit ik toch rond mn eisprong nu, had gisteren en eergisteren positieve ovulatietesten, en vandaag zere borsten en buikpijn. Ovulatietest heb ik maar niet meer gedaan want ik kan er nu toch niets meer mee :') vriendje zit nu in Amerika....
Daarom ga ik nu deze ronde toch uit van 28 dagen, omdat ik de vorige ronde op dag 27 en 28 een licht streepje had, maar toch op dag 30 ongesteld ben geworden. Denk ook dat het wel wat was, maar niet is blijven plakken.
En balen dat je vriend in Amerika zit zeg!! Maar volgens mij had je nog gepast afscheid genomen toch? haha! Je weet dat sperma nog een poosje in leven blijft?? Ook een raar idee trouwens, maar goed....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 10 november 2010 @ 19:37:09 #136
205904 lollypops
An end has a start
pi_88567398
Dag dames,

Graag wil ik met jullie mee kletsen, hopen en wachten op het tweede streepje.
Zoals mijn vriend zegt heb ik flink last van 'rammelende eierstokken'. 8 oktober hebben we dus ook besloten om mijn koper-spiraaltje te laten verwijderen. 9 oktober was het meteen bingo met mijn menstruatie. Ik had verwacht dat mijn NOD 9 november zou zijn, maar daar mag ik helaas nog even op wachten. Het is even uitvinden hoe lang mijn cyclus is, alhoewel ik verwacht had dat deze rond de 32 dagen was.

Ik hoop leuke berichtjes met jullie te delen en met z'n allen te duimen voor het beruchte tweede streepje!!

[ Bericht 18% gewijzigd door lollypops op 10-11-2010 19:43:24 ]
  woensdag 10 november 2010 @ 20:19:36 #137
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88569250
Welkom Lollypops! :W
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_88569503
Hoi Lollypops :W
  woensdag 10 november 2010 @ 20:31:57 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88569757
Welkom lollypops :W

Gezellig dat je hier mee komt posten! Maar maak het niet te gezellig he, we willen allemaal graag snel doorschuiven ;)
  woensdag 10 november 2010 @ 20:34:21 #140
205904 lollypops
An end has a start
pi_88569883
Dank je, dank je!

Om maar meteen met een vraag in huis te vallen >:)

Mag je wel of geen glijmiddel gebruiken wanneer je zwanger wilt worden?
  woensdag 10 november 2010 @ 20:37:34 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88570023
Een beetje googlen leert mij dat er in elk geval glijmiddel te krijgen is dat zaadvriendelijk (wat een woord ook :') ) is:

http://www.zwangerschapsp(...)ger-wilt-worden.html
pi_88570347
Jups, hier ervaring met de pre seed. Nog maar 1 keer gebruikt, het is wel een fijn glijmiddel. Ontzettend duur. Toen ik het had besteld was het een paar weken later nog niet binnen maar na een mailtje hebben ze dat binnen een paar dagen opgelost door het nogmaals op te sturen.
Verder schijn je dus geen glijmiddel te moeten gebruiken omdat het meestal wel zaaddodend werkt.
  woensdag 10 november 2010 @ 21:01:22 #143
205904 lollypops
An end has a start
pi_88571134
Afgelopen weekend nog een flinke tube glijmiddel gekocht, zodat we de komende periode goed vooruit kunnen ....die mag dicht blijven dus ;( ?!

Ik heb even gekeken op de pre seed side. Jemig, wat een duur spul zeg! Er zitten 6 applicatoren in 1 verpakking..@Thistleweed: kun je met 1 applicator 1 maal vrijen?
Ik zal morgen de apotheek eens bellen, kijken wat zij in de aanbieding hebben..
Met glijmiddel vind ik namelijk veel prettiger vrijen aangezien ik nogal een droge muts ben :@ ..
pi_88571560
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:55 schreef Thistleweed het volgende:
Volgens mij is het aantal zwangerschappen wat niet lukt nog veel hoger. Ik was laatst "In the womb" aan het kijken (ik kijk te veel in het Z&G topic) en als ik het goed begrepen heb ik de kans dat het niet goed gaat 50 %. Dit is dan wel vanaf het moment van bevruchting. Vaak heb je dan niet door dat je een miskraam hebt maar denk je dan dat je gewoon je menstruatie hebt.

Ja, en ik vraag me toch af hoe ze dat dan onderzoeken... Als niemand het meldt omdat het een normale menstruatie lijkt, hoe kan je dan die miskramen registreren?

Magoed, laten we ons maar focussen op het uberhaupt zwanger worden ;)

Lollypops welkom :W

Met liefs rug gaat het gelukkig beter :9
pi_88571680
Maakt toch niet uit? T is wel een leuke woordspeling, droge muts 8-)
Ik ben geen deskundige dus als je het zeker wilt weten moet je misschien er eentje raad plegen maar alle bronnen die ik heb gelezen zeggen dat zelfs niet zaaddodend glijmiddel er voor kan zorgen dat er zaadjes dood gaan. Omdat wij al een tijdje bezig zijn wil ik daar geen risico op lopen dus toen het op een gegeven moment even niet zo makkelijk meer ging hebben we dat pre seed besteld.
Misschien kun je het een tijdje aan kijken en anders later nog het dure spul bestellen?
Wij hebben één zo'n tubetje gebruikt voor één keer vrijen. Ik denk dat als je zuinig aan doet dat het misschien wel twee keer kan maar ik moet zeggen dat ik niet heel erg heb opgelet :7
pi_88571806
quote:
Magoed, laten we ons maar focussen op het uberhaupt zwanger worden ;)
Goed punt :D

Fijn dat het weer beter gaat met zn rug
pi_88573103
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:01 schreef lollypops het volgende:
Afgelopen weekend nog een flinke tube glijmiddel gekocht, zodat we de komende periode goed vooruit kunnen ....die mag dicht blijven dus ;( ?!

Ik heb even gekeken op de pre seed side. Jemig, wat een duur spul zeg! Er zitten 6 applicatoren in 1 verpakking..@Thistleweed: kun je met 1 applicator 1 maal vrijen?
Ik zal morgen de apotheek eens bellen, kijken wat zij in de aanbieding hebben..
Met glijmiddel vind ik namelijk veel prettiger vrijen aangezien ik nogal een droge muts ben :@ ..
je kunt gewoon glijmiddel gebruiken, tenzij erop staat dat het zaaddodend is... (kun je het ook gebruiken, maar wordt je niet echt zwanger van... :P ) wij gebruiken al jaren Eros. heb je maar weinig van nodig en jeukt / plakt niet. heerlijk spul! -hier is een eroswinkel online- wij hebben de flacon van 100ml, en doen er al maanden mee. kost een keer een tientje, maar valt in gebruik dus reuze mee. (wij hebben hem gewoon gekocht bij Christine le Duc trouwens)

en de miskraamcijfers, ik heb in het ziekenhuis daar ook cijfers over gehoord en die zijn ook niet heel erg gelukkigmakend... maar, heel vaak heb je niks door, omdat het de meeste tijd gebeurt vóór je menstruatie. (mijn gyn zei er ook bij dat de mens nou eenmaal geen erg vruchtbare soort is, helaas...)
  woensdag 10 november 2010 @ 22:13:28 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88574886
Ik vind het toch een beetje eng altijd... siliconen en chemische troep erbij :{

Maar we hadden het gisteren natuurlijk ook al over 'verplichte nummertjes', als je daar wel mee bezig moet, is het misschien wel noodzakelijk soms...

Bweh, ik heb maar steeds buikpijn en dat kan echt nog nergens van komen, maar toch he... :X
pi_88575373
:) we hebben het ook nagevraagd bij de gyn, omdat ik daar ook inderdaad aan heb gedacht als reden dat ik dus maar niet zwanger werd. hij gaf aan dat het niet kon liggen aan dit glijmiddel...
en wij hebben het niet alleen nodig bij de "verplichte nummertjes" helaas... iedere keer hebben we het nodig...

:* ik hoop voor jou dat je buikpijn inderdaad ergens van komt... :*
  woensdag 10 november 2010 @ 22:27:21 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88575677
Ow mijsje, dat is wel minder ja :{ gelukkig dan dat het is het goedgekeurd door de gyn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')