abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2010 @ 11:00:25 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88279858
Zwangerschap en geboorte deel 706

2010

Oktober:
24 oktober 2010: Suzanna
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
15 november 2010: Pvoesss (jongetje)
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongetje)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011

Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
01 februari 2011: Reintji (tweeling)
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan
22 februari 2011: Chooselife

Maart:
04 maart 2011: stengeltje (jongetje)
12 maart 2011: DJMO (jongetje)
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje
06 april 2011: Nienna
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally
20 april 2011: Take_A_Picture

Mei:
02 mei 2011: Danic
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor ***
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79
05 juni 2011: laiveneertiekje
14 juni 2011: Danielle_

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 05-11-2010 09:51:40 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 november 2010 @ 11:02:17 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88279908
Ik heb maar even de honneurs waargenomen, want ik zag geen nieuw topic, terwijl het vorige al 20 minuten dicht was :{
TM een meisje *O*

Aventura, gefeliciteerd en welkom *O*

Gisteren een bloeddruk van 131/83 en daar was de gynaecoloog tevreden over, dusdanig tevreden dat hij vindt dat we moeten doorgaan met de medicijnen.
Overigens liet hij al "nog een week of 3" vallen en hebben we het over hoe verder gehad; hij is er voorstander van dat de bevalling met 38 of 39 weken plaatsvindt, want het blijven slikken van die beta-blokkers is ook niet echt een pre, plus dat het risico op zwangerschapsvergiftiging blijft bestaan, en wederom de oud wijf factor... dus al met al kan ik er vanuitgaan dat deze krummel in november geboren wordt.

Ik heb gisteren al naar pakjes in maat 50 gekeken, want die had ik helemaal niet.... ik ging uit van een herhaling van de vorige keer, en dat betekende amper maat 56 pakjes nodig hebben, maar dat wordt met een bevalling met 38/39 weken waarschijnlijk een ander verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88279954
Dan even quoten uit het vorige:
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:39 schreef poemojn het volgende:

[..]

Leuk artikel dus :')
Ik ben twee keer in 't ziekenhuis bevallen, de 1e keer incl overdracht naar gyn die nauwelijks bereikbaar was (er zat zeker een half uur tussen het moment dat de vk hem belde en 't moment dat ik bij die gyn was) en de 2e keer ging 't goed vlak voor de gyn erbij betrokken werd maar waren ze er ook mee bezig. Ik geloof meteen dat dat een hoger sterftecijfer bij de vk oplevert, maar dan wel doordat de gyn heel slecht te bereiken is, niet door de vk.
Het punt dat in het artikel gemaakt werd, was dat het niet aan een van beide zijden ligt, maar aan gebrekkige communicatie, onbegrip en cultuurverschillen tussen verloskundige en gynaecoloog.
En ja, het was best een interessant verhaal.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88279998
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
Ik heb maar even de honneurs waargenomen, want ik zag geen nieuw topic, terwijl het vorige al 20 minuten dicht was :{
Ik heb gisteren al naar pakjes in maat 50 gekeken, want die had ik helemaal niet.... ik ging uit van een herhaling van de vorige keer, en dat betekende amper maat 56 pakjes nodig hebben, maar dat wordt met een bevalling met 38/39 weken waarschijnlijk een ander verhaal.
Herkenbaar (op het vorige keer na). Opeens een heel ander matenidee.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 3 november 2010 @ 11:15:57 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88280366
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:03 schreef Vanyel het volgende:
Dan even quoten uit het vorige:
[..]
Het punt dat in het artikel gemaakt werd, was dat het niet aan een van beide zijden ligt, maar aan gebrekkige communicatie, onbegrip en cultuurverschillen tussen verloskundige en gynaecoloog.
En ja, het was best een interessant verhaal.
Ik denk dat de samenwerking tussen VK en Gyn idd cruciaal is in een hoop gevallen, en je bij de keuze voor een VK dus zelfs nog zou moeten uitzoeken hoe goed de samenwerking met het ziekenhuis is....

Was het de NRC van gisteren trouwens? Want ik ben gisteren gelijk de stad ingegaan en heb de krant dus nog niet gezien :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88280938
De Next van vanmorgen.
pi_88280948
TM een meisje!! Leuk!

Aventura, gefeliciteerd!
  woensdag 3 november 2010 @ 11:53:24 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88281479
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef Vanyel het volgende:
De Next van vanmorgen.
Oh... wij hebben de gewone NRC, de middagversie dus, dat zal dan wel vanmiddag worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88282838
Zo, vanochtend ben ik gestript, daarna had ik enorme opruim-drang ... en toen ben ik even heel erg geschrokken, want ik werd nogal duizelig en trillerig, vlekken voor m'n ogen en voelde me helemaal niet lekker, dat in combinatie met pijnlijke harde buiken is best even eng...
Zeker toen ik even helemaal niemand kon bereiken om te vragen of ze konden komen (mijn moeder, man, buurvrouw). Ik heb de vk maar even gebeld en die heeft me over de telefoon gerustgesteld. Mijn man komt zo naar huis en dan ben ik in ieder geval niet meer alleen met Julia...
en nu ga ik maar weer even liggen, want ik voel me nog steeds niet lekker. Geen idee waar het precies aan ligt...
  woensdag 3 november 2010 @ 12:53:37 #10
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88283381
Pff Suzanna, snel rustig aan gaan doen hoor. Misschien toch iets teveel gedaan, want als de vk zich ook maar een heel klein beetje zorgen maakte was ze wel naar je toe gekomen!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88284381
He suzanna wat eng. :{ fijn dat je strax niet alleen bent. Ik hoop echt dat de kleine zich snel aandient :*

TM een meisje woehoe! *O*

Pfoe het vocht neemt ineens weer een vlucht hier merk ik :o
ik heb weer worstteentjes gesignaleerd }:| en mn vingers lijken ook worstiger maar das zo lastig inschatten altijd. (schat? zijn mn vingers dikker geworden? :+ )
de putten in mn been zijn dieper te drukken dan die foto die k laatst plaatste. Heb er nog steeds geen last van verder, maar ik ben wel een beetje huiverig voor waar dit gaat eindigen straks, ik ben pas 26 weken :X
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 november 2010 @ 13:27:48 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88284485
aangeven bij de ha/vk wellicht dat je vochtafdrijvende tabletten krijgt huup?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88284498
Suzanna, rustig aan doen hoor!

Huup, wat vervelend, ik kan me voorstellen dat je dan tegen het eind op ziet wat betreft vocht vasthouden.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:30:26 #14
238474 Jeetjejom
pi_88284572
Huup, merk je dat niet aan ringen?
Jouw warmte is genoeg
pi_88284706
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:27 schreef DJMO het volgende:
aangeven bij de ha/vk wellicht dat je vochtafdrijvende tabletten krijgt huup?
VK is allang op de hoogte uiteraard. Vochtafdrijvende tabletten krijg je niet tijdens de zwangerschap dan moet je echt ontploffen, maar die pillen zijn erg slecht voor de baby dus zolang het gaat gebruik ik die niet. Heb vorige keer solidago van dr vogel gebruikt, hielp geen klap maar ik ga het straks maar weer halen want nja, wie weet helpt het nu wel.
Nieuw kind nieuwe kansen :+

Jeetjejom :D mn ringen draag ik al sinds week eh 6 ofzo aan een ketting om mn nek :+ als die ketting niet meer past ga k heel hard huilen denk ik _O- hahaha

Nienna hoe is t met jou nu?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88284823
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef huuphuup het volgende:
Jeetjejom :D mn ringen draag ik al sinds week eh 6 ofzo aan een ketting om mn nek :+
Ik las eerst sinds een week of 6, met 20 weken klinkt nog niet zo gek, maar dat staat er helemaal niet.
Serieus sinds week 6 al? :o

Ik bedacht vanmorgen juist dat ik best blij mag zijn dat ik ze nog kan dragen en dat het vocht verder ook binnen de perken blijft. Had ik eigenlijk heel anders verwacht.
pi_88285202
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik las eerst sinds een week of 6, met 20 weken klinkt nog niet zo gek, maar dat staat er helemaal niet.
Serieus sinds week 6 al? :o

Ik bedacht vanmorgen juist dat ik best blij mag zijn dat ik ze nog kan dragen en dat het vocht verder ook binnen de perken blijft. Had ik eigenlijk heel anders verwacht.
Jup die ringen waren vrij snel verdwenen. overdag ging het nog wel, maar s avonds of juist s morgens na een nacht slaap kreeg ik ze niet meer af en zaten ze loeistrak. Dan liever gelijk maar om mn nek.

Het hoort bij mij en zwanger zijn denk ik, vocht.
Ik ben een erg vochtig persoon :Y) :')
Hoewel het bij amélie wel rond 17 weken merkbaar was viel het echt pas op rond de 26 weken die ik nu ben zeg maar. Deze keer gaat het echt harder met het vocht. Ik ben benieuwd, tegen de tijd dat ik een vierde krijg denk ik dat het mn eerste zwangerschaps-signaal is :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 14:21:05 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88286586
Darn Huup, ik vond die foto van vd week al ernstig, en dan is het nu nog erger?! :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88287214
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
Darn Huup, ik vond die foto van vd week al ernstig, en dan is het nu nog erger?! :o
ja nouja niet in 1 klap dramatisch erger hoor, maar ik merk wel dat het toeneemt zeg maar.

ik zit even foto's terug te kijken van de vorige zwangerschap, vanaf een week of 17 kwam het besef van goh, mn sokkenrandjes blijven erin staan en toen merkte ik ook steeds meer dat mn slipperbandjes bleven staan enzo, maarja zomer hè, dan sta je wat minder bij je schoenen stil zeg maar.
Bij deze foto kwam het besef dat ik wel echt redelijk wat vocht vasthield, een week later heb k een nachtje in t ziekenhuis doorgebracht omdat ik me druk maakte om dit soort dingen :+

24 mei volgens de foto datum, ik moet toen een week of 29 zijn geweest. Ik had scheef gezeten ofzo, met mn been half over mn andere been, ik schrok er zelf van toen :')

dit is een maand later, voet ontploft :Y) 25 juni een week of 32/33 dus.

Ik merk nu dus dat ik alweer ruim voorbij die eerste foto ben zeg maar. Gelukkig nog niet zoals die tweede :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 14:44:36 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88287492
Nou ja, als je maar zeker weet dat het geen kwaad kan scheelt dat al, maar ik vind het er angstaanjagend uitzien...
Heb je er ook last (pijn) van of is het alleen maar dat het er vervelend uitziet, en zwaar voelt?

Ik geloof dat ik een halve dag in het zwembad zou gaan liggen drijven in de hoop dat het over zou gaan :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88287566
Even een update:
De uitgerekende datum is een dagje opgeschoven: 20 april :)
En ik ben vandaag 16 weken :D
Tralalalaaa
  woensdag 3 november 2010 @ 14:47:54 #22
238474 Jeetjejom
pi_88287630
Take_A_Picture, Mijlpaal!!!!!!!!!
Jouw warmte is genoeg
pi_88287799
TAP wat ga je hard! :o 16 weken alweer *O*

@Leandra neuh het doet geen zeer en ik heb er geen last van verder. Bij amélie had ik op het einde van de zwangerschap soms wat jeuk en een wat trekkerig gevoel aan de huid van mn voeten. Niet zo heel gek op zich :') maar insmeren hielp wel daartegen.
Het kan weinig kwaad volgens mijn vk. En voor mezelf boeit het ook niet zo, het ziet er alleen niet uit :') het zijn niet alleen mn voeten en onderbenen, de rest van mn lijf doet ook gezellig mee, dus mn bovenarmen en -benen zijn ook formaat :X nu voor mijn gevoel en ik heb er een onderkin bij. En een bolle toet :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 14:56:12 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88287903
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even een update:
De uitgerekende datum is een dagje opgeschoven: 20 april :)
En ik ben vandaag 16 weken :D
Aangepast, en gefeliciteerd met je mijlpaal *O*

@ Huup, dat scheelt dan iig... dat het niet erger is dan lastig en niet heel charmant ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_88291237
:W

om nog even op de antwoorden en vragen nav mijn vraag terug te komen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef DJMO het volgende:
hoever ben je dan zwanger L'tiekje ? Ik vermoed dat er rond de tien weken toch echt wel een hartje te horen zal zijn. Wellicht maken ze idd gewoon nog een echo.

Ik ben dan 11 weken en 4 dagen zwanger, en ik heb met 7 weken 5 dagen ook al een echo gehad, ik zat me dus ook al af te vragen of ze dan weer een (snelle) echo zouden doen. Lijkt mij wel leuk, anders duurt het toch nog erg lang tot de 20 weken echo..
  woensdag 3 november 2010 @ 16:36:22 #26
238474 Jeetjejom
pi_88291665
Laiveneertiekje, ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij krijg je altijd rond de 12 weken nog een echo om de termijn te bepalen.
Jouw warmte is genoeg
pi_88292586
Nee hoor :N Misschien wel als je zo vroeg als zij een echo hebt gehad maar ik had met 9,5 week een termijnecho en meer niet. Maar zoals eerder gezegd met 10 weken was er ook al een hartje te horen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88294736
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
:W

om nog even op de antwoorden en vragen nav mijn vraag terug te komen.
[..]

Ik ben dan 11 weken en 4 dagen zwanger, en ik heb met 7 weken 5 dagen ook al een echo gehad, ik zat me dus ook al af te vragen of ze dan weer een (snelle) echo zouden doen. Lijkt mij wel leuk, anders duurt het toch nog erg lang tot de 20 weken echo..
Dat is normaal niet zo.
Het zijn er echt 2 een termijn echo en een SEO en de termijn echo doen sommige vk's heel vroeg.
pi_88294933
Officieel mag je een termijn echo niet doen voor een kindje van kop tot stuitje 26mm meet, dus ongeveer rond 8 weken, daarvoor is de kans op meetfouten nog te groot. Meestal worden die echo's dus rond 12 weken nog eens herhaald, maar dat ligt ook volledig aan de praktijk. Je verloskundige kan bijvoorbeeld maar 1x een termijnecho declareren.

Claudia, had je mijn stukje over de venadoron gel in t vorige topic nog gelezen?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88295062
Jaaa, Poppedein, waarvoor dank! Ik ga het zeker proberen. Weleda schijnt sowieso heerlijk spul te hebben. Duur, maar hey, I´m worth it. 8-) Ga ik meteen lekkere badderdingen erbij kopen onder het mom van 'nu kan het nog'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88295125
Goezzoooo!! You got the point! ;) Stress uut t kupke, stress uut de beentjes!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88295784
Hou op over vocht vasthouden! Ik heb een ring die ik al jaren omheb, en die krijg ik met geen mogelijkheid meer omhoog, te ernstig. Net als de sokkenrandjes inderdaad. Gisteren had ik gestippelde sokken aan, toen ik ze s'avonds uitdeed stonden de stippels over m'n hele voet! En voor m'n gevoel is m'n hoofd ook voller. :D

Net op het 6 uur nieuws ook over dat het bij een gyn veiliger is om te bevallen dan bij een vk. Schrik toch wel even als ik dit hoor, maar ik blijf bij het feit dat ik thuis wil bevallen.
Back in business.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 november 2010 @ 18:42:41 #33
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88296342
Heeft het strippen vandaag wel wat gedaan Suzanna?

Dit is wel leuk, ik kreeg nav mijn weblog de vraag of ik wat vragen wilde beantwoorden. Ik geantwoord dat het prima was, maar liever niet telefonisch omdat ik het al hectisch genoeg vond zonder telefoontjes enzo. Kom ik er net achter dat het voor een artikel in de Wij Jonge Ouders is :D

Shirley: ik heb dat nieuws vanmiddag al ergens gehoord / gelezen, en mijn reactie was precies het tegenovergestelde: ik ben blij dat ik voor de derde keer in het ziekenhuis mag bevallen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88296458
Ik vind het nieuws en andere actualiteitenprogramma's vrij ongenuanceerd eigenlijk. En ik stoor me een beetje aan dat er een boel vk's nu als incompetent worden weggezet en een gyn als zaligmakend. Alsof de baby's bij bosjes dood vallen als je met een vk bevalt ofzo... :{
Er zal vast zoals gezegd op het nieuws wat schorten aan de risico-selectie, maar tegelijk denk ik wel dat er behoorlijk aan stemmingmakerij wordt gedaan en dat er best wat populistisch geneuzeld wordt. Feiten en cijfers op zo'n manier brengen dat het er wel heel erg zwart-wit uitkomt zeg maar.

Nouja goed. Ik beval in het ziekenhuis, als het goed is. Maar met mijn eigen verloskundige (hoop ik); en niet omdat ik meer vertrouwen heb in het ziekenhuis dan thuis, maar omdat ik thuis op een bed in de woonkamer moet vanwege de arbowet van de kraamzorg. Vertrouwde omgeving my ass, laat dat thuis dan maar zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88296507
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
Jaaa, Poppedein, waarvoor dank! Ik ga het zeker proberen. Weleda schijnt sowieso heerlijk spul te hebben. Duur, maar hey, I´m worth it. 8-) Ga ik meteen lekkere badderdingen erbij kopen onder het mom van 'nu kan het nog'.
oh als je dan toch voor het relax gehalte gaat, Rituals Hammam spul is zooooo goddelijk O+ O+
doet waarschijnlijk geen klap voor je peuties maar t is wel heerlijk spul en hey, you're worth it! :P

en je pakje is onderweg, je zou het morgen moeten hebben!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88296651
Precies, Huup. Het is één onderzoek terwijl er vele onderzoeken verricht zijn naar het onderwerp. En het enige wat wij ervan te horen krijgen is een samenvatting in een actualiteitenrubriek die niet uitblinkt in gedegen journalistiek.

Begrijp me niet verkeerd: ik ben heel nieuwsgierig naar het onderzoek en ga er zeker naar op zoek! En het past ook wel in mijn straatje. Maar ik vind niet dat je een onderzoek moet omarmen ómdat het in je straatje past. We hebben in Nederland een thuisbevallingscultuur en die mogelijkheid wordt door veel mensen als een soort grondrecht gezien. Ik heb daar alle begrip voor.
  woensdag 3 november 2010 @ 18:51:13 #37
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88296667
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:08 schreef Claudia_x het volgende:
Wij gebruiken ook spullie van Weleda, voor onder de douche en huidolie en gezichtscreme. Ons ukje haal ik straks ook alleen Weleda voor, tis zulk lekker spul en je huid wordt er enorm blij van.

Mijn ervaring is dat je van wat goedkopere dingen ook meer gebruikt en van dit gewoon een klein dotje onder de douche bijv, wat eigenlijk ook beter is.
  woensdag 3 november 2010 @ 18:52:40 #38
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88296725
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh als je dan toch voor het relax gehalte gaat, Rituals Hammam spul is zooooo goddelijk O+ O+
doet waarschijnlijk geen klap voor je peuties maar t is wel heerlijk spul en hey, you're worth it! :P

en je pakje is onderweg, je zou het morgen moeten hebben!
Ja! Die heb ik een keer cadeau gehad, zo'n setje met spul voor onder de douche, goed plan om weer eens te halen, daarmee kan je echt heel erg goed ontspannen.
pi_88296728
Mijn schoonzusje zweert ook bij Weleda. Ik heb zelf voor Natusan gekozen voor Ivan, maar ze hebben recentelijk het uiterlijk van de verpakkingen veranderd en nu kan ik mijn favoriete gezichtjescrème niet meer vinden. En de luierzalf zit ineens in een stomme verpakking.
pi_88296796
quote:
Op woensdag 3 november 2010 18:47 schreef huuphuup het volgende:

Ik knap wel heel gauw af op bepaalde geurtjes. Zo kan ik zeepjeswinkels ook niet in omdat ik dan haast over m'n nek ga (en dat is niet alleen als ik zwanger ben :P). Ruikt het sterk?

Woohoo, ik ben zo benieuwd!
pi_88296871
ik teer nog steeds op de proefverpakkingen en de kado's enzo die we voor Amélie kregen :D
zelfs nog geen shampoo bij moeten kopen! Kan me voorstellen dat iemand die begint met een kaal beebje nog veul langer met een fles shampoo doet :+
Ik heb nog 2 flessen onaangebroken shampoo staan en 2 flessen eh smeerspul, olie geloof ik van Sabon en iets van Lief. Superlekker spul maar ik ben niet zo'n smeerder...

Ehm ruikt het sterk, valt wel mee, het ruikt een beetje naar olijf, mediterraan zeg maar. Die showerpaste is mijn favoriet maar die voelt wel gek in het begin omdat het echt een soort pasta is en geen dunnige douche-gel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 november 2010 @ 18:56:33 #42
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88296872
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik knap wel heel gauw af op bepaalde geurtjes. Zo kan ik zeepjeswinkels ook niet in omdat ik dan haast over m'n nek ga (en dat is niet alleen als ik zwanger ben :P). Ruikt het sterk?

Woohoo, ik ben zo benieuwd!
Ik vind het ruiken alsof je in zo'n stoomcabine zit, in het zwembad, zo'n menthol achtige lucht. Heel fris en schoon ruikt het.
pi_88296921
Ik heb voor de baby dit keer alleen weleda. :Y O+
  woensdag 3 november 2010 @ 18:58:45 #44
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88296961
Haha Huup, volgens mij hebben wij het over net een ander flesje uit de Hammam serie.
  woensdag 3 november 2010 @ 18:59:27 #45
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_88296989
Voor Bram gebruik ik nu een allegaartje aan kruidvat, etos, zwitsal en natusan. Hij kan gelukkig overal tegen. Voor de baby zou ik wel wat proefjes van Weleda willen proberen.

Wb het onderzoek: Ik vond het wel fijn dat ze bij editieNL zeiden dat je alleen op medische indicatie bij een gyn terecht kan. Veel mensen zonder ervaring weten dit vaak niet. Ik ben gewoon weer naar mijn verlos gegaan waar ik ook bij Bram was. De overdracht naar de gyn ging de vorige keer ook erg goed, vanwege hoge bloeddruk en dalende hartslag van Bram tijdens de weeën. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat het deze keer goed gaat. Overigens mag ik niet eens thuis bevallen vanwege te hoge BMI.
pi_88297059
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:58 schreef Juud79 het volgende:
Haha Huup, volgens mij hebben wij het over net een ander flesje uit de Hammam serie.
ghehe zou kunnen, hoewel ik me dat menthol geurtje wel herinner maar niet heel sterk ofzo. Niet alsof je je douchet met de tandpasta :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88297263
Als iemand vraagt wat voor kraamcadeau ik wil dan ga ik denk ik gewoon wat spul van Weleda vragen! Goed idee!

De shampoofles staat hier nog onaangebroken. Ivan heeft inmiddels wel haar maar shampoo is echt niet nodig. Ik doe in bad hetzelfde spul als ik gebruikte toen hij nog heel klein was en daar 'was' ik ook zijn haar mee. Het is altijd zacht.

Ik vind dit geweldige crème tegen een droge gezichtshuid:

Ik moet dus nog een alternatief vinden bij de nieuwe verpakkingen. Ik hoop maar niet dat het spul ook van samenstelling veranderd is.
pi_88297272
Zwitsal en Weleda hier. Oh, en een fles Nenuco, dat spul ruikt heerlijk!
Back in business.
pi_88297809
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nienna hoe is t met jou nu?
Lief dat je het vraagt!
Vandaag precies 18 weken en ik voel me een stuk beter. De misselijkheid is zo goed als verdwenen, ik begin weer wat aan te komen.
Wel nog steeds verschrikkelijk moe na een werkdag.

Voor de rest een beetje verdrietig vandaag, maar dat is voor hier offtopic.
  woensdag 3 november 2010 @ 19:26:44 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88298153
:* Nienna
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')