Idem hier. Ik krijg de kriebels van Horatio met z'n irritante slome gepraat en z'n eeuwige zonnebrillentic.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:17 schreef Vicky het volgende:
CSI Maimi vind ik niet leuk. CSI Las Vegas wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.House is leukik ben er echter wel even een tijdje uit geweest, heb dus wel wat gemist.
Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kijk geen houseik ga van mijn stokkie van ziekenhuis serie's
+1quote:
House is leuk, maar doe mij dan maar Dan Karaty..quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
+1![]()
Die is wel leuk voor in een donker steegje.
Ik zou hem ook op klaarlichte dag op een speeltuinbankje doen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
+1![]()
Die is wel leuk voor in een donker steegje.
al die tere kinderzielenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zou hem ook op klaarlichte dag op een speeltuinbankje doen hoor
die komt net tot mijn navel joh!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
House is leuk, maar doe mij dan maar Dan Karaty..
En hij kan dansen he! Dus eh.... heel goed in bewegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die komt net tot mijn navel joh!kan op zich best handig zijn natuurlijk
maar goeie kop heeft ie ja.
quote:
geeft ineens een heel ander beeld bij Hip-Hoppen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:49 schreef Lois het volgende:
[..]
En hij kan dansen he! Dus eh.... heel goed in bewegen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geeft ineens een heel ander beeld bij Hip-Hoppen.![]()
mèn, is het al drie uur?![]()
Ja dat dus!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:53 schreef Lois het volgende:
Ow god Innepin![]()
![]()
Dit beeld raak ik nooit meer kwijtWeg (natte)droom!
ja! gezellig!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:53 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
God werkontwijkend gedrag, is het te merken?
Ligt eraan, welke fantasietjes heb je nog meer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:55 schreef Lois het volgende:
Wil je nog meer van mijn fantasietjes om zeep helpen?
Ik vind het eigenlijk wel erg meevallen. Hij is ook niet gay, hij is getrouwd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:50 schreef E.T. het volgende:
Dan Karaty is leuk, maar me net iets te glad.. iets te gay-ish..
Doe mij Grergory House maar![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geeft ineens een heel ander beeld bij Hip-Hoppen.![]()
mèn, is het al drie uur?![]()
Ik weet dat ie getrouwd is, maar toch...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel erg meevallen. Hij is ook niet gay, hij is getrouwd.
[..]
![]()
Ik zit hier op mn werk met een grote glimlach en dat terwijl ik met dodelijk saai opleidingswerk bezig ben.
Moet je voorstellen, House en dan met een Brits accent. Dat draagt toch mega bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen denkt idd dat House Amerikaan is. Ik heb eens een interview gezien met hem waar hij "gewoon" Engels sprak, klinkt toch wel wat anders. Hij heeft heel erg het Amerikaans Engels moeten aanleren.
Niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef Lois het volgende:
Ah das lief![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik mijn anders fantasietjes nu nog ga vertellen he?![]()
*sop*quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, House en dan met een Brits accent. Dat draagt toch mega bij
Ze hadden hem daarom ook gewoon Brits kunnen laten praten..quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, House en dan met een Brits accent. Dat draagt toch mega bij
Ah toe?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:59 schreef Lois het volgende:
Ah das lief![]()
![]()
Je denkt toch niet dat ik mijn anders fantasietjes nu nog ga vertellen he?![]()
In een Hunebed volgens mij.. al liggen die een beetje uit je richting.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:
Ik ken die hele serie nietonder welke steen zat ik ook alweer?
die hebben we hier niet hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In een Hunebed volgens mij.. al liggen die een beetje uit je richting.
mwoah, dat klinkt misschien wel veel te aardig. en een "buitenlander" met de attitude van House, dat hadden de amerikanen nooit gepikt joh. Nu is ie zo vanwege House, dan vanwege zijn Britse accent.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze hadden hem daarom ook gewoon Brits kunnen laten praten..
Het juk van je moeder toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:
Ik ken die hele serie nietonder welke steen zat ik ook alweer?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het juk van je moeder toch?![]()
*wegrent*
ah ja dat was hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*wegrent*
Ik heb een keer ergens gelezen dat de producer geïrriteerd was door alle accenten die de mensen opzetten tijdens audities (kijk ik ben new yorks, enzo). En toen kwam Laurie, deed auditie, en toen zei de producer, die hem niet kende: Kijk, dat is nou es een Amerikaan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah, dat klinkt misschien wel veel te aardig. en een "buitenlander" met de attitude van House, dat hadden de amerikanen nooit gepikt joh. Nu is ie zo vanwege House, dan vanwege zijn Britse accent.
Denk ik hoor.
I know.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*wegrent*
Die lach en die kuiltjes in de wangen.quote:
Over een kwartiertje is ie thuis. Dan is het lekker weekend en hoeft er even helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Jeumig wouter, da's wel een hele erge k*tdag idd.![]()
ah ja, wat zijn het dan nog maar prullen hè?
Is ie gauw thuis?
Ja, dat zijn harde levenslessen. Toen ik hem vroeg hoe hij dan altijd zijn extra fietsketting om z'n fiets deed, want ze zouden dan vast een betonschaar gebruikt moeten hebben, vertelde hij dat hij 'm altijd door zijn achterband deed. Oooh soms he, dan snap ik niet dat zo'n slimme jongen niet snapt dat je dan slechts het achterwiel hoeft op te tillen om een fiets mee te nemen. Ja, achteraf vond hij het ook heel logisch dat zo'n ketting door het fietsenrek heen moest. En nu hij eens beter zo'n fietsenrek bekeek zag hij dat er ook speciaal een soort boog/rondje was waar die ketting dan doorheen kon.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:22 schreef Lois het volgende:
Agossie arme Wouter.... naar is dat toch, weg is dat argeloze gelijk.....
dan is het voorwiel er af halen en meenemen, is ook zo gepiept, beter is je fiets met ketting door je frame aan zo'n fietsenrek zetten. Dat was de tip die ik ooit eens kreeg van een jeugdige fietsenjattert, toen René dr fiets voor de 2de keer gejat wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn harde levenslessen. Toen ik hem vroeg hoe hij dan altijd zijn extra fietsketting om z'n fiets deed, want ze zouden dan vast een betonschaar gebruikt moeten hebben, vertelde hij dat hij 'm altijd door zijn achterband deed. Oooh soms he, dan snap ik niet dat zo'n slimme jongen niet snapt dat je dan slechts het achterwiel hoeft op te tillen om een fiets mee te nemen. Ja, achteraf vond hij het ook heel logisch dat zo'n ketting door het fietsenrek heen moest. En nu hij eens beter zo'n fietsenrek bekeek zag hij dat er ook speciaal een soort boog/rondje was waar die ketting dan doorheen kon.Aaaaargh
![]()
dat hoorde ik idd ook al!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:37 schreef Estrys het volgende:
En het schijnt dat van bepaalde axa (geloof ik) sloten veel sleutels in omloop zijn. Een collega had haar fiets netjes vastgemaakt met een kabel aan het frame maar ze hebben hem dus gewoon meegenomenMidden in de stad op klaarlichte dag, maar ja als je een sleutel hebt valt het ook niet op dat je een fiets aan het jatten bent natuurlijk
Nou, die dop was erger dan de agenda.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef Lois het volgende:
Oh wat is het toch een heerlijk droppie
Vind hij de dop van zijn lievelingspen kwijt ook het ergste van vandaag? Dat schat ik zo in als ik Wouter een beetje ken
En nou laat je het hier ook helemaal stilvallen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:50 schreef Incantrix het volgende:
Pff, mán, wat is het rustig hier! [/eerste post onder werktijd ooit]
Wouter, gatver, ik vind fietsendieven echt zó stom
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef innepin het volgende:
[..]
En nou laat je het hier ook helemaal stilvallen!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:36 schreef Fannetje het volgende:
Hoi
Zijn oud-slowchatters (lees: behoorlijk verslaafde slowchatter op Fok! in 2000/2001) die recent ouder zijn geworden hier ook welkom?
Jij altijd!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:36 schreef Fannetje het volgende:
Hoi
Zijn oud-slowchatters (lees: behoorlijk verslaafde slowchatter op Fok! in 2000/2001) die recent ouder zijn geworden hier ook welkom?
ghehequote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef Lois het volgende:
Volgens mij kijkt ook niemand op als je met een betonschaar aan de gang gaat hoor, tenminste hier in Amsterdam niet.
Hoeveel auto alarmen hier loeien waar iedereen opgewekt voorbij loopt zonder te kijken
Yepsquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef mikoxx het volgende:
Dagdag auto... hihi...
Navond ladiesvanavond the voice kijken?
Heel Blackadder is hilarischquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah toe?
Maar je zou het echt eens moeten zien, Hugh Laurie in Blackadder. Hilarisch
Gaat niet zo goed met die wind en een kind voorop de fiets. En ik had mn poncho thuis laten liggen.quote:
Maar als je een kind voorop het zitten, heb je zelf geen paraplu meer nodig, toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met die wind en een kind voorop de fiets. En ik had mn poncho thuis laten liggen.
Voor mn hoofd welquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar als je een kind voorop het zitten, heb je zelf geen paraplu meer nodig, toch?
Heb jij dan misschien ook enig idee waar je dan bestkmandjes kunt vinden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef debuurvrouw het volgende:
ik probeerde een nieuwe sproeiarm voor mijn vaatwasser te pakken te krijgen. En ik geloof zowaar dat het gelukt isdat viel niet mee.
Wel prettig om mijn opgekropte debiele dokterscommunicatiekunstenwoede [drie keer woordwaarde] op te botvieren
handyman is wel het eerste adres om te proberen.aangezien onze vaatwasser van het merk Smeg is moest hiet via allerhande ingewikkelde kanalenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Heb jij dan misschien ook enig idee waar je dan bestkmandjes kunt vinden?
En waar moet je zijn voor Smeg-spul?? Wij hebben ook een Smeg, nog geen jaar oud, maar je weet nooit...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
handyman is wel het eerste adres om te proberen.aangezien onze vaatwasser van het merk Smeg is moest hiet via allerhande ingewikkelde kanalenals je een philips apparaat hebt kan ik je de site van philips aanraden. Toen ik laatst mijn koffiekan brak had ik binnen 24 uur een nieuwe thuis! Da's pas service!! Echt goed
Joh het heeft geen haast hoor. Ik hoop hem nooit of voorlopig ook niet nodig te hebben. Handig dus voor de heb..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik pm je morgen het nummer even oke? Lig in bed zit, er ff een beetje doorheen.
de administratie van evean leidt hier sowieso een eigen leven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:22 schreef mefke79 het volgende:
lady hoezo gesprek zonder sollicitatie?
wij hebben een kennis die reparateur is voor o.a. smeg. als je wilt kan ik het wel eens vragen voor je.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En waar moet je zijn voor Smeg-spul?? Wij hebben ook een Smeg, nog geen jaar oud, maar je weet nooit...
Hoeft nu niet... tegen de tijd dat ik het nodig heb, laat ik het weten..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hebben een kennis die reparateur is voor o.a. smeg. als je wilt kan ik het wel eens vragen voor je.
En Asy is vanmiddag langs geweest met Léon dus nu ben ik bang dat ik ze heb aangestoken. (had nog wel gewaarschuwd). Het ging ook vrij snel achteruit, van een beetje verkouden vanochtend naar zwaar hoofd, pijn met slikken en koude rillingen. Bluh.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Wat een heftige verhalen vandaag!
Ik ben echt strontverkouden, Leyla Thomas heeft me aangestoken. Die is nu wel snotvrij, maar als ze hij zich net zo kut voelde als ik nu doe snap ik opeens waarom ze zo moeilijk aan de borst tafel deed.
je verdient m spuug.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
O lady-wrb wat vind ik dat lief van je.![]()
Ja, je veegt over het toetsenbord in plaats van iedere letter apart aan te tikken. En hij herkent het zelfs als je er heel erg naast zit. Ik vind het echt ideaal.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef mefke79 het volgende:
swype is een soort van vegen toch? Dus op touch screen? Is vast effe oefenen, maar lijkt me hndig. Ik heb zelfs de t9 uitstaan omdat het sneller gaat zonder, ik typ bijna blind op de foon. Echt waar moet het heen met mij...
je bedoelt die 16+ sintfilm?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef moussy het volgende:
Hullo
Ben trouwens blij met die nieuwe sint film, ik moet wat sintjes schminken
quote:Op zondag 7 november 2010 07:21 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen! Iedereen weer een beetje bijgekomen?
agreed. Aldicroissants zijn lekker!!quote:Op zondag 7 november 2010 10:08 schreef lady-wrb het volgende:
even een mededeling van huishoudelijke aard:
het croissantdeeg van de aldi is echt heel erg goed
en een stuk goedkoper dan danerolles of albert heijn (0,99 per blik voor 6 croissants)
croissantjes gevuld met amandelspijs en gegarneerd met amandelsnippers zijn echt
oh das ideaal ja!quote:Op zondag 7 november 2010 11:48 schreef Pvoesss het volgende:
Er is tegenwoordig ook een rechtstreekse randstadrail he naar blijdorp
Vanaf den haag etc stop je bijna voor de deur.
Ik ben er zo blij mee
ik heb een hele tijd die kant en klaar croissantjes uit de vriezer gehad. (zo'n zak met mini-croissantje, koffiebroodjes en chocoladebroodjes) die hadden ze ineens uit het assortiment gehaald, maar nu zijn die blikjes weer terug. die bevroren deegdingen waren ook heel erg lekker en lekker makkelijk. best jammer dat die er nu weer niet zijn, maar goed, dit is ook wel een leuke vervanging.quote:Op zondag 7 november 2010 10:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja daat croissantdeeg van de Aldi had ik ook al ontdekt, lady-wrb! Jammer dat het niet altijd op voorraad is bij 'mijn' Aldi. Die tip van amandelspijs met amandelsnippers klinkt goed.
quote:Op zondag 7 november 2010 15:31 schreef lady-wrb het volgende:
luca is vandaag officieel lid geworden van de roeivereniging
quote:Op zondag 7 november 2010 15:59 schreef trui het volgende:
wow moussy, dat is niet niks! gefeliciteerd!![]()
nu kun je oma worden!
mijn zoon werd gisteren tot 'man of the match' uitgeroepen na z'n voetbalwedstrijd. ook leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buuf, ik had beloofd dat ze chocolade kreeg als het zo ver was, P. spot daar altijd mee als ik 's avonds wel eens loop te zeuren om chocola, dus ik heb chocola, maandverband en extra onderbroeken ingeslagen, en er staat een appelplaatkoekding in de oven
Je zou er haast een boek over schrijven!
vroeger ook hoor (ik was 10)quote:Op zondag 7 november 2010 17:07 schreef lady-wrb het volgende:
jeee mous, ineens een grote dochter.
wat jong zeg, maar dat is geloof ik normaal tegenwoordig?
jeetje wat heftig zeg! Maar wel lief dat ze er toch nog aan gedacht heeft dan. kan me voorstellen dat het niet het eerste is wat in je opkomt in die situatiequote:Op zondag 7 november 2010 19:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy wat een mijlpaal!![]()
Leuk idee van die taart, debuurvrouw.Ik kreeg een zilveren ringetje van mijn moeder. Het was een rare tijd, mijn vader lag doodziek in het ziekenhuis (darmkanker) dus we hadden belangrijker zaken aan het hoofd dan voor het eerst ongesteld worden.
-edit- Ik was toen elf, bijna twaalf.
Wijze vrouw jouw moeder. Je kunt namelijk ook al zwanger worden als je nog nooit ongesteld bent geweest. Je zal dan namelijk maar net je eerste eisprong hebben gehadquote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef Ssserpente het volgende:
Helleu.![]()
Ongesteld, pfoe, dat gaan we hier ook ooooit krijgen. Dan zijn ze echt groot. Gefeliciteerd, Mous.
Buuf, ik was nog later, 15. Had al seks gehad voordat ik ongesteld werd.(Wat m'n moeder er overigens niet van weerhield om volkomen in paniek een zwangerschapstest en de pil te halen nadat ik haar in al mijn 'onschuld' had verteld dat ik 'het' gedaan had.)
Psies, dat was ook haar argument. Het was alleen nogal genant. Ik vertelde heel open en in tranen dat m'n vakantievriendje terug naar huis was, dat ik zo verliefd op 'm was en dat we het gedaan hadden. Netjes met condoom, alles was goed gegaan. En m'n moeder was direct in alle staten. Ik was zwanger, geen twijfel over mogelijk! Hoe haalde ik het in m'n hoofd?!quote:Op zondag 7 november 2010 19:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wijze vrouw jouw moeder. Je kunt namelijk ook al zwanger worden als je nog nooit ongesteld bent geweest. Je zal dan namelijk maar net je eerste eisprong hebben gehad
Ik was 13 ofzo en zou gaan zwemmen met mijn broers. Baalde als een stekker! M`n moeder pleurde een pak maandverband het wchok in en dat was het dan. Yay
Ja ok de manier waarop verdient niet bepaald een schoonheidsprijsquote:Op zondag 7 november 2010 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Psies, dat was ook haar argument. Het was alleen nogal genant. Ik vertelde heel open en in tranen dat m'n vakantievriendje terug naar huis was, dat ik zo verliefd op 'm was en dat we het gedaan hadden. Netjes met condoom, alles was goed gegaan. En m'n moeder was direct in alle staten. Ik was zwanger, geen twijfel over mogelijk! Hoe haalde ik het in m'n hoofd?!
Ik moest de volgende dag in haar bijzijn een test doen. Pff, wat en drama was dat, zeg.
Nou vooruit dan maarquote:Op zondag 7 november 2010 19:47 schreef agenda het volgende:
![]()
[..]
Ik post soms wel in oud hoor, alleen nog nooit inde sc
Dank je, eindelijk erkenning.quote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja ok de manier waarop verdient niet bepaald een schoonheidsprijs
quote:Op zondag 7 november 2010 19:50 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Psies, dat was ook haar argument. Het was alleen nogal genant. Ik vertelde heel open en in tranen dat m'n vakantievriendje terug naar huis was, dat ik zo verliefd op 'm was en dat we het gedaan hadden. Netjes met condoom, alles was goed gegaan. En m'n moeder was direct in alle staten. Ik was zwanger, geen twijfel over mogelijk! Hoe haalde ik het in m'n hoofd?!
Ik moest de volgende dag in haar bijzijn een test doen. Pff, wat en drama was dat, zeg.
omfg....ik zou er in blijven denk ik.quote:Op zondag 7 november 2010 20:34 schreef Ssserpente het volgende:
...
Het dochtertje van de buren (bloedmooie meid, echt type Brooke Shields) vertelde het d'r vader op het moment dat ze hem meevroeg naar de ha te gaan omdat ze anale seks had gehad, er iets kapot was gegaan en het maar niet genas...
zo niet te zuinig ookquote:Op zondag 7 november 2010 20:37 schreef Memmel het volgende:
[..]
omfg....ik zou er in blijven denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Ca.ra het volgende:
Sex en ouders horen ook niet bij elkaar. Toch?
Ben jij zwanger geworden van een vinger? Bijzonder...quote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Vicky het volgende:
maandverband
Verschrikkelijk!
Maar ik ben pas later tampons gaan gebruiken, ik kreeg ze er gewoon neit goed in.. en toen kreeg ik een vriendje en toen dacht ik.. als er een vinger in past past er ook een tampon in![]()
toen was ik nog helemaal niet aan echte sex toe joh... ik was ook een laatbloeier!quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ben jij zwanger geworden van een vinger? Bijzonder...
quote:En ik denk dat mijn ouders best weten wie mijn eerste keer was. Stel nou, dat ik het gem 3 keer zou doen per week (het gemiddelde van toen ik 16 was afgewogen tegen nu he...), dan hebben we het toch echt al wel.... 18x52+26x3= 2886 keer gedaan, vakanties niet meegerekend.
Zo dat zal ik hem eens zeggen als ie weer zeurt....
Maar alleen blijven slapen is toch niet genant? Vanwaar de opmerking? We zijn nieuwsgierig!quote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef leonieke het volgende:
Ik heb ook wel een opmerking gekregen van mijn schoonvader toen ik de eerste keer ben blijven slapen. En ik durfde gezien de hele gênante situatie al niet naar de keuken gaan 's ochtends en dan deed mijn schoonvader nog zo flauw ook. Ik stond echt met mijn mond vol tanden![]()
Dinsdag tijdens de gymles ving ik wat flarden op van een gesprek....quote:Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef Memmel het volgende:
Vroegah, toen je met je klasgenootjes zat te giegelen met de Wehkamp gids op schoot, op zoek naar de massagestaven...
quote:Op zondag 7 november 2010 21:11 schreef Ssserpente het volgende:
Oooh, Memmel!![]()
Leo, ik dacht dat Belgen zo disceet waren..?
Misschien was paps aan het studeren voor zijn theorie examen? Of had hij de laatste vakantiefoto's ingeplakt?quote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dinsdag tijdens de gymles ving ik wat flarden op van een gesprek....
Giechel,.....mijn vader heeft een boekje.... Er staan 54 plaatjes in...., giechel....., shhhhht de juf luistert mee.....
Ik was overigens niet opzettelijk af aan het luisteren
Ik zou echt doodgaan ter plekke.quote:Op zondag 7 november 2010 21:06 schreef Memmel het volgende:
Ja man, 't was echt heel erg. Hij vindt het nog steeds hysterisch, ik na 2886 keer niet meer. Eigenlijk de eerste keer al niet meer.
't was echt zo'n gehorig huis, elke keer daarna was het weer zo genant om op zondag aan het ontbijt te verschijnen.
Vriendinnetje van de softball heeft het nog erger meegemaakt. Die verscheen aan het ontbijt en kreeg te horen van haar schoonmams: "So...I hear you give a great blowjob!"
Only in America....ik zou ter aarde storten en niet meer opstaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, ik kan heel slecht tegen dingen die in me zitten. Sex is prima hoor, maar zo'n klomp watten in me, afschuwelijk.quote:
En dat ook ja.quote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Cattie ik deel je haat! Die krengen gaan dwars zitten of ze zakken naar beneden waardoor je ze voelt..en als ik lek heb ik toch geen zin in gepoer daaronder
quote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Heel korte samenvatting:
- P. leren kennen via internet toen ik nog een (op dat moment wel heel slechte) relatie had. 40 dagen gechat, getelefoneerd, ...
- P. eerste keer IRL gezien bij hem thuis ( * Diaan73 nog in relatie)
- 1e ontmoeting vlogen de spetters al in het rond(maar P. had zijn ouders verteld dat we helemaal geen koppel waren omdat ik een relatie had)
- die avond nog naar ex gereden, gezegd dat het echt niet meer verder ging en uitgemaakt (wel nog blijven slapen, apart uiteraard, omdat ik 200km naar huis moest rijden en ik echt doodop was)
- volgende dag op de terugweg naar huis gebeld met P., hij vond dat ik best nog eens kon binnen springen om goeiedag te zeggen![]()
- 's avonds iets gaan drinken met P. en één van zijn vrienden, te laat gemaakt en te moe om nog 100km naar huis te rijden, dus blijven slapen. Ondanks de logeerkamer toch maar bij P. geslapen (slaapkamer naast die van zijn ouders) en het wachten had wat euh... lang geduurd
![]()
- de volgende dag durfde ik echt niet uit zijn slaapkamer en toen kwam de droge reactie van P. "tjah, ik denk wel dat ze zullen door hebben dat je hier hebt geslapen gezien het feit dat jouw auto nog voor de deur staat"
En toen vond mijn schoonvader het nodig om te zeggen dat ik toch wel vrij veel lawaai maak als ik slaap. Mijn god, ik wist niet meer waar ik moest kijken, zeker niet omdat zowel de ma als de broer van P. aan de keukentafel zaten.
(en dan door omstandigheden nog een nacht blijven slapen![]()
)
Mijn ontmaagding was op de beekse bergen in een tentje naast de caravan van mijnschoonouders. De volgende ochtend zei mn schoonpa dat ik voortaan niet zo hard moest giecelen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Heel korte samenvatting:
- P. leren kennen via internet toen ik nog een (op dat moment wel heel slechte) relatie had. 40 dagen gechat, getelefoneerd, ...
- P. eerste keer IRL gezien bij hem thuis ( * De_Taartjesfeee nog in relatie)
- 1e ontmoeting vlogen de spetters al in het rond(maar P. had zijn ouders verteld dat we helemaal geen koppel waren omdat ik een relatie had)
- die avond nog naar ex gereden, gezegd dat het echt niet meer verder ging en uitgemaakt (wel nog blijven slapen, apart uiteraard, omdat ik 200km naar huis moest rijden en ik echt doodop was)
- volgende dag op de terugweg naar huis gebeld met P., hij vond dat ik best nog eens kon binnen springen om goeiedag te zeggen![]()
- 's avonds iets gaan drinken met P. en één van zijn vrienden, te laat gemaakt en te moe om nog 100km naar huis te rijden, dus blijven slapen. Ondanks de logeerkamer toch maar bij P. geslapen (slaapkamer naast die van zijn ouders) en het wachten had wat euh... lang geduurd
![]()
- de volgende dag durfde ik echt niet uit zijn slaapkamer en toen kwam de droge reactie van P. "tjah, ik denk wel dat ze zullen door hebben dat je hier hebt geslapen gezien het feit dat jouw auto nog voor de deur staat"
En toen vond mijn schoonvader het nodig om te zeggen dat ik toch wel vrij veel lawaai maak als ik slaap. Mijn god, ik wist niet meer waar ik moest kijken, zeker niet omdat zowel de ma als de broer van P. aan de keukentafel zaten.
(en dan door omstandigheden nog een nacht blijven slapen![]()
)
Euh... zoiets jaquote:Op zondag 7 november 2010 21:21 schreef Memmel het volgende:
Het gaat over tampons en Vicks is wakker
Ohhhh Leo, dus je snurkt alleen maar. Als dat alles is...hahaha
Maar wel een tip om je seksleven te verbeterenquote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Mijn ontmaagding was op de beekse bergen in een tentje naast de caravan van mijnschoonouders. De volgende ochtend zei mn schoonpa dat ik voortaan niet zo hard moest giecelen.
Dat was pas genant
Jij woont toch vrijstaand?quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef Memmel het volgende:
Of vergeten het raam dicht te doen....is me deze zomer nog gebeurd.
ken je nagaan...niks gehoord, jij?quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Jij woont toch vrijstaand?
Welnee, dit ging duidelijk ovet plaatjed van bh's oid. Ik geef les aan groep zes. Moet regelmatig wat rode hoofdjes afkoelenquote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef Memmel het volgende:
[..]
Misschien was paps aan het studeren voor zijn theorie examen? Of had hij de laatste vakantiefoto's ingeplakt?
oh hou op!quote:Op zondag 7 november 2010 21:26 schreef Memmel het volgende:
Of vergeten het raam dicht te doen....is me deze zomer nog gebeurd.
laat? ik was 15quote:Op zondag 7 november 2010 18:52 schreef debuurvrouw het volgende:
jemig, wat was ik dan een laatbloeier met mijn 13.
Nou precies dat dus!quote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh hou op!![]()
of denken dat ie dicht zit en dat Buum in zijn oneindige wijsheid dat kreng open heeft gezet met het dichtdoen van het gordijn.
en dat je wéét dat de buren lang buiten zitten in hun overdekte veranda.
![]()
En Buum hè, die kan het niks schelen. Ook dat nog. en ik probeer me er ook overheen te zetten, als in, je bent toch getrouwd en je doet je plicht en wees blij enzo. Maar toch hè.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh hou op!![]()
of denken dat ie dicht zit en dat Buum in zijn oneindige wijsheid dat kreng open heeft gezet met het dichtdoen van het gordijn.
![]()
En Buum hè, die kan het niks schelen. Ook dat nog. en ik probeer me er ook overheen te zetten, als in, je bent toch getrouwd en je doet je plicht en wees blij enzo. Maar toch hè.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh hou op!![]()
![]()
quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Of die keer dat mijn oude buurman thuiskwam met een borrel op en we even later op zijn Twents zijn vrouw boven hoorde met 'ie sit verkeerd harry au au'![]()
Of die keer dat mijn oude buurman thuiskwam met een borrel op en we even later op zijn Twents zijn vrouw boven hoorde met 'ie sit verkeerd harry au au'![]()
Je vind haar niet zo aardig?quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef lady-wrb het volgende:
luca vertelde ooit eens dat toen hij met zijn vader en de hele aanhang op vakantie was ze met zijn drieën met hun oor tegen de deur van de hotelkamer van pa+vriending geluisterd hadden.
dat beeld alleen is lachwekkend. een soort van de daltons van lucky luke zeg maar.
whaha dat vraagt de mijne ookquote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Rocka ik lig op de grond van het lachen![]()
![]()
![]()
En m'n man maar vragen waarom ik zo zit te gieren. 'Ja het gaat over neuken.' 'Huh wat waar?'
quote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef cattie het volgende:
Ik hou ook niet van die dingen... Op een of andere manier lekt het er toch langs ondanks maat, extra vleugels en weet ik wat al niet meer. Doe mij maar gewoon een "flap" hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |