)
 ) sorry.
  sorry.

en zo voelt me buik ook. Alleen dat van me boobies is nieuw
 en zo voelt me buik ook. Alleen dat van me boobies is nieuw   

Ja dat doe ik dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef LadyBlack het volgende:
Easy, je logt in Firefox bijvoorbeeld in onder je ene gebruikersnaam, en in Internet Explorer onder je andere gebruikersnaam

maar wie weet is die al eerder geweest
 maar wie weet is die al eerder geweest 

zich aandienen. Exacte data laat ik maar achterwege, omdat mijn cyclus met de maand langer werd. Maar ik denk dat het deze maand weer eens niks is geworden, we hebben te weinig geklust denk ik.
  zich aandienen. Exacte data laat ik maar achterwege, omdat mijn cyclus met de maand langer werd. Maar ik denk dat het deze maand weer eens niks is geworden, we hebben te weinig geklust denk ik.

Klopt dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef Ashina het volgende:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van pijnlijke borsten voordat ze ongest. worden? Terwijl ze nog nooit eerder pijnlijke borsten hebben gehad?
Ik ben echt kei lang aan de pil geweest en nu bijna een half jaar gestopt en ik heb nu voor het eerst in mijn leven pijnlijke borsten (heb het gevoel dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden)
Echt heel raar dat ik dat nu voor het eerst heb.
 nog nooit eerder gehad toen ik aan de pil zat
 nog nooit eerder gehad toen ik aan de pil zat

Oh, jammer! Dan hoort het er nu misschien toch gewoon bij....quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:04 schreef Ashina het volgende:
denk t niet, zag vanmorgen al iets wat leek open zo voelt me buik ook. Alleen dat van me boobies is nieuw

Maar je NOD is toch ook pas volgende week?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:46 schreef viervijfzeszeven het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus.
Ik voel me niet echt zwanger op het moment maar ik heb een raar gevoel over.
Geen idee waarom, maar ik ben niet zo'n tester.
Dus ik wacht (als ik het vol kan houden) nog een weekje.

kun je toch wel om testenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Maar je NOD is toch ook pas volgende week?

, dus er wàs wel een soort signaal/kwaal zo vroeg.Maar dat had ik nooit gemerkt als ik het niet had kunnen herkennen van mijn eerste zwangerschap.
, dus er wàs wel een soort signaal/kwaal zo vroeg.Maar dat had ik nooit gemerkt als ik het niet had kunnen herkennen van mijn eerste zwangerschap.  

was het bij jou ook buiten je lichaam bevrucht? of in je lichaam? (dat schijnt wel te schelen met wanneer je een positieve test kan hebben... maar hoe het precies zit weet ik eigenlijk niet helemaal...)quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb al die kwaaltjes juist als ik ongesteld moet worden. De twee keer dat ik zwanger was, voelde ik juist helemaal niks. De echte zwangerschapssignalen (zoals misselijkheid) kwamen bij mij pas vanaf week 6 ongeveer.
Oké, de tweede keer herkende ik de ontlasting van de eerste zwangerschap
En beide keren met 11 dagen na de eisprong een posistieve test (etos).

ik wist dat je donorzaad had "gebruikt", maar weet eigenlijk niet hoe dat werkt verder...
 ik wist dat je donorzaad had "gebruikt", maar weet eigenlijk niet hoe dat werkt verder...  het was dan dus een KI, en niet een IUI?  (niet dat dat verder uitmaakt hoor, gewoon interesse
 het was dan dus een KI, en niet een IUI?  (niet dat dat verder uitmaakt hoor, gewoon interesse  )
 )  verder duim ik weer even verder voor de meiden hier...
 verder duim ik weer even verder voor de meiden hier...  

Yep. KI.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:11 schreef mijsje het volgende:
ik wist dat je donorzaad had "gebruikt", maar weet eigenlijk niet hoe dat werkt verder...
het was dan dus een KI, en niet een IUI? (niet dat dat verder uitmaakt hoor, gewoon interesse
)
verder duim ik weer even verder voor de meiden hier...

Yupp. Mijn NOD mag naar 7 decemberquote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de OP weer aangepast. Zijn er nog dingen die niet kloppen in het lijstje?

Flauw vallen van de pijn!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:44 schreef winka het volgende:
Oh jammer Ashina
Ik heb nooit last gehad van pijnlijke borsten voor of na menstruatie maar er zijn inderdaad zat vrouwen die er last van hebben. Kan diegene amper op de buik liggen. Had zelf weer last van andere kwaaltjes, ik viel vaak flauw van de buikpijn. De pil heeft dat wat verminderd.
Vandaag is volgens mijn kalendertje mijn meest vruchtbare dagmaar wie weet is die al eerder geweest
Ik ben nu echt in de stemming maar mijn vriend ligt nog op apegapen na een nachtje doorzakken
 Das niet zo fijn!! Heb je daar nu ook last van dan? Dan mag ik me prijzen met een beetje pijn in me borsten.
  Das niet zo fijn!! Heb je daar nu ook last van dan? Dan mag ik me prijzen met een beetje pijn in me borsten. . De mijne lag om 5.30 in bed na een nachtje doorzakken, we stonden samen op. Om 14.30!!! Maar t was wel heel gezellig
 . De mijne lag om 5.30 in bed na een nachtje doorzakken, we stonden samen op. Om 14.30!!! Maar t was wel heel gezellig   

Proost!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Yupp. Mijn NOD mag naar 7 december
Ik reed naar huis en ik dacht ik voel wat en ja hoor, bij thuiskomst yakkie. Gelukkig niet de hele zee gelijk, maar goed. Jammer maar helaas.
Deze cyclus was 26 dagen (nu dus 22, 30 en 26 dagen gehad, dus ga nu maar uit van 26 dagen).
@Mevr_Mus, welkom terug!
@GWS (en anderen) ik heb ergens gelezen dat het beter is om een poosje te blijven liggen, dan gelijk naar de wc te gaan. Klinkt in mijn oren wel vrij logisch eigenlijk.... maar kan aan mij liggen hoor...
Zo, nu ga ik even lekker een biertje drinken, aangezien het toch niet raak was deze maand!
*Proost*
 Op naar de volgende vruchtbare dagen
  Op naar de volgende vruchtbare dagen

Ik dacht dat ik zo gek in elkaar zat, maar gelukkig herkennen meer mensen dit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Susie het volgende:
@Ashina; ik heb ook harde borsten sinds ik gestopt ben met de pil. Laatste week voor NOD deze keer minder trouwens... vorige keer niet. Lichaam is raar hoor, je voelt van alles en nog wat.
 Heb me toch kunnen beheersen
  Heb me toch kunnen beheersen  

of juist niet... heel raar inderdaad, het menselijk lichaam!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Susie het volgende:
@Ashina; ik heb ook harde borsten sinds ik gestopt ben met de pil. Laatste week voor NOD deze keer minder trouwens... vorige keer niet. Lichaam is raar hoor, je voelt van alles en nog wat.
 mooie cyclus Susie!
 mooie cyclus Susie!  (hoewel het jammer is dat je toch weer ongesteld bent geworden... dat willen we helemaal niet...) maar in ieder geval: proost!
 (hoewel het jammer is dat je toch weer ongesteld bent geworden... dat willen we helemaal niet...) maar in ieder geval: proost! 
 (wel een beetje natuurlijk...)
 (wel een beetje natuurlijk...)

dat moet juist niet, lekker onbeheerst sexenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:50 schreef Ashina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zo gek in elkaar zat, maar gelukkig herkennen meer mensen dit.
Er zijn ook wel positieve zaken aan het stoppen met de pil, ik heb bv veel meer zin in sex. gister vroeg mijn vriend of ik zijn stropdas even wilde strikken en deed zijn blousje even een stuk open. Het liefst had ik al zijn kleren van zijn lichaam getrokkenHeb me toch kunnen beheersen
 en heel goed voor waar we hier voor zitten...
 en heel goed voor waar we hier voor zitten...   

de klachtjes bespaar ik u allen
 de klachtjes bespaar ik u allen 

Ik had inderdaad bij mijn vriend kunnen liggen. Ben echt veel te geforceerd bezig, en dat in de eerste maand. Dat werkt gewoon nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef Ashina het volgende:
[..]
Flauw vallen van de pijn!!Das niet zo fijn!! Heb je daar nu ook last van dan? Dan mag ik me prijzen met een beetje pijn in me borsten.
Enne je had gewoon lekker bij je vriend in bed moeten gaan liggen, lekker samen "uitslapen"
Hebben wij ook gedaan. De mijne lag om 5.30 in bed na een nachtje doorzakken, we stonden samen op. Om 14.30!!! Maar t was wel heel gezellig

Arm beestje
 Arm beestje   

voor zometeen in bed, heb nu immers mn menselijke kruik niet bij de hand
  voor zometeen in bed, heb nu immers mn menselijke kruik niet bij de hand 
 superirritant, ik vond die week lang tijdens mn menstruatie wel genoeg eigenlijk
  superirritant, ik vond die week lang tijdens mn menstruatie wel genoeg eigenlijk  

Gisteren brak de dam nog een een paar keer, en nu is het stuwmeer ineens leeg...
 Gisteren brak de dam nog een een paar keer, en nu is het stuwmeer ineens leeg...  

ben je er maar weer vanaf.
 ben je er maar weer vanaf.

Ik vind het trouwens het ergst om dan zo'n beestje daar achter te laten ook al is hij in goede handen
  Ik vind het trouwens het ergst om dan zo'n beestje daar achter te laten ook al is hij in goede handen   Zometeen horen we hoe hij de nacht heeft doorbracht.
 Zometeen horen we hoe hij de nacht heeft doorbracht. 

Dat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:20 schreef viervijfzeszeven het volgende:
1. waarom heb je het dan niet veilig gedaan?
2. wat zou je doen als het zo zou zijn?

Bij mij werd door de gyn gezegd dat ze aanraden niet voor de 1e verjaardag zwanger te worden, maar als minimum hielden ze 6 maanden aan om in ieder geval te wachten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:37 schreef ymme het volgende:
Met keizersnede geboren en dat mag je dus niet voor dat deze 1 jaar is zwanger worden.

Nog geen test gehaald. Niet teveel zorgen maken nog. Gewoon rustig afwachten. Kan het me ook verbeelden natuurlijk omdat ik wel 'rammelende' eierstokken heb.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:17 schreef JuffrouwJannie het volgende:
[..]
Dat.
En ik vraag me ook een beetje af wat je wil bereiken met je post. Ga nou gewoon testen dan.

Klopt Mefke, dat was ik. Zoveel vorige keren heb ik nog nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:37 schreef mefke79 het volgende:
susie, vergis ik me nou of had jij in de vorige cyclus een vaag streepje? Dan het kan het namelijk best zijn dat je cyclus nu een beetje anders is dan de vorige keren.
 , eerste was 22, tweede 30 en nu 26, alhoewel ik me nu net dus bedenk dat het 25 moet zijn... ben geen rekenwonder.. haha!
 , eerste was 22, tweede 30 en nu 26, alhoewel ik me nu net dus bedenk dat het 25 moet zijn... ben geen rekenwonder.. haha!  

en daar hebben ze dus iets voor uitgevonden en dat heet een zwangerschapstest. Doe die dan. En gebruik, naast je verstand, de volgende keer ook condooms.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:48 schreef Aventura het volgende:
Dat zaad 8-10 dagen overleeft lijkt me ook stug, maar ga er niet te snel van uit dat de eisprong op dag 14 is. Kan ook een week eerder zijn. Ik denk dat ze wel rekening kan houden met een zwangerschap.

Een vriendin die verloskundige is vertelde me dat de luteale fase het meest constant is. Dus ook als je maar een cyclus van 21 dagen hebt, duurt het ongeveer 14 dagen van je eisprong tot de volgende menstruatie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:44 schreef Vicky het volgende:
Eisprong is rond de 14 dagen na het begin voor het einde van de menstruatie en ik heb nog nooit gehoord/gelezen dat sperma zo lang zou kunnen leven.

En daarom maakt het dus ook lastig om te berekenen wanneer je eisprong is....quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een vriendin die verloskundige is vertelde me dat de luteale fase het meest constant is. Dus ook als je maar een cyclus van 21 dagen hebt, duurt het ongeveer 14 dagen van je eisprong tot de volgende menstruatie.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/51114-zwanger-worden-de-bevruchting.htmlquote:Timing is van essentieel belang wanneer men zwanger wilt worden. Om een bevruchting te bewerkstelligen moet de eicel immers gerijpt zijn wanneer het in contact komt met de spermacellen. Sperma kan echter maximaal vier dagen in het vrouwenlichaam overleven waardoor men ook zwanger kan raken wanneer men twee tot drie dagen voor de eisprong onbeschermde seks gehad heeft.

Ik heb een cyclus gehad van 28 34 en weer 28, en dat programmatje op m'n iPhone berekend dan het gemiddelde daarvan voor de volgende nod, dus dan probeer ik dat een beetje als richtlijn aan te houden.. Ach en beter te ruim ingeschat als te kort want dan krijg ik misschien weer valse hoop die ik ook wel een beetje had bij die cyclus van 34 dagen.. Of ik heb daar ergens wat verkeerd gereken aangezien ik pas later was begonnen met bijhouden en heel goed moest nadenken wanneer ik de keer daarvoor ongesteld geweest was..quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:32 schreef Susie het volgende:
Balen Hilliebillie! Zijn we gelijktijdig ongesteld geworden en beiden 2 dagen eerder. Maar ik had berekend dat mijn NOD de 7de zou zijn... duurt jouw cyclus 31 dagen? Of heb ik verkeerd gerekend...
* Susiegaat weer even aan het rekenen

Test mislukt dus. En natuurlijk heb ik er maar 1 gekocht en is het vandaag zondag. Oftewel, ik weet nog steeds niks. Gelukkig ook nog steeds niet ongesteld.
  Test mislukt dus. En natuurlijk heb ik er maar 1 gekocht en is het vandaag zondag. Oftewel, ik weet nog steeds niks. Gelukkig ook nog steeds niet ongesteld.  

die bij de supermarkt, ga je die dan morgenochtend doen? of vanmiddag nog? ik duim voor je
  die bij de supermarkt, ga je die dan morgenochtend doen? of vanmiddag nog? ik duim voor je  

(vorige keer weekendje met hun was ik ook al ongesteld, met vette buikpijn)
  (vorige keer weekendje met hun was ik ook al ongesteld, met vette buikpijn)

voor jullie allemaal!
  voor jullie allemaal! 

oh ja, een bakje.... ik koop dan meteen wel wat plastic bekertjes of zo.quote:Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb voor de volgende keer ook die 2 voor 5 van de Kruidvat, ben wel benieuwd hoe dat gaat hoor. Moet eerst maar eens een bakje ervoor vinden
Volgend weekend zou ik kunnen testen, maar mn 2 beste vriendinnen komen dan logeren, dus ik denk dat ik sowieso maar wacht tot maandag. Tenzij ik natuurlijk eerder ongesteld word, dat zou gezellig zijn(vorige keer weekendje met hun was ik ook al ongesteld, met vette buikpijn)

inderdaad wat Mefke zegt, als het maar droog en schoon is, dan kan het prima
 inderdaad wat Mefke zegt, als het maar droog en schoon is, dan kan het prima  

ik vind je verhaal wel hoopgevend klinken in elk geval
  ik vind je verhaal wel hoopgevend klinken in elk geval  

nog simpeler GWS, gewoon als je zin hebt...
 nog simpeler GWS, gewoon als je zin hebt...  In mijn vruchtbaarste dagen is mijn libido ook het hoogst... toeval? lijkt me niet...
 In mijn vruchtbaarste dagen is mijn libido ook het hoogst... toeval? lijkt me niet...   

quote:Op zondag 14 november 2010 23:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, maar op de momenten dat ik (het meest) zin heb, is meneer meestal niet beschikbaar...
en dat is heel frusterend, hier ook wel eens het gevalquote:Op zondag 14 november 2010 23:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, maar op de momenten dat ik (het meest) zin heb, is meneer meestal niet beschikbaar...

Kyara, wat balen zeg! Alleen die onduidelijkheid is al niet fijn he?!quote:Op maandag 15 november 2010 09:21 schreef Kyara het volgende:
Even snel want ik zit op mijn werk. Vanochtend om half 5 getest maar helaas negatief. Baal dus wel. Maar ben ook nog steeds niet ongesteld en ook nog geen signalen van een naderende menstruatie dus dat is wel raar.
Als ik donderdag nog steeds niet ongesteld ben ga ik opnieuw testen en anders toch maar naar de huisarts.
Bedankt voor het duimen in elk geval!

Dank je voor de tipquote:Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef klumsy het volgende:
wat vervelend die onzekerheid...
Je kan altijd even met de huisarts bellen en het voorleggen, dan laat je aan hem/haar of je nog een tijdje moet afwachten of dat ze toch liever hebben dat je even langs komt

Ik dacht dat alleen bij hormonale anticonceptie het geval was? Ik kon over 4 weken terecht
  Ik dacht dat alleen bij hormonale anticonceptie het geval was? Ik kon over 4 weken terecht  !
 ! (eerder was geen plaats) !!
(eerder was geen plaats) !!  
   !!
 !! 

)
 )

ohja en zoals de hele afgelopen week een zeurende bui.
 ohja en zoals de hele afgelopen week een zeurende bui. 

waarschijnlijk was dit gewoon een slechte nacht en hoort die zeurende buik bij mijn cyclus
  waarschijnlijk was dit gewoon een slechte nacht en hoort die zeurende buik bij mijn cyclus   ik heb er 5 jaar geen gehad dus ik weet het ook allemaal niet precies...
  ik heb er 5 jaar geen gehad dus ik weet het ook allemaal niet precies...

He.. wat naar voor je Klumsy! Wanneer heb je dan je laatste menstruatie gehad?... en ben je toen gestopt met anti conceptie?? Ik hoop dat een afspraak met de gyn jou duidelijkheid geeft!quote:Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef klumsy het volgende:
Hoop voor je dat je voor 3 december al wat meer weet... en dat de afspraak eigenlijk overbodig is
Ik mag zelf 6 december weer naar de Gyn om te kijken naar mijn cyclus ( nouja of het ontbreken ervan)
@ LadyBlack: ik hoop voor je dat het ook voor een goed doel isquote:Op maandag 15 november 2010 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nou kyara en lollypops, ik zou echt op hete kolen zitten zeg!!
En klumsy zo schiet het ook niet op he, als je cyclus niet op gang komt.... vervelend!
Ik heb echt een wáárdeloze nacht gehad, kon pas na ruim een uur in slaap komen, had het warm (uniek!!), ben midden in de nacht wakker geworden omdat ik naar de wc moest (ook uniek!!) en werd toen supermoe wakker natuurlijk...ohja en zoals de hele afgelopen week een zeurende bui.
Ik hoop dat dit voor een goed doel is
 ! Nog even 1 weekje geduldig wachten
 ! Nog even 1 weekje geduldig wachten  . Houdt ons op de hoogte!
 . Houdt ons op de hoogte!

Wel een beetje zuur ja, het zag er zo hoopvol uit
 Wel een beetje zuur ja, het zag er zo hoopvol uit  

, maar die menstruatie van 3 november, hoe is die dan tot stand gekomen?
 , maar die menstruatie van 3 november, hoe is die dan tot stand gekomen? 
   Kom op dames
  Kom op dames    

!
 ! 
   .
 . ?
 ? 
   ik hoop met je mee de komende periode!
 ik hoop met je mee de komende periode!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |