quote:Op zondag 14 november 2010 23:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, maar op de momenten dat ik (het meest) zin heb, is meneer meestal niet beschikbaar...
en dat is heel frusterend, hier ook wel eens het gevalquote:Op zondag 14 november 2010 23:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, maar op de momenten dat ik (het meest) zin heb, is meneer meestal niet beschikbaar...
Kyara, wat balen zeg! Alleen die onduidelijkheid is al niet fijn he?!quote:Op maandag 15 november 2010 09:21 schreef Kyara het volgende:
Even snel want ik zit op mijn werk. Vanochtend om half 5 getest maar helaas negatief. Baal dus wel. Maar ben ook nog steeds niet ongesteld en ook nog geen signalen van een naderende menstruatie dus dat is wel raar.
Als ik donderdag nog steeds niet ongesteld ben ga ik opnieuw testen en anders toch maar naar de huisarts.
Bedankt voor het duimen in elk geval!
Dank je voor de tipquote:Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef klumsy het volgende:
wat vervelend die onzekerheid...
Je kan altijd even met de huisarts bellen en het voorleggen, dan laat je aan hem/haar of je nog een tijdje moet afwachten of dat ze toch liever hebben dat je even langs komt
He.. wat naar voor je Klumsy! Wanneer heb je dan je laatste menstruatie gehad?... en ben je toen gestopt met anti conceptie?? Ik hoop dat een afspraak met de gyn jou duidelijkheid geeft!quote:Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef klumsy het volgende:
Hoop voor je dat je voor 3 december al wat meer weet... en dat de afspraak eigenlijk overbodig is
Ik mag zelf 6 december weer naar de Gyn om te kijken naar mijn cyclus ( nouja of het ontbreken ervan)
@ LadyBlack: ik hoop voor je dat het ook voor een goed doel isquote:Op maandag 15 november 2010 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nou kyara en lollypops, ik zou echt op hete kolen zitten zeg!!![]()
En klumsy zo schiet het ook niet op he, als je cyclus niet op gang komt.... vervelend!
Ik heb echt een wáárdeloze nacht gehad, kon pas na ruim een uur in slaap komen, had het warm (uniek!!), ben midden in de nacht wakker geworden omdat ik naar de wc moest (ook uniek!!) en werd toen supermoe wakker natuurlijk...ohja en zoals de hele afgelopen week een zeurende bui.
Ik hoop dat dit voor een goed doel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |