Goed glijmiddel scheelt echt veel (kan ik dus helaas uit ervaring zeggen). Maar goed, met goed glijmiddel heb ik ook compleet niet het idee dat het kwaad kan. Buiten enig wetenschappelijk gegeven om (waarvan je overigens ook al aangaf dat het niet uit maakt) heb ik dus dit idee. We hebben zelf ook 'n flacon gehaald bij Christine le Duc (weet het merk niet maar het zou het beste zijn volgens de mevrouw daar) en de hoeveelheid die je hoeft te gebruiken is ook maar minimaal. Heb dus ook niet het idee dat je nu echt hopen glijmiddel binnenkrijgt wat niet goed zou kunnen zijn.quote:wij gebruiken al jaren Eros. heb je maar weinig van nodig en jeukt / plakt niet. heerlijk spul! -hier is een eroswinkel online- wij hebben de flacon van 100ml, en doen er al maanden mee. kost een keer een tientje, maar valt in gebruik dus reuze mee. (wij hebben hem gewoon gekocht bij Christine le Duc trouwens)
Dat er een zeer vruchtbare periode aan mag komenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:32 schreef LadyBlack het volgende:
Bij de kringloopwinkel op de babyafdeling gaan kijken was een dom plan......
Allemaal heel schattige ledikantjes, kinderstoelen, wandelwagens......![]()
Hier ook steeds buikgerommel, heel irritant maar duurt nog wel even mijn nod.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het toch een beetje eng altijd... siliconen en chemische troep erbij
Maar we hadden het gisteren natuurlijk ook al over 'verplichte nummertjes', als je daar wel mee bezig moet, is het misschien wel noodzakelijk soms...
Bweh, ik heb maar steeds buikpijn en dat kan echt nog nergens van komen, maar toch he...
Haha, ik heb me serieus zorgen gemaakt over dat er met een rotgang er uit lopen, dacht dat ik abnormaal wasquote:Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef winka het volgende:
Spannend hoor Kyara en wat knap dat je je in kan houdenKlinkt in ieder geval hoopvol, ik duim voor je
![]()
@Susie: ja dat blijven liggen is ook wat... Het lijkt allemaal weinig te helpen want naar mijn idee komt het er met dezelfde rotgang weer uit zodra je overeind komt
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef Thistleweed het volgende:
"Ja maar lief, ik heb echt gelezen dat we het 's ochtends moeten doen, nadat we 4 rondjes om het huis hebben gerend en een proteïneshake hebben gedronken,op zijn kop, hangend in de gordijnen waarna we minstens een uur stil moeten liggen in bed met de benen omhoog"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |