Maakt niet uit, down under ging het beter.quote:
quote:
Ik heb in de laatste jaren zelden zo'n kreng voorbij zien komen in dit soort beginnende rondesquote:
lekker warm tochquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Waarom nou weer zo een stom ding op je kop doen? Heb je vet haar of zo?
Dit dus, hier duidelijk niet het gevalquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind 'm tof...Mits goed gezongen
ze is teleurgesteld, spreekt wel weer voor haar vind ik.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef Starlie het volgende:
Zooo was prinses Angela even op haar pruillip getrapt haha!!! Heerlijk dit soort tv die broek was al belachelijk maar haar reactie helemaal!
ik vind t wel leuk. ik hoef niet met ze knikkerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste jaren zelden zo'n kreng voorbij zien komen in dit soort beginnende rondesSta er gewoon van te kijken, zulk prinsessengedrag
Ik kwam gillend klaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Kally hoe vind je mijn stem? Qua zang?
Dat weet ik stiekem.quote:
mee eensquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Hier zeggen de meiden: die met de badmuts is beter
Ja ik weet het, schandalig gewoon maar jou stemquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat weet ik stiekem.De neerslag kwam zelfs tot Brakel aan.
Joseph heet hijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ja! Ik weet 't! Gordon Levitt!
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ja! Ik weet 't! Gordon Levitt!
[ afbeelding ]
Da's dat schattige jongetje van 3rd rock from the sun ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet het, schandalig gewoon maar jou stem
Mijn oren bloeden nu nog door die hoerquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef gomi het volgende:
[..]
bella, stuur me een opname van je stem
Moment, ben nu aan het opnemen met Gerard.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef gomi het volgende:
[..]
bella, stuur me een opname van je stem
Patje vuige sletting, ik zag je wel, broekje onder de condens op party hard.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn oren bloeden nu nog door die hoer
Das toch alleen maar goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik ben nog niet van mijn stoel gevallen vanavond tot nu toe.
Dat kwam wel door jouquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Patje vuige sletting, ik zag je wel, broekje onder de condens op party hard.
weettoch skattie, het is dat jack er was. :$$$quote:
Kantelze, sjap!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
Veel plezier nog met dit programma, ga nog even bier drinken
Proost en tot laterquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
Veel plezier nog met dit programma, ga nog even bier drinken
hmm, kquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moment, ben nu aan het opnemen met Gerard.
Coole gastquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben benieuwd wat Lenny straks gaat doen
Is dat die jongen met dat lange haar?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben benieuwd wat Lenny straks gaat doen
rastagast toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die jongen met dat lange haar?
Ik vond die van Laurie niet terechtquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Zehra het volgende:
Ik was het tot nu toe nog met iedere keuze van de jury eens, dus dit week gaat het een stuk beter dan vorige week.
Oke, leuk!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot 22:30 battles en dan daarna nog sing-offs waarin nog een extra kandidaat weg moet
Dat is reggae, jeweets.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Maartel het volgende:
Lenny kan 't wel, maar ik vind t een beetje jammer dat ie zo'n jamaicaans accentje opzet.. 't is hier geen soundmixshow.
Ik wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond die van Laurie niet terecht
Ik heb zin in de liveshowsquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Battles blijft een beetje een domper na de goeie audities...
dat vond ik na Ben echt de meest briljante auditiequote:
Geen idee. Het lijkt na een aantal optreden al op een Anouk-show.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef Maartel het volgende:
Lenny kan 't wel, maar ik vind t een beetje jammer dat ie zo'n jamaicaans accentje opzet.. 't is hier geen soundmixshow.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhu.. en als ze iets Nederlandstaligs zingen zetten ze allemaal een Volendams accent op
ik ookquote:
Dat maakt niet zoveel uit als ze echt beter was. Maar dat was ze niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Ze hebben het karakter van Angela wel leren kennen en met zo iemand wil je niet werken
angela is gewoon zwaar relaxtquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
Ze hebben het karakter van Angela wel leren kennen en met zo iemand wil je niet werken
Ook dat wordt onder verdeeld...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa! Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:18 schreef iBenny het volgende:
De eerste liveshow(12/11) zal zijn voor de kandidaten van VanVelzen en Nick & Simon.
De tweede liveshow(19/11) is dus voor de kandidaten van Angela en Jeroen.
In beide shows zal per team 1 kandidaat het veld moeten ruimen (dus 2 in totaal).
Als ik het goed begreep staan pas in de kwartfinales(07/01) alle 4 de teams direct tegenover elkaar. De shows daartussen zullen de teams om en om tegenover elkaar staan.
Ja. En een moordende Sint.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
Echt raar, ik heb 't idee dat ik net terug ben van m'n zomervakantie en daar heb je de Chocomel en wintervakantie reclames alweer.
Je weet dat vandaag het NK Schaatsen is begonnen in Thialf?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
Echt raar, ik heb 't idee dat ik net terug ben van m'n zomervakantie en daar heb je de Chocomel en wintervakantie reclames alweer.
Niemand vindt het leuk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef Susi het volgende:
Oh, je zal toch maar aan die reclame onder de douche hebben meegedaan
Oh ja, ook dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Je weet dat vandaag het NK Schaatsen is begonnen in Thialf?
Abba.quote:
Jammer, ik zocht net, geen topic nog over hem.quote:
Okay, juist. Ben echt heel benieuwd!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook dat wordt onder verdeeld...
[..]
Geweldige musical. Maar de grootste teringfilm die ik ooit heb gezien. Maar ik ben de enige met die mening.quote:
Meryl Streep is een koningin. Immer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldige musical. Maar de grootste teringfilm die ik ooit heb gezien. Maar ik ben de enige met die mening.
MEET.quote:
Nee, vind ik ook!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldige musical. Maar de grootste teringfilm die ik ooit heb gezien. Maar ik ben de enige met die mening.
die leuke liedjes zijn te moeilijk voor de Edwin Evers bandquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Waarom hoor ik op de achtergrond steeds van die leuke liedjes en zingen de kandidaten van die rotnummers?
Geen idee, aan de band ligt het niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Waarom hoor ik op de achtergrond steeds van die leuke liedjes en zingen de kandidaten van die rotnummers?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind haar echt verschrikkelijk. En komt die film niet op tv dit weekend? Ik dacht dat ik een stukje voorbij zag komen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meryl Streep is een koningin. Immer.
De musical is in al z'n meligheid veel leuker 'live', het is een simpel decor, domme dansjes, het over-geacteer komt in het theater beter tot z'n recht en de zang is veel beter aan te horen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook!
Maar kan me bijna niet voorstellen dat ik de musical veel beter vind.
Geef mij een a4tje en ik schrijf wel even een plot waar de liedjes wél in het verhaal passen.
ik heb hem gezienquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer, ik zocht net, geen topic nog over hem.
Ken dus niks van hem, maar ben erg benieuwd
Maar wel een valszingende snol.. zelfs autotune werkte bij haar nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meryl Streep is een koningin. Immer.
Ik ook, de snoepmix hakt erin.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb mijn chips al omgewisseld voor Goldbärn!!
Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind haar echt verschrikkelijk. En komt die film niet op tv dit weekend? Ik dacht dat ik een stukje voorbij zag komen.
Van Jut.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef Maartel het volgende:
Die Sanne heeft ook al zo'n bekende kop.. maar van wie?
Moulin Rougequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Maar de beste filmmusical blijft toch Ja Zuster, Nee Zuster.
Ja. Maar die zag ik toen ik 12 was ofzo, en toen zag ik op het eind ineens Nicole Kidman bloed hoesten en toen schrok ik me echt kapot. Dat en Ewan McGregor hotness is me alleen bijgebleven.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Starlie het volgende:
Ze kijken beide verbaasd bij het zingen, echt van die furbie ogen...
okeequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Sanne haar jongere zus zit bij mn pa in de band
Kut nu voel ik me weer bejaard.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Maar die zag ik toen ik 12 was ofzo,
Ze heeft echt qua vorm van de buik een zwangerschapsvorm, ben benieuwdquote:
Kusje op je bejaardheid.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de styling weer heeft toegeslagen, die broek is trouwens ook niet geweldig.
Ze heeft een jurk aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de styling weer heeft toegeslagen, die broek is trouwens ook niet geweldig.
Aaitje over je kuikenbol.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kusje op je bejaardheid.![]()
Fopjen.
Ze heeft in Fatima's kleding gerommeld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft een jurk aanRechtse dame.
Rafaella capriolenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft echt qua vorm van de buik een zwangerschapsvorm, ben benieuwd
Ik bedoel dat ik die broek van die linker ook niet geweldig vindquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft een jurk aanRechtse dame.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
Zo, de eerste afvaller van de liveshows is ook weer bekend.
Er zijn meer kandidaten voorquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
Zo, de eerste afvaller van de liveshows is ook weer bekend.
Biertje voor onderwegquote:
Die is heul mooier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |