Ik ben echt schandalig slecht met foliumzuur. Ik vergeet het altijd, nu ik er aan denk bedenk ik me ook dat ik al een tijdje niet heb geslikt

en ik ben nog wel zo zorgvuldig met wat ik eet en drink.
@ ladyblack: veel plezier/succes vanavond
@ winka: lekker ontspannen proberen te houden is wel een goed idee maar mij lukte dat ook echt niet hoor, net aan 4 maanden weten te wachten voordat de ovu testen er aan te pas kwamen en dat was echt alleen maar omdat ik heel regelmatig ben en dus wel kan inschatten wanneer de ovulatie ongeveer zou moeten wezen.
@ aventura: maargoed dat je ze gebruikt hebt toch? Dan heb je dat ook maar mee gemaakt. Is toch leuk om te weten allemaal.
Hier zo als het goed is midden in de juiste periode. Deze maand voor het eerst aan het temperaturen dus ik ben benieuwd wat ik te zien krijg, volgens de ovu testen zat ik altijd keurig 14 dagen na menstruatie. Hoop dat het gaat lukken want anders mag ik met mijn tempkaartje naar de dokter om te gaan kijken wat we allemaal gaan doen en daar heb ik helemaal geen zin in.
Klussen vind ik een naar woord maar medische malle molen vind ik ook maar een rare term. Andere mensen hier ook last van?