abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 2010 @ 13:28:33 #276
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_88697037
Wat Mijsje zegt; vind ik ook. Eerst opvangen en dan met pipetje (euh, schrijf je dat zo??) druppelen, weet je zeker dat het goed gaat... vind ik dan. En ze zijn tenminste ook niet zo duur!

Misschien in de buurt een koopzondag?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_88697214
en dat opvangen mag in alles wat schoon en droog is. Dus een plastic beker voldoet ook prima. Ik heb de laatste keren getest in zo'n plastic beker voor op de camping. Daarna gewoon weer opgespoeld en in de vaatwasser.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88697785
ik heb van die wegwerp plastic bekertjes, gaat prima en kost bijna niks... :) inderdaad wat Mefke zegt, als het maar droog en schoon is, dan kan het prima :)
  zondag 14 november 2010 @ 18:10:10 #279
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88706393
Nou Kyara!?!!!!? :)
*duimt nog effe verder*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 14 november 2010 @ 19:22:33 #280
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_88708586
Je maakt het wel heel spannend Kyara :o ik vind je verhaal wel hoopgevend klinken in elk geval :Y
Oude (on)bekende.
pi_88714326
Ja, Kyara..... we wachten nog.....

Ymme, mijn gyn zei dat we geen jaar hoefden te wachten voor een tweede na de keizersnede.
Over 2 dagen zijn we wel een jaar verder, maargoed...
  zondag 14 november 2010 @ 22:50:04 #282
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88720616
Ik ben dat rekenen zo zat, dat ik het gewoon simpel houd: om de dag, zolang ik niet bloed. :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88721131
:P nog simpeler GWS, gewoon als je zin hebt... ;) In mijn vruchtbaarste dagen is mijn libido ook het hoogst... toeval? lijkt me niet... :+

-edit- dat het bij ons nog niet gelukt is, is hier trouwens niet aan te wijten... :P
  zondag 14 november 2010 @ 23:07:10 #284
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88721420
Ja, maar op de momenten dat ik (het meest) zin heb, is meneer meestal niet beschikbaar... ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88722617
o|O zeg meneer van GWS, zorg eens voor wat meer beschikbaarheid in de meest-zin-momenten van GWS!!! ~O>

;)
pi_88723934
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, maar op de momenten dat ik (het meest) zin heb, is meneer meestal niet beschikbaar... ;(
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
en dat is heel frusterend, hier ook wel eens het geval ;(
maar hey er komt een dag.... daar moeten we dan maar van uit gaan toch ;)
pi_88728560
en Kyara al een test gdaan? ben benieuwd, ben iig druk aan het duimen voor je ^O^
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_88728685
Even snel want ik zit op mijn werk. Vanochtend om half 5 getest maar helaas negatief. Baal dus wel. Maar ben ook nog steeds niet ongesteld en ook nog geen signalen van een naderende menstruatie dus dat is wel raar.

Als ik donderdag nog steeds niet ongesteld ben ga ik opnieuw testen en anders toch maar naar de huisarts.

Bedankt voor het duimen in elk geval!
  maandag 15 november 2010 @ 09:41:18 #289
205904 lollypops
An end has a start
pi_88729148
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:21 schreef Kyara het volgende:
Even snel want ik zit op mijn werk. Vanochtend om half 5 getest maar helaas negatief. Baal dus wel. Maar ben ook nog steeds niet ongesteld en ook nog geen signalen van een naderende menstruatie dus dat is wel raar.

Als ik donderdag nog steeds niet ongesteld ben ga ik opnieuw testen en anders toch maar naar de huisarts.

Bedankt voor het duimen in elk geval!
Kyara, wat balen zeg! Alleen die onduidelijkheid is al niet fijn he?!

Hier precies hetzelfde verhaal; Mijn NOD moest rond 9 november zijn geweest, met een cyclus van ongeveer 31 dagen. Ik heb in het weekend wel een test gedaan, maar deze was negatief! Morgen 1 week 'over tijd'. Ik ben aan het dubben of ik hier iets mee moet doen?!

Normaal ben ik ongeveer 1 week voor mijn menstruatie niet te genieten, met buikkrampen en er bleek uitzien. Nu heb ik dit wel een héél klein beetje gehad in het weekend, misschien moet ik dan toch nog even geduld hebben :N
pi_88730431
wat vervelend die onzekerheid...

Je kan altijd even met de huisarts bellen en het voorleggen, dan laat je aan hem/haar of je nog een tijdje moet afwachten of dat ze toch liever hebben dat je even langs komt :)
  maandag 15 november 2010 @ 11:04:47 #291
205904 lollypops
An end has a start
pi_88731233
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef klumsy het volgende:
wat vervelend die onzekerheid...

Je kan altijd even met de huisarts bellen en het voorleggen, dan laat je aan hem/haar of je nog een tijdje moet afwachten of dat ze toch liever hebben dat je even langs komt :)
Dank je voor de tip ^O^

Huisarts gebeld: gaf aan dat het (ook) bij een koper-spiraaltje normaal was dat je cyclus weer een nieuw ritme moest vinden :? Ik dacht dat alleen bij hormonale anticonceptie het geval was? Ik kon over 4 weken terecht :( !

Gyn gebeld: die heeft namelijk mijn spiraaltje verwijderd en zij heeft meteen een nieuwe afspraak ingepland voor 3 dec. >:)(eerder was geen plaats) !!
Hoezo opzoek naar een oplossing/antwoord die me het meest aanstaat :D :@ !!

[ Bericht 0% gewijzigd door lollypops op 15-11-2010 11:21:22 ]
pi_88732231
Hoop voor je dat je voor 3 december al wat meer weet... en dat de afspraak eigenlijk overbodig is :)

Ik mag zelf 6 december weer naar de Gyn om te kijken naar mijn cyclus ( nouja of het ontbreken ervan :P )
  maandag 15 november 2010 @ 13:10:00 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88735226
Nou kyara en lollypops, ik zou echt op hete kolen zitten zeg!! :o
En klumsy zo schiet het ook niet op he, als je cyclus niet op gang komt.... vervelend! :{

Ik heb echt een wáárdeloze nacht gehad, kon pas na ruim een uur in slaap komen, had het warm (uniek!!), ben midden in de nacht wakker geworden omdat ik naar de wc moest (ook uniek!!) en werd toen supermoe wakker natuurlijk... -O- ohja en zoals de hele afgelopen week een zeurende bui.

Ik hoop dat dit voor een goed doel is oO<
pi_88736022
Oeh spannend LadyBlack!
* in duimstand gaat... ^O^
  maandag 15 november 2010 @ 13:37:53 #295
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88736059
Mja, ik moet nog een week wachten hoor, dus zo spannend is het ook niet... :{ waarschijnlijk was dit gewoon een slechte nacht en hoort die zeurende buik bij mijn cyclus :? ik heb er 5 jaar geen gehad dus ik weet het ook allemaal niet precies...
  maandag 15 november 2010 @ 13:48:43 #296
205904 lollypops
An end has a start
pi_88736407
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef klumsy het volgende:
Hoop voor je dat je voor 3 december al wat meer weet... en dat de afspraak eigenlijk overbodig is :)

Ik mag zelf 6 december weer naar de Gyn om te kijken naar mijn cyclus ( nouja of het ontbreken ervan :P )
He.. wat naar voor je Klumsy! Wanneer heb je dan je laatste menstruatie gehad?... en ben je toen gestopt met anti conceptie?? Ik hoop dat een afspraak met de gyn jou duidelijkheid geeft!
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nou kyara en lollypops, ik zou echt op hete kolen zitten zeg!! :o
En klumsy zo schiet het ook niet op he, als je cyclus niet op gang komt.... vervelend! :{

Ik heb echt een wáárdeloze nacht gehad, kon pas na ruim een uur in slaap komen, had het warm (uniek!!), ben midden in de nacht wakker geworden omdat ik naar de wc moest (ook uniek!!) en werd toen supermoe wakker natuurlijk... -O- ohja en zoals de hele afgelopen week een zeurende bui.

Ik hoop dat dit voor een goed doel is oO<
@ LadyBlack: ik hoop voor je dat het ook voor een goed doel is ^O^ ! Nog even 1 weekje geduldig wachten :Z . Houdt ons op de hoogte!
pi_88737461
Mijn laatste menstuatie is op 3 november geweest, maar omdat ik PCO heb, heb ik geen idee
waneer de volgende keer zal zijn. M'n Gyn wilde graag een nieuwe afspraak plannen om 6 december om te kijken of ik misschien toch uit mezelf een cyclus ga krijgen ( maar verwacht er zelf niet teveel van ) en zo niet dan gaan we verder kijken wat te doen :)
pi_88746134
Lollypops, hoe lang is het geleden dat je je spiraaltje hebt laten verwijderen?

Klumsy, wat is een PCO? Als ik vragen mag?

Ik begin inmiddels wat signalen te krijgen van een naderen menstruatie. Ik dacht wel dat ik zo mooi regelmatige cyclus had maar heb sinds ik gestopt ben met de pil nog maar 2 volledige cycli gedraaid. Na 14 jaar pilslikken......Dus tja..... waarschijnlijk is de boel nog niet helemaal regelmatig. Ach wel, dan maar aan de ovulatietesten.

maar ik vind het toch wel heel erg jammer
  maandag 15 november 2010 @ 18:22:54 #299
279894 winka
There is no place like home..
pi_88746816
Hee wat jammer Susie en Hillebillie dat jullie ongi zijn geworden -O-
En ook Kyara -O- Wel een beetje zuur ja, het zag er zo hoopvol uit :{
Goed dat je meteen actie onderneemt Lollypops ^O^

Sorry als ik het even verkeerd begrijp of niet goed heb opgelet Klumsy :@ , maar die menstruatie van 3 november, hoe is die dan tot stand gekomen?

Sinds ik hier ben heb ik nog maar éen tweedestreepje mee mogen maken :( :{w Kom op dames *O* *O* *O*

Vanochtend had ik voor het eerst van m'n leven last van ochtendmisselijkheid en steken in mijn buik + hoofdpijn. Nu ben ik pas op de vijftiende dag van mijn cyclus dus het is onmogelijk dat ik nu al voortekenen. En nu las ik op internet lang leve Google dat dit ook symptomen zijn van de eisprong, waarvan ik dacht dat die op de 13e dag zou zijn.

Bleh wachten duurt nu wel héél lang, maar ik kan het voor deze maand maar beter loslaten want het is technisch onmogelijk :P
  maandag 15 november 2010 @ 18:49:02 #300
205904 lollypops
An end has a start
pi_88747898
@ Klumsy: PCO, wat vervelend zeg! Wordt jouw menstruatie opgewekt met medicatie of is dat nu nog niet aan de orde?

@Kyara: ik kan me voorstellen dat je het toch wel héél erg jammer vindt, je zit toch de hele tijd stiekem te hopen he?! Dat je de rode vlag snel weer naar binnen mag halen en flink aan de slag kunt voor de volgende ronde :s) !

Mijn spiraaltje is op 8 oktober eruit gehaald. De volgende dag was het meteen raak }) }) .
Voordat mijn spiraaltje eruit werd gehaald had ik wel mega veel last van pijnlijke borsten, was erg snel moe en ik voelde me snel geprikkeld en futloos. Ik weet bijna zeker dat ik een bevruchte eicel heb gehad in deze periode, maar kan zich uiteraard niet in mijn baarmoederwand nestelen door het spiraaltje. Misschien heeft dit ook wel een invloed op mijn veel te langdurende cyclus van dit moment :? ?

@Winke: _O_ _O_ ik hoop met je mee de komende periode!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')