Nou wil ik niet heel vervelend doen maar ik mag hopen dat je rauwe kip altijd laat staanquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:40 schreef DJMO het volgende:
als zwangere kun je tegenwoordig vrijwel niks meer eten of drinken want het is gevaarlijk voor de baby. ik vind het allemaal wel een beetje best. Rauwe kip etc laat ik staan, alcohol blijf ik vanaf, maar een plakje gerookte zalm enzo laat ik toch echt niet staan. Evenals rundvlees, dat eet ik ook gewoon. Ik probeer dagelijks een multivitamine bruistablet in te nemen, verder eet ik afwisselend, maar ook wel eens vet zoals frituur.
Ik heb zo een heel vaag vermoeden dat het niet zozeer aan de producten zelf ligt, maar aan de chemishe bewerking en toevoegingen die het allemaal zo gevaarlijk maken. Vroeger wist men dit allemaal niet, maar toen was het vlees etc ook allemaal nog natuurlijker geproduceerd dan tegenwoordig. Kinderen van vroeger waren gezonder dan de kinderen van nu. Een briesje en ze zijn verkouden oid.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef Ienemini het volgende:
[..]
ooo twentemeisje 19 weken.... 1ste kindje???
Veel plezier Tankgirl! Hopelijk geen gespuug en geen kuitkrampen meer!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:42 schreef The_Tankgirl het volgende:
Goedemorgen
Vanavond gaan mijn vriend en ik naar Londen voor een weekend
...
Vanmorgen gespuugd en vannacht kuitkramp dus dat gaat goed
Voor mij ook, maar voor mijn zusje nog meer, die is daar bijna haar leven lang al doodsbang voor. Ik heb zelf ook enorm moeten wennen toen ik na 9 jaar in een appartement op de vierde verdieping naar een eengezinswoning ging. En toen we een dik jaar geleden in ons nieuwe huis gingen wonen was het ook weer ff een paar weken doorbijten 's nachts.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is een van mijn ergste nachtmerries. Wat vreselijk voor je zusje! Bah.![]()
Dit is de reden dat wij een offerte op laten maken voor een alarmsysteem in ons nieuwe huis. Ik vind het idee van een huis een beetje eng; ik woon al jaren in bovenwoningen of appartementen die moeilijker bereikbaar zijn voor inbrekers.
Wat is overlopen van een inbreker? Liep die man eroverheen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef twentemeisje het volgende:
Mijn zusje is trouwens lokaal bekend nu.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Keshet het volgende:
Vanyel, ik wilde nog even zeggen dat ik het echt erg fijn vind dat je bezoekje aan de gyn vorige week toch zo positief is afgerond! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan nu en wordt de groeiachterstand misschien nog wel ingehaald.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is overlopen van een inbreker? Liep die man eroverheen?
Ik moet zeggen dat ik een echt 'streekproduct' ben, maar van deze term had ik ook nog niet gehoordquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Keshet het volgende:
Whaha, dat betekent gewoon 'op heterdaad betrappen'.
Is in die streek spreektaal volgens mij!
Dan is 't misschien meer iets van de Veluwe.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Ik moet zeggen dat ik een echt 'streekproduct' ben, maar van deze term had ik ook nog niet gehoord. Ik zag inderdaad al helemaal voor me dat die inbreker onder de voet was gelopen door de bewoner
.
Ik heb echt geen kleine woordenschat, maar dit had ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef mefke79 het volgende:
het overlopen van een inbreker is volgens mij gewoon ABN, althans, zo ken ik het gewoon. En ik kom helemaal niet uit de buurt.
quote:over·lo·pen liep -, h, i -gelopen 1 over iets heen lopen: hij liep de straat over 2 over de rand heen vloeien 3 vd een naar de ander overgaan, bv. van soldaten; deserteren
Ditoquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb echt geen kleine woordenschat, maar dit had ik nog nooit gehoord.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |