Ja dat doe ik dus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef LadyBlack het volgende:
Easy, je logt in Firefox bijvoorbeeld in onder je ene gebruikersnaam, en in Internet Explorer onder je andere gebruikersnaam
Klopt dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef Ashina het volgende:
Zijn er hier meer mensen die last hebben van pijnlijke borsten voordat ze ongest. worden? Terwijl ze nog nooit eerder pijnlijke borsten hebben gehad?
Ik ben echt kei lang aan de pil geweest en nu bijna een half jaar gestopt en ik heb nu voor het eerst in mijn leven pijnlijke borsten (heb het gevoel dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden)
Echt heel raar dat ik dat nu voor het eerst heb.
Oh, jammer! Dan hoort het er nu misschien toch gewoon bij....quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:04 schreef Ashina het volgende:
denk t niet, zag vanmorgen al iets wat leek open zo voelt me buik ook. Alleen dat van me boobies is nieuw
Maar je NOD is toch ook pas volgende week?quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:46 schreef viervijfzeszeven het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus.
Ik voel me niet echt zwanger op het moment maar ik heb een raar gevoel over.
Geen idee waarom, maar ik ben niet zo'n tester.
Dus ik wacht (als ik het vol kan houden) nog een weekje.
kun je toch wel om testenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:47 schreef LadyBlack het volgende:
Maar je NOD is toch ook pas volgende week?
was het bij jou ook buiten je lichaam bevrucht? of in je lichaam? (dat schijnt wel te schelen met wanneer je een positieve test kan hebben... maar hoe het precies zit weet ik eigenlijk niet helemaal...)quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb al die kwaaltjes juist als ik ongesteld moet worden. De twee keer dat ik zwanger was, voelde ik juist helemaal niks. De echte zwangerschapssignalen (zoals misselijkheid) kwamen bij mij pas vanaf week 6 ongeveer.
Oké, de tweede keer herkende ik de ontlasting van de eerste zwangerschap![]()
, dus er wàs wel een soort signaal/kwaal zo vroeg.Maar dat had ik nooit gemerkt als ik het niet had kunnen herkennen van mijn eerste zwangerschap.
En beide keren met 11 dagen na de eisprong een posistieve test (etos).
Yep. KI.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:11 schreef mijsje het volgende:
ik wist dat je donorzaad had "gebruikt", maar weet eigenlijk niet hoe dat werkt verder...
het was dan dus een KI, en niet een IUI? (niet dat dat verder uitmaakt hoor, gewoon interesse
)
verder duim ik weer even verder voor de meiden hier...
Yupp. Mijn NOD mag naar 7 decemberquote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de OP weer aangepast. Zijn er nog dingen die niet kloppen in het lijstje?
Flauw vallen van de pijn!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:44 schreef winka het volgende:
Oh jammer Ashina![]()
Ik heb nooit last gehad van pijnlijke borsten voor of na menstruatie maar er zijn inderdaad zat vrouwen die er last van hebben. Kan diegene amper op de buik liggen. Had zelf weer last van andere kwaaltjes, ik viel vaak flauw van de buikpijn. De pil heeft dat wat verminderd.
Vandaag is volgens mijn kalendertje mijn meest vruchtbare dagmaar wie weet is die al eerder geweest
Ik ben nu echt in de stemming maar mijn vriend ligt nog op apegapen na een nachtje doorzakken![]()
Proost!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Yupp. Mijn NOD mag naar 7 december
Ik reed naar huis en ik dacht ik voel wat en ja hoor, bij thuiskomst yakkie. Gelukkig niet de hele zee gelijk, maar goed. Jammer maar helaas.
Deze cyclus was 26 dagen (nu dus 22, 30 en 26 dagen gehad, dus ga nu maar uit van 26 dagen).
@Mevr_Mus, welkom terug!
@GWS (en anderen) ik heb ergens gelezen dat het beter is om een poosje te blijven liggen, dan gelijk naar de wc te gaan. Klinkt in mijn oren wel vrij logisch eigenlijk.... maar kan aan mij liggen hoor...![]()
Zo, nu ga ik even lekker een biertje drinken, aangezien het toch niet raak was deze maand!
*Proost*
Ik dacht dat ik zo gek in elkaar zat, maar gelukkig herkennen meer mensen dit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Susie het volgende:
@Ashina; ik heb ook harde borsten sinds ik gestopt ben met de pil. Laatste week voor NOD deze keer minder trouwens... vorige keer niet. Lichaam is raar hoor, je voelt van alles en nog wat.
of juist niet... heel raar inderdaad, het menselijk lichaam!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Susie het volgende:
@Ashina; ik heb ook harde borsten sinds ik gestopt ben met de pil. Laatste week voor NOD deze keer minder trouwens... vorige keer niet. Lichaam is raar hoor, je voelt van alles en nog wat.
dat moet juist niet, lekker onbeheerst sexenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:50 schreef Ashina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zo gek in elkaar zat, maar gelukkig herkennen meer mensen dit.
Er zijn ook wel positieve zaken aan het stoppen met de pil, ik heb bv veel meer zin in sex. gister vroeg mijn vriend of ik zijn stropdas even wilde strikken en deed zijn blousje even een stuk open. Het liefst had ik al zijn kleren van zijn lichaam getrokkenHeb me toch kunnen beheersen
Ik had inderdaad bij mijn vriend kunnen liggen. Ben echt veel te geforceerd bezig, en dat in de eerste maand. Dat werkt gewoon nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef Ashina het volgende:
[..]
Flauw vallen van de pijn!!Das niet zo fijn!! Heb je daar nu ook last van dan? Dan mag ik me prijzen met een beetje pijn in me borsten.
Enne je had gewoon lekker bij je vriend in bed moeten gaan liggen, lekker samen "uitslapen"
Hebben wij ook gedaan. De mijne lag om 5.30 in bed na een nachtje doorzakken, we stonden samen op. Om 14.30!!! Maar t was wel heel gezellig
Dat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:20 schreef viervijfzeszeven het volgende:
1. waarom heb je het dan niet veilig gedaan?
2. wat zou je doen als het zo zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |