abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2010 @ 20:43:49 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88446634
GGB, da's nog best goed getimed dan toch, die ziekte van jullie? ;)

Hopelijk zijn jullie inmiddels weer goed opgeknapt!
  zondag 7 november 2010 @ 20:48:48 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_88446983
Vooruit, ik beken. Ik gebruikte de tweede ronde al ovulatietests. Durfde het hier al niet te zeggen, bang dat ik voor obsessief zou worden uitgemaakt :D We hadden er overigens wel belang bij om zo snel mogelijk zwanger te raken. Hoe sneller zwanger, hoe sneller ik daarna weer kan worden behandeld voor mijn hoge bloeddruk.

Daardoor weet ik ook zo zeker wanneer ik mijn eisprong had. Ik heb namelijk van dag 8 t/m dag 12 testjes gedaan, alleen die van dag 8 gaf een heel vaag streepje. De piek heb ik dus ws. daarvoor al gehad. Ik dacht trouwens eerst dat er iets mis was gegaan en heb nog getwijfeld om nog een doos tests te kopen om vanaf dag 13 te doen. Niet gedaan uiteindelijk, was ook niet nodig!
  zondag 7 november 2010 @ 21:02:00 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88447899
Aventura _O-

No need to explain! Volgens mij is iedereen die net begint met zwanger worden heel nieuwsgierig naar het verloop van haar cyclus. En als je lang aan de pil (of spiraal) bent geweest heb je daar nou eenmaal geen zicht op.
pi_88448226
Ik ben echt schandalig slecht met foliumzuur. Ik vergeet het altijd, nu ik er aan denk bedenk ik me ook dat ik al een tijdje niet heb geslikt :@ en ik ben nog wel zo zorgvuldig met wat ik eet en drink.

@ ladyblack: veel plezier/succes vanavond
@ winka: lekker ontspannen proberen te houden is wel een goed idee maar mij lukte dat ook echt niet hoor, net aan 4 maanden weten te wachten voordat de ovu testen er aan te pas kwamen en dat was echt alleen maar omdat ik heel regelmatig ben en dus wel kan inschatten wanneer de ovulatie ongeveer zou moeten wezen.
@ aventura: maargoed dat je ze gebruikt hebt toch? Dan heb je dat ook maar mee gemaakt. Is toch leuk om te weten allemaal.

Hier zo als het goed is midden in de juiste periode. Deze maand voor het eerst aan het temperaturen dus ik ben benieuwd wat ik te zien krijg, volgens de ovu testen zat ik altijd keurig 14 dagen na menstruatie. Hoop dat het gaat lukken want anders mag ik met mijn tempkaartje naar de dokter om te gaan kijken wat we allemaal gaan doen en daar heb ik helemaal geen zin in. :N
Klussen vind ik een naar woord maar medische malle molen vind ik ook maar een rare term. Andere mensen hier ook last van?
  zondag 7 november 2010 @ 21:09:57 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88448487
Nouja, dat er een beetje een luchtige naam voor medische begeleiding bij vruchtbaarheidsproblemen is, snap ik wel. Maar klussen vind ik ook vreselijk :X

Merk wel dat het na een jaar meelezen in de OUDtopics wel in mn vocabulair is geslopen dus ik moet het soms wel weer deleten omdat ik het toch op heb geschreven :') ;(

Ik hoop trouwens ook dat het deze maand wel lukt, ik duim voor je!
pi_88448796
Dat is lief :)

Ik snap ook wel dat het goed is dat er een luchtige naam voor is maar ik vind het zo gek klinken. Maar dat ligt vast aan mij, ga wel iets beters verzinnen, altijd leuk :Y
pi_88460317
ik noem het ook gewoon "neuken" en "medische molen" thuis, maar hier pas ik me aan aan wat anderen veel zeggen... O-)

maar inderdaad, hier thuis hoef ik ook niet met "klussen" aan te komen, zakt de zin van (8> spontaan weer van weg... ;)

( ow, wat een post, waarom zet ik dit hier neer... :') )
;)
pi_88463826
quote:
Op maandag 8 november 2010 00:42 schreef mijsje het volgende:
ik noem het ook gewoon "neuken" en "medische molen" thuis, maar hier pas ik me aan aan wat anderen veel zeggen... O-)

maar inderdaad, hier thuis hoef ik ook niet met "klussen" aan te komen, zakt de zin van (8> spontaan weer van weg... ;)

( ow, wat een post, waarom zet ik dit hier neer... :') )
;)
Hier ook zo hoor! Denk dat m'n vriend het niet eens zal snappen als ik vraag of ie mee gaat klussen..

Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik een zwangerschapstest gedaan heb en dat daar heel licht een tweede streepje zichtbaar wordt, moet me nu echt bedwingen om niet te gaan testen is nog een beetje vroeg nog een weekje wachten.. bah wat is ongeduldig zijn toch vervelend en wat duurt een maand toch lang..
  maandag 8 november 2010 @ 11:05:11 #84
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88465979
Nu we het toch hebben over klussen etc... Zeggen jullie echt tegen jullie lief "het is nu het goede moment" ? Vroeg ik me zomaar af.

En dat kijken naar kalenders etc etc, doe ik ook hoor! Je wilt toch uiteindelijk wat inzicht hebben hoe je cyclus verloopt, zoals LB zegt. Ben ook heel lang aan de pil geweest, geen idee meer van! En de lessen biologie zijn ook zeeeer lang geleden! :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 8 november 2010 @ 12:41:59 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88468930
Whehehe, mijn vriend vindt het superinteressant allemaal. hoe dat nou werkt enzo, dus die vraagt regelmatig waar ik nou zit in mn cyclus. O+
Voor hem is het ook allemaal nieuw trouwens, ik ben zn eerste lange relatie en de afgelopen 3 jaar had ik een spiraal en was ik nooit ongesteld :D

Maargoed, ja ik meld het altijd wel eventjes als het goeie moment is aangebroken, vinden we allebei leuk ^O^

Overigens had ik net weer een erg positieve ovulatietest, dus ik weet het niet hoor... :{
  maandag 8 november 2010 @ 13:30:40 #86
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_88470550
zondagochtend heeft ze een predictor test gedaan..met zo'n streepje...en al na 3 minuten kleurde het streepje volledig....dusss...... raak! ( wordt voor ons de 1e) :Y
Om het zeker te weten heeft ze de huisarts al gebeld met wat vragen, en ik heb net nog een andere test gehaald bij de kruidvat, van clearblue, met een indicator hoe lang al.... tsja, we willen het toch wel zeker weten :) ^O^

Volgens de huisarts, die het heeft uitgerekend, is ze nu al 6 weken zwanger *; , eens kijken wat de clearblue morgenochtend zegt :Y
Ex nihilo nihil fit
  maandag 8 november 2010 @ 13:38:42 #87
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88470786
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:30 schreef Amun-Ra het volgende:
zondagochtend heeft ze een predictor test gedaan..met zo'n streepje...en al na 3 minuten kleurde het streepje volledig....dusss...... raak! ( wordt voor ons de 1e) :Y
Om het zeker te weten heeft ze de huisarts al gebeld met wat vragen, en ik heb net nog een andere test gehaald bij de kruidvat, van clearblue, met een indicator hoe lang al.... tsja, we willen het toch wel zeker weten :) ^O^

Volgens de huisarts, die het heeft uitgerekend, is ze nu al 6 weken zwanger *; , eens kijken wat de clearblue morgenochtend zegt :Y
Gefeliciteerd! *O* Maar in dat geval hoor je thuis in het Zwangerschap en geboorte deel 708 topic. ;) Wij zitten nog op tweede streepjes te wachten... ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 8 november 2010 @ 13:45:57 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88470986
Gefeliciteerd Amun-Ra! Lijkt me dat de clearblue net zo'n uitslag geeft als de huisarts, hartstikke zwanger! ^O^

Gauw naar het zwangerschapstopic dus maar! :)
  maandag 8 november 2010 @ 14:09:37 #89
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88471738
Gefeliciteerd Amun-Ra en snel weer wegwezen hier! :W
pi_88488945
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vandaag dan toch besloten hier aan te schuiven. In augustus al gestopt met de pil om te gaan kijken of mijn cylcus normaal op gang wilde komen. Die blijkt nu direct regelmatig te zijn, en nu dan toch echt besloten om er voor te gaan.

Op 1 december verwacht ik mijn eerste echte NOD.
pi_88491116
GWS, balen :*

Lief is door zijn rug gegaan :( ... Net deze week :'(
pi_88491389
Oeps, een hele pagina gemist... :@

:W papilion. Hopelijk ben je weer snel weg!
pi_88494224
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef papillion het volgende:
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vandaag dan toch besloten hier aan te schuiven. In augustus al gestopt met de pil om te gaan kijken of mijn cylcus normaal op gang wilde komen. Die blijkt nu direct regelmatig te zijn, en nu dan toch echt besloten om er voor te gaan.

Op 1 december verwacht ik mijn eerste echte NOD.
Spannend... en veel succes! Dat je hier maar snel weg bent ;)

*G*
  maandag 8 november 2010 @ 22:45:10 #94
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88495748
Welkom Papillion! :W
Ik kan helaas de openingspost niet meer aanpassen, misschien wil een MODje zo lief zijn? O-)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88496729
Dank jullie wel voor het welkom heten :)

Ik hoop wel dat ik hier snel weg ben, maar hoop minstens zo hard voor de rest dat ze hier eerder weg zijn dan ik. Het is wel beetje raar, lees hier nu sinds augustus mee en feitelijk ken je hier niemand maar toch ga ik al heel erg meeleven met anderen en worden "forumkarakters" toch echt personen. Maar door die "band" gun ik het anderen gewoon echt en dus eigenlijk ook wel eerder als ik. Het zou echt mooi zijn als het bij de 1e poging raak is, maar voor ons gevoel komt het wel wanneer het mag komen. We zijn nu beiden nog jong en er staan ons (voor zover we weten) geen complicaties in de weg en we vinden het dus ook niet erg als het niet meteen lukt. Dit terwijl ik hier dus lees dat anderen er al zo klaar voor zijn en het maar niet wil komen.

In ieder geval is het allemaal nu wel al een beetje spannend. Het wordt gewoon allemaal steeds werkelijker dat we samen de fase van student uit zijn gegaan en dat we nu aan het begin van hopelijk iets heel moois staan.

Meteen maar sorry voor het feit dat ik goed ben in lange lulposts maken als ik iets wil uitdrukken.
pi_88503825
Welkom papillion :W

Balen GWS :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_88504791
Welkom papillion! :W

Weinig nieuws vanaf hier... Ben al een paar dagen niet lekker in orde, maar gelukkig is mijn ei al geweest, dus hoef ik niet tegen mijn zin in te 'klussen'. Hehe, wat een woord inderdaad ja... :')

Mijn vriend is er overigens behoorlijk van overtuigd dat ik niet lekker te pas ben doordat hij meteen raak heeft geschoten _O-
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:55:32 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88505842
Hahaha Poookie, da's lekker mannelijk gedacht van hem ;) Maar ik hoop dat ie gelijk heeft hoor!

Papilion, welkom hier!

Aoraki, wat sneu voor je lief -O- beterschap ermee!
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:10:42 #99
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88506233
@GWS :*
@Aoraki; Dat is balen! Kan ie zich er niet even doorheen bijten! haha! Ah nee, dat is zeer vervelend zeg.
@ Papillion: Welkom hier!! En geen verontschuldigingen voor lange posts, daarvoor is het een forum toch? Lekker neerknallen hier! ^O^
@Pookie: Ik hoop dat je vriend gelijk heeft! *O*

Hier niets te melden, borsten voelen weer hard, weet ook niet wat ik daarvan moet maken. Vorige week niets geen last en nu sinds het weekend weer wel....
Lief van mij snap ik af en toe niets van. Heeft al 2 keer gevraagd wat we met oud en nieuw gaan doen. Gisteren is er een uitnodiging binnen gekomen, heeft hij op een briefje geschreven (ik was gisteren laat thuis, dus vandaar even brievenpraat): wacht nog maar even met ja zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel :D :? Rare jongen.....
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:13:05 #100
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88506300
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:07 schreef Poookie het volgende:
Welkom papillion! :W

Weinig nieuws vanaf hier... Ben al een paar dagen niet lekker in orde, maar gelukkig is mijn ei al geweest, dus hoef ik niet tegen mijn zin in te 'klussen'. Hehe, wat een woord inderdaad ja... :')

Mijn vriend is er overigens behoorlijk van overtuigd dat ik niet lekker te pas ben doordat hij meteen raak heeft geschoten _O-

* Susie in nieuwsgierige modus
Zijn er hier dames die tegen de zin in aan de slag gaan omdat ze weten dat ze vruchtbaar zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')