Nope. Daders.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds verdachten volgens mij.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds verdachten volgens mij.
het maakt voor de politie geen verschil of ze ergens van verdacht zijn of dat ze er voor veroordeeld zijnquote:
Kan me er wel in vinden. Pragmatisch bekeken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kijk naar een figuur als Boekenwurm die van mening is dat alle criminelen gewoon dood moeten.
Ik vind van wel.quote:En iemand die wegrende een kogel door het been jagen is niet proportioneel geweld. Daarom is ze aangeklaagd, en vandaar de strafeis.
http://www.encyclo.nl/begrip/Daderquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, verdachten. Neem het nou maar van me aan alsjeblieft, okee
=Ze ziet toch duidelijk wie er wegrent en wat ze hebben gedaan? Heterdaadje heet dat, dus het zijn duidelijk daders.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, verdachten. Neem het nou maar van me aan alsjeblieft, okee
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:52 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Dader
Dader dus.
=quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ze ziet toch duidelijk wie er wegrent en wat ze hebben gedaan? Heterdaadje heet dat, dus het zijn duidelijk daders.
Da's waar.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
het maakt voor de politie geen verschil of ze ergens van verdacht zijn of dat ze er voor veroordeeld zijn
als ze zeggen sta dan moet je blijven staan
Dader. Da-der.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Da's waar.
Maar het gaat mij er even om dat zo iemand nog altijd verdachte is, en met verdachten kun je niet zomaar doen en laten wat je wenst.
Vriendelijke vriend, je bent onschuldig tot het tegendeel door een RECHTER uitgesproken is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:04 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dader. Da-der.
Op heterdaad betrapt enzo.
met veroordeelde criminelen mag de politie ook niet doen en laten wat ze willenquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:03 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Da's waar.
Maar het gaat mij er even om dat zo iemand nog altijd verdachte is, en met verdachten kun je niet zomaar doen en laten wat je wenst.
Er is sprake van een discussie. Namelijk dat een op heterdaad betrapt persoon wettelijk gezien een verdachte is, en geen dader.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
met veroordeelde criminelen mag de politie ook niet doen en laten wat ze willen
ik zou het haast een offtopic discussie noemen als er sprake was van eendiscussie ...
- knip -quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend, je bent onschuldig tot het tegendeel door een RECHTER uitgesproken is.
Maar als je graag dom wil blijven, dan staat dat je geheel vrij. We zijn het inmiddels wel va je gewend.
Of iemand dader is of niet is niet afhankelijk van het oordeel van een rechter.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Er is sprake van een discussie. Namelijk dat een op heterdaad betrapt persoon wettelijk gezien een verdachte is, en geen dader.
Maakt in de hoofdjes van het plebs een groot verschil.
Moet kunnen ja...maar het is al bewezen dat die agente haar wapen niet goed heeft gebruikt volgens de richtlijnen en DUS is ze strafbaar. Werkstraf vind IK te weinig. Diender of niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:33 schreef Gia het volgende:
[..]
In het been schieten moet mogen. Als dat gewoon de wet wordt, leren ze het wel af om weg te vluchten als een agent je aan wil houden.
Je mag persoonlijk worden zoveel je wilt. Zal mij boeien.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Vriendelijke vriend, je bent onschuldig tot het tegendeel door een RECHTER uitgesproken is.
Maar als je graag dom wil blijven, dan staat dat je geheel vrij. We zijn het inmiddels wel va je gewend.
Tja ik heb veel teksten van je gelezen. Maar als je er zo makkelijk over denkt kunnen we beter stoppen. Dat er fouten worden gemaakt dat geloof ik. Maar wie maakt die niet als mens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:36 schreef kitao het volgende:
Bedankt Gia :
Moord op scooterboy met politiebusje, die zaak loopt nog.
Strandschietfestijn met meer dan 100 afgevuurde politiekogels met dooie, loopt ook nog.
En dit is dan zoals gewoonlijk slechts het topje van de ijsberg, de rest is niet eens bekend.
Terecht toch??? Moet ie niet terugslaan en gewoon doen, waarvoor ie is opgeleid: weglopen en zelf geen aggressie tonen!! Eigen ruiten dus ingegooid...geen medelijden mee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:34 schreef Cherna het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld. Een reiziger slaat en spugt een conducteur. De conducteur slaat terug. Alleen het terugslaan van de conducteur wordt door idioten met een mobieltje opgenomen en naar de pers en NS gestuurt. gevolg HC op non actief en mogelijk baan kwijt en een hoop problemen.
Bedankt
U kunt wel gaan
Dus hij moet zich invalide laten slaan. De wereld wordt steeds gekker. Wegrennen, ja of dat lukt als je al een paar klappen hebt gekregen. Man je reactie is dan zelfbescherming en bescherming van je reiziger. Dus jij wilt mij vertellen als jij bedriegt wordt en een conducteur wil je helpen maar mag niets terugdoen, moet hij hard weg rennen. Je vergeet dat iemand onder de dope kan zitten en vaak erg agressief is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:36 schreef joers1 het volgende:
[..]
Terecht toch??? Moet ie niet terugslaan en gewoon doen, waarvoor ie is opgeleid: weglopen en zelf geen aggressie tonen!! Eigen ruiten dus ingegooid...geen medelijden mee.
Als ik in mijn beroep terugsla, kom ik ook nooit meer aan de bak. Dus weet ik (en heb ik geleerd!) om me in te houden op bepaalde momenten. Is kwestie van beheersen.
=. Een conducteur van misschien wel 50 jaar, die plichtsgetrouw iedere dag zijn werk doet wordt bespuugd en geslagen door een stel rotjongeren van 18 jaar. En dan moet zo'n man heel nederig zich verwijderen, de andere passagiers aan de terroristjes overlaten. En als ze dan uiteindelijk opgepakt worden komen ze toch weg met een vlinderreisje naar een Mediterraan land.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:36 schreef joers1 het volgende:
[..]
Terecht toch??? Moet ie niet terugslaan en gewoon doen, waarvoor ie is opgeleid: weglopen en zelf geen aggressie tonen!! Eigen ruiten dus ingegooid...geen medelijden mee.
Als ik in mijn beroep terugsla, kom ik ook nooit meer aan de bak. Dus weet ik (en heb ik geleerd!) om me in te houden op bepaalde momenten. Is kwestie van beheersen.
Let wel...daarmee praat ik absoluut NIET goed wat de reiziger doet: spugen en slaan. Dat is minstens even lag en schofterig. Maar daar hoort die HC boven te staan en gewoon weg te lopen, en via portofoon politie te laten klaarstaan op volgend station, klaar
=quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:39 schreef joers1 het volgende:
Niks mafkaes aan.....agenten, verplegers, conducteurs, leraren, artsen, bus-chauffeurs...allemaal berioepsgroepen die zich moeten inhouden.....ten alle tijden. Dat horen ze ook te weten.
Dat praat nogmaals het gedrag van de echte daders niet goed...maar ze moeten zich wel inhouden.
En gaat een conducteur dan mee in de agressie, tja...dan gooit ie zn eigen ruiten in.
Als hij niet had teruggeslagen was dat misschien wel het gevolg geweestquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:43 schreef joers1 het volgende:
nu werd ie ineens invalide geslagen? Net was het nog spugen en een tik krijgen...:S
Dat zijn nogal verschillen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |