abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88619384
maar hoe log je die gelijkertijd in?
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:17:21 #202
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88619469
Easy, je logt in Firefox bijvoorbeeld in onder je ene gebruikersnaam, en in Internet Explorer onder je andere gebruikersnaam ^O^
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:18:41 #203
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88619524
Gewoon beide browsers tegelijkertijd open hebben staan en in iedere browser met een andere naam inloggen. Zo hebben wij het hier ook, ik gebruik Firefox en mijn man weer iets anders (geen IE).
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88620095
Hmmm ff uitproberen :) Bedankt voor de tips dames, scheelt weer de hele tijd in/uitloggen :P
pi_88620424
Zijn er hier meer mensen die last hebben van pijnlijke borsten voordat ze ongest. worden? Terwijl ze nog nooit eerder pijnlijke borsten hebben gehad?
Ik ben echt kei lang aan de pil geweest en nu bijna een half jaar gestopt en ik heb nu voor het eerst in mijn leven pijnlijke borsten (heb het gevoel dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden)
Echt heel raar dat ik dat nu voor het eerst heb.
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:49:12 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88620660
Ik heb het tijdens mijn spiraaltje een keer behoorlijk heftig gevoeld, en nu voel ik ze een heel klein beetje (maar da's waarschijnlijk omdat ik het wil :') )

Maar heel veel vrouwen hebben er volgens mij last van..... voor het ongesteld worden én voor het zwanger worden! Heb je weinig aan he oO< sorry.
pi_88620817
Heb wel veel vrouwen er over gehoord, maar dit is mijn eerste ervaring ermee -O-
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:57:12 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88620919
Ik duim voor je dat het om de goede reden is, goed? :* dat moet je er dan maar voor over hebben ;)
pi_88621118
denk t niet, zag vanmorgen al iets wat leek op }) en zo voelt me buik ook. Alleen dat van me boobies is nieuw :)
pi_88624024
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef LadyBlack het volgende:
Easy, je logt in Firefox bijvoorbeeld in onder je ene gebruikersnaam, en in Internet Explorer onder je andere gebruikersnaam ^O^
Ja dat doe ik dus.

Ik voel me niet echt zwanger op het moment maar ik heb een raar gevoel over.
Geen idee waarom, maar ik ben niet zo'n tester.

Dus ik wacht (als ik het vol kan houden) nog een weekje.
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:44:42 #211
279894 winka
There is no place like home..
pi_88625324
Oh jammer Ashina -O-

Ik heb nooit last gehad van pijnlijke borsten voor of na menstruatie maar er zijn inderdaad zat vrouwen die er last van hebben. Kan diegene amper op de buik liggen. Had zelf weer last van andere kwaaltjes, ik viel vaak flauw van de buikpijn. De pil heeft dat wat verminderd.

Vandaag is volgens mijn kalendertje mijn meest vruchtbare dag *O* maar wie weet is die al eerder geweest
Ik ben nu echt in de stemming maar mijn vriend ligt nog op apegapen na een nachtje doorzakken :O :D
pi_88626404
Ashina, ik heb onwijs veel last van m'n borsten/erwten voor mijn menstruatie. Vaak al meer dan een week vantevoren, en dan doen ze zo'n zeer dat zelfs lopen niet prettig is.
Jammer dat het deze maand niet gelukt is.

Hier is het dag 32, over ongeveer een à twee weken moet }) zich aandienen. Exacte data laat ik maar achterwege, omdat mijn cyclus met de maand langer werd. Maar ik denk dat het deze maand weer eens niks is geworden, we hebben te weinig geklust denk ik.
pi_88626555
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef Ashina het volgende:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van pijnlijke borsten voordat ze ongest. worden? Terwijl ze nog nooit eerder pijnlijke borsten hebben gehad?
Ik ben echt kei lang aan de pil geweest en nu bijna een half jaar gestopt en ik heb nu voor het eerst in mijn leven pijnlijke borsten (heb het gevoel dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden)
Echt heel raar dat ik dat nu voor het eerst heb.
Klopt dat heb ik ook altijd ;) nog nooit eerder gehad toen ik aan de pil zat
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:47:49 #214
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88627201
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 01:04 schreef Ashina het volgende:
denk t niet, zag vanmorgen al iets wat leek op }) en zo voelt me buik ook. Alleen dat van me boobies is nieuw :)
Oh, jammer! Dan hoort het er nu misschien toch gewoon bij.... :{
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 08:46 schreef viervijfzeszeven het volgende:

[..]

Ja dat doe ik dus.

Ik voel me niet echt zwanger op het moment maar ik heb een raar gevoel over.
Geen idee waarom, maar ik ben niet zo'n tester.

Dus ik wacht (als ik het vol kan houden) nog een weekje.

Maar je NOD is toch ook pas volgende week? :?
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:23:59 #215
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88628373
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Maar je NOD is toch ook pas volgende week? :?
kun je toch wel om testen ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:48:33 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88629224
Ha, ja wat al niet kan he :P

Maar er ging hier laatst een hele discussie over testen vóór NOD, dat het eigenlijk zo weinig zegt.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:52:01 #217
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88629358
Is ook zo!
Ik vind altijd dat je een nee hebt en een ja kunt krijgen maar 8-9 dagen voor NOD vind ik wel ENORM aan de vroege kant. Da's heel anders dan 1-2 dagen voor NOD :)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88631618
Dat is waar, het is ook onwijs vroeg.
Maar ik was tijdens mijn eerste zwangerschap ook gewoon nog 6 maanden ongesteld.
Dus alles kan.

En doordat ik niet zo'n tester ben kwam ik er de vorige keer ook pas laat achter.
Dat wil ik niet weer, angst misschien? om weer zo veel te missen.
pi_88633829
Ik heb vanaf dat ik ben gestopt met de pil vanaf mijn eisprong tot mijn menstruatie aan toe pijnlijke borsten en puisjes op mijn kin. En elke maand denk ik weer zal het haha. Deze maand hebben we geloof ik wel goed gebruik kunnen maken van mijn vruchtbare dagen, ik ben benieuwd.

Alle drie keer dat ik zwanger was heb ik eigenlijk geen kwalen gehad behalve vermoeidheid en een "gevoel"

[ Bericht 23% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 12-11-2010 16:18:42 ]
pi_88633994
Ik heb al die kwaaltjes juist als ik ongesteld moet worden. De twee keer dat ik zwanger was, voelde ik juist helemaal niks. De echte zwangerschapssignalen (zoals misselijkheid) kwamen bij mij pas vanaf week 6 ongeveer.

Oké, de tweede keer herkende ik de ontlasting van de eerste zwangerschap :o :Y), dus er wàs wel een soort signaal/kwaal zo vroeg.Maar dat had ik nooit gemerkt als ik het niet had kunnen herkennen van mijn eerste zwangerschap.

En beide keren met 11 dagen na de eisprong een posistieve test (etos).
pi_88641755
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb al die kwaaltjes juist als ik ongesteld moet worden. De twee keer dat ik zwanger was, voelde ik juist helemaal niks. De echte zwangerschapssignalen (zoals misselijkheid) kwamen bij mij pas vanaf week 6 ongeveer.

Oké, de tweede keer herkende ik de ontlasting van de eerste zwangerschap :o :Y), dus er wàs wel een soort signaal/kwaal zo vroeg.Maar dat had ik nooit gemerkt als ik het niet had kunnen herkennen van mijn eerste zwangerschap.

En beide keren met 11 dagen na de eisprong een posistieve test (etos).
was het bij jou ook buiten je lichaam bevrucht? of in je lichaam? (dat schijnt wel te schelen met wanneer je een positieve test kan hebben... maar hoe het precies zit weet ik eigenlijk niet helemaal...)
ik moet 18 dagen na de terugplaatsing testen met een bloedtest in het ziekenhuis...
pi_88642227
Ik heb donorzaad ingebracht, een gewone inseminatie en verder dus ook een gewone bevruchting, in het lichaam. Of nou ja, gewoon... ;-)
pi_88644032
:) ik wist dat je donorzaad had "gebruikt", maar weet eigenlijk niet hoe dat werkt verder... :) het was dan dus een KI, en niet een IUI? (niet dat dat verder uitmaakt hoor, gewoon interesse :) )

:) verder duim ik weer even verder voor de meiden hier... ^O^
pi_88645158
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:11 schreef mijsje het volgende:
:) ik wist dat je donorzaad had "gebruikt", maar weet eigenlijk niet hoe dat werkt verder... :) het was dan dus een KI, en niet een IUI? (niet dat dat verder uitmaakt hoor, gewoon interesse :) )

:) verder duim ik weer even verder voor de meiden hier... ^O^
Yep. KI. ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:41:28 #225
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88645189
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de OP weer aangepast. Zijn er nog dingen die niet kloppen in het lijstje?
Yupp. Mijn NOD mag naar 7 december
Ik reed naar huis en ik dacht ik voel wat en ja hoor, bij thuiskomst yakkie. Gelukkig niet de hele zee gelijk, maar goed. Jammer maar helaas.
Deze cyclus was 26 dagen (nu dus 22, 30 en 26 dagen gehad, dus ga nu maar uit van 26 dagen).

@Mevr_Mus, welkom terug!
@GWS (en anderen) ik heb ergens gelezen dat het beter is om een poosje te blijven liggen, dan gelijk naar de wc te gaan. Klinkt in mijn oren wel vrij logisch eigenlijk.... maar kan aan mij liggen hoor... :)

Zo, nu ga ik even lekker een biertje drinken, aangezien het toch niet raak was deze maand!
*Proost* ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_88645211
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:44 schreef winka het volgende:
Oh jammer Ashina -O-

Ik heb nooit last gehad van pijnlijke borsten voor of na menstruatie maar er zijn inderdaad zat vrouwen die er last van hebben. Kan diegene amper op de buik liggen. Had zelf weer last van andere kwaaltjes, ik viel vaak flauw van de buikpijn. De pil heeft dat wat verminderd.

Vandaag is volgens mijn kalendertje mijn meest vruchtbare dag *O* maar wie weet is die al eerder geweest
Ik ben nu echt in de stemming maar mijn vriend ligt nog op apegapen na een nachtje doorzakken :O :D
Flauw vallen van de pijn!! :o Das niet zo fijn!! Heb je daar nu ook last van dan? Dan mag ik me prijzen met een beetje pijn in me borsten.

Enne je had gewoon lekker bij je vriend in bed moeten gaan liggen, lekker samen "uitslapen"
Hebben wij ook gedaan :P . De mijne lag om 5.30 in bed na een nachtje doorzakken, we stonden samen op. Om 14.30!!! Maar t was wel heel gezellig O-)
pi_88645341
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef Susie het volgende:

[..]

Yupp. Mijn NOD mag naar 7 december
Ik reed naar huis en ik dacht ik voel wat en ja hoor, bij thuiskomst yakkie. Gelukkig niet de hele zee gelijk, maar goed. Jammer maar helaas.
Deze cyclus was 26 dagen (nu dus 22, 30 en 26 dagen gehad, dus ga nu maar uit van 26 dagen).

@Mevr_Mus, welkom terug!
@GWS (en anderen) ik heb ergens gelezen dat het beter is om een poosje te blijven liggen, dan gelijk naar de wc te gaan. Klinkt in mijn oren wel vrij logisch eigenlijk.... maar kan aan mij liggen hoor... :)

Zo, nu ga ik even lekker een biertje drinken, aangezien het toch niet raak was deze maand!
*Proost* ^O^
Proost!! ^O^ Op naar de volgende vruchtbare dagen
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:45:21 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88645377
@Ashina; ik heb ook harde borsten sinds ik gestopt ben met de pil. Laatste week voor NOD deze keer minder trouwens... vorige keer niet. Lichaam is raar hoor, je voelt van alles en nog wat.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_88645633
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Susie het volgende:
@Ashina; ik heb ook harde borsten sinds ik gestopt ben met de pil. Laatste week voor NOD deze keer minder trouwens... vorige keer niet. Lichaam is raar hoor, je voelt van alles en nog wat.
Ik dacht dat ik zo gek in elkaar zat, maar gelukkig herkennen meer mensen dit.
Er zijn ook wel positieve zaken aan het stoppen met de pil, ik heb bv veel meer zin in sex. gister vroeg mijn vriend of ik zijn stropdas even wilde strikken en deed zijn blousje even een stuk open. Het liefst had ik al zijn kleren van zijn lichaam getrokken :@ Heb me toch kunnen beheersen 8)7
pi_88645683
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Susie het volgende:
of juist niet... heel raar inderdaad, het menselijk lichaam!

*O* mooie cyclus Susie! :) (hoewel het jammer is dat je toch weer ongesteld bent geworden... dat willen we helemaal niet...) maar in ieder geval: proost! :9

Groof, dat is wel fijn, zonder al te veel rompslomp... :) (wel een beetje natuurlijk...)
pi_88645736
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:50 schreef Ashina het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik zo gek in elkaar zat, maar gelukkig herkennen meer mensen dit.
Er zijn ook wel positieve zaken aan het stoppen met de pil, ik heb bv veel meer zin in sex. gister vroeg mijn vriend of ik zijn stropdas even wilde strikken en deed zijn blousje even een stuk open. Het liefst had ik al zijn kleren van zijn lichaam getrokken :@ Heb me toch kunnen beheersen 8)7
dat moet juist niet, lekker onbeheerst sexen :9 en heel goed voor waar we hier voor zitten... ~O>
pi_88651091
Ja die pijnlijke borsten brr hier ook steeds en lijkt ook steeds eerder te beginnen, zit nu op ongeveer 13 dagen voor nod dat ze zeer doen en niet zo;n klein beetje, en juist toen ik de pil was gestopt is het borsten probleem ruim verergerd, was nl een dag of 2a 3 van te voren.
menstruatie zelf is ook vele malen heftiger geworden sinds stoppen pil, en heb er nog geen dalende lijn qua pijn in gevoeld ;( de klachtjes bespaar ik u allen ;)

Ja nou stop ik erover hoor, wordt er sacho van haaha! das niet de bedoeling :o
Hmm denk trouwens dat het deze maand ook niet raak is.. voel al een dag of 8 mijn boops en vermoed dat ik met een dag of 5 ongi ben.
*hoopt op een wondertje*
pi_88651585
Ik heb echt maar één keer pijnlijke borsten gehad, en toen was ik zwanger :P
¿
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:26:38 #234
279894 winka
pi_88656126
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef Ashina het volgende:

[..]

Flauw vallen van de pijn!! :o Das niet zo fijn!! Heb je daar nu ook last van dan? Dan mag ik me prijzen met een beetje pijn in me borsten.

Enne je had gewoon lekker bij je vriend in bed moeten gaan liggen, lekker samen "uitslapen"
Hebben wij ook gedaan :P . De mijne lag om 5.30 in bed na een nachtje doorzakken, we stonden samen op. Om 14.30!!! Maar t was wel heel gezellig O-)
Ik had inderdaad bij mijn vriend kunnen liggen. Ben echt veel te geforceerd bezig, en dat in de eerste maand. Dat werkt gewoon niet }:|
Nu wilden we vanavond lekker bij elkaar in bed kruipen, maar onze kat Doortje kwam kreupel binnen. Hij is aangereden en we moesten naar de dierenarts. Hij blijkt nu een gebroken heup te hebben en moet daar het hele weekend blijven :'( Arm beestje :'(
pi_88656234
:o Winka, wat zielig!!! sterkte en ik hoop op goed herstel van je lieve katje!
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:28:30 #236
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88656243
Ohhhh wat zielig!!! -O-
Brrrrr dat lijkt me zó naar als je je beestje met een gebroken poot of heup ziet strompelen ;(
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:30:38 #237
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88656360
Ik zit trouwens op de bank met een kruikje O+ voor zometeen in bed, heb nu immers mn menselijke kruik niet bij de hand :')

Maar tis ook wel lekker op mn buik, want die begint de afgelopen week elke dag aan het eind van de middag te zeuren :X superirritant, ik vond die week lang tijdens mn menstruatie wel genoeg eigenlijk :{w
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:03:48 #238
12913 GreatWhiteSilence
pi_88658359
Winka, arm ding. -O-

Hier is de rotzooi waarschijnlijk zo plotseling opgehouden als deze was begonnen? :? Gisteren brak de dam nog een een paar keer, en nu is het stuwmeer ineens leeg... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:05:22 #239
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88658449
Haha, jij bent ook een nachtbraker he :P

Maar ik hoop voor je dat dit gewoon een korte heftige was dan ^O^ ben je er maar weer vanaf.
pi_88658545
wat zielig!! arm beestje!! nou sterkte met je kat! (sterkte met je poes klinkt zo raar :P )
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:29:06 #241
12913 GreatWhiteSilence
pi_88659749
IK? Een nachtbraker? Hoe kóm je erbij? O-)
  zaterdag 13 november 2010 @ 08:53:50 #242
279894 winka
pi_88664075
Lief dat jullie zo meeleven met mijn kat :) Ik vind het trouwens het ergst om dan zo'n beestje daar achter te laten ook al is hij in goede handen ;( Zometeen horen we hoe hij de nacht heeft doorbracht.

Ben nu ook even helemaal klaar met het 'verplicht vrijen'. Ik heb toch de laatste behoorlijk wat druk op ketel gezet, vooral bij mijn vriend. En dat niet alleen, ik heb de laatste tijd nog steeds last van angst om moeder te zijn/ te worden. Dus de laatste maanden gingen al nergens anders over. Ergens wel goed hoor, dat ik er even genoeg van heb want nu kunnen we op een relaxte manier aan de slag / einde zeikverhaal

Ik voel nu trouwens wel mijn eisprong. Dit heb ik wel vaker gehad, maar nu weet ik ook op welke dag in mijn cyclus. De 13e :)
pi_88665751
Ha Winka, de 13e dat had ik ook. En nog wel op een vrijdag! Was toen wel raak dus wie weet..... Die vrijdag de 13e blijkt dus niet altijd slecht haha.
Succes met de kat, zoiets is altijd zo zielig. Wij hebben er ook 2 en ik moet er niet aan denken dat daar wat mee gebeurt. Daar zijn we nu wel klaar mee (1,5 jaar geleden katertje doodgegaan was nog geen 2 jaar, daarna kitten gehaald, viel met 6 mnd dood van de krabpaal) Sorry ff offtopic
pi_88669330
Hier nog steeds niet ongesteld. Heb een test gehaald, morgenochtend gaan we testen.
pi_88670418
Spannend Kyara, hopelijk morgen een positieve test.
pi_88672416
Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen. :@

Maar ben al sinds een week met vlagen misselijk. En nu ben ik 'bang' zwanger te zijn.
We hebben 22 oktober onveilige sex gehad. 17 oktober was ik ongesteld geworden, wat bij mij altijd maar een paar dagen is. Ik gebruik geen pil ofzo, omdat we volgend jaar voor een 2de willen gaan. Onze zoon is nu 8,5 maand jong. Met keizersnede geboren en dat mag je dus niet voor dat deze 1 jaar is zwanger worden.

Ik las dus straks ook dat zaad wel 8-10 dagen kan overleven in de baarmoeder :D
Nou dan is het inderdaad niet veilig geweest toch?

Maar nu ben ik nog niet ongesteld (maar dat zou met mijn cyclus ook pas morgen zijn) en wel misselijk. En een goede stoelgang (normaal heb ik dit niet, maar ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik dit toen ook had).

Ga dadelijk eerst maar snel naar de kruitvat om een test te halen. Maar ben ook weer bang dat het nog te vroeg is om te testen. En dat ik van de week gewoon ongesteld word.

Pfff lastig.

[ Bericht 6% gewijzigd door ymme op 13-11-2010 15:45:16 ]
pi_88673304
1. waarom heb je het dan niet veilig gedaan?
2. wat zou je doen als het zo zou zijn?
pi_88673520
8 tot 10 dagen?! Dan heb je volgens mij een wereldrecord te pakken.
Test dan gewoon, Tis meer dan 14 dagen geleden en als je een hele vroege eispsprong had dan kun je nu al testen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:56:57 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88674214
Oei ymme, da's wel een beetje link dan toch? met zo'n litteken van een keizersnede.....

Gauw testen!
pi_88674797
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:20 schreef viervijfzeszeven het volgende:
1. waarom heb je het dan niet veilig gedaan?
2. wat zou je doen als het zo zou zijn?
Dat.
En ik vraag me ook een beetje af wat je wil bereiken met je post. Ga nou gewoon testen dan.
¿
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')