Burgers die mensen mishandelen, zodanig dat ze langere tijd in het ziekenhuis moeten verblijven, worden zo streng niet gestraft.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:09 schreef joers1 het volgende:
Volkomen terecht...en ik vind een werkstraf niet eens voldoende!!
Onrechtmatig gebruik maken van een pistool wordt bij "burgers" ook (véél) zwaarder bestraft! Alleen heet het dan "poging tot doodslag"
De rechters in Nederland zijn in de jaren '60 al totaal de weg kwijtgeraakt met hun doctrine van 'de dader is het slachtoffer en de maatschappij is de dader'. Dus wat die allemaal uitkramen is al helemaal niet relevant meer.quote:Op zaterdag 6 november 2010 07:55 schreef kitao het volgende:
Ik wil het volgende voorstellen:
Posters komen nu met hun mening gebaseerd op nieuwsberichten, terwijl de rechter dus het hele rapport voor ogen heeft met verklaringen van betrokkenen en direkt getuigen.
Aangenomen dat iedereen nog enigzins vertrouwen heeft in onze rechtsspraak mogen we er vanuit gaan dat het uiteindelijke oordeel bindend en terecht is.
Mocht die agente dan worden veroordeeld dan is dus weer eens bewezen dat de politie in nederland aardig vol zit met misdadigers.
Dat lijkt me dan een terechte conclusie.
hoveel doden inhet verkeer dat jaar?quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Die cijfers weet ik ook niet.
Kan er zo al drie uit mijn hoofd opnoemen van het afgelopen jaar :
Op 1 met stip : Moord op Milly
2) agent rijdt bejaarde automibilist dood.
3) motoragent rijdt moeder van 2 kinderen dood op zebrapad met groen licht.
3 dooien in een jaar.
Dat is wel erg cynisch vind je niet ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:43 schreef LXIV het volgende:
De rechters in Nederland zijn in de jaren '60 al totaal de weg kwijtgeraakt met hun doctrine van 'de dader is het slachtoffer en de maatschappij is de dader'. Dus wat die allemaal uitkramen is al helemaal niet relevant meer.
Beetje overdrevenquote:Op zaterdag 6 november 2010 08:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
De rechters in Nederland zijn in de jaren '60 al totaal de weg kwijtgeraakt met hun doctrine van 'de dader is het slachtoffer en de maatschappij is de dader'. Dus wat die allemaal uitkramen is al helemaal niet relevant meer.
Moord is geen verkeersslachtoffer hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:48 schreef sp3c het volgende:
hoveel doden inhet verkeer dat jaar?
beter als je toch eerst die cijfers er (volledig) bij zoekt als je dit punt wilt maken
maak het jezelf niet te ingewikkeld en begin klein met1 van de 2quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:52 schreef kitao het volgende:
[..]
Moord is geen verkeersslachtoffer hoor.
En dood door schuld blijft een misdaad, hoe je het ook wendt of keert.
En een scooter op de stoep doodrijden is ook geen ongeluk.
Dat ga ik dus niet doen want ik heb namelijk niet beweerd dat er veel moordenaars bij de politie rondlopen maar een flink aantal misdadigers.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:59 schreef sp3c het volgende:
maak het jezelf niet te ingewikkeld en begin klein met1 van de 2
ik stel voor dat je de gegevens voor moord in Nederand erbij zoekt want dat gebeurt minder dan auto ongelukken dus dat moet makkelijker voor je zijn ... good luck
Ja wat wil je dan, dat ik met percentages kom aanzetten ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:10 schreef sp3c het volgende:
ik ontken toch helemaal nix
ik vind het een waardeloos argument op deze manier
De vraag was hoeveel veroordelingen er waren binnen de politie dit jaar.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:21 schreef sp3c het volgende:
als jij zegt er lopen veel moordenaars bij de politie dan wil ik weten hoeveel jij veel vind ja
zeker als je er autoongelukken bij op gaat tellen
hoeveel is een aanzienlijk deel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Alsof het normaal is dat konstant politie-agenten worden veroordeeld.
Ik beweerde niet dat de politie misdadigers zijn, maar dat een aanzienlijk deel van dat blijkbaar verrotte korps dat is.
Dit is dus iets anders als de conclusie : Mazda-rijders rijden te hard.
Heb ik al antwoord op gegeven, die cijfers heb ik niet en ook mijn toevoeging daarop en mening daarover is makkelijk terug te lezen een post of vier geleden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:33 schreef sp3c het volgende:
guttegut
ook goed
hoeveel is een aanzienlijk deel?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:09 schreef joers1 het volgende:
Volkomen terecht...en ik vind een werkstraf niet eens voldoende!!
Onrechtmatig gebruik maken van een pistool wordt bij "burgers" ook (véél) zwaarder bestraft! Alleen heet het dan "poging tot doodslag"
quote:De 41-jarige vrouw rukte in de nacht van 5 september 2009 samen met collega’s uit, nadat er een melding was binnengekomen over een inbraak bij de C1000 in Didam. Op de parkeerplaats schoot ze twee keer op een verdachte, die gewond raakte aan zijn been. De agente was alleen buiten toen twee inbrekers op haar af renden. Een van de criminelen zou geroepen hebben: “Ga weg, we zijn bewapend”. Daarop schoot ze de man met haar dienstpistool neer.
ja ik las het maar omdat jij ging mienneuken om de lettertjes vroeg ik het netjesnog een keer misschien dat er dan wel antwoord kwamquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Heb ik al antwoord op gegeven, die cijfers heb ik niet en ook mijn toevoeging daarop en mening daarover is makkelijk terug te lezen een post of vier geleden.
Maar als iemand wel die cijfers heeft mag dat best geplaatst worden, je zal zien dat bijv. het aantal dieven, overdreven geweldsplegers, fraudeurs en ernstige verkeersovertreders bij de politie behoorlijk is.
Meeste inbrekers komen gewoon uit Nederland sp3c, net als jij. Dat verandert niet als je een ander huidskleurtje hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:19 schreef sp3c het volgende:
Nederlandse inbrekers mogen dus wel rennen want in het land waar hun vandaan komen krijg je over het algemeen geen kogel in je rug??
Rook er nog een.quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:18 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Als er hier eentje simpel in z'n hoofd is dan ben jij het wel. Vast zo'n miezerig, bang kereltje dat de straat nauwelijks nog over durft en daarom op internet maar in hele harde bewoordingen z'n gal spuwt.
Kom maar knulletje, het is niet eng op straat. Toe maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |