ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:13 schreef Susie het volgende:
[..]
Zijn er hier dames die tegen de zin in aan de slag gaan omdat ze weten dat ze vruchtbaar zijn?
Dit heb ik ook. Ik kan me overigens wel voorstellen, dat wanneer je al een hele tijd bezig bent, dat het wellicht anders is. Maar de sex moet toch ook wel leuk en lekker blijven vind ik!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:36 schreef LadyBlack het volgende:
Nou tegen mn zin natuurlijk nooit, maar waar ik anders misschien wel zou denken: 'het is al laat en ik moet er morgen weer vroeg uit', heb ik dat er wel even voor over als het echt een vruchtbare dag is!
Ik niet in elk gevalquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:13 schreef Susie het volgende:
[..]
* Susie in nieuwsgierige modus
Zijn er hier dames die tegen de zin in aan de slag gaan omdat ze weten dat ze vruchtbaar zijn?
Ik heb het nog gedaan ja. Ben ik ook niet beschaamd over om dat te zeggen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:13 schreef Susie het volgende:
[..]
* Susie in nieuwsgierige modus
Ja, dat zei iemand in Z&G laatst ook: vanaf het moment van je positieve test blijf je je hele verdere leven bang om je kindquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:39 schreef Susie het volgende:
Vreselijk lijkt me dat, het lijkt me overigens die hele zwangerschap angstig en daarna nog velen jaren! (zorg over kind enzo... )
Pfoe, dan krijg je het ook wel heel letterlijk voor je kiezen jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het nog gedaan ja. Ben ik ook niet beschaamd over om dat te zeggen.
Ik ben direct moeten beginnen met hormonen nemen (pillen en daarna inspuitingen) en dan moesten we op dag 10, 12, 14, 16, 18 en 20 seks hebben. Het 'verplichte' deed bij mij wel mijn zin verminderen/verdwijnen, maar ja, het was toen echt van moeten.
Ik denk dat iedereen zijn twijfels heeft tijdens een zwangerschap, of je nou een miskraam hebt gehad of niet, het is en blijft spannend. Maar het heeft absoluut geen zin om negen maanden lang bang te zijn. Probeer er ook echt van te genieten. En dat is heel makkelijk gezegd en ik weet dat ik ook gedacht heb: wat lullen ze nou?! maar het is waar. Die negen maanden vliegen voorbij en komen nooit en te nimmer meer terug.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Maar zij is niet de enige die blij dit topic verliet en daarna keihard werd teruggeflotendus hoe blij ik ook zal zijn als ik eenmaal een positieve test in handen heb, ik zal ook nog wel bang zijn
Jeetje leonieke, dat klinkt niet zo heel leuk. Heb even op het linkje geklikt in je onderschrift, je hebt er wel een prachtige knul voor terug gekregen, wat een poppiequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het nog gedaan ja. Ben ik ook niet beschaamd over om dat te zeggen.
Ik ben direct moeten beginnen met hormonen nemen (pillen en daarna inspuitingen) en dan moesten we op dag 10, 12, 14, 16, 18 en 20 seks hebben. Het 'verplichte' deed bij mij wel mijn zin verminderen/verdwijnen, maar ja, het was toen echt van moeten.
We hebben allemaal pech gehad de afgelopen maanden, maar ik denk dat het statistisch gezien gewoon normaal is. Ik geloof dat het Flugel was die van de week nog meldde dat 1 op de 10 bevruchtingen misloopt. En dat kan snel na bevruchting zijn of langer, maar feit blijft dat er heel veel mensen zijn die een miskraam doormaken, alleen het lijkt nog een soort van taboe om daar over te praten. Hier is dat taboe er gelukkig niet en zijn we er dus wel open over. Ik denk dat dat opvallender is dan het aantal miskramen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben van nature ook best wel relaxed, ben niet gauw bang. Maar dit soort berichten, en dus ook jouw miskraam en die van klavertje, mw_mus en debje de afgelopen tijd, zetten mij wel weer even met beide benen op de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |