abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88362171
Zwangerschap en geboorte deel 707

2010

Oktober:
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
15 november 2010: Pvoesss (jongetje)
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley (jongetje)
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongetje)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
01 februari 2011: Reintji (tweeling)
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje
06 april 2011: Nienna
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally

Mei:
02 mei 2011: Danic
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor ***
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79
05 juni 2011: laiveneertiekje
14 juni 2011: Danielle_

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 07-11-2010 19:30:10 ]
Back in business.
pi_88362190
Zo hé, volgens mij heb ik gewoon hét topic geopend waarin Suzanna en Hobbesje hun verse spruit komen melden! Haal ik ze straks uit de OP, en dan hoppa, sta ik ineens in de top 5 :P
Back in business.
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:37:17 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88362297
LOL! Top 5, darn wat gaat het hard, jij al 36+1.... je mag al bijna bevallen :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88362302
Wauw, de top 5!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88362354
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:40 schreef DJMO het volgende:
als zwangere kun je tegenwoordig vrijwel niks meer eten of drinken want het is gevaarlijk voor de baby. ik vind het allemaal wel een beetje best. Rauwe kip etc laat ik staan, alcohol blijf ik vanaf, maar een plakje gerookte zalm enzo laat ik toch echt niet staan. Evenals rundvlees, dat eet ik ook gewoon. Ik probeer dagelijks een multivitamine bruistablet in te nemen, verder eet ik afwisselend, maar ook wel eens vet zoals frituur.

Ik heb zo een heel vaag vermoeden dat het niet zozeer aan de producten zelf ligt, maar aan de chemishe bewerking en toevoegingen die het allemaal zo gevaarlijk maken. Vroeger wist men dit allemaal niet, maar toen was het vlees etc ook allemaal nog natuurlijker geproduceerd dan tegenwoordig. Kinderen van vroeger waren gezonder dan de kinderen van nu. Een briesje en ze zijn verkouden oid.
Nou wil ik niet heel vervelend doen maar ik mag hopen dat je rauwe kip altijd laat staan :D niet alleen nu je zwanger bent :+

en toevoegingen... juist in het geval van bijvoorbeeld kaas is de "oude" manier van produceren een risico. Kazen die je in NL in de supermarkt haalt zijn over het algemeen genomen risicovrij. Dus daar ligt het probleem niet zo.
Hou het maar gewoon op voortschrijdend inzicht, men weet gewoon meer over bepaalde risico's en bepaalde voedingsmiddelen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88362376
Ja bizar hé Leandra, tijd is gevlogen! Doodeng ook ergens :D Maar ik hoop dat ie nog wel een week of 4 blijft zitten hoor :D Al droom ik steeds vaker over hem O+
En we kunnen voor een datumtweeling gaan?!
Back in business.
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:42:46 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88362501
Ik vind het prima, maar ik ben bang dat die van mij geen 4 weken meer mag blijven zitten :{ :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88367134
En alweer een nieuw topique! :o

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef Ienemini het volgende:

[..]

ooo twentemeisje 19 weken.... 1ste kindje???
:Y, ik heb deze week een positiejeans gekocht, mijn ene spijkerbroek begint nu wat strak te zitten. Waarschijnlijk maakt het ook wel verschil dat ik al niet zo'n slank dennetje ben van mezelf ;) .

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:42 schreef The_Tankgirl het volgende:
Goedemorgen ;)
Vanavond gaan mijn vriend en ik naar Londen voor een weekend :)
...
Vanmorgen gespuugd en vannacht kuitkramp dus dat gaat goed :')
Veel plezier Tankgirl! Hopelijk geen gespuug en geen kuitkrampen meer!

Wij gaan over een paar weken een weekend die kant op, heb er zoveel zin in! Dan is alles ook al in de kerstsfeer O+ ~:) .
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is een van mijn ergste nachtmerries. Wat vreselijk voor je zusje! Bah. :(

Dit is de reden dat wij een offerte op laten maken voor een alarmsysteem in ons nieuwe huis. Ik vind het idee van een huis een beetje eng; ik woon al jaren in bovenwoningen of appartementen die moeilijker bereikbaar zijn voor inbrekers.
Voor mij ook, maar voor mijn zusje nog meer, die is daar bijna haar leven lang al doodsbang voor. Ik heb zelf ook enorm moeten wennen toen ik na 9 jaar in een appartement op de vierde verdieping naar een eengezinswoning ging. En toen we een dik jaar geleden in ons nieuwe huis gingen wonen was het ook weer ff een paar weken doorbijten 's nachts.

Het ging vandaag wel redelijk goed met d'r, nu overheerst natuurlijk ook nog de boosheid. Gelukkig is haar man heel rustig en is ze dus ook niet alleen. De inbreker is naar alle waarschijnlijkheid vannacht al opgepakt na een tweede woninginbraak... De Technische recherche was er vanmiddag en die hebben wat sporen onderzocht. Hopelijk krijgen ze het bewijs rond en gaat ie voor langere tijd achter slot en grendel. Het is een goede bekende van de politie die al sinds zijn 9e aan het jatten is volgens de rechercheur... ;(

Mijn zusje is trouwens lokaal bekend nu :D.

Dat raam stond dus gewoon al open, als mijn zusje 1 minuut later had gekeken dan was ie al binnen geweest, brrrr....
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:44:31 #9
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88367359
Pfff Twentemeisje, blijf het heftig vinden.
Maar wat betreft positiekleding, bij Jorja paste ik met 20 weken ook nog gewoon in normale spijkerbroeken hoor! Is dus niets raars aan (en scheelt alleen maar geld wat je weer in je meisje ovb kunt steken ;) )
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88368461
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef twentemeisje het volgende:
Mijn zusje is trouwens lokaal bekend nu :D.
Wat is overlopen van een inbreker? Liep die man eroverheen?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:18:51 #11
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88368829
Whaha, dat betekent gewoon 'op heterdaad betrappen'. :D
Is in die streek spreektaal volgens mij!

Vanyel, ik wilde nog even zeggen dat ik het echt erg fijn vind dat je bezoekje aan de gyn vorige week toch zo positief is afgerond! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan nu en wordt de groeiachterstand misschien nog wel ingehaald. :*
A grand adventure has begun.
pi_88369236
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Keshet het volgende:
Vanyel, ik wilde nog even zeggen dat ik het echt erg fijn vind dat je bezoekje aan de gyn vorige week toch zo positief is afgerond! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan nu en wordt de groeiachterstand misschien nog wel ingehaald. :*
:*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:32:18 #13
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88369411
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat is overlopen van een inbreker? Liep die man eroverheen?
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Keshet het volgende:
Whaha, dat betekent gewoon 'op heterdaad betrappen'. :D
Is in die streek spreektaal volgens mij!
Ik moet zeggen dat ik een echt 'streekproduct' ben, maar van deze term had ik ook nog niet gehoord :D. Ik zag inderdaad al helemaal voor me dat die inbreker onder de voet was gelopen door de bewoner ~O> .
pi_88370156
Ik heb gelukkig nog geen problemen met niet passende kleding, maar ik zie wel dat mijn buik en ietwat andere vorm krijgt zo langzamerhand, maar dat zijn dan wel mijn darmen. Onderin mijn buik voelt het wel stevig zeg maar.

En Mefke, ik werk in het onderwijs, dus IZZ lukt niet. VGZ leek mij qua vergoedingen ook wel ok, en IZZ valt daar geloof ik ook onder, dus het kan zijn dat we daar naar overstappen(zitten nu ook nog in een dochteronderneming van VGZ, maar moeten daar uit, aangezien we niet meer in die collectiviteit vallen, en het ws. een duur grapje wordt om dezelfde polissen te houden).
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:55:45 #15
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88370281
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

[..]

Ik moet zeggen dat ik een echt 'streekproduct' ben, maar van deze term had ik ook nog niet gehoord :D. Ik zag inderdaad al helemaal voor me dat die inbreker onder de voet was gelopen door de bewoner ~O> .
Dan is 't misschien meer iets van de Veluwe. :@
A grand adventure has begun.
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:44:35 #16
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88371803
Brrr.. ik heb soms ook van die inbrekersangsten, maar om dat dan ook een keer echt mee te maken.. Knap dat je zusje hem heeft weggejaagd TM!

Nog wat leuks: we hebben de angelsound uitgeprobeerd... en we hebben de kleine gevonden hoor O+ Helemaal linksonder bij mijn bekken. Soms hoorde je hem gewoon weggaan hahaha.

Dus met 13 weken doet hij het al, met wat zoekwerk natuurlijk ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88373735
het overlopen van een inbreker is volgens mij gewoon ABN, althans, zo ken ik het gewoon. En ik kom helemaal niet uit de buurt.

Ik ga me zo even verder verdiepen in de verzekeringen, de premies zijn wel zo'n beetje bekend. Tip voor anderen voordat je overstapt: kijk even welke kraamzorgorganisaties worden vergoed. In deze regio heb je een aantal grote kraamzorgaanbieders, de oude kruiswerkorganisaties zeg maar, en die hebben dan een contract met VGZ en CZ. Dat zijn de verzekeringen die mensen hier van oudsher hebben. Het nadeel daarvan is dat die kraamzorgorganisaties moeten leveren aan die verzekeringen, waardoor ze en minder ruimte hebben voor andere verzekeringen en je eerder de kans hebt dat het te druk is. Ik wil heel graag weer naar de particuliere zorg van de vorige keer, dus daar let ik extra op.

Oja en om toch de voedingsdiscussie nog maar een keer op te rakelen: het zou wel fijn zijn als het rivm en het voedingscentrum elkaar niet zouden tegenspreken. Maar dat doen ze dus op punten wel. Fijn }:|

Trouwens, een laat groeiende of vroeg groeiende buik zegt niet zoveel over hoe je eindigt. Ja, wel natuurlijk als je nu aankomt door vreetbuien, maar dat is anders. Het hangt ook van je bouw af en van de ruimte die je baarmoeder heeft.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88374036
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef mefke79 het volgende:
het overlopen van een inbreker is volgens mij gewoon ABN, althans, zo ken ik het gewoon. En ik kom helemaal niet uit de buurt.
Ik heb echt geen kleine woordenschat, maar dit had ik nog nooit gehoord.
quote:
over·lo·pen liep -, h, i -gelopen 1 over iets heen lopen: hij liep de straat over 2 over de rand heen vloeien 3 vd een naar de ander overgaan, bv. van soldaten; deserteren
pi_88374183
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik heb echt geen kleine woordenschat, maar dit had ik nog nooit gehoord.

[..]

Dito :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88375125
Ben benieuwd naar Suzanna en Hobbesje!
Als hun al bevallen zijn sta ik ook in de top 9, wow :o

Hoe is het eigenlijk met Koningin en Tierrr?
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:41:29 #21
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88375527
Aahgrrr nog geen LLM :P

En tja, verzekeringen.... Ik blijf ws gewoon bij het VGZ met het Gezin pakket. Is me vorige keer met Alexa (en mezelf) goed bevallen. Betaal je wel 140 euro voor p/m, maar moet zeggen dat ik geen idee heb wat andere verzekeraars kosten.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88375967
Takkembah, ik ben bij IZZ net iets minder kwijt, maar ja, mijn werkgever betaalt mee vanuit de CAO. Toch handig in dit geval. Ik ga het nog even narekenen, maar volgens mij is er weinig verschil tussen mijn pakket van izz en jouw pakket van VGZ. (wat ook niet raar is = VGZ= UVIT=Unive, VGZ, IZZ en Trias)

Ik had het overlopen ook even gegoogled en dat gevonden ja, maar toch ken ik het wel gewoon. Ik heb vast te veel politieseries gekeken.
pi_88376018
Ik zit bij Zilveren Kruis en blijf daar ook gewoon. Vind het voor dit moment prima :)
pi_88376108
ik ben bij delta lloyd verzekerd en betaal 105 per maand, inclusief tandarts verzekering en aanvullende verzekering. En ik ben eigenlijk best tevreden over de vergoedingen enzo. In het kader van de besparingen ga ik wel nog kijken naar andere verzekeringen maar ik denk dat k niet zo veel goedkoper uit zal zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88376460
oe, huup dat denk ik ook niet ja. Is dat met een collectiviteitskorting? want dat is echt goedkoop! Of is dat bedrag voor 2010?
Mijn doel is gewoon geen kraamzorgbijdrage en geen poliklinische bevallingkosten en dat moet opwegen tegen de extra premie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')